Segítséget kérnék hozzáértőtől, mert nincs már semmi ötletem.
Adott egy 150-es ejtőtartályos Leo. Vákuum-os pumpa jó benzint kap alapjárat van. Gázra elsőre felpörög majd betorpan durrog puffog. Alapjáratra visszaengedve megy szépen. Probáltam másik membránnal ugyanaz. Másik karbival jó volt. Régi karbit kipucoltam másik alapján behangoltam. Még mimdig torpan kicdit de ha amint átküzdötte magát a torpanáson (20-40 km/h) utána megint húz és 110-ig meg se áll.
Kartercsövet le kellett húznom, mert hordja az olajat. A légszűrő is tiszta olaj volt. Én henger kopásra tippelek és szerintem alacsony fordulaton nincs elég szivóerő a suber megmozditásához.
Ha elszakadt a lánc akkor ott nem csak lánc csere lesz. Hanem hengerfej is meg szelep mert igencsak össze tudnak érni. Láncot meg bárhol vehetsz tele van vele a net. A google ba berod h leo lánc és már jönni is fog. Egyébként ki lehet cserélni blok szétszerelés nélkül is.
Üdv. Olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy van egy aprilia leonardo 250 es em és sajnos elszakadt a vezérműlánc. Esetleg egy két ötlet a cserére, motorblokk szétszedése, széthúzása nélkül gondolom a cserélye nem lehetséges. Vagy esetleg egy két olyan oldalt tudnátok e nekem mondani ahonnan tudnék rendelni hozzá alkatrészt. Köszönöm előre is.
ezek a tuning alkatrészek neked jelentenek valamit alapvetően, eladáskor egy olyan motort kell pénzzé tenned, amit a szerelők utálnak (helytelenül, mert a 250-es blokk sokkalta jobb a rotaxnál szerintem), de ez egy 20-onéves technika, szerkezet. Külföldön szétbontották már őket, idehaza és keletre meg a kispénzűek játékszere, amivel nincsen baj, de eljárt az idő felettük.
Szerintem max, de nagyon max 300k körül lehet, egyébként egy jó állapotú 250-esért (természetesen rendszámozva) olyan 200k a max, én úgy gondolom.
Mind a többi leoje a használt motoron. Amit betoltál pénzt soha nem fogod viszont látni. Ezekkel megcélozhatod a felsőbb árkategóriát de ne remenykedv. A lúzerek és az semmiért elvinek fognak hívni leginkább. Öregek ezek a motorok a legfiatalabb is 15 éves. Még a hírük sem jó.
Sziasztok. Leonardo 250-ről van szó. 2017-ben kapott; Malossi 287 ccm-es hengerszett,Malossi kevlár szíj, Malossi kuplung és kuplungharang, Malossi hátsó kuplung-szíjtárcsa, Malossi piros kuplungrugók, Malossi variátor, Malossi variátor külső szíjtárcsa, Malossi vezérműtengely. Hátsó féknyereg kapott egy Grimeca felújítószettet, NG féktárcsa hátul (2017-ben vettem szintén), EBC Brakes hátsó fékbetétek (szintén 2017) , tavaly nyáron kapott Ferodo első féktárcsát, Brembo fékbetétekkel. A múlthéten 2 új gumi lett rá feltéve; előre egy Michelin 130/70 12 m/c 56L , hátulra egy Continental 130/70 12 m/c 62P. Gyári, új karbit kapott (AP8122433), új szívócsonkot (AP8122520), valamint nagyobb főfúvókát (AP8176014). A főtengelyen cserélve lettek a csapágyak, valamint a szelepszárszimeringek is. Kapott egy új KMC vezérműláncot (AP8122434), és új, gyári láncfeszítő sínt (AP8122506). NGK DR8EIX irídiumos gyertya. A feszítőpatron fel lett újítva, 2 db patronból. Tavaly nyáron kapott Yuasa YbL 12 AL-A típusú új akksit. Tavaly augusztus végén lett letéve a motor, és most májusban lett összerakva. Nagyon szépen, csendesen, egyenletesen jár, könnyen indul hidegen, melegen. Jól húz, kényelmes, könnyű motor. A gyári alkatrészek és tömítések mindegyikét Yamaha cikkszám alatt rendeltem, mert jóval olcsóbb volt, csupán a könnyebb rákereshetőség miatt írtam Aprilia cikkszámokat. A bal első index kompletten gyári újra cserélve, a bal oldalon gyári fehér indexbúra. A burkolatok több helyen kicsit karcosak, kopottak használatból, tárolásból eredően. Műszaki jövő év januárig van rajta, törzskönyve az én nevemen van, gépjárműadó az évre befizetve. Biztosítás jövő év áprilisig rendezve. A mai árakat figyelembe véve , szerintetek mi a reális piaci értéke ?
Igen van benne kefe de nem szén hanem bronz. Hogy holl a hibba igy nemt udjuk. Lehet áramot mérni meg ellenállást és kiderül h holl a hiba. egész rendszer egy akuból egy reléből meg inditomotorbol és pár kábelből áll. Ja van még féklámpakapcsoló és ennyi. Mérd ki mi a rossz. De azt azért ne várd h elmondjam h kell használni a multimétert és h holl mit kell mérni mert az regény.
Na megint a cserélgetés. A multimétert feltaláltak. Test és kábelek ellenőrzése. Akkor a generátor három fázisa kimér h nincsen e zárlat vagy feszültség elértél a három fázisban. Ha már szabályzót cserelsz tegyél rá 250es leojet azzal nem lesz gond utána.
Üdv nekem egy aprillia leonardo-m van 125 ccm es.És szét van szedve. Valaki tudna abba segiteni hogy az akumulátor helyét merre találhatom. Elöre is köszönöm
Szívó: 0.08-0.12mm azaz 0.1mm-es hézagmérő Kipu: 0.16-0.20mm azaz 0.15mm-es hézagmérő de egy kicsit hagyjatok rá ne legyen annyira passzentos jobb mint a 0.20mm-est full szorosra állítani."