Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

TV maci Creative Commons License 2002.10.30 0 0 35
Csáó!

Ez igen! Sejtettem, hogy annyit megy amennyi bele van írva.
Sajna most megadtad a választ egy fel nem tett kérdésre, a fényezés kérdésére! Ugyanis szükség volna egy jó fényezésre, valakire aki ezt becsülettel megcsinálja, mert hát csillag
garázsunk van. :-(

Előzmény: Peggy (34)
Peggy Creative Commons License 2002.10.29 0 0 34
Ciao,

Na, idézek:
megtett km száma 91 684
elfogyasztott benzin (liter) 10650,02
átlagfogyasztás 11,62

Ezek a majdnem update adatok. Városban 15 felett nem fogyasztott, országúton 10 alatt sem (persze azért 100 alatt nem próbáltam még a fogyasztást :-)) ). Most van benne úgy 315e km.
Mennyit megy? A gyári végsebessége 185 km/h.
Amit max. ment, az rendesen az óra végén volt, IV-esben cca. 210 km/h (6800-6900 RPM), 5-ösben az órát lepörögte. De ehhez a kocsihoz nem illik a hajszolós stílus, inkább a hajózás 160-nál.
Az igazság az, hogy a kocsit tényleg élmény vezetni, minden útviszony mellett stabil és uralható, még a végsebességnél is bőven van benne tartalék (hogy finoman fogalmazzak). (A 605-ös pl. már egyáltalán nem ilyen harmonikus. )
Az ötsebességes és négysebességes változatnak egyébként ugyanakkora a végsebessége, az 5. csak kímélő fokozat.
Az automata változat gyári végsebessége 178 km/h.

Az enyem világos-metálzöld színű, egyszer kapott új fényt.
Most pihenőn van, várja a karosszéria-felújítást és fényezést.

Előzmény: TV maci (33)
TV maci Creative Commons License 2002.10.29 0 0 33
Hi Spitfire.hu!

A fogyasztást csak körülbelül tudom megmondani + a gyári adatokat, az 1,4-es elvileg 8.3litert fogyaszt városban, ami azt jelenti, hogy 8-9 liter, a többi valamivel többet fogyaszt, attól függ, hogy mész vele. Viszont ami biztos, hogy a XN és a XR-XT változatok között azért van némi minőségi különbség(felhasznált anyagok, extrák). Szerintem a dízel éri meg legjobban, mondjuk az 1.9-es turbódízel, bírja strapát pörgős (92lovas) és keveset fogyaszt. Egyébként frankó autó. Jó választás!

Chiao Peggy!

A 604-esed mennyit fogyaszt?Mennyivel megy( a gyári adatok akár)?

Spitfire.hu Creative Commons License 2002.10.25 0 0 32
Halihó
1 kérdés, autó vásárláson gondolkozom, 1,5m-ig mennyire jó választás a 306os, mondjuk 1,4 1,6os benzines. (4-5 évesek vannak körülbelül ennyiért)
Mennyit eszik városban, mennyi a szervizigénye, stb.
köszi: G
TV maci Creative Commons License 2002.10.25 0 0 31
Hali!

1983/84 -es( talán 83 év végi) Mindössze kb 100000 kilóméter van benne! Ugyanis régi igazgatói kocsi volt, nem tudták sokszor mi a baja ezért nem is nagyon mentek vele (he-he) + 2 kb évet állt a gyárudvaron, mi meg inkább nyári hosszabb utakra használjuk, sajna csak belföldre, meg persze ide-oda. Leírás abszolút nincsen, képzelheted mit lehetett ilyenkor szenvedni mikor elromlott valami. A tolótetővel nincs nagy gond csak a rozsda. Természetesen a tolótető is elektromos, ez mindíg működött még. Egyébként úgy megy mint az álom, mikor megvettük 93-ban és rendbehoztuk, az elsö próbaúton szabályosan hátravágódtam és míg gyorsultunk nem bírtam felkelni, ott váltam 604-függővé.
Tényleg a tiéd milyen színü, mennyit eszik?

A miénk bézs-zöldes, a fogyit 1-szer mértük zömmel autópályán, országúton meg városban :-)
az eredmény Kb: 13.5 liter. Nem vészes, néha több, néha kevesebb, volt már 15-16 is ( az automata 605-ös is ennyit eszik :-).


Előzmény: Peggy (30)
Peggy Creative Commons License 2002.10.25 0 0 30
Ciao,

Ez két dolog lehet, vagyis inkább egy (nem biztos hogy újat mondok). Az indítómotor vagy nem húz be rendesen, mert "elromlott" a behúzómágnes, vagy pedig a fogaskoszorúnál már nagy a foghézag, és amiatt nem kapja el mindig. Az utóbbi esetben manuális váltónál annyit lehet tenni, hogy sebességeket váltasz, és ezzel egy kicsit megmozgatod a lendkereket. Nekem is van/volt ilyen tünetem, főleg nyáron, és ez mindig segített, illetve ha egy fél métert tolták, és utána sebességben felengedtem a kuplungot. Bátyámnak volt az esete egyszer a vámon, hogy átvizsgálták, és nem indult be. Zaklatott lett, és befenyítette a vámost hogy most akkor tolja be, az neki is feszült és csodálkozott hogy fél méter múlva miért engedi fel a kuplungot. Amikor azután egyből indult az autó, akkor meg meglepődött a gaz finánc. :-)
Automata váltónál esetleg P-ből D-be és vissza kéne kipróbálni, hátha segít. Egyébként meg az indítómotor javítása, amit viszonylag olcsón meg lehet úszni. Automata váltónál érdekes lenne megnézni, hogy nem az indítást csak P-ben engedélyező mechanizmus szívat (megpróbáljátok D-ben indítani, és ugyanazt csinálja-e). De itt csak vaktában lövöldözöm.
A tempomatot illetően, nem nagyon tudom, hogy működik a 604-ben, nekem a TI-ben nincsen.
Amit STi-ben láttam, abban sem működött. Szóval passz. Van hozzá leírásotok, úgy értem gyári kézikönyv vagy ilyesmi, hátha abban benne van, lehet hogy csak nem megfelelően aktiváljátok (én sem értek hozzá, de pl. a 605-ösön kétszer gyors egymásutánban felfelé kell tolni a kart, miután a középkonzolon aktiváltad, és előtte viszonylag állandó sebességen kell menni). Az lehet még egy élmény, ha hatolsz a 604-gyel autópályán, bekapcsolod a tempomatot és mész, mész, mész... :-)))

Tolótetővel mi a probléma, remélem semmi komoly. Egyébként mennyi km van benne és mikori évjárat?

Előzmény: TV maci (29)
TV maci Creative Commons License 2002.10.24 0 0 29
Na jó! Ez tényleg nem a világ!
Egyébként csak kattan egyet, és nem indít, még akkor se ha fel van töltve az akku. Régebben volt, hogy mintha kihagyott volna néhány henger és egyenetlenül járt(a gyertytyák cseréje után is),most már nem csinálja, lehet, hogy apa titokban megcsinálta :-). Ja! Tempomat van a pözsódban? Mert a miénkben asszem van, de még nem igazán sikerült működésbe hozni. Egyébként nálunk a tolótetőn rozsdásodik, de megoldjuk..
Előzmény: Peggy (28)
Peggy Creative Commons License 2002.10.22 0 0 28
Ez azért nem vészes.
Amikor nem indul akkor teker az indító és nem rántja be, vagy csak kattan egyet, es nem is indít?
Az első ablaktörlőnél mindenképpen javaslom hogy az ajtókárpitot leszedve (a kartámasznál két csavar, a zárógomb lecsavarása, az ajtónyitó kar védőlapja leszedése, és a kárpit óvatos lefeszegetése (műanyag patentok tartják)) a motort tisztítsátok meg, és fújjátok be pl. WD40-nel, de még jobb ha valami olajsprayvel teszitek. Egyből meg fog javulni, érdemes évente egyszer megismételni. A fordulatszámmérő: szerintem testelési hiba, esetleg a testcsatlakozók letisztítása segít?
A klímához nem tudok sajnos sokat hozzászólni, kellene hozzá vmi csövet szerezni, bontókban meg lehetne próbálni. Klímás mit mondott?
Sajnos szeret rozsdálni, főleg a sárvédőknél, és főleg akkor ha szakszerűtlenül volt javítva.
Nálam pl. tipikusan ott korhad, ahol volt rajta vmi kocc, és utána gányolták (JE, BH sárvédő). A küszöbök, az alja teljesen egyben van. Én le is fényeztettem anno, ki is lakatoltattam de elég gány munkát végeztek, és sok pénzt kértek. Nem tudom kihez fogom vinni legközelebb. :-(

Egy dologra hívnám fel a figyelmedet még, a hátsó hosszlengőkarra nagyon érdemes odafigyelni, nehogy korrodálódjon, pl. alvázvédelem alkalmazásával ez megelőzhető.
Az új elég drága, bontottan meg nincs már.

Előzmény: TV maci (27)
TV maci Creative Commons License 2002.10.22 0 0 27
Háát az egész úgy kezdődött, hogy a kocsit mikor megvettük - még vizsga és tanksapka nélkül, betört szélvédővel, lyukas kipufogóval- a gyárudvaron állt ( Ja egyébként az apué a kocsi). ezt kb féléven megoldottuk. Csak később jöttek a problémák : kábé 2 liter vizes szmetyó volt a tankban, szerencsére nem volt gond, megcsináltuk. Ja! egyébként egyszer kicsit kigyulladt a motortér, szerencsére csak egy zárlatos kábel volt. Ami igazából még most is elő szokott fordulni az az, hogy nyáron, hosszú utazásoknál néha nem indul, meg kell várni míg lehűl a motor, meg a fordulatszámláló nem müxik, egyszer müködött néhány napig aztán többet egyáltalán nem. az első elektromos ablakemelő nehézkesen járkál, a hátsó az oké a klímánál szökik a levegő, a kaszni meg rozsdásodik + fényezés lakkrétege kezd feljönni... egyenlőre ennyi. tvmac
Előzmény: Peggy (26)
Peggy Creative Commons License 2002.10.22 0 0 26
Igen, ahogy mondod, az enyem kromtukros. A Ti/STi 144 LE/5750 1/min-nel es 217 NM/3000 1/min-nel (hangolt szivorendszer). A GTi 155 Le-s volt, es 230 NM-rel birt, 1985-ig gyartottak, ez 2849 ccm-es.
Meselj, milyen bajai vannak?
Előzmény: TV maci (25)
TV maci Creative Commons License 2002.10.21 0 0 25
Háj Peggy!

A tiéd még a régi króm visszapillantótükrös ügye, amelyiken még a motorháztetőn van a 604 felirat? Amit alkatrésznek vettünk az volt ilyen a szine olyan szürkéskék.( azt hiszem az is TI volt). A miénk már az újabb kiadású(a visszapillantója olyan mint az újabb olcité :-)fekete,belülről csavargatós). viszont a motor az szerintem ugyanaz. Ez még a 2664 köbcentis, vagy már az újabb 2850-es 150 LE-es? azt hiszem amit 87-ig gyártottak az ennyi volt)? Ezt azért kérdem mert a régen a forgalmiba rossz szám volt beírva. Hány lóerős ez a motor ? Azt tudom hogy a porlasztós 136, de ez az injektoros mennyi lehet? Arra emlékszem, hogy az M3-ason a gödöllői emelkedőn fél gázzal mentünk 160-al! Amúgy vannak kisebb bajai, de lejárt a munkaidőm..:-) folyt. köv. tvmac

Előzmény: Peggy (19)
Peggy Creative Commons License 2002.10.21 0 0 24
Nem találtam saját anyagot (ez várható volt).
Azonban a következő linkeket ajánlom figyelmedbe ha tényleg kell és rászánsz egy kis pénzt (lesz egy jó kis szakirodalmad :-) ):

1., http://www.amazon.fr/exec/obidos/ASIN/2726870813/yanktancouk00-21/402-8235248-5488160 (Revue technique de l'Automobile numéro 708.2 : Peugeot 205, 1.1L-1.3L, moteur X-TU, 1983-1998)

2., http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/1859609341/yanktanks-21/026-6042355-0550810

3., http://www.worldclassicautos.com/clfiles/clpeugeot.htm (Peugeot irodalom)

4., http://www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/3716819883/qid=1035154218/sr=1-1/ref=sr_1_2_1/028-7696561-1643733 (Bucheli Verlag, nemet, konyv)

Szerintem ha ez valahol megvan publikusan, akkor az 1-ben vagy 4-ben biztos találsz ilyet.
De ha méretekkel kell, akkor nem biztos hogy minden faszán benne lesz. Azért az 1., v 4., biztosan (604-es esetében pl. így van) tartalmaz annyi adatot, robbantott ábrát, és rajzot hogy abból megszerkeszthesd.

Még egy tipp: a fentiek egy része (pl. 1.) lehet hogy megvan az OMIKK-ban, ami most már a BME Műszaki Könyvtára kissé fantáziátlan néven fut, de azért be lehet menni, és el lehet kérni.

+Még egy tipp: ha elmész Peugeot márkakereskedőhöz, és ott elkéred a mikrofilmet, vagy megkéred hogy csináljanak vmi kópiát (de ehhez legyél velük nagyon jó viszonyban).

Ha látok ilyet valahol akkor meg mindenképpen írok.

Előzmény: irr (23)
irr Creative Commons License 2002.10.20 0 0 23
Ja természetesen Peugeot, ha ez nem derült ki.
irr Creative Commons License 2002.10.20 0 0 22
TU1 M+ HDZ típusú motor. 1124 cm3-es,60 LE-s injektoros, 1993-as, benzines.
nagyon örülnék a segítségnek...
Peggy Creative Commons License 2002.10.20 0 0 21
Ne haragudj, de milyen motor ez? Hátha tudok segíteni.
Előzmény: irr (20)
irr Creative Commons License 2002.10.19 0 0 20
Sziasztok,
nekem egy kisebb Peugeotom van, viszont egy nagyobb gondom, ugyanis egy P. motort kell átterveznem évfolyamtervem kapcsán.(autógépész hallgató vagyok) Viszont motorkeresztmetszeti ábrát shol sem találok. 1124-es TU1-es motor.
Ha volna valakinek.....
Köszi
Irr
Peggy Creative Commons License 2002.10.18 0 0 19
HI TV maci,

Végre egy rokon lélek, mégis jó ez az index valamire....
Bizony, nem csodálom hogy rávagy kattanva a 604-esre. Csak egy-két adat a kocsiról: elöl hátul-független felfüggesztés, hátul segédkeretes, gumiszilentblokkokkal rögzítve, elöl-hátul tárcsafék, korlátozottan önzáró differenciálmű, programozott gyűrpdési zóna, mindezt 1975 óta.
Az injektoros K-Jet változat 79-től jött ki, ez van a tiedben is. Meg az enyemben is, ami egy `79-es TI (5 seb. kezi valto). :-)))

Előzmény: TV maci (18)
TV maci Creative Commons License 2002.10.17 0 0 18
Hello! Remélem él még ez a topic! Ugyanis van egy 604-es pözsónk 1983/84-es STI injektoros, automata, full extrás stb nagyon jó műszaki állapotban (a fényezést leszámítva). Ha van/volt valakinek még ilyen autója itt a topikon akkor jelezze, mert elég ritkán látni ilyet, és nagyon frankó limuzin. Amúgy meg alapjáraton rá vagyok kattanva a francia autókra, ezelőtt egy Chrysler Simcánk volt 1501-es természetesen ez is automata volt(kormányváltós!!) csak sajna el kellett adnunk. Kb hármat lehetett belőle látni Budapesten, abból kettő a miénk volt(alkatrésznek). Szóval ha tud valaki ezekről az autókról akkor légyszi szójlon ide! Köszi! TVmaci
_kaposzta Creative Commons License 2002.07.24 0 0 17
Sziasztok,

Van egy 91-es sok extras 405-osom, SRI, az eurotax szerint kozel 800e az ara, viszont azt mondjak (szakik is) hogy joval kevessebbert tudom csak eladni. :(
Teny, kivulrol nem makulaltlan; itt ott apro horpi meg kulcsnyomok, de muszakilag rendben van, es tele van gyari extrakkal: klima, bor, 4xel. ablak, alufelni, ...

Igazabol ujat szeretnek venni, de ezt sem akarom eltekozolni nevetseges aron.

Megtartsam, jarjak meg vele - de evek mulva akkor mennyit fog erni?
Eladjam fajo szivvel olcso penzert es az uj 206 XS majd karpotol mindenert?

Kaposzta

vn99 Creative Commons License 2002.07.08 0 0 16
háát, ahogy elnézem, elég hamar kifulladt a topik...hogy lesz így ebből klub?

v

vn99 Creative Commons License 2002.06.26 0 0 15
Szega:-)

Ha lesz valami, akkor wrc-vel kartkarba öltve csatlakozom hozzátok.

V.

206wrc Creative Commons License 2002.06.24 0 0 14
Sziasztok Oroszlánok!

Én csatlakozom ha lesz klub!

üdv:
206wrc

lezle Creative Commons License 2002.06.24 0 0 13
szisztok!

ELADÓ A PUG 306 S16-os gépem.
1994-es (5 seb. váltó), 155 LE, egyedi "sportos" belső (karbon cuccok, fém szőnyegek, fém váltó és kézifékkar), klíma, gyári plüss+bőr sport ülések, minden frankó rajta, elég jól mocorog, kis chip is van rajta.
Ha valakit érdekel dobjon egy üzenetet a lezle@freemail.hu címre.

Köszönöm

-TCRXll- Creative Commons License 2002.04.08 0 0 12
Sziasztok
ELADO!!!

5db 14"-os GM 5 agu alu felni (4/100)osztokorrel

Peugeot 206-hoz:
-1db elso gyari/ezust lokharito also vedo gumicsikkal felszerelve.
-2db (jobb/bal) elso fenyszoro gyari (indexel benne)

Honda CRX gen. 1-hez
-2db nagyon jo allapotban levo fekete/pepit mintazatu ules
-1.5 motor alkatreszek pl: teljes gyujtas block stb.

Citroen XCara-hoz:
-elso (jobb/bal) oldali fenyszoro

VASAROLNEK:
-1db CRX gen.2 DOHC motorhaztetot
a 06-30-240-6839-es szamon vagyok elerheto

boles Creative Commons License 2002.03.25 0 0 11
És mennyivel tovább bírják! :)))
Itt egy, még aktív, bár erősen igénybe vett példány (amúgy menetrend szerint közlekedik)

pözsó

Előzmény: Peggy (9)
Ill.Str.Rac. Creative Commons License 2002.03.14 0 0 10
Srácok!

Péntek este nagy gyorsulási verseny lesz!
Kint lesz a fokusz is?!
Találka:
21:30 Váci út és Megyeri út keresztezödésénél lévö Agip benzinkúton!

Peggy Creative Commons License 2001.08.24 0 0 9
404 club van, de más peugeot club azt hiszem nincs, mindenesetre szvsz jobban ki kéne domborítani a régebbi peugeot-kat, sokkal jobbak mint a mostaniak
vlad Creative Commons License 2001.08.24 0 0 8
Engem is erdekelne egy peugeot levlista. Eppen most szerettem bele elso latasra egy 405TD Style-ba Nagyon popec, csak fejre ne alljak vele :)

Udv
Vlad(x)

rayyy Creative Commons License 2001.06.15 0 0 7
egyébként a lev.lista engem is érdekelne.
(és minden ami pug)
rayyy Creative Commons License 2001.06.15 0 0 6
a hivatalos része engem sem érdekel igazán.
inkább az hogy legyen egy olyan kör akiknek
vannak tapasztalataik amiket megtudnak osztani egymással.
lehetnének találkozok,estleg versenyek ilyesmi.
a lényeg hogy tömörülhessenek a pug rajongói, mert szerintem biztosan vagyunk egy páran.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!