Keresés

Részletes keresés

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.12.06 0 0 7685

Értelmesen össze állított robogó......Vespa leader 280cm3 blokk, teljes sisakot befogadó csomagtartó, j-juan fékek /brembo/,kyb teleszkópok, állítható plexi ,markolat fűtés.

árulja majd minden matricázó cég....nálunk a keeway .

A Daytona új Virtus 250-ét egy hangzatos kijelentéssel „bemutatjuk” nekünk, amely kiemeli a városi kalandrobogók versenytársából, ötvözi az erőt a fiatalos dizájnnal és „szemet huny” a városi kalandok előtt!

Az új Virtus dizájnja nem hagy kétséget a modern trendeket követő hatásokat illetően, dinamikus vonalakkal, agresszív megjelenésével és futurisztikus megjelenésével a többrétegű felületeknek és a LED-es fényszóróknak köszönhetően, amelyek követik a többi formatervezési utat. meg, "dühös" kifejezést adva azoknak, akik szembesülnek vele. Az irányjelzők is LED technológiájúak, míg a kötény alján projektorok is várakoznak, tovább erősítve a Daytona robogó kalandfilozófiáját. Napellenzője három pozícióban állítható magasságban, egy nagyon könnyen használható és egyszerű rendszeren keresztül, szerszámok használata nélkül, teljes védelmet nyújtva lovasának.

 

Kormánykereke alumínium, változtatható lökettel, és szintén alumínium állványra van felszerelve, a motoros szabványokat követve. Szélessége kielégítő áttételt kínál, ami nagyban hozzájárul az irányítás megőrzéséhez nehéz terepen is. Nyereg egyrészes, az utas kissé magasabban helyezkedik el, mint a motoros, míg a burkolaton két különálló textúra található, amelyek csúszásgátló tulajdonságokkal rendelkeznek. A hely bőven elegendő mindkét utas számára, miközben az alapfelszereltséghez tartozó fogasléc a fogantyúk szerepét is betölti az utas megfelelő megtámasztására. A Virtus 250 farkát a LED-es világítótest és a vaku, valamint a rendszámtábla aljának gyönyörű kiterjesztés különbözteti meg, emellett külön hátsó szárny is van, hogy az utas hátát ne érje víz vagy talaj.

 

A Virtus 250 folyadékhűtéses, egy hengeres, négy szelepes motorja 25,2 lóerőt ad le 8750-es fordulatszámon, maximális nyomatéka pedig 3Nm 6000-es fordulaton. A fontosak mellé az üzemanyag-fogyasztást is hozzá kell adni, ugyanis fogyasztása mindössze 3,2L 100 kilométeren-ként (a WMTC3 mérési protokoll alapján). A 13,5 literes űrtartalommal kombinálva autonómiája - gazdaságos vezetéssel - 420 kilométert jelent. A teljesítményt tekintve a hangsúly az alacsony és közepes tartományú nyomatékon van, anélkül, hogy feláldoznánk a teljesítményt, amit a csúcsteljesítmény mutat.

 

A Virtus 250-et gazdag elektronikai eszközökkel is "ajándékozzák", mint például az intelligens kulcsnélküli rendszert a nyereg és a tanksapka elektromos zárásával/nyitásával. A színes LCD-képernyő nemcsak a szükséges alapvető információkat jeleníti meg, hanem számos további jelzést is, beleértve a gumiabroncsnyomást, a külső hőmérsékletet és a komplett fedélzeti számítógépet. Emellett a Virtus fűtött markolatokkal is rendelkezik, háromfokozatú funkcióval, amelyek még a leghidegebb téli vezetési körülmények között is kényelmet nyújtanak. Alapfelszereltségéhez tartozik még a műszerek bal oldalán található 12V-os táp, valamint a kötény bal oldalán, a kormány alatt található kesztyűtartóba "fészkelődő" USB töltőport, amelybe belefér a lovas mobiltelefonja és különféle apróságok. A fő tárolóhely a nyereg alatt található, amelybe a lovas sisakja is elfér, a fogasléc pedig tovább emeli a Virtus praktikum szintjét.

 

A Virtus 250 kettős tárcsafékekkel (elöl/hátul) J.Juan féknyergekkel (radiális elöl) és „daisy” típusú tárcsákkal is rendelkezik, és természetesen ABS is gondoskodik a maximális fékbiztonságról. A fékkarok öt pozícióban állíthatók, a Virtus 250 egyike azon kevés robogóknak kategóriájában, amelyek ilyen funkcióval rendelkeznek. A felfüggesztési csomag a KYB-től származik, és egy 38 mm-es fordított teleszkópos villát tartalmaz, amely 90 mm-es haladási és hátsó iker gázolajos lengéscsillapítókat kínál külön tágulási tartállyal és rugó előfeszítés beállításával.

Az új Virtus 250 a Gorgolis S.A. hivatalos partnerhálózatán keresztül érhető el. árát pedig 4495 euróban határozták meg, míg további információkat ide kattintva találhat .

 

 

 

 

 

 

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.12.05 0 0 7684

                               Mikulásra.......ÁTLÁTSZÓ HENGERES ,FA DUGATTYÚS!!!!!! 2 -ÜTEMŰ MOTOR, SIMSON, tuning.....................

 

                                                       https://www.youtube.com/watch?v=BOIT4ip5n-s

 

                                      Dumb és Dumber minimotor replikát elviszik ,az aktatáskával együtt ASPEN-BE...... 30perc.

 

                                                     https://www.youtube.com/watch?v=X-WgGh9lvx4 

 

                      + a motor legyártása https://www.youtube.com/watch?v=1LglRPGDrcw

 

 

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.12.05 0 0 7683

A dupla motoros kozaru megtekinthető videón is........ https://www.youtube.com/watch?v=8fekpj04Oe8     üdv zs

Hiluxosattila Creative Commons License 2022.12.05 0 0 7682

Igen,valószínüleg azért hagyta rajta, túl nagy utazó tempó nem igen van. :)

Nagyon köszönöm az érdeklődést, nem felejtetted el :) . Sajnos egyenlöre idő hiányban szenvedek, de szeretném kipofozni a kismotort, addig is gyűjtöm az ötleteket!

Előzmény: gzsolt1969 (7680)
gzsolt1969 Creative Commons License 2022.12.05 0 0 7681

alábbi linken ,olvasható  a motor építése, jó fotókkal kiegészítve..https://motor-fan.jp/bikes/article/32352/  üdv zs

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.12.05 0 0 7680

Szia....gondolom a kényszer hűtés miatt kell a burkolat........pont úgy mint a simson star -nál....... túlmelegedhetne álló helyzetben, vagy tartós hegymenetben. 

 

Érdekelne :hogy áll a motor építésed? üdv zs  

 

 

Hiluxosattila Creative Commons License 2022.12.05 0 0 7679

Szia! Ez mekkora ötlet gx35 motort beépíteni! Nagyon stílusos!

Talán még azt lehetne hogy leveszi róla a műanyag burkolatot,burkolat nélkül is szép formás motorblokkok.

 

 

 

 

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.12.04 0 1 7678

Kozaru minibike közkívánatra......jelenlegi :-utolsó ismert ára -300000jen. üdv zs

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.12.04 0 1 7677

                    Szines és egyedi formák az 5 zoll-os kerekű világban.....................üdv zs

 

replikából is készítenek cz100-ast.

 

zseniális kismotor 38cm3---24kg---890 hossz-380 széles-635 mm magas .....elfér egy váll táskában.

 

 KOZARU- Z35. tip. motorja ....honda gx 35 blokkal.

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.12.04 0 1 7676

Honda Z50 merev vázas építés........több lépcsőben....először 8 -zoll kerekekkel,majd átvált 10-zoll-ra.

 

A fényezés először fekete,majd szürke ,végül karbon fóliával és oldalkocsival teszik föl a koronát a                                                                      Belga építők.

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.12.03 0 1 7675

Z100 minibike  - lekicsinyítve.....

https://aucview.com/yahoo/m473560002/

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.12.03 0 1 7674

Berántós 2T-minibike házilag.......cz100 és gorilla stílusban... betojás jók.....

 

                                      https://www.youtube.com/watch?v=rHH85WndCGM

 

      

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.12.03 0 1 7673

        A mester sosem pihen.......minimotor építés története, három év távlatában......üdv zs

 

A kezdetek is ütősek:

 

              A folytatás:

 

Az alkotáshttps://minkara.carview.co.jp/userid/278907/blog/37229481/

 

 

 

A brutális finálé.......dobogós eredménnyel.......rá sem lehet ismerni a járgányra.....

 

                       https://minkara.carview.co.jp/userid/278907/blog/39932455/

 

 

  a cikket ajánlom .......Szegedi Monkey-os barátomnak.......

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.12.03 0 1 7672

Monkey -mint : -motor szállító alkalmatosság-  csak tátom a számat.  Tisztelettel -üdv zs

 

                       

 

 

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.12.03 0 1 7671

                          Honda Z50M+ cz100 utángyártott, gyári minőségű cuccok......üdv zs

 

                                                          

 

                                                                              https://www.facebook.com/dusit.parts/

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.11.30 0 1 7670

szia.... annyira könnyen azért , nem ússzátok meg....... üdv zs

pancer4 Creative Commons License 2022.11.30 0 0 7669

Zsolti!

Remélem nem végleg akarsz búcsúzni?

Nélküled ez az oldal HALOTT!

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.11.28 0 1 7668

                          Tisztelt barátaim, és olvasóim......... lassan de biztosan közelegnek az ünnepek, és a fórum 15-éves évfordulója is.......

 

Ezért szépen lassan behúzom a kéziféket , amúgy sem rohanó életemet tovább lassítom.  Maradok elkötelezett híve a minimotorozásnak, és a motoros kirándulásoknak.                        Azért , a folyamatban lévő szerelgetések  tovább folytatódnak.

 

                                             Régi, és ujj ismerőseimnek kívánok jó egészséget, és élményekben gazdag életet.........

 

Tisztelettel G.Zs1969...... búcsú képeim.

               mesteri kormány csapágy megoldás

indonéz mester ,100%-os házi kivitelezés. imádom.

 hófehérkék ,és a mikulás motorja. Biztos belefér a puttonyba.

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.11.25 0 0 7667

                                                                         Megoldások téli motortároláshoz is ......üdv zs

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.11.24 0 1 7666

                                                    Monkey átépítés.......ducati stílusban......parádés kivitelezés ,és fantázia.......üdv zs

 

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.11.24 0 0 7665

     4mini tv  40-perces adása, öszi találkozóról..........hihetetlen motorok: duppla monkey, félbe vágott dax, 125cm3 es benly 4 hengerrel!!!

 

                                                               https://www.youtube.com/watch?v=mr1z9uiD0fo

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.11.24 0 1 7664

4mini találkozó .......speciálisan lekicsimyített monkey-nak-6 coll wheels meeteng........https://ameblo.jp/siwon5916/entry-12496797522.html

 

         

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.11.24 0 1 7663

                                                Monkey j -sorozat  ültetés,tömörítés,nagy motor tunningal......

 

Majom keret feldolgozásCseréltem a majom gumikat a szivárgó kínai gumikról hazai TT900-asra!
Az abroncsok vastagabbak és duplán aranyosak, de a gumik nekiütköznek a motornak, és a kormány nem forog, a gumik pedig nem forognak (robbanás Még ha keresel is, a kiterjesztések feldolgozása és a hosszú külső keretek stb. A majmot viszont minél kisebbre szeretném tenni, ezért nem szeretném meghosszabbítani! (Nevet) Szóval vágtam a keretet, és egy kicsit meghajlítottam a keretet! Ha elhagyod a keretcső alját, és vágsz és ráteszed a súlyod, jól fog kinézni! Mivel nincs teljesen vágva, a keret nem csavarodik és tökéletes! Nehéz azonban egyenletesen levágni a bal és a jobb oldalt~ (nevet) Hegesztés után minden rendben! Megmunkálás utáni csiszolás! Annak ellenére, hogy remek, megcéloztam azt a határt, amit nem tudtam eltalálni! (Nevet) Könnyebb, mint kiterjeszteni ezt a módszert, és szerintem klassz, mert kényelmesen elfér.

 

                                        üdv zs

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.11.24 0 1 7662

                Monkey - japán low rider stílusban - átépítve kultúrált leírással............google fordító simán viszi windoz 10-el.....üdv zs

 

                                                     https://www.send-freedom.com/entry/2022/04/15/160137    

 

videó a hátsó lengéscsillapító rövidítéséről:https://www.youtube.com/watch?v=JsBpa91Z97M&t=4s

 

leírás az hátsó telő leültetéséről:https://www.send-freedom.com/entry/2019/07/26/150458

 

leírás az első teló rövídítéséről:https://www.send-freedom.com/entry/2022/03/13/164306    

 

leírás inox kipufogó készítéséhez házilag -over racing alapján-https://www.send-freedom.com/entry/2019/07/29/122353

 

leírás ülés leültetéséhez:https://www.send-freedom.com/entry/2022/03/30/164422

 

leírás a széles felnik és a gumik össze állításához: https://www.send-freedom.com/entry/2022/03/28/170008

 

                                                                   sajnos a képek írás védettek,így csak a linkeket tudom fölrakni.

 

 

 

 

 

 

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.11.23 0 0 7661

                              jól áttekinthető minimal építés........ ilyet még nem láttam........üdv zs

 

                                                                       

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.11.22 0 1 7660

                            https://plaza.rakuten.co.jp/164rossi/diary/200705280000/

 

                                       monkey meeteng  ...tamatech szórakoztató park........

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.11.22 0 1 7659

                                          Corky's Scooter & Dax Shop  

 

https://www.facebook.com/470207723066411/posts/te-koophonda-z50m-in-zeer-goede-staat4499euro/934738729946639/

 

 

                                                 

                                                                 

                                        

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.11.22 0 0 7658

Faragják a Z50A rendesen.....https://www.miniriders.com/threads/custom-z50a-build.27358/ üdv zs

 

                                                     

 

 

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.11.22 0 0 7657

csodálatos lpítések......több száz fotó.....https://www.facebook.com/Daxdeluxe/photos  üdv zs

 

                              

gzsolt1969 Creative Commons License 2022.11.20 0 0 7656

                          takegawa szakműhely.........irdatlan mennyiségű cucc ,és építés..

 

                                       https://www.facebook.com/modifyinggarage/

 

szerelő állvány görgős székből..

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!