Kényszeredett, enyém az utolsó szó és csűrjük-csavarjuk a szót, mert többen vagyunk című játékot akarjátok játszani? Akkor úgy kellene, hogy egyszerre írtok, kihasználva, hogy nekem csak öt percenként lehet írni. Különben tudok válaszolni.
Meg még van pár, de nem ragaszkodom mindegyikhez. Lévén azért stemlizek én jobban, mert közben nem azzal foglalkozom, hogy kinek modjam, a másik mit csinál rosszul. De gondolom, nem kötelező nekem úgy stemplizni, hogy a másikét is kijavítsam.
Te figyu, már kétszer, két különböző nickkel beégtél, kimoderáltak, a kollégáid is rajtad röhögnek más fórumokon, mindenki számára látható, hogy amit csinálsz, szánalomra méltó. Ha most abbahagyod, talán még elkerülheted, hogy a maradék méltóságodtól is megszabadulva rövidesen ismét a Közlemények rovatban köss ki. De ha továbbra is érvek nélkül, pusztán személyeskedéssel akarod mulatni az időt, csak tessék.
Biztos azért vetted magadra, mert igaz rád, amit írtam, és kevésnek is érzed magad a munkádban, érzed és tudod, hogy szakmai tudásod nem elegendő. Biztos ezért vetted magadra, amit írtam. Ugyanis azt sehol nem írtam, hogy épp rólad beszélnék... :))
Gondolod, hogy ha elkezdesz személyeskedni, akkor igazad lesz? Egy cseppet sem. Inkább jól lejáratod magad. Persze, hogy ki az észlény, azon hosszasan lehet elmélkedni. Szerintem inkább az, aki csak egy fórumon tud bizonygatni, máshol nem. Mindenesetre jó látni, hogy kifogytatok az érvekből, hogy minek (illetve kinek) kell az, amit be akartok adni a jónépnek.
Az a baj, hogy a Nagy Szájber átment nagy szájhősbe és elfelejtette, hogy ha kialakított magáról egy képet, akkor azt nem jó lerombolni. Mostantól már te sem vagy az a nagy, akinek az oldalát néztem hajdanán. Mindegy, gondolhattam volna, hogy a fellelhető információkat és fényképeket raktad sorba, semmi saját nem volt benne. Meg kellett volna maradni annál, ami akkor voltál. Azt viszont sajnálom.
Én vagyok Mr. Cyber, gondolom emlékszel még rám. (Mielőtt PalacsLVII vagy sjanus lecsapna rá, közlöm, hogy nem, nem tiltottak le, egész más oka volt a nickváltásnak.)
Ettől a félbolond majomtól, aki csak Pomázon él meg, mert még Aquincum is túl durva hely neki, nem is várok többet, de tőled, kedves Szentendre, igen. Légyszíves, mielőtt nagyobbnál nagyobb sületlenségekkel vagdalkozva osztod itt az észt, vedd a fáradságot és olvasd el a veke.hu-n is megtalálható tanulmányt. Senki nem beszél 2 percenként Gödöllőre járó metróról és hasonló agymenésekről. Az abban található állításokat cáfolhatod, légbőlkapott állításokkal vitatkozni azonban felesleges és félrevezető.
Namármost, egy frissen felújított pálya mellett a (frissen) felújított peronokat szétverni és újraépíteni elég pazarló megoldás,
A fórumcsoporton több témában is ezerszer lerágott csont, hogy a peronok átépítésének költsége a teljes beruházáshoz képest elenyésző, 1% nagyságrendbe esik.
Ilonatelep felé meg valamiért nem tud felkapaszkodni a járgány, mert gyors, de nem hegymászó...
Oké, tételezzük fel, hogy mindkét pályán tud közlekedni az új jármű és scak a peronmagasság az egyetlen akadály. Papíron egész jól hangzik, de mint szó volt róla, a vonal megérett a felújításra. Namármost, egy frissen felújított pálya mellett a (frissen) felújított peronokat szétverni és újraépíteni elég pazarló megoldás, főleg egy nyárra tervezett vágányzár alatt, amit a tanév végétől a (feltehetően megrendezésre kerülő) Forma-1-ig le kell bonyolítani. Közben elgondolkoztam. Itt van előttem Cinkota állomás. Elképzeltem, modern, fantasztikus. Aztán menne tovább a vonat, mivel egységes a járműpark. De Csömör felé a peronok kiépítése többe kerül, mint amennyi vonat jár arra, Ilonatelep felé meg valamiért nem tud felkapaszkodni a járgány, mert gyors, de nem hegymászó... Szóval, valahogy nem jön össze, legalábbis nála a dolog. Pedig a Cinkotáig történő átépítésig még el is képzeltem, csak nem működik.
A "Vagyis nem metrót nyújtani, hanem HÉV-et bevinni" a saját kommentárom, azt nem mondta más. De ma sok kollégával beszélgettem, majd kiválogatom, ki melyiket mondta :) Jutottak eszembe a Szendtendrei vonallal kapcsolatosan is dolgok, de az már nagyon álom. Főleg azért, mert nekem jutott eszembe.
Az, hogy a járművek nem egyszerre érkeznek, nem jelenti azt, hogy nem lehet őket egyszerre forgalomba állítani. Szerintem a kézenfekvő megoldás az lehet, hogy az érkező új vonatok fokozatosan leváltják a metró szerelvényeit. Ezután egy nyári üzemszünet alatt az egész HÉV-et alkalmassá teszik a új vonatok közlekedésére, így azok itt járnak, míg a metró visszakapja a régi kocsijait. A közös üzemet csak azután vezetnék be, hogy van elég vonat.
"Na, jó, elég ha egyszer nem érek haza időben és máris meglódúl az áradat.
Okostóniknak sipirc dolgozni, a töbieknek kellemes munka utáni pihenést!
De témazárónak: ebédszünezben beszélgettem egy kollégámmal, akinek meséltem a HÉV metró összekötésről, csak annyit mondott, hogy agyrém és visszakérdezett, hogy ugye ezt csak kitalálta valaki, de nem akarják megcsinálni? Nos, ez jól tükrözi az internettel nem rendelkező józan emberek hozzáállűását a dolgokhoz. Vagyis nem metrót kinyújtani, hanem HÉVet bevinni."
Ezzel a hozzászólásoddal nekem az egyik vitát a szememben eldöntöttél.