Továbbra is szenvedek a Passat B8-ammal. (2015 2.0TDI 4Motion 190LE 6gang DSG)
A gond az, hogy reggelente az esetek magas százalékában (mondjuk 10-ből 8 alkalommal) nagyon nehezen akar elindulni. Kb. 10-15mp indítózás után indul el, ekkor start-stop hibát dob. Voltam vele szakszervizben, elköltöttem már rá egy nagyobb vagyont, de még mindig semmi megoldás. Az érdekesség amúgy az, hogy ezt naponta 1x játsza el reggel. Télen a hiba aránya kb. 100-ból 2-3db, tehát hidegben mintha minden jó lenne.
Ma először tudtam több hibát kiolvasni a P0341-en kívül. (Szakszerviz ez alapján most épp kábelhibára gyanakszik, főként mivel a jeladót már cserélték...)
A talált hibák a következők:
- P0341
- B183B
- P0001
- B2013
- B1818
Sok esetben a leírás azt mondja, h kábelköteget kell ellenőrizni.
Valaki tud javasolni egy szervizt ahol nagy eséllyel megtalálhatják a gondot?
Sziasztok. Egyben eladnàm egy Passat B6 kombi bontàsbòl megmaradt dolgait. 2007es 140le bkp motoros,dsg vàltòs autoról van szò.
Komplett sèrülèsmentes kasztni
Füzött blokk
Elsö hàtsò futomü
Klimakompreszor
Èrzèkelök,kapcsolok,elektromos alkatrèszek.
Kipufogo katalizàtor............
+mèg rengeteg aprosàg
150ezer fix àr!!Idö ès hely hiàny miatt eladò. Tesò,Bàttya meg hasonlók,telefonon felére alkudók kíméljenek. Valakiknek kèrdése van szívessen viaszolók. Az autó Pécsváradon található. Képeket privátban tudok küldeni.
Dízel Mondeom van, ugyan ez a jelenség. Lendkerék lesz 99%. A korábban válaszolóhoz csatlakozom, hogy még sokáig bírhatja így az autó. Én 70.000 km óta így járok a második lendkerékkel lassan 280ezer km van az autóban. Nekem 1.8-as motorom van az 1500-2000 között ráz csak, 2000 fordulat felett nem. Enyhe még. A lendkerék csere előtt sokkal jobban rázott és hangos is volt.
Sziasztok segítséget szeretnék kérni, vw passat b6 kombi 4motion gond van a hátsó hajtásal,zörgö kopogohang haladszik hátulról, menet közben, iletve gyorsítás lassítás morgo hang, a bal féltengely kicsit lötyög ha kézzel megfogom a kérek felől , és ha a bal kereket megforgatom akkor lehet hallani valami furcsa hangot hardy cserélve olaj és szűrő a haldexnál,most vagy a feltengely a ludas vagy a differenciálmű. Ötlet valakinek mi lehet a gond iletve ki tudná megnézni a difit Mosonmagyaróváron környékén?
Ez simán lehet a ketőstömegű elhasználódása is. Még nem kuka, de már elindult az úton, kis odafigyeléssel simán bírhatja még akár nagyon-nagyon sokáig is, csak kerülni kell ezeket a lengéseket. Nekem egy 1.9 PDTDI motornál volt hasonló, már olyan ~50 ezernél felfigyeltem rá és 250 ezernél szakadt szét a lendkerék, de akkor sem azért mert megadta volna magát, hanem a vezetni tanuló feleségem szétrúgta...
2011-es B7es 2.0 TDI(140LE) Passatom van, hátha tud esetleg valaki segíteni.
A probléma 1800-2200-as tartományban érzékelhető, és az sem mindíg, egyszerűen ott csak el kezd kicsit rángatni, de gáz adásra azonnal abbahagyja, se alatta se felette nincs probléma.
Sajnos csak Június végén jutok majd el szervízbe, remélem addig semmilyen komolyabb probléma nem keletkezik emiatt, van amikor egyáltalán nem is csinálja, inkább akkor jellemző ha emelkedő van, vagy kis dombocskára megyünk felfelé, sík, egyenes úton szinte nem is csinálja, tehát ha nagyobb terhelés éri jelentkezik a gond.
Hátha volt már valakinek hasonló gondja, előre is köszönöm! :)
Hello!Bár látom kb egy hónapja írtál,lehet,hogy azóta meg is oldódott a problémád.Nekem is ez a motorkódú autóm van és nekem is produkálta ezeket a hibákat.Én kicseréltem az un.bypass termosztátot,tehát ami a váltó fölött van és azóta minden ok.
Hello. Ablak mosó problémával fordulok hozzátok. Amikor az első ablakot mosnam akkor a spricceles nem megy csak a lapátok működnek. Viszont ilyenkor hátul jön ki a víz úgy hogy a hátsó ablakot nem törli közben. Ma szét szedtem leengedtem a folyadékot. Ahol eloszlik a motornál mind a két lefolyobol jött a folyadék igaz ami az első ablakhoz megy cső ott kicsit lassabban folyt ki. Mi lehet a probléma? Mert a motor hallom h megy amikor szeretném az első ablakot lemosni. Vegyek új motort bele vagy a biztosíték lehet rossz? Eltomodve szerintem nincs se a fúvóka sem ahol a motor és az elosztoja van. Köszi a válaszokat remélem érthető voltam.
Most először írok ide ebbe a topicba. Viszonylag még keveset olvastam a témában, a B8 passatokkal kapcsolatban lenne néhány kérdésem. Első ami kizárólag a használtauto.hun alapszik, az hogy rendkívül nagy a választék és a kínálat a B8-ból. Sokkal kevesebb a B7-es passat, valahol a kettő között mozog a B6-os passat kínálati lista. Mi az oka, hogy sokkal több a B8 eladó passat mint a B7 ? Ami még feltűnt bár lehet téves képet adott a használtauto.hu, hogy rendkívül értékvesztő a B8 viszonylag "alacsony" áron lehet már elérni ezt a típust, akár 3,2 millióért egy 2.0 tdi 150 lovasat. A képekre hivatkozva és a leírás alapján normál, kitűnő, megkímélt állapotú autókról beszélek, nem hibás és töröttről. A km elég változó adat mint futásteljesítmény. Lehet kapni 140-190 ezerig már 4 millió alatt jónak tűnő passatot. Vagy esetleg tekert kilométeresek lennének ? Évjárat 2015-2017 között mozog amik között már 4 millió alatt lehet találni hirdetést. persze sok 4 millió feletti is van. Az árazás szempontjából nem értem, hogy egy 2017-es 170ezer km-t futott 2.0 tdi 150 LE típusú 3,3 millió csak, míg egy 2015-ös ugyan ezzel a motorral minimális kilométer eltéréssel akár 4-5 millió. A hirdetés alapján túl nagy a szórás kép, aztán ha valóságban megtekintené az ember lehet egyik viseltesebb a másik nem, de jóhiszeműen minden kép szép és karc sincs, törés sincs említve. Biztonsággal megvehető egy 2017-es passat 3,3 millióért ? Az én laikus megítélésem szerint ez jó ár, gyanúsan alacsony vagy eszméletlen értékvesztő ez a típus... Az autóról vannak negatív cikkek de komoly használatautós tesztet nem láttam. Van cikk ami tetőlemez beázásról ír, szinte hihetetlen de lehet csak egy példányban fordult elő a több ezerből. Többen a zörgő csörgő belső anyagokat írják negatívként ami egy 10+ éves autóbán kezdődik szerintem , nem egy 3-5 éves autóban mint amiket a cikkek említenek. Mi a véleménye azoknak akik ilyen autót használnak vezetnek évek óta vagy esetleg használtan vásároltak ilyen B8 passatot ? Én a kombit nézem szinte minden autóból, pakolás miatt a több hely mindig jól jön... Nagyon izgatja a fantáziámat egy automata váltós autó, mik a tapasztalatok a DSG váltóval ezekben a típusokban ? Van e kifejezett nagy hiba vagy bármi ami korai meghibásodást okozhat vagy teljesen használat függő ez is mint minden más ? A költségei egy automata váltónak ijesztőek nagyon ha tönkre megy, de van B6 passat ismerősöm akinél a 3.2 V6-osban a DSG váltó gond nélkül üzemel több mint 14 éve és csak váltó olaj volt cserélve. Ezek alapján meg tartós darab. Nem vagyok benzin vagy dízel párti, jelenleg 13 éves dízel autóm van 6 éve már... A TSI-ről még embert nem találtam aki jót mondott volna... de nem tudom miért. Cég autóként 1.5 tsi-t használok komoly probléma nem jelentkezett, szinte semmi baja 130.000 km után, a manuális váltó olykor nem vesz be minden fokozatot, ez egy 2017-es octavia. Mit lehet összességében elmondani egy 2015 évjárattól gyártott B8 passatról 2.0 tdi 150 LE típusról ? Van rosszabb - jobb változat ebből, másik motorral vagy manuális vagy dsg váltó a jobb ? Esetleg meneküljön az ember ettől és vegyen mást ? Mondeo, Octavia, Superb hasonló évjáratból ?
Sziasztok ma kitakaritottam az egrt,mindent faszán kitakaritottam de a kocsi P0236 hibakódot hoz és vész üzemben jár, leállítás majd újra indítás ugyan ez, de ha rá adom a gyújtás majd vissza ki a kulcs ismét vissza gyújtás majd indít akkor még működik mi lehet a gond előtte nem volt ez a gond.
Egy kis segítség kellene.... Adott egy 2013 évjáratú 2.0 CRTDi (CFFB motorkód) motorral szerelt autó,DSG váltóval. Az elmúlt napokban észrevettem,hogy a vízhőmérséklet rakoncátlankodik. Gondol egyet és az üzemi hőmérséklet lemegy 70 fok alá ,majd egy pár km megtétele után visszamegy a normál tartományba.Vagy olyan is volt többször, hogy csak nagyon nehezen indult el fölfelé a vízhőmérséklet és mire megérkeztem a munkahelyemre (kb 30 km),még akkor sem volt 90 fokon a mutató. Máskor meg teljesen normálisan működik minden.A menettulajdonságokban nem érzek különbséget,csak hát "hideg" motorral nem ajánlatos hosszútávon közlekedni.
Már olvasgattam a témában és meg is találtam a két termosztát helyét-az egyik a nagy műanyag házas,több elágazással a motor elején,a másik a DSG váltó felett van. De a vízhőmérséklet jeladót nem tudom,hol keressem ! -és lehet hogy csak az a ludas. De ha mégsem az és vannak ötletek,szívesen veszem őket.
A régi Skodámon is kétszer cseréltem 12 év alatt ezt a jeladót-annál is hasonlók voltak a tünetek és utána mindig rendbe jött.
Ha valaki egy ábrát tudna küldeni,hogy hol keressem a jeladót ,az nagyon jó lenne... Meg hát a legolcsóbb alkatrész cseréjével kezdeném az egész mizériát a költséghatékonyság miatt.
Értelek,innentől kezdve már csak keresni kell egy szép kombit. Családi autót szeretnék. Van egy passat b5.5 ami már 8 éve szolgál,ezért is kérek véleményt. Köszönöm a korrekt választ.
Már mindben 7 sebességes van, talán 2018 óta! Nekem is ilyen 150Le TDI + DSG 7 seb. kombó van 2019-es. Teljesen jó autó! Ha félsz a váltótól vagy nem akarsz csak a váltó miatt 60 ezer km-ként ~90-100 ezer forintot otthagyni a szervizben, akkor kézi váltós a te autód, ha nem akarsz egy dugóban órákig kuplungot taposni, akkor a DSG a jó választás!
Nem kell félni a DSG-től, az igazán problémás az a száraz kuplungos 7 sebességes volt, de azt csak a kisebb benzinesekbe és az 1.6TDI-be szerelték. A 2.0 TDI-ben olajos többtárcsás kuplung van (ezért is kell 60 ezrenként olajat cserélni benne) ez nagyon megbízható szerkezet!
Nem nagyon hallani hibáiról, sőt én egyet sem hallottam eddig. Az enyémben 43 ezer van és semmi baja! ...megy ha kell, ha nem sietek, akkor viszont 140-nél 2 ezret forog csak a motor!