Ez ne legyen komoly dilemma!Bizonyos sorozatszámig a gumibakos kulikat,öntvény "Motorkuli" felirattal és osztott prizmával adták ki!Pontosan nem tudom mikor volt a váltás,erre Ring Pisti barátunk tudja a választ,melyik sorozatszámú után volt már lemez a felirat és kisháromszöges a prizma,de még mindig gumibakosról beszélünk!
Ez tényleg nem kulira való,ez egy egyszerű pótkocsira való prizma!Úgy nézem a te kulid teleszkópos amire már nem is az osztottat rakták,hanem a kis alu háromszögest!
Így néz ki eredetileg!Neked szerintem a szegecselés az eredeti csak a zár helyén kifurták nagyobbra,hogy beleférjen az új zár!Maga a zárszerkezet teljessen megeggyezik bármelyik Pannónia dobozzárral!
Én nem érzek jelentős különbséget hogy őszinte legyek. De még nem húztam olyan sokat talán azért.
A bronz perselyek illesztésén van a hangsúly én úgy érzem. Mentem olyan kulissal viszont ami csóválta az egész motor farát mire feltűnt hogy az eggyik bronzpersely hiányzik vonófejből. Érdekes érzés volt.
Ok., majd mailban megírom az ügymenetet, ha a végére értem. A zár nekem is gyanús volt kissé, de most megerősítettél, hogy nem belevaló, a felszegecselt lemez is nagyobb átmérőjű, mint amiket tegnap megvizsgáltam. Mert annak csak akkorának kell lennie, mint az alufedél. A zár mivel pótolható? Kormányzárak, szerszámdoboz-zár van itthon raktáron.
Majd írd meg légyszi,hogy sikerül a papirozás,mert így,hogy nem ismert a rendszáma nem lesz egyszrű dolgod,még OT-val sem!Én a jobboldali kulit most veteránoztattam,mindene meg volt(adás-vételi,régi rendszám,szürke forgalmi,határozat az adatnyilvántartóból)és két hete bent vannak a papirjai a Központi Okmányirodában,várok mikor telefonálnak,hogy mehetek a rendszámért és a forgalmiért,egyszerűen kész káosz ez a Magyar okmány ügyintézés!
Én a helyedben még a zárat kicserélném,mert nem belevaló és a cimke is el fog állni!
Jó kérdés minek 3,ezt a feleségem is meg szokta kérdezni,ez a gyengém!
Középsőt(műszakist) most vitték el,jobboldalinak most várom a rendszámát(OT),ezt fogom húzni a szezon kezdetével,baloldali az műszaki nélkül le van veteránoztatva 10 évre!Egy van még a padláson,le van alapozva vannak hiányosságai,talán évvége fele az is talpra áll!
Szia! Sajnos már nem volt további alku, de ahogy a tegnapi börzén nézegettem a kulikat és az árakat, abszolút jó vétel volt még így is. A papírozása már remélhetőleg el is van rendezve, megy OT-ra. Az egyetlen hiányát, a zártakaró lemezkét egy ezresért tegnap ki is pipáltam. Apae Szakival is tartottunk egy kis hasznos eszmecserét, nagyos segítőkész, ezúton is köszönöm neki a hozzáállást. Úgy tűnik, szívügye nagyon a Kuli (is)!
Köszönöm! Hát igazából a P10 mögött lesz, de szerintem a jó Danuvia is elporoszkálna vele! Különbség, hogy a csomagok nem a tankon és a csomagtartón lennének, hanem gurulnának. Persze a plusz 30 kiló önsúly eleve adott, ezt számításba kell venni.
Ma hazakerült a masina, én is beléptem a Motorkuli-tulajdonosok táborába! Kicsit még laikus szemmel vizsgálgatom, de komplettnek tűnik, a zártakaró kis alu hiányzik róla, és a vezetékelés már házilag cserélve lett, az biztos. 1967-es évjárat, a száma 1653. Nincs sehol átrozsdásodva, a lámpabúra, prizmák törésmentesek, kulcs van hozzá. Csúnyán át lett festve, feltűnő horpadások nem észlelhetők. A Szimó lámpáknak már meg vannak számlálva a napjai ezen a Kuli. A fedél alsó részén körbefutó alulemez-vég itt-ott girbe-gurba, azt egyengetni kell majd. Ill. a fedélre rácsavaroztak egy rácsot, ott be kell foltozni a lyukakat. Hamarosan meglátogatom a környéken lakó Kulisokat egy kis eszmecserére!
2013. április 7-én ISMÉT! Alföldi Veterán Börze Szolnokon!
Maradunk az új helyszínen: Szolnok - Logisztikai Központ, Téglagyári út 36. (a Téglagyári út legvége) Az ország egyik-, a Keleti régió legnagyobb veterán börzéje! Adás - vétel - csere! :-) Több infó a helyszínnel, és a börzével kapcsolatban: alfoldiveteran.hu