Nem tudja valaki, hogy a légszűrő doboznál lévő (mögötte) mágnesszelepnél a vákumcsövek (2 db) milyen sorrenben vannak.
Önindítót szereltem ki-be javítás miatt és akkor leszedtem őket.
Lehet fordítva tettem vissza őket, mert ma egy gyorsítás után és azóta tiltja a motort az elektronika. Jövő hétén kellene vizsgára menni, de esélytelen motorhiba kijelzéssel átmennie.
Az akkumulátor bemért feszültsége /töltés után / 13, 7 V.,, elől mérve 12, 6V ?? / Problémát jelent-e, hogy több mint 12 V, meg az , hogy különbség van az elől, ill. a hátol mért érték között ? Vadonat új 90 Ao- akksiról van szó. Problémám, hogy álló helyzetben és menetben is merül, annak ellenére, hogy menetben töltés van.
Sziasztok, 2001 -es nagy kijelzős 2.2 diesel -hez kellene fényszórómosó pumpa, alkatrészboltban csak gyári van, elég húzós áron, ahogy nézem ez egy sima bemenő-elmenő csonkkal rendelkező, 12V bosch csatlakozós szivattyú, nem helyettesíthető más típusú szivattyúval?
Sziasztok!Elsőre egy-két érdekesség:megint elkezdett elpattogni a hátulja.Elvittem futóműveshez,kicserélt egy axiálrudat és minden ok.hihetetlenűl érzékeny a hátulja az első futómühibákra.Vettem egy Nipparts üzemanyagszűrőt mert két ezressel olcsóbb mint a Mann.Száz km után nem ment az autó.Ennyi.Megvettem a Mann-t.Minden OK. Vettem hátulra Mapco fékbetétet,mert oda nem szükséges túl jó.Mondtam én.Sípolt mint állat.Két nap múlva ment bele a Valeo.minden OK.
És akkor egy kérdés.Hátha.Nem ér nevetni!Megint okoskodtam.Telefonomon néztem egy filmet,meguntam,h kézben tartom,pont volt nálam kétoldalas ragasztószalag és 3 db fél centis darabkával ráragasztottam a telót a 16:9-es kijelzőre.Jó is volt,de a film végére gondolom a kijelző melegének hatására durván odaragadt.Nehezen,de lejött,viszott három zöld folt lett a kijelzőn.Amúgy jól működik.El lehet tüntetni a foltot ill meg lehet javítani?
Ja és még valami:az első futóműben nem lötyög semmi,de néha ropog tekergetésnél a kormánykerék.Az elmúlt fél éveben az összes futómű alkatrész cserélve volt egy kormányösszekötő kivételével,kormánykardán felújítva.tronycsapágy új,de állítólag a lengéscsillapító szára kicsit kotyog.Esetleg az lehet?
Ha valaki hozzá tud szólni azt megköszönném.Köszönettel:Karesz
Az enyém 2003 as 2.2 Hdi 6 os manuális, most van benn 260 ezer. 20 helyett 15 ezernél cserélem az olajat + szűrőket. Mivel ezek nem városi bevásárló autók a Fap ki van véve belőle az agya átírva ( meg is kaptam érte a magamét egy önkéntes világmegváltótol) . Semmi komoly baj nincs vele, apróságok: csomagtér gázrugó csere mivel hátsó szárny van rajta és az eredeti rugó kicsi, fényszó mosó motor csere, mert a nyári folyadékot nem nyomattam ki az utolsó csöppig télen szétfagyott.azóta nyáron is téli használok. Ha két akksi van benne a hátsó munka akksi legyen. Sok kellemetlenséget okoz ha indító akksi, főleg ha nem mindennap használod az autót. Középső kijelző nagy, színes legyen, a kicsi monokróm kijelző ha most nem rossz akkor hamar az lessz.
Nagyjából ennyi. A fogyasztás 90- 130 között 6-6,5 liter, város 7- 7,5 liter ha nem taposod ki a belét. A motor 500 ezer táján lessz bejáratva. ( szakemberek szerint) ha érdekel még valami kérdezzél.
Pár éve egy 2.2 HDI automata 4HP boldog tulajdonosa vagyok. A fogyasztásom 7.5 sokezer km vegyes, de főleg városi átlaga. Volt már ennél kevesebb is, de gyorsult a tempóm. Ebbe benne a tél, illetve a nyár és a klímahasználat is.
Auto vasarlasa elott allok es elgondolkodtam egy 607-esen, mire kell figyelni vasarlaskor? mindenkeppen manualisat akarok, valoszinuleg dizelt mert az kevesebbet fogyaszt azert 2.0 vagy 2.2 hdi
Van a 607 2,7HDi-ben kartergáz visszavezető cső és szűrő (olaj lecsapató), ha igen akkor hol és, hogyan lehet cserélni vagy kitakarítani? Honnan hova vezet?
Fiam a motortérbe megnyomta azt a szép piros gumit(vészleállító)és azóta nem indul az autó.Vissza lett kapcsolva a belseje,de semmi.Próbáltam lehúzott csatival meg mindenhogy.Aksi sarukat levettem egy időre hátha,de az sem segített.Most ott tartok,hogy ha beteszem a kulcsot,rögtön elindul az elakadás jelző,ki sem tudom kapcsolni.
Van egy 2004-es benzines nagy oroszlánom, és a következőre kérnék tőletek segítséget, illetve tippet, ami közelebb vihetne a megoldáshoz. Eddig még nem voltak problémái, aztán most hirtelen a nyakamba szakadt egy kettő.
1, A kézifék behúzásakor, mikor már majdnem teljesen fel volt húzva, valami elkezdte darálni (remegett a kezemben, mint mikor pl; kuplung nélkül akarnánk váltani egy autót, és a váltó elkezd remegni) . Fél mp-ig tartott a jelenség, de kicsit ijesztő volt. Azt tudom, hogy az autó egyik gyenge pontja ez. Mi történhetett vele?
2, Központi zár, kb 3-szorra nyílik ki, mert mikor felnyitnám, hirtelen visszazárja magát. Hallani ahogy kattan, és felvillannak az elakadás jelzők is ugyanúgy. Télen a hidegbe csinált ilyet. Zárni zár, viszont van úgy, hogy mikor ki akarnám nyitni, vissza zárja magát. Mi lehet a probléma? Nem ér körbe a jel? Akkusaru?
3, Néha előfordul, (de tényleg ritkán) hogy indítózik, indítózik nem kel életre a motor. Próbálkozik, de semmi. Utána meg pöccre indul a motor. Mondjuk ezt én a nemrég cserélt gyújtó gyertyának tudnám be, mivel azóta jelentkezik ez a probléma. Elképzelhető, hogy a gyári gyertyán kívül semmit nem hajlandó elfogadni a 607?
(Egyik elmélet szerint a rövid távok miatt, ha már a tank csak a negyedéig van, akkor természetes (?)..)
Ja, abban simán lehet cserélni. Szerintem olyan 5e-8e között lehet a csapágy, gyártmánytól és beszerzési helytől függően.
A kuplung leszedéséhez viszont lehet, hogy kell egy lehúzó. Ez menet közben derül ki. Van amelyikről viszonylag könnyen lejön, de van amihez meg kell a leszedő. (Az ékszíjat értelemszerűen le kell szedni legelőször)
Utána már csak egy seager gyűrű van és lejön a szíjtárcsa, benne a csapággyal.