Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

yasec Creative Commons License 2003.09.30 0 0 27
Hali!

Először is köszönöm Numero13- nak a sok szép képet!
(Te amúgy ki vagy? Hogy nem egy beszédes fajta, az tuti!) Annak a bicajgumis Lotusnak mi a neve???

TiTi: majd csinálok szép képeket az enyémről is! Most jelenleg még nincsen róla olyan kép, ami jó minőségű, de majd lesz!
Köszi a gratulát!
Mikor megyünk? A vendégem vagy!:)))

Üdv.: Yasec

Előzmény: TiTi (26)
TiTi Creative Commons License 2003.09.30 0 0 26
Szia Yasec!

Most olvasom, hogy sikerült venned egy Elise-t! Gratulálok!

A nyáron nem volt netem, most meg eszembe jutott, hogy mi lehet ezzel a topikkal, és persze Veled!

Tényleg jó lenne, ha be tudnál rakni képeket! Ha nincs kedved, meg időd ezzel szótakozni, akkor én szívesen berakok 1-2 képet. Csak küld el a képeket a titi@pro.hu-ra, és én beillesztem ide őket!

Még egyszer Gratula!

Üdv: Titi

numero13 Creative Commons License 2003.09.29 0 0 25
numero13 Creative Commons License 2003.09.29 0 0 24
numero13 Creative Commons License 2003.09.29 0 0 23
numero13 Creative Commons License 2003.09.29 0 0 22
numero13 Creative Commons License 2003.09.29 0 0 21

lotus seven series 4

numero13 Creative Commons License 2003.09.29 0 0 20
numero13 Creative Commons License 2003.09.29 0 0 19
numero13 Creative Commons License 2003.09.29 0 0 18
yasec Creative Commons License 2003.09.14 0 0 17
Hali Numero13!

Milyen gyűjtemény nyugszik itt néhány emberkénél...
Azt a középsőt még én sem láttam, elég érdekes!
Akkor neked küldhetem a sajátomról készült képet?

Amúgy a másik kettőt (az Exige-t és az Elise S1-est már nem lehetett behozni idén, azok Euro2-es motorral szereltek!)

Köszi: Yasec

Előzmény: numero13 (16)
numero13 Creative Commons License 2003.09.11 0 0 16
numero13 Creative Commons License 2003.09.11 0 0 15
numero13 Creative Commons License 2003.09.11 0 0 14
yasec Creative Commons License 2003.09.09 0 0 13
Hi!

A mérés nem marad el, de előbb beszerzek egy normális rendszámot! Ez nem éppen egy könnyű vállalkozás! Jelenleg bizonyítani kell a bebizonyított tényállást, hogy az autót bizony az únióban gyártották!

hulla: hát nem vagyok egy computer zsonglőr, de majd megtanulom ezt a belinkelést!

A kicsike azért már túl van az első derbijén: egy srác kihívott egy kis illegális gyorsulási versenyre. Ő egy M3 tuningolt verziót hozott, istentudja mennyi lóval, jómagam szinte egy gyári géppel sorakoztam fel. A táv volt vagy 300m (a 200 feküdt volna a Lotusnak) Kétszer lenyomott, mert hát én már nem úgy gyorsulok 120 felett) egyszer viszont leszívta!
Tanulnom kell még a startot, ami nekem amúgy is könnyebb, hiszen én "csak" 120 LE-t teszek le az útra! Ha az elején jól el tudok menni, akkor biz vért izzad az ellenfél! 200m-en azért elég konkrét a gép, pláne ha még hozzá vesszük, hogy nem egy célgépről van szó, amit erre a versenyszámra gyártottak, valamint ezek mellett még az Euro-3-at nyomja! Tudom, ez itt nem lényeg, de azért nem mindegy!

Ave, ellened elvileg még 200m-en sem elég a "csomag", de lehet, hogy határeset! Szorgalmasan szedem le róla a súlyt, ahogy időm és pénzem engedi! Teljesítmény növekedés egyenlőre nem vár a gépre, az túl költséges, és komplikált! Az angolok jól meg tudnák csinálni, de az meg hát nincs közel!
A németek sokmindent elbaszarintottak már, valahogy nem vágják a Rover K-series-t!

Üdv.: Yasec

U.i.: nem a vitrinbe fogom tárolni a gépet, hanem arra, amire kitalálták! Nemsokára megkapja a téligumit! Az ár nem volt vészes, de nem kevés munkám volt vele, az előző tulaj nem volt a vezetés mestere!

Előzmény: avantage (11)
hulla Creative Commons License 2003.07.30 0 0 12
linkelj jó sok képet róla :) mennyi volt?
Előzmény: yasec (10)
avantage Creative Commons License 2003.07.29 0 0 11
Hm, ELise... Finom! :) Gratula!

Megmerjuk valamikor? a'la http://ave.fw.hu

Előzmény: yasec (10)
yasec Creative Commons License 2003.07.29 0 0 10
Hali!

A kérdésem még mindig aktuális, sőt az összes Lotus-os (hogy kell ezt írni???) érdekel!
Jómagam már beletartozok ebbe, vettem egy Elise-t, egy 120 lovas Sports Tourer-t!
Tényleg iszonyat jó vele autózni!
Győri kollégával szóban megalapítottuk a Lotus Club Magyarországot (ezek ám a nagy szavak...), már ketten vagyunk! (hihi)
Várom minden kedves Lotus-os kolléga jelentkezését!

A német nyelvű országok augusztus végén rendeznek Bitburgban egy találkát, ha valaki jönne, írjon!

Üdv.: Yasec

Levike Creative Commons License 2003.02.26 0 0 9
Szerintem meg epp ez a szep benne, hogy _NEM_ radikalis... :) csak elut a megszokottol.
Az autozas elmenyeert szuletett, mindenfele sallang nelkul.. :)

Levi

Előzmény: yasec (5)
fargo Creative Commons License 2003.02.26 0 0 8
yasec,

vigyázz törött Elise vásárlásával, mert ha a váza is sérült, akkor az nem javítható. szerintem tudod, hogy aluprofilokból ragasztva építik, ami ha deformálódik, nem állítható vissza az eredeti formájába. ha meggyűrôdik a profil, tkp. elveszíti a szilárdságát, életveszélyes, ezért a gyár sem vállalja a javítását. épp a minap olvastam valami újságban, hogy komplett vázat adnak hozzá, de majdnem annyiba kerül mint a kocsi...

TiTi Creative Commons License 2003.02.26 0 0 7
Megnéztem, és MK1-es Lotus van győrben, de nagyon gyönyörű!!!
Előzmény: yasec (6)
yasec Creative Commons License 2003.01.28 0 0 6
Most meg Úriember módon mindenkinek válaszolok!

@RAFi:Szerintem is az egyik legjobb gép az Elise,sok "sportautó"-t lehetne inkább mozdonynak ledegradálni,mert 8300 ccm-es motorok nem valók sportautókba! Nem hiába,a súly nagy úr!

@ricsosz: Köszi,ez elég konkrét! Sajna én nem tartózkodom a közelben,mert soproni vagyok! Ha netán-tán arra mész,légyszi nézd meg nekem a rendszámát,vagy valami közelebbit a helyről,tudod,úgy vidékinek!

@kivi: Szia! Ha energiámból futja,akkor talán ott is felbukkanok,de ez már a harmadik fórum,ahol írogatok,(német Elise-Community,magyar Bike Trials)és hát feleségem is van,aki ha nem is mindig,de azért néha kiváncsi rám,na meg a gyerekek...
Na,de majd iparkodom!

@alpinaB6:mint azt írtam: most versenyautót kell venni!Ha majd igen olcsó,és nagyon jó autóm már nem annyira akar velem tartani (Ford Scorpio kombi, 260000 km 2,0 DOHC),akkor jön majd a BMW. Ami biztos:továbbra sem veszünk marketingtrükkös autót,tehát elsőkerékhajtásút! A biciklitől a forma egyig minden hátsókerekes,csak közte vannak néha félresikerült elemek! Talán majd egy 530 D,de most kell a lóvé a Lotusra!

@TiTi: Yasec, "Y"-al,nem "J"-vel!!!Na sebay,mayd legközelebb! Ki tudnád deríteni nekem,hogy megvan-e még az az Elise? Az még egész közel lenne! Bár a legközelebbieket itt Bécsben találtam!A srác már beigérte,hogy próbálunk egyet! Majd jön egy svájci csóka is,még sosem volt Magyarországon! Én pedig hirdetem nekik az igét:üdvözletemet küldtem a legjobb kaják,és a legcsínosabb lányok országából! Volt aztán,aki visszaírt,és alátámasztotta!

Akkor mindenkinek köszi: Yasec

Előzmény: RAFi (4)
yasec Creative Commons License 2003.01.27 0 0 5
Sziasztok!

Köszi mindenkinek! Ha valaki bárhol tud még ilyet,csak írjon! Nem akartam elhinni,hogy Csehektől előbb kapok visszajelzést,mint Magyarországról! Onnan egy kedves Petr nevezetű már írt,neki egy gyönyörű MK I-es gépe van,abban a Lavaorange Metallic színben!
Az idő elhaladtával már elég sok infót összeszedtem a gépről! Javítani nem vinném sehová, hál isten megvan szinte minden eszközöm hozzá, magam javítom majd,ha tényleg törött gép lesz belőle!
Mivel a gép elég radikális,emiatt sokaknak be sem jöhet! Dagadtak nem tudják használni,mert nem tudnak beleülni! (Márpedig sok dagadt van a gazdagok közt!)
Semmilyen extra sincs az autóban,ami a játékos kedvű gyűjtőket is elriasztja! A sok pénzzel ellátott,ámbár nem ésszel megáldott egyedek cicababái is csak roppant kínos testhelyzetben tudják elhagyni a verdát,így a cicababák bizti,hogy elleneznék a vásárlást! (Márpedig még mindig sok a "muffvezérelt" egyed!)
Engem meg csak azért is érdekel,mivel 10 éve a súly ellen kűzdök (nem a sajátom ellen!!!) és egy normál széria gépen súlyt csökkenteni roppant demoralizáló,mivel a velejében van elrejtve a súly,és onnan nem lehet kiszedni! Soha sem szerettem az optikai tuningot,ami szememben inkább csak felesleges súly,de az autód semmivel sem fog jobban menni! (Nevetséges spojlerek,dekorcsík,látszat légbeömlők,stb...)
Amúgy meg megígértem fiamnak,hogy veszünk egy versenyautót! Az ígéret pedig szép szó,...

Amiket láttatok,azok a régiek voltak,vagy már az újak?
A réginek egyrészes üvegszál az eleje,kerekebb,elöl a lámpája csak "egyszemű",hátul körlámpás,normál esetben egy sárga,mellette egy piros!
Az újnak többrészes az eleje,nagyon nyújtott felfelé a lámpája,a burkolat alatt több lámpa helyezkedik el,és hátul olyan "Ferrari" stílusú a körlámpája,benne van az index,a másikban meg a tolatólámpa,de amúgy kivülről pirosnak hat!

Köszi: Yasec

RAFi Creative Commons License 2003.01.27 0 0 4
Hali!

Az Elise nagyon jó kis konstrukció. Van néhány angol "CAR" magazinom és ott szinte mindegyikben megemlítik és az egekig magasztalják. Eccer csináltak is egy "versenyt", ahol kb 20-25 igazi vérbeli versenyautót teszteltek egy F1-es pályán, olyanokat mint Lamborgini Diablo, Porsche 911, BMW M3, M5, Subaru Impreza WRX, MGF, stb....

Magasan a legjobb eredményt érte el a Lotus Elise és a Subaru Impreza, és meglepő módon a Peugeot 106-ot (GTI) is nagyon dicsérték :)))

Az Elise aluminiumból van építve és nem is akárhogyan. A javítása nem lehet túl egyszerű - én nem vinném az alább említett helyre (Majosháza)

Előzmény: yasec (-)
ricsosz Creative Commons License 2003.01.27 0 0 3
Ha pesten jársz 1 et tudok... jössz be az M3 felöl a hungáriűra.. lejössz a felüljárón és mész a népstadion felé... jobb kéz felé elég hamar szokott parkolni mostanában egy szürke.. van ott még Triumph sportkocsi is... ha megvan a rendszám biztos meg tudják Neked mondani kié a kocsi és utánna próbálhatsz üzérkedni a tulajjal...

Bye

Ricsosz Nachos

Előzmény: yasec (-)
kivi Creative Commons License 2003.01.27 0 0 2
OFF
Hali Yasec!
Naná hogy bicajos körökben ismerünk. :-) A topikunkban (KT 2.0) Vilardnak és LG-nek is te építetted a vázát. Esetleg benézhetnél...
Bocsi az offért, de nagyon megörültem neked. :-)
Előzmény: yasec (-)
alpinaB6 Creative Commons License 2003.01.27 0 0 1
hella Yasec!

a bicoidat ismerem, volt is egy vazam. Meg akkor amikor Davvel tekertem :) jo reg volt :)

no akkor sok sikert! lotus temahoz lovesem sincs, de BMW-ben szivesen segitek.

a

Előzmény: yasec (-)
TiTi Creative Commons License 2003.01.26 0 0 0
Szia Jasec!

Ismerem a bicóidat! Nagyon gratulálok hozzájuk, nagyon szépek!

Csak annyit akartam hozzáírni a fórumodhoz, hogy Győrben van egy Lotus Elise, bár nem tudom, hogy milyen típusú!

A javításhoz tudnék ajánlani valakit! Én személyesen nem ismerem, de nagyon jó referenciái vannak. Ő csinált már Opel Speedster, és Lamborgini Diabló javítást is. Ez mind a kettő műanyag kasztnis, mint az Elise. A www.auto-tuning.hu oldal az ővé, lehet, hogy ismered is, mert volt többször is a tv-ben a replicáival.

Előzmény: yasec (-)
yasec Creative Commons License 2003.01.26 0 0 topiknyitó
Sziasztok!

Bár nem mutatkoztam be úgy,ahogy írták,egyből a lényegre térnék inkább!
Szóval keresek Lotus tulajdonosokat,szűkebb értelmezésben Lotus Elise tulajokat,még szűkebb körben pedig az MK II-tulajokat!
Kizárólag tapasztalatcsere, meg ilyesmi! Idén valahogy be kéne hoznom egyet,jelenleg a lóvé gyűjtése zajlik! (Az sem kevés idő!!) Lehet,hogy jó magyar szokás szerint törött verzió lesz,de készülök arra a meccsre is,tudom,nem úgy javítható,mint a többi autó!
Amúgy én bicajvázakat tervezek meg építek már 10 éve,akik ott ismerősek,azok talán ismernek!

Előre is köszi minden infót:

Yasec

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!