Ide jöhet minden, ami Kecskemét és
mikrokörnyezetének tömegközlekedésével kapcsolatos, beleértve a helyi-
és helyközi járatokat, munkásszállító és szerződéses buszokat is.
Mondd csak el hogy miért is kéne 2 csuklós? Volt olyan amikor nem is ment kisegítő és mindenki fölfért a buszra. Olyan is volt, hogy annak idején valamelyik Ikarus (308 vagy 026) ment a rendes 29-esen, alig voltak rajta előtte meg jött a fotocellás 598 és alig bírták becsukni az ajtókat. Szerintem egy Volvo és egy szóló busz elég lesz reggel. Ha nem akkor lehet panaszkodni, aminek nem lesz eredménye mert így is elég kevés a csuklós.
Egyébként volt ilyen annak idején a műkertvárosban is hogy 6:55-kor ment a 3K az ABC-től és ott is a kisbuszon volt tömeg a csuklóson mag alig álltak utasok. Én nem is bánom hogy megszűnt a 3K, mert nem mindig volt kihasználva.
Szia! A KLY-056 délután 13:40-kor megy Ballószögre aztán 15:00-kor ismét Ballószög A KLY-057 pedig Felsőlajosra jár, elég sűrűn meg lehet találni a Noszlopy Parkban
Hát a kunsagvolan.hu menetrendje egyelőre nem ezt mutatja. Szerintem a 19.20 helyett lett 19.50. Bár nem tudom. Jobban zavar, hogy ha így haladunk, akkor néhány év múlva már 6-kor indul az utolsó busz 8-ig.
Valami bennfentes legyen szíves magyarázza meg nekem, hogy mi alapján indítják a buszjáratokat! Merthogy nálunk (jakabszállás) 2 éve még 2db 7.10-es busz volt, az egyik bugacról, a másik kelebiáról jött. Nos ezt mindkettőt vissza kellett venni 6.52 illetve 7.00-ra. Ritka értelmes dolog volt már ez is, hogy 2 buszból 2-őt kellett korábbra venni, ezzel elérve azt, hogy 6.35-7-ig 6db busz volt, utána 8 a következő. Nos most már a kelebiai járat is megszűnt reggel, aminek következtében 6.55-kor indul az utolsó busz egészen 8-ig. Nem akarom elhinni, hogy az a 30-40 ember, aki eddig ült a 7-es kelebiai buszon, vagy 2 éve a 7.10-esen, az nem elég arra, hogy legyen egy busz 7.10-15 környékén mondjuk kiskunhalasról, vagy bárhonnan. Az a bizonyos 6.55 eddig is totálisan tömve volt, most erre megszüntették a 7.00-ás szintén tömött járatot.
A KLY 056 Ballószögre jár, a KLY 057 pedig Lajosmizse és környéke. Hétvégén általában a Kecskemét- Kkfháza.- Szeged útvonalat csinálja.
A körforgalomról pedig csak annyit, hogy csak a tervek vannak meg, de semmi érdemi változás nincs a területen (Bethlen körút- Rákóczi út ill. a Kurucz körút- Bem utca- Szolnoki út kereszteződéseiben, bár az utóbbi eléggé necces)
A KLY 056 Ballószögre jár, a KLY 057 pedig Lajosmizse és környéke. Hétvégén általában a Kecskemét- Kkfháza.- Szeged útvonalat csinálja.
A körforgalomról pedig csak annyit, hogy csak a tervek vannak meg, de semmi érdemi változás nincs a területen (Bethlen körút- Rákóczi út ill. a Kurucz körút- Bem utca- Szolnoki út kereszteződéseiben, bár az utóbbi eléggé necces)
Tudnátok nekem segíteni? Érdekelne, hogy iskolai előadási napokon (pénteken) mi a két duplatengelyes E94-esnek a fordája, azaz mikor találhatóak bent a buszállomáson. Valamint vasárnapi is érdekelne.
Off téma de kecskeméti és Ti biztos hogy tudok valamit róla Más: hallomásból tudom, hogy állítólag az ország 3. (4.) túrbókörforgalma nálatok készült el. Ezt esetleg valaki megtudná erősíteni, esetleg képpel illusztrálni? Csak vázlatosan felrakom, hogy miről is beszélek. Ha valaki ráismer valami hasonlóra kérem szóljon.
Nézd, akár buszos, akár vasúti kérések vannak, azért az RKI-kat még továbbra sem hívják kívánságműsornak. (Nem ok nélkül)
Az, hogy egyes kérésekből mi és mi nem teljesül nemcsak rajtuk múlik, hanem azon, hogy az adott ötletnek van-e értelme, kivitelezhető-e, ha igen, akkor milyen áron kivitelezhető, és nem elhanyagolandó az érintett szolgáltató cég ezzel szemben tanúsított magatartása sem.
mostanra felkerültek a 2009. szeptembertől nagy mértékben változó, ütemesedő vonalak új menetrendjei is:
Hááát felettébb érdekesre sikerültek ezek.
Most végigfutottam a menetrendi mezőket, ezek azért a klasszikus értelemben vett ütemességtől sajnos messze állnak még, inkább úgy mondanám, rendezgettek egy keveset az indulási időpontokon. Sok helyen viszont a járatok egy része tekinthető csak annak, vannak ütemből kimaradó járatok, lyukak, nem ugyanolyan megállási rendű/nem ugyanolyan közlekedési rendű járatok ütembe rendezve stb...
Nem akarok megsérteni ezzel senkit, de ez még jelenleg csak egy kezdemény sajnos.
De remélem, hogy a későbbiekben azért tisztességes munkával sikerül tovább szépíteni :))
Igen, végigolvastam a kivonatokat, és valóban részletesen leírják a változásokat. Szerintem egy korrekt honlapot is megérdemelne a cég, persze lehet csak nekem van vele bajom, de ez ugye abból is fakadhat, hogy ez a szakmám. :)
Mindenesetre üdvözlöm az új járatokat, de jó volna, ha az éjszakai hazajutást megkönnyítendő indítanának Budapest felől egy járatot 9 után is, ami autópályán jön. Bár ezt lehet inkább a Volánbusznál kellene szorgalmazni.
"A Budapest-Lajosmizse-Kecskemét vonalat említik. Ez biztos, hogy autópályás?"
Nincs külön vonal (mező) az autópályás járatoknak, de az új járatok mind azok, csak Bp., Népligetben, Kecskemét, Széchenyiváros mh-en és Kecskemét, autóbuszállomáson állnak meg, lásd itt, rögtön az elején:
Egyre jobb egyébként a Kunság Volán netes utastájékoztatása, mostanra felkerültek a 2009. szeptembertől nagy mértékben változó, ütemesedő vonalak új menetrendjei is: