na de ha ezt a franciák meg tudták oldani egy lepattintható fedéllel, akkor itt miért kell csavarhúzóval kicsavarozni a helyéről az egész kesztyűtartót? :)
nem én, már így volt. nem égett az egyik hátsó ködlámpa, gondoltam megnézem miért. a sok hibából a szétkorrodált izzót+bajonettet+kiégett biztosítékot abszolváltam, de ezek szerint maradt még, mert továbbra sem ég. :)
És mit ír a manuál? A kiszerelés az valódi szerelés, rákészülve Bálna féle 3/4" készlettel vagy mittudomén, meg kell nyomni két pöcköt és kiadja? Azé' nem mindegy.
A találékony fhansziák azt is megoldották, hogy pl. a kerékdobon keresztül lehessen cserélni a rendszeresen kiégő izzókat.
Ehhez képest a bizti azért nem annyira fenyegető. Mit csaptál rövidzárra? :))
oké, hogy a franciáknál furcsa dolgokat találnak ki az autógyártásnál, na de a ford is bekaphatja, hogy konkrétan a kesztyűtartó mögé tervezte be a biztosítéktáblát. igen, csak a kiszerelése után lehet hozzáférni normálisan. :)
Magyar program magyar zsebek szolgálatában. Friss adatbázis alapján fedi fel a kamerákkal, fényképezőgépekkel felszerelt rendőrségi pénznyelők pontos helyét. A Traffi elindításakor kellemes női hang közli velünk, van-e sebességmérés a környékünkön. A fixen telepített radarok és a police.hu adatbázisából szippantott információk mellett felhasználói bejelentések is felkerülnek a térképre.
Á, ezt csak ideschmitteltem a traffisok saját oldaláról.
Viszont Cé apó valami akkora mágus lehet, hogy Gandalfot becsicskítaná simán, mert épp csak ráklattyoltam a hozzászólására, hogy válaszolnék egy röviden kifejtőset és azonnal lefagyott a MacBookon az OSX. De komolyan, ilyen még nem volt, se egérre, se billentőre nem reagált, csak a hosszan lenyomott kikapcsra. :DD
Normális országokban előre jelzik táblával a trafik nagy részét (nálunk is az M1-esen), és nem divat az extra sunyi mérés, kibaszásból, pl. néptelen alföldi nyílegyenes főutakon, kint felejtett korlátozó táblával, mert építkezés volt ott két hónapja....
Szombaton egy 80-as szakaszon sunnyogtam 100 körül, amikor elment mellettem egy kisautó kb 120-140 között, közvetlenül mögötte egy rendőr. Na, gondoltam ennyi a kis lúzernek. De nem, követtem őket, nem szedte ki a rendőr, hanem ment a saját dolgára (megkülönböztetés nélkül). Egyébként 2x2 sávos autóút volt, ahol a korlátozásnak max zajcsökkentő szerepe lehet esetleg..
A másik fura dolog, hogy az utóbbi 5000 km alatt egy önkéntes rendőrrel vagy másokat direkt akadályozó autóssal sem találkoztam, pontosan azóta, mióta átléptem a határt:) Parasztok, meg erőszakosak, meg figyelmetlenek vannak, de mind önzőségből, és nem azért, hogy betartsanak másnak, esetleg bosszút álljanak.
Az okoskodáságyú tűzfüggönye helyett arra lettem volna kíváncsi, hogy ez az app is közösségi adatokon alapul, mint a Waze? Vagy a közeg köteles közzétenni a napi mérési helyeket valahol (orfk.hu, mittomén), ahonnan a szorgos app készítő szépen betolja a cuccba? Ez utóbbit egy mostanában sportkocsival jaszkarizó haverom mondta, neki ez létkérdés. :))
Szerencsére sehol sem számít, hogy mit ítél el.:) Én a Waze-t használom, ha olyanom van. De a Kis Pirossal nem nagyon lépek át sebesség határt. Max az OF-en belül. És miután a rendőrök csak és kizárólag a biztos pénzre, a gondolkodás nélküli beszedésre mennek, csak az OF érték felett mérnek.
Nem fogom tételesen levezetni, már korábban egy másik traffis app kapcsán (asszem waze) volt vitám erről ismerős, értelmes, felelős besztású emberrel.
A főlényeg, hogy minden olyan alkalmazás, ami a szabályok el/megkerülésére irányul, az a legkevésbé sem építő. Társadalmi morál szintjén.
Ezen az alapon lehetne egy ÁFAcsaló appot is felrakni (amúgy vannak ilyenek) és örömködni, hogy mennyire jó járt az end user, lesz@rva a normál értékesítési lánc jogérvényesítési felelősségét.
Vagy ha demagóg akarok lenni, akkor az új inkubátorok/stadionok számát.
Nagyon nem értek egyet a traffik számának emelésével (mert nettó parasztvakítás/pénzbeszedés), ahogy a pintérség féle csillagháborús tervvel sem.
De erre nem megoldás a gyorshajtás szűrő állomások listázásának tüneti kezelése.
Abban bízhatsz leginkább, hogy még nem tudták eldönteni, ki nyúlja le a legnagyobb lóvét (a közbeszerzés nyertes szállítója a harveren, az üzemeltetés a havi díjakon, vagy jusson a költségvetésbe is) :
Addig okés a traffihunter szerűségeknél, hogy az ORFK közléseit listázzák, de a közösségi traffi figyelés nem feltétlenül annyira jó gondolat, azért lássuk be, bepötyizni okostelóba érintőképernyőn menet közben (akár autópályán 130-al) hogy ki hol vélt látni sebességmérőt nem vall túl felelős gondolkozásra. Ha előttet kóvályog egy ilyen a belső sávban, az kb. ugyanannyira figyel, mint a román/ukrán munkásszállító.
Akkor inkább a blokkoló, azért csak a használó felel.