Ácsi! Nem lesz itt semmi összevágva /legalábbis a tudtunk nélkül/!!! Bővebbet 760-tól, amint idekeveredik a topicra. Addig bármilyen hírnek itt semmi de semmi valóságalapja sincsen.
Többet. De nem az én feladatom közhirré tenni ezt a szörnyűséget. 180 db lóré szétvágása. Aki akar, vehet magának. 1 db kerékpár (!) 16 000 Ft. Néhány héttel később a MÉH cca. egy nullával kevesebbért veszi majd be...
Szóval itt a vég, gyújtják a lángvágókat, kezdődik a haláltánc... Mi a cél, € kinyerése? Mert akkor inkább a rengeteg lomot, döglött gépet, minden féle vackot kellene elsőként megsemmisíteni, nem a kisvasutat...
Igen, jó lenne ezekből néhányat, illetve valójában mindet kijavítani. Jó lenne, ha végre a fontosabb kitérők megkaphatnák állítóművüket, ha a környezet is szépülne, de sajnos nemcsak e technikai, hanem a - bizonyos értelemben és szempontokból - sokkal fontosabb jogi és technikai kérdéseket is meg kell oldani. Majd meglátjuk: a háttérben továbbra is zajlanak az egyeztetések, és ha lesz tényként kezelhető hír, akkor azt közölni is fogjuk.
Annyit azért most is közölhetek, hogy a következő nagyobb jelentőségű tárgyalásra az SzKV sorsa tárgyában pénteken délelőtt kerül majd sor.
Érdeklődöm, hogy ha április 30-án vagy/és május 1-jén - az illetékesek beleegyezése esetén - rendezünk valami zörgést, akkor arra úgy mégis hányan jönnének el?
Több hónapnyi tárgyalás, egyeztetés után két vasútbarátnak sikerült idén feltámasztania a Szegvári Kendergyár kisvasútját a tetszhalál állapotából. 5 alkalommal lehetett vasúti forgalmat bonyolítani rajta, amiből a legemlékezetes az idén augusztus 20-i falunapi forgalom. Jövőre remélhetőleg tovább halad ez a jó folyamat, és egy év múlva még emlékezetesebb eseményekkel az emlékünkben hagyjuk magunk mögött a 2011-es esztendőt.
Mindenkinek sikerekben gazdag boldog új esztendőt!
Elnézésed kérem, elkerülte a figyelmem a kérdésed. Egyszervolt kisvasúti hídmérlegek azért nem játszanak, mert éppen a még meglévő állományra lennék kíváncsi.
Ez nagyon jó! Ha településeknek lehet testvérvárosa, miért ne lehetne a kisvasutaknak testvérvasútja? Igen, a filmkockákon Szegvár leendő testvérvasútját láthatjuk:)))
És itt ragadnám meg az alkalmat hogy megkérdezzem a közönséget: Magyarországon hány kisvasúti vágányhídmérleg van jelenleg? (az számít hídmérlegnek, ahol megvan a mérlegszerkezet, még ha használhatatlan állapotban is)
A gyárudvaron lévő vágányhídmérleg nyelvén ez a bevésett szöveg van:
DÉNES MANÓ MÉRLEGMŰSZERÉSZ BUDAPEST VII DOHÁNY UTCZA
Tehát a mérleg a "CZ"-s helyesírás szerint 1914 előtti (ha meg lusták voltak a beütősablont megújítani, akkor legfeljebb 1949-es, ugyebár államosítás). És ami megdöbbentő: a mérleg nyelvén található egy öntapadós címke is, miszerint ezt a mérleget egy 2000-ben alapított cég még hitelesítette...