A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Akkor az lehet, hogy a fölösleges folyadék ugyan bemegy a fékfolyadéktartályba, tehát a kopás miatt emelkedik a szint, de a tányérrugó más szögben áll, vándorol a nyomáspontja.
Nekem mikor elkopott a kuplungom, az utolsó pár centin kint fogott. Amikor betettem újat, akkor meg ott, ahol kell. De kocsikon is hidros a kuplung, ott is elkezd egyre feljebb fogni.
A hidraulikus az én legjobb tudomásom szerint nem fog sehova elmászni.
A főfékhenger (főkupplunghenger?) mindig beáll alaphelyzetbe, összenyitja a fékfolyadék tartályt a fékcsővel, a kopás miatti térfogatkülönbözet kiegyenlítődik. Behúzáskor mindig ugyanattól a ponttól, ugyanazt a fékfolyadékmennyiséget tolja ki.
Kapkodni nem szabad, de szalasztani a lehetőséget sem, legalább is a próbákat illetően. A sima vizes Gs tényleg komolyan megfontolandó, szerintem, és az ára is jóval kedvezőbb az Adventure változatnál. Szeretem a robusztus kinézetet, ezért is van Dohc Gsa-m, de a vizes Gsa-n nekem nem esett jól az üléspozíció, a nagy terpesztés miatt. Egyébként a győri Leier Bmw-nél tudsz bérelni Gsa-t, érdemes egy hosszabb kört menni vele, és azonnal világos lesz minden.
Szia, nem tudom merre vagy, én Gödön lakom, ha gondolod az enyémet is felpróbálhatod. Nekem egy ültetett sima GS 1250-m van (bár ahogy írták az ületett GS és GSA is ugyanazt a futóművet kapta) de a normál komfort üléssel, szóval út közben a térdszög komfortos de ha meg kell állni akkor jobb a talajfogás. Én is olyan 176 körül vagyok és az előző tulajnak volt még egy excenteres Wunderlich ülés stücnije ami elől még egy kicsit lejjebb viszi az ülést. Ha jól tudom a gyári alacsonított ülésben nincs ülésfűtés, talán azt érdemes még megfontolni illetve hogy hát mivel sok tömés sincs benne a hosszútávú kényelme is kérdéses.
Na ná hogy elfogadom a próba lehetőségét,🙏 előre is köszi. Kicsit vergődik az idő és kereslek hogy megbeszéljük. Előre is köszi.
Azt hittem megerősítetek hogy felejtős a Gsa.
Viszont az ültetett verziót még nem néztem- az ülés mókolás terveben volt. Na kezdődik minden előröl. 🙃🙃 .persze van 1 anyagi keret is ami fölé nem fogok menni. ( ha csak nem nyerek a kaparóson 🤣)
A vizes széria jobb kisebb embereknek, mert keskenyebb az ülése elől, és van belőle ültetett verzió, amiről biztosan leérne a lábad. Szerintem fogadd el Horpa ajánlatát az ülés próbával kapcsolatban, van a rugózásnak egy minimum beállítása, egy próbát megér. És néznék egy alacsony futóműves hirdetett Gsa-t (lehet 1250 is, a pozíció ugyanaz), ráülni biztos lehet, mindenképpen tájékozódj, mielőtt vásárolsz. Pl itthon: https://www.hasznaltauto.hu/motor/bmw/r_1250_gs/bmw_r_1250_gs_adventure-20707815#sid=ab174694-4aef-49f5-8c70-7aeed1ac46b7
Nekem vizes GSA-m van, egy alacsonyított Touratech üléssel futómű alacsony állásra állítva 170 cm-es ember talajt fog biztonsággal, ha gondolod rápróbálhatsz, felülhetsz rá, szóval ne hagyd magad lebeszélni😉
Igen, be kell látnom nagy nekem a vizes gsa. ( csak ne tetszene 😪 ennyire) 176cm hez nem való és elég sokat megyünk 2en. Szinte biztos hogy kintről fogok hozni motort. Lehet jobb is így, beleugrottam volna a gsa-ba és csak erőlködnék vele. 🙄🙄
Hány centi vagy? A vizes Gsa nagyon nagy batár, de az ülése elég keskeny, már a Dohc Gsa-hoz képest, azaz szerintem arról jobban leérne a lábad. Persze tudom sima Gs-ed van, de az egy jó viszonyító pont. Ha azzal is küzdesz, akkor a vizes gsa nagy lesz.
Néha én is kisebbet kívánnék, főleg mikor feltankolom, és tologatnom kell a Dohc Gsa-t (183 cm vagyok). A sima vizes Gs sokkal jobb döntés szerintem, nem kell küzdeni vele, és árban is szerényebb, illetve a Gsa árából, már egy 1250 Gs is kijön, ami már nem is egy csörgőkígyó. A Dohc után készülj fel mindenféle furcsa zajra, mert abból lesz bőven.
Hát igen, kezd összeérni az ára, az első generációs vizes gsa-val, legalább is a németeknél. Itthon még biztos tartani fogja az árát, mert annyi nincs a piacon, amit meg ne vennének. Egyébként már No-ban is egyre kevesebb van belőle, a vizesből meg egyre több.
Nagy a birka áradat, ma megnézték a KTM-et, kuplungos, mert nagyon kint fog, mondom neki lassan… hidraulikus a kuplung, ez mindig ott fog🤗 (persze nem csúszik)
Biztosan nem cserélek, de ha értelmes áron lenne dohc gsa, azt megvenném, mert ahogy nézem, kínálat függvégnyében ugyan, de értelmezhetetlen áron is elmegy :D
Évekig szállítottam vizes Gs-t Ford Transitba, igaz nem Gsa, de szerintem befér, mert kb 2 cm-vel magasabb csak. Tükör nélkül a GPS tartó a legmagasabb pont, a plexinél csak a lapot kellett leszedni. Horpa majd leméri, az a biztos.
Most a Dohc Gsa-t szállítom, az is simán befér, tükör és plexi nélkül, és a Gps tartó keretet kell előre billenteni.
Akkor ezek szerint elszántad magadat a cserére, milyen színű és évjáratú lesz?
Látom levitted a Dohc árát, ha marad alkatrész, írd meg mi van hozzá, ami a GSA-hoz is jó.
du. lemérem neked, de műszerfal / Connectivity magassága is kelleni fog, ha a kormányt lebuktatjátok az lesz a következő ami határol, persze a plexi és annak szerkezetének leszerelése után.