Valóban csak az egyiket használom, mert a másikkal mondhatni lóf*szt se látok. Viszont ha jobban megnézed, kiderül, hogy tulajdonképpen egyiket se használom, mert kb. nyakmagasságban van a pisztoly! Tudniillik nem szoktam célozni...
Helló Dani! Jó a tartás, de mintha csak az egyik szemedet használnád! Két szemmel gyorsabb, de gyakorolni kell! A többiek nem röhögnek, mert nem tudják miről van szó!
Amit a veszprémi túrán viselsz táska olyan hol kapható? Ha jól láttam Thor. Néztem a nivo&jff oldalon, a motorbike oldalon, a Riel oldalán de nem láttam még hasonlót se. Ha nem is konkrétan a tied, de ilyen szívócsővel ellátott táska. Mekkora ezeknek a "raktere" ahova pakolni lehet valamit? Sok helyet elfoglal a víztartály? Egyáltalán hány literes? Milyen árban vannak?
Ha a gyertya elektródája megfelelő szinű és csak a talpa kormos, akkor az arra utal, hogy alul sok benzint kap. Érdemes lenne az alapjárati keverékcsavart egy kicsit tekergetni.
Én azt mondanám a kép alapján, hogy kicsit hideg a gyertya neki. Télre nagyobb fúvókát szokás tenni, mert jobbak az égési körülmények, de azt, hogy mekkorát, azt nem tudom.
Ez ugyan az a gyertya csak a másik oldala. Egyébként valóban nem lett széjjel koppolva a moci leállítás előtt. Mostanában olyanokat csinál hogy indításkor nagyon hamar beköpi a gyertyát. Tehát ha rajta hagyom már fél percet a szivatót akkor megszoptam. Ki is nyírta így a B9EG-t. Úgy kel hogy beindul és nem mondom hogy egyből nyél de azért dinamikusan kell haaldni vlee egyből hogy ne köpje be. Így meg sajnálom. Jobb szeretem üresjáratban egy kicsit meglangyítani a vizet. Nyáron semmi baja nem volt. Tudom hogy télire valamerre fúvókázni kéne csak nem tom hogy nagyobbat vagy kisebbet meg mennyivel?
Kicsit talán dús. A porcelánnak is olyan barnának kellene lennie, mint most az elektróda. Rakd egyel lejjebb a tűt és próbáld ki. Tehát a tűn a kis zégert egy rovátlával feljebb. :) Bár az is lehet, hogy teljesen rendben van, csak a leállítás előtti kis fordulaton feketedett be. HA úgy nézed meg, hogy egy hosszabb emelkedőn tartósan félgázzal més, majd a kuplungot behúzva azonnal leállítod a motort, akkor kb reális képet kapsz arról, hogy milyen a keverék adott gázállásban.
De ha már itt tartunk hogy néz ki ez a gyertya szerintetek. Jó / rossz? mit kéne állítani a karbin hogy jobb legyen? Sajna igazán jó képet nem sikerült kattintaom róla
Ez egy B9ES, a B9EG amit használok túlszivatás miatt meghalt (úgy tűnik) a gyár meg BR9EG-t ír hozzá. szerintetek mit változtatna rajta az a kis ellenellás vagy mi ami az NGK R type gyertyákban van? Kell az nekem, vagy csak a rádiót nem zavarnám?
Hali! Én itt új vagyok meg a baleseten sem voltam ott, nekem egy olyan "élményem" van, hogy haverommal meccseltünk, elrontottam egy kanyart lasan menetme fel a dupla dombra belepukkantam a szemközti domb csúcsába és bedőlte a két domb közé haverom átugrott én megkönnyebbültem megpróbáltam felállni félig sikerült mikor már mindenki ordibált meg integetett de a következő arc nem figyelt sehová csak előre koppra húzt a gázt, ahogy felálltam, hogy elhúzzam a csíkot oldaba kapott és pörögtem előtte meg jó darabon tolt, ütött vágott ahol ért. Vesevédőm nem volt akkor még épp, a páncél oldalán jött belém ahol az semmit nem véd, semmi bajunk nem lett én az oda rohanó tömegnek már integetve álltam fel, de aki belémjött az egy 15 éves srác volt és eléggé rosszul nézett rám mindeki aki nem hozzám tartozott, mert a srác is elesett és a bukója is megkarcolódott. (!) nem tehetek róla béna voltam. nomeg életembe 2odjára votlam pályán akkor. szerintem ez egy veszélyes sportág mindeki saját maga felelősségére csinálja. Alap dolog és elvárható az ésszerű viselkedés mint ahogy minden helyzetben az életben. Én nem jókedvemből parkoltam le a két dömb között, de mivel eddzésen voltunk és nincs kint ilyenkor mentő valamint nem áll pályabíró minden ugrató tetején meg a beláthatalan helyeken ezért az eddzés szerintem különösen veszélyes és azóta megpróbálok valahogy "átlátni" a dombokon vagy az előtte lévő kanyarba nézek be mögé nehogy ott fetrengjen valaki, vagy ha ez nem sikerül akkor nem ugrok rajta világcsúcsot. a verseny ilyen szempontból sokkal biztonságosabb. Kivéve a hülye pályabírókat.
Szintén megtörtént eset pályabíró fiatal csaj áll a helyén SZEMBE a motorosokkal. Rajt után mögötte halomra töri mindeki magát ő meg áll szépen tovább. Mikor minden drukker ordibál neki hogy mit állsz ott lengesd már a zászlót meg amarra kéne nézni. akkor visszakiabál hogy ő nagyon jól tudja merre kell néznie szemben a motorokkal nehogy nekimenjen valamelyik.. és azt kell figyelnie hogy ott elesik e valaki.. (ott ahol a motorosok is belátják a terepet szemben az ugrató utáni térrel.) Na ilyenek is vannak..
Tisztelt hölgyem! Egedje meg, hogy bekiabáljak a pálya széléről! Nem akarom senki pártját fogni, és nem akarok elítélni senkit pusztán a hallottakra (szerencsére nem halottakra) alapozva! A motorozás veszélyes üzem. Ez közhely, gondolom nem vitatkozunk rajta. Függetlenül attól hogy közúton vagy zárt pályán történik. De! És itt van véleményem szerint a lényeg! Mindenhol vannak szabályok! Ebben az esetben versenypálya szabályok amelyek nagyon szigorúak! Mert ezeket szabályokat nem csak tapasztalattal hanem vérrel írták! Ezeket be kell tartani a saját és mások érdekében! Mert nem lehet minden felelősséget másra mutogatva elhárítani. Sajnos senki sem tévedhetetlen, de a legszomorúbb az amikor egy olyan ember aki régi, tapasztalt motoros, figyelmen kívül hagyva kerítést, táblát, szabályokat, kivagyiságból, felelőtlenségből olyan sporbalesetet okoz ami szinte kivédhetetlen, mert olyan egyszerű és nyilvánvaló alapszabályon nyugszik hogy ép ésszel (és szociális tudattal) meg sem próbálja senki áthágni. Úgy gondolom időszerű átgondolni, hogy miképpen alakulhatott ki az a helyzet, hogy a baleset megtörténjen. Ön, ha nem lenne közvetlenül érintve, kinek a felelősségét kezdené firtatni? Aki a pályán szabályosan halad, vagy aki egyszerre csak ott van ahol senki sem számít rá. Egyenlőre örüljünk annak, hogy szeretteink, családtagjaink megmaradtak, és talán maradandó sérülés nélkül! Üdvözlettel: Koriori
Ezekszerint a tapasztalt,gyakorlott versenyzők is hibázhatnak nemcsak a bal...szok.!De mivel azon a videón nem ismerjük a versenyzőt és az előzményeket sem ezért nem találgatok és nem itélkezem.Hacsak nem öngyilkos jelőlt volt.Azt azért remélem nem rugdosták meg a balesetet követően.Aki ráül egy motorra azzal bármi előfordulhat.Aki nem motorozik az meg inkább ne szóljon semmit.Ki az a hülye aki direkt csinál ilyet.
A már említett esettel kapcsolatban nem reagálnék, bár megvan a véleményem, de nem érzem magam kompetensnek, mert nem voltam ott és nem crossozok. De ami ezen a videón van, na az ilyeneket agyon kéne lőni... Ui: Ha valaki csinál valami hülyeséget, vállalja a következményeket, akár szándékosan teszi, akár nem!
Nadrág? Milyen nadrág? Tisztelt bíróság! Mint mondtam a probléma forrása, hogy nadrágért mentem, és kabátot vettem. De ma már kaptam ebédet, ez pedig már az enyhülés jele.
Bocsi ha off, de business az élet! Van egy eladó XXL-es B.Star kabátom, kemény CE protektoros, jó állapotban. 15 ezer pénzt szeretnék érte kapni, de gyorsan érkező, alacsonyabb ajánlat nyerő lehet! Érdeklődni lehet emilen, meg 0670 379 13 75-ön! A vicceket, hogy mennyit engedek a feléből hagyjuk! Megnézhető itt!