gomb szetszed,kitakarit(nekem piaggio liberty-n volt ilyen a duda gomb,az szetjott szepen de ovatosan a fuleket ne tord le),gondolom ennek is szet kell jonnie
ha nem,akkor ezt ajanlom,ezzel be tudsz neki fujni :
en nemreg szereltem,van csavar az akkutarto aljan kozepen kb de en is csak a manual alapjan talaltam meg,meg volt rohadva a teteje ,nem latszott belole semmi
Lenne nekem is kérdésem a comuterrel kapocslatban(Spidermax). Vagyis inkább a gombbal kapcsolatban .... Nagyon nehezen vált menüt. A gomba maga könnyen jár de hiába nyomom be csak sokadikra történik bármi is..... Pl nem tudom lenullázni a km számlálót sem ....
Ki szertném kivenni az aksit a maxipókból, de nem tudom levenni az első ülést. Kicsavarozom a két hátsó csavart, megemelem de elöl fogja valami. Hogy tudnám levenni?
nem kell tulforditani a kulcsot csak siman raadni a gyujtast de ugy hogy a menu gombot mar elotte nyomva tartod . de ez is es a csereintervallum is benne van a gyari gepkonyben.senkinek nincs itt gepkonyve? felrakhatom valahova ha keri valaki.a matricaszett amugy te kerdezted?ha erdekel az enyem elado lesz ha leszedem mert at akarom festeni a motort
üdv Csézli kollega, ahogy láttam a szerelőtől a kulcsot tulforditja (gondolom benyomva) és ugy lapozgat a jobb oldali lapozo karral, de ott a setup rendszert adta ki :) remélem jol láttam
Bármilyen hihetetlen is ,azt tudtam,hogy nullázható az intervallum,az észrevételem csak annyi volt a régi órám 3000km-ként szólított fel olajcserére a mostaniban 5000-ként van mindez.A szíjra is úgy emlékszem, mintha 20E km után írta ki a szíjcserét.Ha valaki tudná ,hogy kell ezt az egérmozin előcsalogatni ,akár le is ellenőrizném.De annyira nem izgat történet. :-)
Hát most ,hogy így biztosra állítod elbizonytalanodtam,lehet,hogy csak az óra csere miatt mentem vele annyit,de épp ezért xHexe Papa kérdésére ,nem rossz választás a mitsubosi szíj.Persze ha az előírt 12E akkor azt érdemes követni. Abban biztos vagyok az olajcsere i ntervallum megváltozott a régi órához képest.
A manual is 20ekm-t ír? Az 500-as blokkos gépeknél 12ekm a csere ez nem hiszem, hogy változott volna. Szereltünk mi már az út szélén 3-6ekm-t futott szíjjat is ami elszakadt. A kevlárossal meg vigyázni mert ha nem cserélik az élőírt Km szerint megkeményedik és megzabálja a variátort.
Akkor egy számcserét megejthetnénk.Meg elsősorban pl. bankszámlaszámot kérnék ,hogy legalább a postaköltséget álljam,meg cím,.....a cseee@freemail.hu email cim,élő ,no de személyesen.Vagy tel 06209 475406
Nekem 20E km-ként szólít fel cserére az egérmozim.Az olajcsere intervallum is állítható 3000-5000km közt. Viszont a variátort is cserélném ,úgy 3-4 szíj után mert érezhetően megváltozik a karaktere.A kopás miatt, és ott a görgőzés se segít)
üdv, éltem alehetőséggel, és Dayco kevláros szijat hozattam Csézli kollegával, az ő kedvezményével 18 ropi, mivel csak jokat hallottam a daycorol ékszijban is szerintem jo lesz.
Nekem megfelel de a személyes dolog szerintem nehéz lesz. Én tatabányán lakom. Ha máshogy nem megy akkor posta. Szépen kipróbálod, használod egy ideig és ha megfelelő akkor fizetsz. Csak ne a vezérlésed legyen a rossz, hogy ezt is ki ne nyírja. A töltésedet azért nézd meg, mert ha magas az ki szokta végezni az injektort.
Amit Patkanz kollégának már felajánlottam,azt tudom megismételni,redracing.hu,vagy robogowebshop.huoemparts, oldalakon van kb.20% kedvezményem, de ahhoz két posta vagy személyes átvétel Pécelen+posta társul,kérem így számolni.Egyébként a szíjjal semmi baj egy 20Ezer km-t nyugodtan lehet vele számolni.
Szerintem ,jó lenne nekem,nincs is mit erről ragozni,s ha tudtál mérni tekercs ellenállást szakadt se lehet.Ha jó neked egy tízest fel tudnék ajánlani érte,de ezt már meg az átvételt személyesen kéne megbeszélni.Nem merek újat venni amíg nem tudom ,csak pech sorozat áldozata vagyok e vagy tényleg valami más szar a gépen.
Bergendi de semmi baj :) No lemértem, szintén 47 mm. Kinézetre ( nem tudom mit faragtál le, gondolom a piros részt ) ugyanaz. Multiméterrel mérve, 15,4 Ohm az ellenállás a két láb között.