Keresés

Részletes keresés

mental asylum Creative Commons License 2017.09.29 0 0 2896

Lesz leállás megint, október 2-tól. Tudja valaki, hogy miért mit csinálnak?ooooooo

Tamasch Creative Commons License 2016.08.14 0 1 2895
HBweb hu Creative Commons License 2016.04.28 0 0 2894

2016. május 2-tól 5-ig, valamint május 9-től 12-ig ismét geológiai méréseket végeznek a Budapesti Fogaskerekű Vasút vonalán – ezúttal már nem csak este, hanem a reggeli csúcsidőtől kezdődően a másnapi üzemkezdetig.
Az utolsó járat Városmajorból 7:57-kor, Széchenyi-hegyről 8:18-kor indul. Ezt követően a BKK csak a felső szakaszon gondoskodik pótlásról, Svábhegy és Széchenyi-hegy között.
Tehát reggel 8 órától üzemzárásig Orgonás, Esze Tamás Iskola és Erdei Iskola megállóhelyek (kényelmesen, akadálymentesen megközelíthető) ellátás nélkül maradnak. A 2014 őszi monstre vágányzár idején bevezett 60A és 60B pótlóbuszok nem közlekednek.

HBweb hu Creative Commons License 2016.03.12 0 0 2893

Menetrendváltozás!


2016. március 12-től a hétvégi, 16-tól a munkanapi menetrend módosul!

 

Munkanapi menetrend:
Kis mértékben változott: kora reggel, 5 és 6 óra között ritkult, 20 helyett 30 percenként közlekedik, azaz egy fordulóval kevesebb.
Hétvégi menetrend:
Életbe lép a hagyományos jellegű nyári, hétvégi menetrend, azaz 9 és 19 óra között 12 percenként, sűrűn közlekedik. Este 20 és 21 óra között viszont ritkult: az eddigi 20 helyett 30 percenként közlekedik. 

 

https://www.facebook.com/fogaskereku/posts/1300170403332789

FAV 20 Creative Commons License 2016.02.28 0 0 2892

Köszi! Nagyon kitunő fotók!

 

Előzmény: alkotasu (2891)
alkotasu Creative Commons License 2016.02.28 0 3 2891

Na, akkor dobjuk fel a topikot pár 1961-ben készült színes képpel, hátha valakit érdekel:

 

Lamneta Creative Commons License 2015.07.29 -1 0 2890

Két fenti megállóra pótlót betenni, miközben az alsó részeket ignorálják? Továbbra is pazarlás. Legyen egy midibusz Szépkilátás cuki és és Kőbüfé között oszt jónapot. Akinek ez bejön az se utazik ott sokat...

Előzmény: HBweb hu (2889)
HBweb hu Creative Commons License 2015.07.28 0 0 2889

Inkább örülni kéne, hogy nem a 90-es évek minimalista pótlási filozófiája vezérli a közlekedési társaságot. Egyébként, ha belegondolsz, a 60(V) pótlóbusz akár már előhírnökeként is aposztrófálható a jövő 60-asának.

Előzmény: Lamneta (2888)
Lamneta Creative Commons License 2015.07.28 -2 0 2888

Akkor mit érintenek? Amit a 21-es is? :))) Ilyen alapon elég lenne csak egy betérjárat a fenti burzsulynegyedre. Kb ha tizen használnák naponta. 

Előzmény: HBweb hu (2886)
mental asylum Creative Commons License 2015.07.28 0 0 2887

Elég baj az.:-(

Előzmény: HBweb hu (2886)
HBweb hu Creative Commons License 2015.07.28 0 0 2886

Már javában folyik a Budapesti Fogaskerekű Vasút teljes rekonstrukciójának előkészítése. 
Ennek egyik mozzanata a pálya alépítményének és közvetlen környezetének geológiai vizsgálata. Ezt a vonatforgalom fenntartása mellett nem lehet elvégezni, ezért:
*****************
2015. augusztus 3-tól 16-ig a Fogaskerekű Vasút esténként nem közlekedik. 
Az utolsó járatok:
Városmajor: munkanap: 19:23, hétvégén: 19:16
Széchenyi-hegy: 19:42.
Ezt követően Széll Kálmán tér és Széchenyi-hegy között 60-as jelzésű pótlóbuszok közlekednek, hellyel-közzel a Fogaskerekű Vasút menetrendje szerint. A pótlóbuszok nem érintik a Városmajor - Adonis utca szakaszt, tehát: Orgonás, Esze Tamás Iskola, Erdei Iskola mindkét irányban, valamint Művész út völgyirányban ellátatlan marad ezen időszakban. 
A tavalyi, gigászira nyúlt hídfelújítás idejének végefelé beindított 60A és 60B kisbuszok ezúttal nem fognak közlekedni. 

Peti817172M Creative Commons License 2015.06.28 0 0 2885

A héten láttam közlekedni a 6-oskát. Ő is megkapta a többi felújított kocsival azonos felszereltséget, így már minden kocsi rendelkezik egyedi nyitással, belső kijelzőkkel, és elektronikus jegykezelőkkel.

Hamster Creative Commons License 2015.05.26 0 0 2884

Dízelszalamandra újratöltve

Alig több mint egy éve írtam a Schneebergbahn ról ; azok a képek (és élmények) 2007-ből származnak, nemrég viszont megint ott jártam, és mivel megint jól éreztem magam, úgy döntöttem, megint itt az ideje egy kis szalamandrázásnak. A " Szalamandra " ugyebár a vonalon a[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

T. Ádám Creative Commons License 2014.12.24 0 0 2883

St. Gallen

 

HBweb hu Creative Commons License 2014.12.15 0 0 2882

"Kérem az érintett munkavállalók kimutatható oktatását.

(antalmihaly_krixkrax.jpg)"

 

:-)

Előzmény: paca664 (2881)
paca664 Creative Commons License 2014.12.12 0 0 2881

Én láttam is a rendelkezést, amit még A.M. úr személyesen szignált :)

Előzmény: HBweb hu (2876)
paca664 Creative Commons License 2014.12.10 0 0 2880

Na igen, ez is egy biztonsági ok. Kár, pedig az előtte lévő páhollyal összenyitva adná magát.

Előzmény: HBweb hu (2876)
paca664 Creative Commons License 2014.12.10 0 0 2879

Tegnap már mondta a géphang az egyeskén. Azért az igazi az volna, ha ezzel az információval nem itt találkozna először az utas, hanem mondjuk a Kalefen. A 61-es Hüvi felé is csak Városmajor után mondta be.

Előzmény: HBweb hu (2877)
Peti817172M Creative Commons License 2014.12.08 0 0 2878

Most már felkerült a tájékoztatás, de valahogy az Erdei Iskola megálló pótlásával nem igazán erőltetik meg magukat. Pedig még az se indok, hogy a rokiktól veszik el, hisz Cinkotának is van egy tartalék Sprintere.

Előzmény: HBweb hu (2877)
HBweb hu Creative Commons License 2014.12.06 0 0 2877

Igen, a BKK-infó és a BKK-honlap sem tájékoztat tisztességesen ezügyben. Elkezdtek fújni az kriptaszagú „új” szelek?...

Előzmény: paca664 (2875)
HBweb hu Creative Commons License 2014.12.06 0 0 2876

1993-ban a kerékpárszállítást ott kezdték meg. majd a kedves bringások hamar leamortizálták azt a kis szakaszt (nem is voltak szem előtt), gyakran inzultálták a vezetőt, ezért helyezték át a páholyukat a vezérlőkocsi B-végébe. 

Előzmény: paca664 (2874)
paca664 Creative Commons License 2014.12.04 0 0 2875

Tegnap bár csak az Esze Tamásig merészkedtek fel a vonatok, erről sem egy hevenyészett A4-es tájékoztató, sem a belső kijelző, sem a hangos nem szólt semmit a heteskén (a matricával fixen felnyalt iránytábla ugye ilyen apróságok jelzésére helyből alkalmatlan). Gondolom úgy vannak vele, hogy a Fogassal úgyis csak néhány hegyvidéki bennszülött utazik, azok meg álmukból felkeltve is reflexből tudják az aktuális közlekedési rendet és a fogasléc rezgésének frekvenciájából másodperc pontossággal kiszámolják a következő vonat érkezését, fejben. Az a néhány kósza turista meg ha már semmiképp sem tartható távol a Fogastól, okostelefon meg telepített BKK-s alkalmazás-biszbaszok nélkül magára vessen...

paca664 Creative Commons License 2014.12.04 0 0 2874

Az elsőre: üres tér, melyet gyárilag poggyásztérnek szántak. Feltételezem, biztonsági oka is lehet annak hogy nem nyitják meg az utasok előtt.

Előzmény: Szakadáskapcsoló (2871)
HBweb hu Creative Commons License 2014.11.10 0 0 2873

A kereszteknél nem törvényszerű, mondhatnám egyáltalán nincs jelentőssége annak, hogy a völgy- vagy a hegymeneti vonat várakozik. Kábé ennyit a biztonságra való törekvésről...

Előzmény: Szakadáskapcsoló (2871)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2014.11.10 0 0 2872

Közben kicsit visszaolvasva megtaláltam a választ a második kérdésemre, mostmár világos. Majdnem 3 éve, de már felmerült ez a kérdés.

Előzmény: Szakadáskapcsoló (2871)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2014.11.10 0 0 2871

Elnézést a profán kérdésért: mi van az SGP motorkocsik vezetőfülkéje és utastere közötti, egy ablaknyi hosszúságú térben?

 

Másrészt: egy hete felvetettem egy gondolatmenetet a Síndöc. topikban (ld. itt), de nem jött rá reakció. Röviden az érdekelne, hogy a jelenlegi hétvégi menetben miért van ennyire előnyben részesítve a hegymeneti járat a völgymeneti ellenében, amelyik mindkét keresztre elég sokat vár. De akár indulhatna 4-5 perccel később is föntről, hogy pontosan érkezzen a Svábhegyi kereszthez. Van bármilyen (pl. biztonsági) oka, hogy nem optimális a völgymeneti menetrend? Előre is köszönöm az esetleges válaszokat :-)

Peti817172M Creative Commons License 2014.10.31 0 0 2870

Mondjuk a Futár szerint egy IK412 is van bent, úgyhogy nem lehet túl komolyan venni :)

Előzmény: Peti817172M (2869)
Peti817172M Creative Commons License 2014.10.31 0 0 2869

52-62 szét lett kapcsolva? Jelenleg külön vágányokon mozognak a ksz-ben, és mindkettő be van jelentkezve a Futárba.

Lamneta Creative Commons License 2014.10.23 -1 0 2868

Hát barátaim,  amit a Fogas az "új" hídjain művel az gyalázat. Hangosabb és lassabb, mint volt előtte éveken át. Engem nem érdekel ki miatt-mi miatt került szar a palacsintába, de ha 1 hónapot lehetett nulla kommunikációval késni vele, akkor még egy hét ide vagy oda nem számított volna, hogy az egyszeri utas is érezze, itt valóban felújítás zajlott és nem csak a pénzt kellett elkölteni valamilyen címszóva... A János hídja legalább látszatra új, de a másik kettőn még a korlátokat se cserélték ki, vagy festették át. Képzelhető ezek alapján, hogy a pályával mit (nem) csináltak.

 

SZÉGYEN!

Előzmény: HBweb hu (2866)
mental asylum Creative Commons License 2014.10.23 0 0 2867

Mi baj volt?

Előzmény: HBweb hu (2866)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!