Értelmesen össze állított robogó......Vespa leader 280cm3 blokk, teljes sisakot befogadó csomagtartó, j-juan fékek /brembo/,kyb teleszkópok, állítható plexi ,markolat fűtés.
árulja majd minden matricázó cég....nálunk a keeway .
A Daytona új Virtus 250-ét egy hangzatos kijelentéssel bemutatjuk nekünk, amely kiemeli a városi kalandrobogók versenytársából, ötvözi az erőt a fiatalos dizájnnal és szemet huny a városi kalandok előtt!
Az új Virtus dizájnja nem hagy kétséget a modern trendeket követő hatásokat illetően, dinamikus vonalakkal, agresszív megjelenésével és futurisztikus megjelenésével a többrétegű felületeknek és a LED-es fényszóróknak köszönhetően, amelyek követik a többi formatervezési utat. meg, "dühös" kifejezést adva azoknak, akik szembesülnek vele. Az irányjelzők is LED technológiájúak, míg a kötény alján projektorok is várakoznak, tovább erősítve a Daytona robogó kalandfilozófiáját. Napellenzője három pozícióban állítható magasságban, egy nagyon könnyen használható és egyszerű rendszeren keresztül, szerszámok használata nélkül, teljes védelmet nyújtva lovasának.
Kormánykereke alumínium, változtatható lökettel, és szintén alumínium állványra van felszerelve, a motoros szabványokat követve. Szélessége kielégítő áttételt kínál, ami nagyban hozzájárul az irányítás megőrzéséhez nehéz terepen is. Nyereg egyrészes, az utas kissé magasabban helyezkedik el, mint a motoros, míg a burkolaton két különálló textúra található, amelyek csúszásgátló tulajdonságokkal rendelkeznek. A hely bőven elegendő mindkét utas számára, miközben az alapfelszereltséghez tartozó fogasléc a fogantyúk szerepét is betölti az utas megfelelő megtámasztására. A Virtus 250 farkát a LED-es világítótest és a vaku, valamint a rendszámtábla aljának gyönyörű kiterjesztés különbözteti meg, emellett külön hátsó szárny is van, hogy az utas hátát ne érje víz vagy talaj.
A Virtus 250 folyadékhűtéses, egy hengeres, négy szelepes motorja 25,2 lóerőt ad le 8750-es fordulatszámon, maximális nyomatéka pedig 3Nm 6000-es fordulaton. A fontosak mellé az üzemanyag-fogyasztást is hozzá kell adni, ugyanis fogyasztása mindössze 3,2L 100 kilométeren-ként (a WMTC3 mérési protokoll alapján). A 13,5 literes űrtartalommal kombinálva autonómiája - gazdaságos vezetéssel - 420 kilométert jelent. A teljesítményt tekintve a hangsúly az alacsony és közepes tartományú nyomatékon van, anélkül, hogy feláldoznánk a teljesítményt, amit a csúcsteljesítmény mutat.
A Virtus 250-et gazdag elektronikai eszközökkel is "ajándékozzák", mint például az intelligens kulcsnélküli rendszert a nyereg és a tanksapka elektromos zárásával/nyitásával. A színes LCD-képernyő nemcsak a szükséges alapvető információkat jeleníti meg, hanem számos további jelzést is, beleértve a gumiabroncsnyomást, a külső hőmérsékletet és a komplett fedélzeti számítógépet. Emellett a Virtus fűtött markolatokkal is rendelkezik, háromfokozatú funkcióval, amelyek még a leghidegebb téli vezetési körülmények között is kényelmet nyújtanak. Alapfelszereltségéhez tartozik még a műszerek bal oldalán található 12V-os táp, valamint a kötény bal oldalán, a kormány alatt található kesztyűtartóba "fészkelődő" USB töltőport, amelybe belefér a lovas mobiltelefonja és különféle apróságok. A fő tárolóhely a nyereg alatt található, amelybe a lovas sisakja is elfér, a fogasléc pedig tovább emeli a Virtus praktikum szintjét.
A Virtus 250 kettős tárcsafékekkel (elöl/hátul) J.Juan féknyergekkel (radiális elöl) és daisy típusú tárcsákkal is rendelkezik, és természetesen ABS is gondoskodik a maximális fékbiztonságról. A fékkarok öt pozícióban állíthatók, a Virtus 250 egyike azon kevés robogóknak kategóriájában, amelyek ilyen funkcióval rendelkeznek. A felfüggesztési csomag a KYB-től származik, és egy 38 mm-es fordított teleszkópos villát tartalmaz, amely 90 mm-es haladási és hátsó iker gázolajos lengéscsillapítókat kínál külön tágulási tartállyal és rugó előfeszítés beállításával.
Igen,valószínüleg azért hagyta rajta, túl nagy utazó tempó nem igen van. :)
Nagyon köszönöm az érdeklődést, nem felejtetted el :) . Sajnos egyenlöre idő hiányban szenvedek, de szeretném kipofozni a kismotort, addig is gyűjtöm az ötleteket!
Szia....gondolom a kényszer hűtés miatt kell a burkolat........pont úgy mint a simson star -nál....... túlmelegedhetne álló helyzetben, vagy tartós hegymenetben.
Tisztelt barátaim, és olvasóim......... lassan de biztosan közelegnek az ünnepek, és a fórum 15-éves évfordulója is.......
Ezért szépen lassan behúzom a kéziféket , amúgy sem rohanó életemet tovább lassítom. Maradok elkötelezett híve a minimotorozásnak, és a motoros kirándulásoknak. Azért , a folyamatban lévő szerelgetések tovább folytatódnak.
Régi, és ujj ismerőseimnek kívánok jó egészséget, és élményekben gazdag életet.........
Tisztelettel G.Zs1969...... búcsú képeim.
mesteri kormány csapágy megoldás
indonéz mester ,100%-os házi kivitelezés. imádom.
hófehérkék ,és a mikulás motorja. Biztos belefér a puttonyba.
Monkey j -sorozat ültetés,tömörítés,nagy motor tunningal......
Majom keret feldolgozásCseréltem a majom gumikat a szivárgó kínai gumikról hazai TT900-asra! Az abroncsok vastagabbak és duplán aranyosak, de a gumik nekiütköznek a motornak, és a kormány nem forog, a gumik pedig nem forognak (robbanás ) . Még ha keresel is, a kiterjesztések feldolgozása és a hosszú külső keretek stb. A majmot viszont minél kisebbre szeretném tenni, ezért nem szeretném meghosszabbítani! (Nevet) Szóval vágtam a keretet, és egy kicsit meghajlítottam a keretet! Ha elhagyod a keretcső alját, és vágsz és ráteszed a súlyod, jól fog kinézni! Mivel nincs teljesen vágva, a keret nem csavarodik és tökéletes! Nehéz azonban egyenletesen levágni a bal és a jobb oldalt~ (nevet) Hegesztés után minden rendben! Megmunkálás utáni csiszolás! Annak ellenére, hogy remek, megcéloztam azt a határt, amit nem tudtam eltalálni! (Nevet) Könnyebb, mint kiterjeszteni ezt a módszert, és szerintem klassz, mert kényelmesen elfér.