Aztán az jutott eszembe, úgyis van 2-3 tartalék csomtető, ha nem megy, majd lefényezzük vmelyiket, aztán felrakom azt. Láttam az e32-ödet is. az sem gyenge. Alapos ember vagy!
Vese-index-lámpa-kipufogó kölcsönkérhető az aktusra és pár perces meló a csere, gondolom a Borbet A sem gyári szerelés, az ültetés is pogácsázható, bár macerásabb és kissé balesetveszélyes, de hát aznap nem kell száguldozni...
gyárinak sehogyse gyári. az alpinára hasonlít, de csak hasonlít, mert az szélesebb, túlnyúlik a csomagtartó szélén, a függőleges része rátakar a sárvédő hátuljára. nem lehet, hogy ez e21re való cucc?
Honnan állapítja meg, hogy gyári a kép? Fotoshoppolj egyet. :-) Esetleg a vizsgára kérj kölcsön egy csomagtérfedelet, ugyanezen színben. A fóliával mit csinálsz? Üveget cserélsz?
IDÉN VINNÉM OT VIZSGÁRA AKICSIKÉT. A CSOMAGTÉRTETŐN VAN EGY PICI KIS TOLDAT, AMIT ÉN NEM SZERETNÉK LESZEDNI, MIVEL RAGASZTVA VAN. A VIZSGÁZTATÓ AZT MONDTA, HA VISZEK OLYAN GYÁRI KÉPET, AMIN VAN ILYEN TOLDAT, MARADHAT.
KERESGETTEM MÁR SOKAT, DE NEM AKADTAM ILYESMI KÉPRE. VALAKI TUDNA SEGÍTENI?
Eladó az E28-am. 84/03 525eA. Frissen felujított motor (2000km), közel rozsdamentes bódé, rengeteg új alkatrész. (4 gátló, első gólyalábak még matricásak, új kipuffrendszer) Belső szakadásmentes, szerszámkészlet megvan, nincs lerabolva. Vastag hővédő üvegezés, nagy BC, ködlámpák stb.
Német papírokkal. A képen látható kerekek nem járnak az autóhoz.
Hiányossága: aut váltó teljesen meghalt, csak R-ben megy. Irányár: 240ezer Ft.