Bálint megint nem a lényegen lovagolsz. Tök8 hogy szötyög-e indulás után vagy sem - Kelenföldön is megcsinálják, hogy a 30a/40a-ra kimenő Flirt áll a kijáraton, míg be nem jött a bármi keresztbe.
Itt a jegyvásárlási marhaságok ami szerintem a lényeg. Az, meg hogy ti hogy játszotok az 1:1-es terepasztalon, hát ki nem ...ja le :) Így is már panaszt kell tegyek, mert sose késik az a kurva Flirt/Kiss.
Csak azért bátorkodtam szólni, mert a mi hitvilágunk tiltja a továbbhaladást tiltó jelzés melletti menesztést, de ha ez nem elég, a vonatbefolyásoló nem is engedi, hogy sokáig elérj.
Másik ilyen kedvencem, bő egy hete vgzári menetrend van a 100-ason. Szombat, este 19:15-kor mindig van egy Szolnok-Cegléd Flirt, közösperonos átszállással a Z50-re. Kiválló szervezés, többször jöttem ezzel. Nade... Beraktak minden óra:15-ös gyors/személy mögé egy óra:24-es csak Szolnok-ceglédet is, majd minden órára. Gyakorlatilag egymás után megy 2 személy, csak minek.
S akkor itt jön Elvira.... Akárhogy próbálkoztam benne múltkor óra:15-ös indulással nem akart kiadni Z50-re átszállós jegyet, csak óra 24-esre.... Ott meg pár perc van, s mivel a 6-os vg Cegléden foglalt a előző Flirttel kirakják a francba, s futhatsz. Na s itt már pont leszartam, felültem direkt a 19:15-ösre a 19:24-esre szóló jeggyel, hogy majd kimagyarázom. Jön a kaller, nézi, hogy: ez a jegy még nem indult el. Lobogtatom neki az utazásit, hogy azt legalább beírja? Nem, hogy majd a Z50-en! ..... Kwajo. Ott meg természetesen leszarták.
Cegléden meg a Z50-ből néztem, hogy az a kövi vonatot kirakták a 3-asra s mindenki orra előtt elmenesztették a Z50-et, hogy álljon 1 percet a kijáraton.
Nekem meg már megint lyukas az utazásim. Tavaly is 5x mentem egy returral Kecskemétre/Nagykőrösre. Nyüwes kallerek.
Totál megoldhatatlan world first problame, de.....
Nyüwes MÁV app.: hogy a tökömben lehet megoldani (sehogy, de akkor is) hogy a Hernád IC-ken a 30-as v 31-es kocsiba kerüljön a jegy..... KWA nagy mák kell, hogy a 21-es beteljen, akkor talán a BMX-be ad. De most a 3 óra múlva induló IC-re is a 21-esbe akarna adni....
Az meg nem érv, hogy "oda ülhetsz, ahova akarsz, a kaller úgyis leszarja", mert akkor minek van a kötelező helybiztosítás? Aztán meg a cikkek az ünnepek környékén, hogy 8 tagú c*g*nycsalád foglalta el a helyünk, mi meg állhattunk pestig.
Na ezért nem IC-zek, a JQA-t a MÁV-nak, hogy nem lehet vagont választani. Tulajdonképpen mi a francnak is van a 30, 31-es vagon a Hernádban, ha a 21-esre töm. Jó, aki vesz bicajt, az 30, de a 31? Miskolctól elég lenne azt akasztani.
Mondjuk karácsonykor is hogy lebaszott a nyíregyházi kaller, hogy ceglédi átszállással mentem a nyugatiba. :D Nembaj, Füzesabonyban legalább szeretik megváratni az Agriát az 1 fő átszálló miatt, Cegléden meg úgy, hogy a komplet 3 vagon átszállna menesztik a Z50-t.
Ne tudd meg, mi megy itt. Kijöttem ma a 110-esre fotózni és egy fél kört utazni, kb 70 százalékban sulinet és egy fotósok vannak, normális utas alig. Fullon van a busz persze, gondolom minden körön, mindenhol ez volt/lesz. S többen is videóznak....
Ezzel én letudtam a búcsú utazós részét, beltéri fotóm meg van még régről.
Azért ez a 415-ös búcsú is...... Alapból hova viszik ki a Ladalámpást, a 21-esre, ahol kb sose járt "orig" állapotában ilyen 415-ös... De a 15-ösre, ahol meg fél évtizedet jelentettek, oda b*nak az MZE-t kivinni. Igazi nagy dobás amúgy a 120-as lenne.
S emellé még a 15-ösre aznap megy, amikor reggel 8-tól este 8-ig benn rohadok... Oké, hogy a sulinet már ráér - képzelem milyen utógondozás csoport lesz majd rajta minden nap - de én meg nem. S a jövő hét is végig instant 12 órázás....
Remélem majd kiesik ezekből a Svábhegyen #csakfelfelé a motor. 21-es.......