Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Rfacexx Creative Commons License 2016.06.19 0 0 7797

Szia!

Köszönöm!!!

Előzmény: Törölt nick (7796)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.19 0 0 7796

Szia! 

Az enyém 2003 as de gondolom ez nem változott, holnap csinálok egy- két képet hátha segít. 

Addig Üdvözlettel. 

Előzmény: Rfacexx (7795)
Rfacexx Creative Commons License 2016.06.19 0 0 7795

Sziasztok!

607 2.2 hdi 2000. évj.

Nem tudja valaki, hogy a légszűrő doboznál lévő (mögötte) mágnesszelepnél a vákumcsövek (2 db) milyen sorrenben vannak.

Önindítót szereltem ki-be javítás miatt és akkor leszedtem őket.

Lehet fordítva tettem vissza őket, mert ma egy gyorsítás után és azóta tiltja a motort az elektronika. Jövő hétén kellene vizsgára menni, de esélytelen motorhiba kijelzéssel átmennie.

Hátha csak felcseréltem a csöveket és az miatt.

Előre is köszönöm a segítséget!

Zolysys Creative Commons License 2016.06.17 0 0 7794

backi... az nem occsóó....

LCD-t kellene cserélni.. lesek. elvileg van

Előzmény: karesz358 (7793)
karesz358 Creative Commons License 2016.06.17 0 0 7793

A legújabb fajta valamilyen 4-es.sat 4 vagy valami ilyesmi.egyszer már javítottad a ventillátorát

 

Előzmény: Zolysys (7791)
Peugeot 607 2,7-es Creative Commons License 2016.06.16 0 0 7792

Az akkumulátor bemért feszültsége /töltés után / 13, 7 V.,, elől mérve 12, 6V  ?? / Problémát jelent-e, hogy több mint 12 V, meg az , hogy különbség van az elől, ill. a hátol mért érték között ? Vadonat új 90 Ao- akksiról van szó. Problémám, hogy álló helyzetben és menetben is merül, annak ellenére, hogy menetben töltés van.

Zolysys Creative Commons License 2016.06.14 0 0 7791

csak az a kérdés melyik rendszered van mert nem egyforma a kijelző

Előzmény: karesz358 (7786)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.14 0 0 7790

Szia!

Probáljad meg a Bazsi alkatrész Kft nél. 

Előzmény: karesz358 (7786)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.14 0 0 7789

Szia!

Ugye megmondtam!  Külföldön van! 😀

Előzmény: karesz358 (7786)
Janusz1979 Creative Commons License 2016.06.09 0 0 7788

Sziasztok, 2001 -es nagy kijelzős 2.2 diesel -hez kellene fényszórómosó pumpa, alkatrészboltban csak gyári van, elég húzós áron, ahogy nézem ez egy sima bemenő-elmenő csonkkal rendelkező, 12V bosch csatlakozós szivattyú, nem helyettesíthető más típusú szivattyúval?

Törölt nick Creative Commons License 2016.06.09 0 0 7787

Szia!

Nem fogja megmondani, eddig még soha nem mondta meg. Hivjad fel, vagy írjál emailt, egyébként is külföldön van.

Előzmény: karesz358 (7786)
karesz358 Creative Commons License 2016.06.08 0 0 7786

kuka?mennyi egy ilyen használtan?2008-as az autó.

Előzmény: Zolysys (7785)
Zolysys Creative Commons License 2016.06.08 0 0 7785

elcseszted a kijelzőt...

Előzmény: karesz358 (7784)
karesz358 Creative Commons License 2016.06.08 0 0 7784

Sziasztok!Elsőre egy-két érdekesség:megint elkezdett elpattogni a hátulja.Elvittem futóműveshez,kicserélt egy axiálrudat és minden ok.hihetetlenűl érzékeny a hátulja az első futómühibákra.Vettem egy Nipparts üzemanyagszűrőt mert két ezressel olcsóbb mint a Mann.Száz km után nem ment az autó.Ennyi.Megvettem a Mann-t.Minden OK. Vettem hátulra Mapco fékbetétet,mert oda nem szükséges túl jó.Mondtam én.Sípolt mint állat.Két nap múlva ment bele a Valeo.minden OK.

És akkor egy kérdés.Hátha.Nem ér nevetni!Megint okoskodtam.Telefonomon néztem egy filmet,meguntam,h kézben tartom,pont volt nálam kétoldalas ragasztószalag és 3 db fél centis darabkával ráragasztottam a telót a 16:9-es kijelzőre.Jó is volt,de a film végére gondolom a kijelző melegének hatására durván odaragadt.Nehezen,de lejött,viszott három zöld folt lett a kijelzőn.Amúgy jól működik.El lehet tüntetni a foltot ill meg lehet javítani?

Ja és még valami:az első futóműben nem lötyög semmi,de néha ropog tekergetésnél a kormánykerék.Az elmúlt fél éveben az összes futómű alkatrész cserélve volt egy kormányösszekötő kivételével,kormánykardán felújítva.tronycsapágy új,de állítólag a lengéscsillapító szára kicsit kotyog.Esetleg az lehet?

Ha valaki hozzá tud szólni azt megköszönném.Köszönettel:Karesz

Törölt nick Creative Commons License 2016.06.08 0 0 7783

Szia!

Az enyém 2003 as 2.2 Hdi 6 os manuális, most van benn 260 ezer. 20 helyett 15 ezernél cserélem az olajat + szűrőket. Mivel ezek nem városi bevásárló autók a Fap ki van véve belőle az agya átírva ( meg is kaptam érte a magamét egy önkéntes világmegváltótol) .  Semmi komoly baj nincs vele, apróságok: csomagtér gázrugó csere mivel hátsó szárny van rajta és az eredeti rugó kicsi, fényszó mosó motor csere, mert a nyári folyadékot nem nyomattam ki az utolsó csöppig télen szétfagyott.azóta nyáron is téli használok. Ha két akksi van benne a hátsó munka akksi legyen. Sok kellemetlenséget okoz ha indító akksi, főleg ha nem mindennap használod az autót. Középső kijelző nagy, színes legyen, a kicsi monokróm kijelző ha most nem rossz akkor hamar az lessz.

Nagyjából ennyi. A fogyasztás 90- 130 között 6-6,5 liter, város 7- 7,5 liter ha nem taposod ki a belét. A motor 500 ezer táján lessz bejáratva. ( szakemberek szerint) ha érdekel még valami kérdezzél. 

Előzmény: dudie^hun (7780)
dudie^hun Creative Commons License 2016.06.08 0 0 7782

köszi, automata valtótól féljek vagy nem olyan kockázatos? 

Előzmény: Zolysys (7781)
Zolysys Creative Commons License 2016.06.08 0 0 7781

inkább faceliftes igen

Előzmény: dudie^hun (7780)
dudie^hun Creative Commons License 2016.06.08 0 0 7780

azt olvastam hogy 2004 utánit érdemes venni mert azok

már jobbak, ez mennyire valós? 

 

betg Creative Commons License 2016.06.08 0 0 7779

Szia

Látatlanban ilyen kérdèsre lehetetlen választ adni.

Előzmény: Peugeot 607 2,7-es (7778)
Peugeot 607 2,7-es Creative Commons License 2016.06.07 0 0 7778

Olykor-olykor nehezen tudom beindítani, pedig az akkumulátor megfelelő feszültséggel bír. ( 2,7  HDI)

Milyen irányban keressem a problémát és mi a "gyógyítási folyamat" ?

Előre is nagyon köszönöm a segítséget.

BIGYO4 Creative Commons License 2016.06.07 0 0 7777

Pár éve egy 2.2 HDI automata 4HP boldog tulajdonosa vagyok. A fogyasztásom 7.5 sokezer km vegyes, de főleg városi átlaga.  Volt már ennél kevesebb is, de gyorsult a tempóm. Ebbe benne a tél, illetve a nyár és a klímahasználat is.

Ennek viszonylatában nem is olyan rossz.

 

Előzmény: dudie^hun (7776)
dudie^hun Creative Commons License 2016.06.07 0 0 7776

Sziasztok!

 

Auto vasarlasa elott allok es elgondolkodtam egy 607-esen, mire kell figyelni vasarlaskor? mindenkeppen manualisat akarok, valoszinuleg dizelt mert az kevesebbet fogyaszt azert 2.0 vagy 2.2 hdi

bazska12 Creative Commons License 2016.05.31 0 0 7775

Sziasztok!

Kersnék 607 2.0 hdi váltó bowdent.

Köszi!

foldhazi Creative Commons License 2016.05.23 0 0 7774

T. Fórumozók!

 

Van a 607 2,7HDi-ben kartergáz visszavezető cső és szűrő (olaj lecsapató), ha igen akkor hol és, hogyan lehet cserélni vagy kitakarítani? Honnan hova vezet?

 

Köszönettel: Földházi

bazska12 Creative Commons License 2016.05.19 0 0 7773

Köszi a rengeteg segítséget,megoldodottT

Előzmény: bazska12 (7772)
bazska12 Creative Commons License 2016.05.17 0 0 7772

Urak!Segítség!!!

Fiam a motortérbe megnyomta azt a szép piros gumit(vészleállító)és azóta nem indul az autó.Vissza lett kapcsolva a belseje,de semmi.Próbáltam lehúzott csatival meg mindenhogy.Aksi sarukat levettem egy időre hátha,de az sem segített.Most ott tartok,hogy ha beteszem a kulcsot,rögtön elindul az elakadás jelző,ki sem tudom kapcsolni.

Minden ötletet,tanácsot szívesen fogadok.

Köszönöm!

Pescarolo Creative Commons License 2016.05.14 0 0 7771

Sziasztok!

Van egy 2004-es benzines nagy oroszlánom, és a következőre kérnék tőletek segítséget, illetve tippet, ami közelebb vihetne a megoldáshoz. Eddig még nem voltak problémái, aztán most hirtelen a nyakamba szakadt egy kettő.

1, A kézifék behúzásakor, mikor már majdnem teljesen fel volt húzva, valami elkezdte darálni (remegett a kezemben, mint mikor pl; kuplung nélkül akarnánk váltani egy autót, és a váltó elkezd remegni) . Fél mp-ig tartott a jelenség, de kicsit ijesztő volt. Azt tudom, hogy az autó egyik gyenge pontja ez. Mi történhetett vele?

2, Központi zár, kb 3-szorra nyílik ki, mert mikor felnyitnám, hirtelen visszazárja magát. Hallani ahogy kattan, és felvillannak az elakadás jelzők is ugyanúgy. Télen a hidegbe csinált ilyet. Zárni zár, viszont van úgy, hogy mikor ki akarnám nyitni, vissza zárja magát. Mi lehet a probléma? Nem ér körbe a jel? Akkusaru?

3, Néha előfordul, (de tényleg ritkán) hogy indítózik, indítózik nem kel életre a motor. Próbálkozik, de semmi. Utána meg pöccre indul a motor. Mondjuk ezt én a nemrég cserélt gyújtó gyertyának tudnám be, mivel azóta jelentkezik ez a probléma. Elképzelhető, hogy a gyári gyertyán kívül semmit nem hajlandó elfogadni a 607?

(Egyik elmélet szerint a rövid távok miatt, ha már a tank csak a negyedéig van, akkor természetes (?)..)

bazska12 Creative Commons License 2016.05.14 0 0 7770

Köszönöm!

Na ezt hívják segítségnek! :-)

Előzmény: FeZ_ (7769)
FeZ_ Creative Commons License 2016.05.13 0 0 7769

Ja, abban simán lehet cserélni. Szerintem olyan 5e-8e között lehet a csapágy, gyártmánytól és beszerzési helytől függően.

A kuplung leszedéséhez viszont lehet, hogy kell egy lehúzó. Ez menet közben derül ki. Van amelyikről viszonylag könnyen lejön, de van amihez meg kell a leszedő. (Az ékszíjat értelemszerűen le kell szedni legelőször)

Utána már csak egy seager gyűrű van és lejön a szíjtárcsa, benne a csapággyal.

 

Előzmény: bazska12 (7768)
bazska12 Creative Commons License 2016.05.13 0 0 7768

Megnéztem.Sanden SD7V16

Előzmény: FeZ_ (7766)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!