én egyszer egy hangyányit megdöltem egy csatorná átkelés legvégén... Alig ért vízbe a légszűrőház, de azért érte....
Kiszenvedtem a partra és felhívtam a szervízt. Azt mondták, hogy a drz ilyen szempontból nem a legnyerőbb konstrukció, mert valami visszavezető cső vagy mi (talán kartel gáz? Nem tom rég volt...) miatt könnyedén víz kerülhet az olajba...
Tehát javaslatuk az volt, hogy mielőtt bármit tennék nézzem meg, hogy a nívó pálcánál habosodik-e az olaj. Habosodott...
Úgy, hogy én 8 km-t toltam a motort az aszfaltig, aztán futóval haza és itthon 7 komplett olaj csere - ennyi történt (persze a legolcsobb olajjal...)
Persze. Ráadásul ment lefelé a nap, volt kb 5 fok és csurom vizes voltam. Egy bő félóra tempós motorozással értünk a bázisra sötétedéskor. Az ujjaimat alig tudtam kinyújtani, amikor leszáltam a DRZ-től. Nem lett a kedvenc hazautam...
De amit tennék: - kitolnám szárazra (mert patak közepén ugysem fog beindulni) - feldőlteném oldalára (ilyenkor a légszűrőházból, karbiból elfolyik a víz - várnék nyitott légszűrőházzal, kivett légszűrővel 20 percet - utána ráindítóznék levett légszűrővel 1-2szer, hogy a hengerből kijáratódjon ami víz odafolyt - utána légszűrő vissza - aztán szivató, gázadás előtte 2-3szor - indítás
de lehet hülyeségeket írok, csak az tény, hogy a DRZ-n nincs dekompresszor és az ezzel járó hengerbe nyitott nyílás, mert különben azon lehetne kijáratni a vízgőzt.
EZ AZ!!! Ne hagyjátok abba, linkeljetek be minden más infót ide is ha időtök és kedvetek engedi. Ezt is linkeljétek más fórumra!
A lényeg, hogy az infó terjedjen, én biztos meg fogom nézni mind a Rodeo Ride34 rendezvényeit és mind a Félegyházi Endúrósok lapját, csak hogy eljussak már ilyenekre.
Alapvetően erre a fórumra azokat a DR-Z400E módosításokat fogom feltenni, amiket én megléptem, azaz én saját magamnak is írom ezt a fórumot, ennélfogva eléggé techy lesz, de események kellenek.
Bocsánat ha félreérthető voltam, csak azért írtam be a mi fórumunkat hogy azt is lehet nézegetni, szóval csak egy ajánlásnak szántam. És persze ha lesz valami DRZ-s esemény és ott készítek valami képanyagot, akkor annak a linkjét ide is befogom rakni, szóval tényleg nem kötelező a fórumunkat feltétlen nyomon követni! ;) Ha meg valakit véletlen érdekelnek az DRZ versus RM-Z tapasztalataim /vagy motorváltás előtt áll, vagy csak fontolgatja/, erről szívesen tudok csevegni, akár itt is. :)
Igen ez OK, viszont itt a DRZ-sek külön technikai csevegéseket is bonyolíthatnak itt. Pl.: hogy lehet a patakban elmerült és leált DRZ minél előbb újra indítani stb.
Mert ez az RMZ-re meg a Bigekre már kevésb lenne igaz...
Bobbex, meg akit még esetleg érdekel, van nekünk egy másik fórumunk, mármint nekünk a Félegyházi Enduro-sokknak, mi itt szoktunk csevegni, elég sok DRZ-s van itt felénk, meg még sok más egyéb márka és típus is, bla,bla,bla... Félegyházi Enduro-Sokk fórum
Jó Napot Mindenkinek! ;) A legutóbbi DRZ futam képeit /meg még sok más esemény képeit/, már amiket én készítettem itt lehet megtekinteni és letölteni: Iceapo fotóalbuma