Hogy érted, hogy nem lehet kulccsal zárni? Nem megy bele a kulcs? Nem fordul el? Elfordul, de nem zár? Kicsit bővebben, hogy tudjunk segíteni. Másik kérdés: ha kisebb Et számú felnit teszel rá, akkor kintebb lesznek a kerekek, szélesíted a nyomtávot.
Üdv! A napokban vettem egy 97 es rövid Terranot. 125le 2.7tdi s.
A problema az lenne hogy amikor vettem mukodott az ajtozar (kozponti). Most viszont nem de a baj hogy az ajtot nem lehet kulon kulccsal zarni. Új zar kell bele?
Másik kérdés pedig az lenne hogy ha a gyári szélességü felnit (ha jol tudom 7j ) teszek rá csak kisebb ET számmal akkor kintebb lesznek a kerekek?
Adagolóba menő gázolaj cső ha jól tudom furatos csavarnak hívják. Kitekered és alatta van cső szerű szűrő kb 5-6 mm átmérő és 10mm hossz ha jl emlékszem. Hegyes csipesz összenyom beledug elenged kiemel kb így
lehet kivenni. Barna trutyi és valami szőrszerű szmötyivel volt tele.
Alapjáratot nem emeli? Gondolok itt hőfok jeladó. Turbónyomás nem szökhet, mert akkor füstöl, mint állat. Nekem régen (L200) az adagolóban egy pici szűrő eldugult, folyamatosan csökkent a végsebesség, mire rájöttünk már 110et is alig ment. (Gázolaj szívóág). De ettől többletfogyasztás jó kérdés?? Talán tovább huzatod kisebb fokozatban az erőtlenség miatt, de a 14 akkor is sok.
Valami gebasz van a terranommal. :( (rövid 2-es 2,7tdi 125 ló)
Indul,jár, dolgozik szépen de nem úgy megy mint kellene, kíváncsiságból meg, hogy tudjak mire hivatkozni kipróbáltam 0-100-at, a gyári 16mp helyett 21mp, kpróbáltam 2-3x is, nem tud többet és ráadásul a fogyasztásom felugrott kb 14l-re....
Mindez úgy, hogy egy csöpp füstöt se lehet kicsalni belőle és nincs check engine lámpám se.
Tudom végig olvastam az elejétől,gondoltam azért még lesz rá válasz.....
Gyári kerék méret van fent 235/75/15 a torziós rudat oda állítottam ahova a r20-as magyar leírás mondja,a rögzítőkar állítóanyáját,a leírásba ez 77 mm, szóval ezért nem értem
Nem számolhatok, csak az itthoni óradíjakkal, ezt is sokallják az emberek. Kezdünk is elmenni restaurálás irányba. Pedig célom volt a rozsdás autók igényes javítása, de sajnos a tulajdonosok nem partnerek ebben. Na jó, nem igaz, szerencsére vannak akik igen, de egyelőre kevesen. A többieknek marad a sufniban tákolás, mert csak azt hajlandó megfizetni.
Ez hogy lehetséges? Elméletileg gyári beállításokkal nekem sárvédő iv 84 cm en van a földtől.Emelve lenne az autó ?Alváz és a karosszéria közt hány centi van ?
Sajnos úgy látom a mazda nissan stb nem nagyon foglalkozik a felületvédelemmel, pontosabban üregvédelemmel. Ha ez kapott volna megvétel után utólagosan párszor, akkor semmi baja sem lenne. Egy vékony valami van ködölve gyárilag, a váz külső részén pedig alapozó. De ha rendeltetésének megfelelően porban sárban megy, akkor ez lesz.. megtelik a feléig trutyival és mire valaki észre veszi már késő. Nemrég volt állapotfelmérésen egy pajero is, igaz, kb 4 évvel idősebb, de teljesen ugyanez volt vele a helyzet :(
Az a 101 lóerő nem szentírás. Az okmányirodák rendszere kissé fáziskésésben volt a modellváltásnál és amikor megjelentek a cooleres, elektromos adagolós terranok, egy darabig még a régi, td-s, bovdenes modell teljesítményét vésték a forgalmiba.
1997-es, 3 ajtós 2.7 Tdi, 101 lovas. Matt zöldre van festve az egész. Amúgy nem annyira vészes az állapota, motor ok, futóműve rendben volt abban cseréltek sok minden az elmúlt időszakban(látszik is). Az eladó felhívta a figyelmet, hogy az alváz bal hátsó részén szükség lesz egy kis javításra aminek a költsége 30e Ft. Egy ismerőse csinálná meg ennyiért ahonnan ő származik de az ide 250 km. Igazából szerintem jó áron volt, mert kevesebb mint 500e Ft-ért vettem műszakival de valószínűleg ez az alváz volt az oka. Én nem vettem észre rajta sajnos a vásárláskor, semmire sem volt időm mostanában és sietve is néztem meg, alkalmi vételnek tűnt...ja és a visszavitel azért is necces mert az adásvételire kevesebb összeget írtunk...de esetleg egy próbát megér hátha beszáll a javításba. Köszi a válaszokat.
Ott nem vetted / vettétek észre? Mindegy, hogy kereskedőtől, vagy magánszemélytől vetted, fél év szavatosság van rá. Az eladó kötelessége bizonyítani, hogy a vásárlás időpontjában a hiba még nem állt fent - mondjuk ezt egy elrohadt alváz esetében elég necces, így nyert ügyed van. Lehetőségeid: visszaviszed neki javíttatni, vagy visszakéred az árát. Én a második mellett döntenék. Olcsó autót nem szabad venni (főleg nem terepjárót), mert a kocsi vételára csak az első részlet. Hamarosan jön a második: a javítás. Dízel esetében vannak kényes és drága dolgok, a karosszéri pedig szintén nem olcsó dolog. Javító ívek, elemek nem nagyon vannak és egy hegesztés - festés kombináció hamar beleszalad 3 - 4 százezer ft-ba.
Egyébként nem csodálkozom a szakidon, az alvázat nem nagyon szokták foltozni.
A visszavitel csak abban az esetben megoldás ha nem akarsz ilyen terepjárót. Nem fogsz találni "olcsón" olyat aminek nem rohad az alváza, mindnek rohad csak van amelyik már meg van csinálva, legalábbis az én tapasztalatom ez. 1 éve vettem az enyémet és nagyon sokat mentem utána, nem találtam olyat ami nem rohad, ez korrodált legkevésbé. Pajero-terrano egykutya.
Szóval ha olyat akarsz ami tényleg nem rohad nem csak most épp el van fedve a kíváncsi szemek elől akkor tegyél a zsebbe egy 20év körüli autóra 1,2-1,5m forintot.
Én inkább a saját javítás mellett döntöttem (biztos ami biztos) 900-ért vettem egyet ami kasznira/belsőre rendben volt majd alvázjavításra-védőzésre-üregvédelemre elment 100, adagolóelektronikára,generátorra 150, kuplungszett 80. (A többit nem írom mert azok "fölösleges" extrázások)
Szóval 1,230mFt-ba állt meg +sok munkába.
El kell dönteni akarod vagy nem de nem lesz olcsó mulatság semmiképp.
800e-ért költségmenteset felejtsd el, bárki is mondja HAZUDIK!