Keresés

Részletes keresés

forumate Creative Commons License 2015.03.11 0 0 7991

Sziasztok!

Lenne pár -lehet kicsit hülye- kérdésem:

Valaki tudna segíteni talp keménység témakörben? Mi az a keménység érték ami fölött már nyugodtan megvehetem a deszkát vagy mi az ami alatt semmiképpen se vegyem meg / az extrudált talp most akkor könnyen javítható vagy sem (valahol ezt, valahol azt írják) / vagy ami extrudált, olyat alapból ne vegyek, akkor se, ha fából van a közepe?
Kezdő vagyok, először is szeretném rendesen megtanulni az alapokat, de a végcél a street lenne.
Amit kinéztem deszka: Core WOOD 5620 / Base density 1320 EXTRUDED

Plusz, ha ezt a deszkát a gyártó 55-80kg-ig ajánlja, akkor mennyire gond, ha kicsit meghaladom a 80-at (írtam a gyártónak is, de eddig még nem kaptam választ)?

Előre is köszönöm a segítséget!

Fishtax Creative Commons License 2015.03.11 0 0 7990

Az én vonalam befulladni látszik, egyelőre semmi visszajelzést nem kaptam a megkereséséemre. :-(

robi

Előzmény: Fishtax (7975)
minerel Creative Commons License 2015.03.09 0 0 7989

Köszi!

A reggeli program az volt, hogy felváltva vittük a gyerkőcöt a sísuliba reggelente, így mindig csak egyikőnknek volt egy laza órája a még üres pályán.

Előzmény: zsuri (7988)
zsuri Creative Commons License 2015.03.09 0 0 7988

Kár, hogy külső kamera nem volt, de azért tetszett :-)

Előzmény: minerel (7984)
vau1111 Creative Commons License 2015.03.09 0 0 7987

Hétvégén végre sikerült kijutnom Hochkar-ra. Idei idény első hochkar-i túrája. Így, hogy ritkán jutok oda, újra tudom értékelni a pályákat, és a minőséget amit ez a hely nyújt.

Első nap felhős, néha enyhén ködös, többször kontraszt nélküli, vasárnap ragyogó napsütés. A hó szombaton még puhább (pénteken esett hó), vasárnap délelőtt zseniális kemény, délután kicsit felpuhuló.