Keresés

Részletes keresés

toratoratora Creative Commons License 2009.05.15 0 0 586
Hu Nóz Creative Commons License 2009.05.15 0 0 585
Jelenleg eppen kettovel tobb a kelletenel!
Előzmény: Hu Nóz (584)
Hu Nóz Creative Commons License 2009.05.15 0 0 584
Hala egnek meg csak ketto az a negy!
Előzmény: Törölt nick (583)
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.15 0 0 583
én, másik áutszájderként meg annyit mondhatok:
4, használt gépet bérel most (ha jól tudom, bérlés), majd 2012-ben érkezik 4 vadiúj a gyárból (talán az is lízing?), ekkor eldönthetik, hogy kérik-e a 2013-mas szállításra szóló opciót további 4 vadiúj gépre (vagy előbb dönthetik el, mint 2012?)

:)

z
lesaux Creative Commons License 2009.05.15 0 0 582
Outsiderként úgy tudom, hogy négyet. Ebből kettő már megvan, csak nem mindig harcra kész.
Előzmény: gege014 (578)
toratoratora Creative Commons License 2009.05.15 0 0 581
Ezek a képek a Bombardier-DeHavilland  torontói gyáráról készültek,ahol a Q400-asok készülnek.Bocs,nem a legjobb képek,majd készitek másikat.
Előzmény: toratoratora (575)
Gavrosz Creative Commons License 2009.05.14 0 0 580
HA-LQA felszállása március 16-án, még a 31R-es időkben :)
B767fan Creative Commons License 2009.05.14 0 0 579
Köszönöm! Ez éppen 2A teraszról készült.
Előzmény: gege014 (577)
gege014 Creative Commons License 2009.05.14 0 0 578
a malév kb hány q 400 ast vesz ?
gege014 Creative Commons License 2009.05.14 0 0 577
kurva jó kép hogy fotóztad ?
Előzmény: B767fan (571)
B767fan Creative Commons License 2009.05.14 0 0 576

HA-LQA kedden (2009. május 12.) Várnában ragadt, illetőleg a felszállást követően, 42 utassal a fedélzetén vissza kellett fordulnia mivel problémák adódtak a kabinnyomással.

 

Úgy látszik ez a bizonyos keddi nap nem volt valami szerencsés a Malév Q400-asainak, hiszen LQC is betegeskedett aznap, a Ferihegyre történő megérkezését követően az állóhelyéről is el kellett vontatni.  

toratoratora Creative Commons License 2009.05.14 0 0 575
Előzmény: toratoratora (574)
toratoratora Creative Commons License 2009.05.14 0 0 574
LCLK Creative Commons License 2009.05.13 0 0 573
AVIH? nem.. de mar a CRJre se lehetett.. bar ebben nem vagyok 100%ig biztos.. de a Saabokra nem..
Előzmény: Jet Leg (572)
Jet Leg Creative Commons License 2009.05.13 0 0 572
ATTN Érdekeltek ! Szemezgettem a mai nap DH4-ból ! Csipegessetek :)

OU 440 ZAG-VIE EET:0050 TRIP : 900 9ACQB

LH 1183 PAD-MUC EET:0055 TRIP : 1021 DADHD ( Ő ma később járt BUD-on is )

LG 9306 FRA-LUX EET:0030 TRIP : 701 LXLGC

OS 205 SZG-LNZ EET:0018 TRIP : 349 OELGG

MA 513 STR-BUD EET:0120 TRIP:1520 HALQA ( Ő már többször volt BUD-on :D )

Tényleg a Malévnál nem lehet AVI-t betenni ??

Üdv :)
B767fan Creative Commons License 2009.05.12 0 0 571

HA-LQC

 

Íme HA-LQC munka közben...

B767fan Creative Commons License 2009.05.12 0 0 570
Johnny korn Creative Commons License 2009.05.11 0 0 569
Hali!

A hozzáértőket és a bennfenteseket kérdezném:

valóban hozza az új gép a PR-ban elhintett 30%-os üzemanyag-megtakarítást? Van olyan üzemeltetési paraméter amiben nem optimális (nem hatótávra gondolok) vagy éppen kiugróan jó a típus ?

Milyen LF-al megy az új desztináció, Jászvásár? Növekednek a foglalások? Egyáltalán, hány százalékban kell megtölteni a Q400-ast, hogy nullszaldót hozzon (átlagos esetben, eltekintve az extrém akcióktól)?

Hová repülnek az új gépek legmesszebb?

Köszi!
B767fan Creative Commons License 2009.05.11 0 0 568

 

Nézd csak! :-)

(HA-LQA)

Előzmény: gege014 (567)
gege014 Creative Commons License 2009.05.11 0 0 567
hu ez dash8 as malev gép nagyon álat imádom meg szép már repülnek ?
Előzmény: Rusty Halo (561)
B767fan Creative Commons License 2009.05.11 0 0 566

Szia!

 

Köszi a fotót! Még még?! :-)

 

Előzmény: sasab1 (562)
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.11 0 0 565
Ljubljana Embraeres még napi 2x talán. Régebben Bologna és München is SAAB volt, ha jól emlékszem, de azok a relációk megszűntek.
Előzmény: BJani (563)
LCLK Creative Commons License 2009.05.11 0 0 564
csak Velence azok kozul ami meg Saab-al megy a tobbi Dash.. Zagrab napi 2x EMB-120 a harmadik F70el.
Előzmény: BJani (563)
BJani Creative Commons License 2009.05.11 0 0 563

A többit nem tudom, de Zágrábot, Temesvárt a BASE viszi Embránerrel.

Biztos van még egy csomó, mert 3 gépnek ez kevés lenne. :-)

Előzmény: Törölt nick (551)
sasab1 Creative Commons License 2009.05.10 0 0 562
Rusty Halo Creative Commons License 2009.05.10 0 0 561
Első MALÉVes útja után (Genf).. felkészités, majd tovább út .. ha jól emlékszem VAR felé..


Törölt nick Creative Commons License 2009.05.10 0 0 560
arról nem beszélve, hogy a rangkórság, az "akinek papírja van, az már valaki" életérzés kicsiny hazánkban még mindig dívik...
a diplomával sem tudást, sem intelligenciát nem osztanak! a tudásnak nem feltétele a papír.
szvsz tényleg nem sok értelme a műszaki diplomának egy pilóta esetében.
a kiképzésen kapja meg a szükséges (vagy annál picit több) műszaki képzést (arról nem beszélve, hogy alapvető műszaki érzésű embereket kell fölvenni - már ha nem eleve ilyenek jelentkeznek pilótának), és ennyi bőven elég.

_vertigo_ Creative Commons License 2009.05.10 0 0 559
Ha jól tudom a műszaki diploma sosem volt követelmény. A high school degree elfordításának eredménye, hogy egyáltalán kell valami, az is csak a Malév háza táján. De erről már volt szó az eredeti maléves fórumon.
Előzmény: B767-2 (554)
trikó Creative Commons License 2009.05.09 0 0 558
Milyen kritikus helyzetre gondolsz, mikor előjött a műszaki diploma?

Prágai féklapozás a betonba?
Szaloniki fegyelmezett hasravágás?
Vagy mikor NewYork felé benézék a kabinnyomást, és kijátszották az összes maszkot a helyéről, meg egy nagy halom oxigénpatront is levesbe küldtek?
Vagy mikor állóra fékezett kerekekkel próbáltak kifordulni a terminál elől, és kitörték a főfutót?

Mellesleg a keptén szakszó mögé azért be kell tenni némi műszaki típusismeretet, de egy hajtóműhibánál NEM dolga a pilótának a műszaki megoldás.
A balesetek (pl. az összes fenti is) keginkább akkor jönnek össze, mikor a hajózók a normál procedúrák helyett "megoldják" a helyzetet.

Vagy hogy egy szépen sikerült külföldi példát mondjak: Lauda 767-es keptén által vélelmezett reverz-jelzéshibája. Nem vette komolyan a jelzést, hanem "megoldotta"....... :((((
Előzmény: B767-2 (554)
Jet Leg Creative Commons License 2009.05.09 0 0 557
Engem nem érdekel kinek milyen diplomája van! Az érdekel,hogy ott és akkor tudásának legjavát adja!! Nem attól lesz kényelmes és biztonságos az utam ,mert valaki Műv.Töriből szerzett diplomát,hanem mert kiegyensúlyozott és szakmailag rátermett
Előzmény: B767-2 (554)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!