No, már meg is van, az áprilisi számmal együtt. Egy bakit felfedeztem, az M.VIII-as cikkben egy fénykép nem a tárgyalt motorkocsi, hanem a P.XV pótkocsi utasterét ábrázolja...de ettől még jó. :)
Az IHO oldalán a 380-ast bemutató cikkben lehet olvasni ezt a jól megfogalmazott szöveget:
"Hasonló modifikációja már Szlovákiában is fut, a ZSSK egészen kettőt rendelt a koda-csodából, amelyek a Pozsony-környéki ingavonatok élén teljesítenek szolgálatot."
Ezek szerint lehet másfél, vagy 2 és egynegyed mozdonyt is rendelni?
"Dízelmozdonyok Magyarországról" című könyv 32-ik oldalán a fotó nem a '30-as évek szegedi, hanem a '70-es évek nagycenki fűtőháza előtt készült. Ezt nem a hölgy napszemüvegéről, hanem az "ANDRÁS" mögötti GV B 52017 kocsiról állapítottam meg.
Látszk,hogy az iho is kívülről látja a vasutat,vasútbarát szemmel. Azt meg nem kéne reklámozni,hogy ki meg hogyan dobálja a váltókat engedély nélkül. Bár a magánvasutasok szinte bármit megtehetnek, úgyse büntetik meg őket ha bajt csinálnak.
Ne foglalkozz vele, a visszatérő fórumtrollunk egyik újabb nickje. (= sportkolbász, gesztra papa, turos czusza, csöves miska, sanyi a pók, szuszalajos, cukorrépa krémleves ez kb. a nickjeinek harmada)