Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ghosen Creative Commons License 2016.10.02 0 0 1484

Ez még mindig lehet trafó!

Az egyik stekkerre kimegy az állandó 12V, de a másikra csak gyújtás esetén megy ki, ha indítózol.

Lehet még a gyújtáselosztóban lévő jeladó is... Ha nem tudja hol tart, nem tudja mikor kell jelet adnia és így nem megy ki a 12V, tahát nem is szikrít. Vagy...egy kontakthiba a vezérlő stekkerén...

 

Nekem is hasonló volt, berágtam és kicseréltem mindent!

Előzmény: Skoda Octavias (1483)
Skoda Octavias Creative Commons License 2016.10.02 0 0 1483

Sziasztok!

 

Egy opel F Astra 1,6-os 92-es benzines masinám van, amin a következő hiba jött elő:

Hiába indítózok - az önindító teker - nem indul az autó. A gyertyák nem szikráznak. A trafó gyújtáson 12V-ot ad le folyamatosan, de ha indítózok akkor nem ad le feszt. A gyújtás vezérlő (fekete 7 lábú izé az elosztófedél alatt) első lábát (ahol 4 van, a legfelsőt) és az ide jövő 4 tűs csati legelső lába között mértem ötlet szerűen ellenállást hogy kimérjem melyik kábel hová van bekötve, ekkor vettem észre, hogy így mikor mérek szikrázik egyet a trafóra kötött teszt gyertya. Van valakinek ötlete mi lehet ez? A gyújtás vezérlőm ment volna tönkre?

EderPedro Creative Commons License 2016.09.20 0 0 1482

köszi, megpróbálom.

Előzmény: Ghosen (1481)
Ghosen Creative Commons License 2016.09.18 0 0 1481

Gyújtáskapcsoló betét?

 

Szinte már csak az maradt, ami nem új!

 

Próbáld meg, hátha...

Előzmény: EderPedro (1480)
EderPedro Creative Commons License 2016.09.17 0 0 1480

Tisztelt Fórumozók!

Nagy segítségre lenne szükségem. Van egy 2005. évjáratú 105LE Astra H kombi típusú autóm Z16XEP motorkóddal, és kb. 1 hónapja a következő probléma jelentkezett.

Indításnál ráadom a gyújtást és tekerem tovább az indítókulcsot, de semmi nem történik, csak világít az összes lámpa a műszerfalon, mintha csak a gyújtás lenne ráadva. Ez a jelenség teljesen kiszámíthatatlan, de inkább meleg motornál jelentkezik, van amikor 5-10 indításból mindig beindul, van amikor 10-ből 10-szer nem. Az indító relék ki lettek cserélve, az önindító fel lett újítva, a CIM modul ki lett cserélve, de a probléma nem szűnt meg. Menet közben nem rángat semmi hibajelenség nincs, csak az indítással vannak problémák.  Kérem segítsetek, mert több szerelőt kérdeztem már akinek fogalma sem volt mi lehet a gond, csak találgat mindenki, viszont a probléma rendkívül kellemetlen és bosszantó, a legváratlanabb helyzetekben jelentkezik.

Előre is köszönöm a segítséget.

Nagymenyus Creative Commons License 2016.09.17 0 0 1479

Holnap megnézetem a generátort hogy rendben van-e vagy sem mert kicsit idegesitő.

Köszönöm válaszod.

Előzmény: Ghosen (1478)
Ghosen Creative Commons License 2016.09.17 0 0 1478

Ezek után gyanús, hogy kontakt baj! Bár, az, hogy a töltés is világít, adott még egy tippet.

A generátorod tölt megfelelően?

Mert ha nem tölt, kevés a feszkó, csinálhatnak hülyeséget a műszerek!

Előzmény: Nagymenyus (1477)
Nagymenyus Creative Commons License 2016.09.17 0 0 1477

Köszönöm gyors válaszod a csatlakozok mindent ellenőriztem az úgy néz ki hogy rendben,lehet akkor a másik verzió lesz reggel cseréltem de most délután már a töltés visszajelző ég és ki sem alszik!!

Ghosen Creative Commons License 2016.09.17 0 0 1476

Lehet, hogy lezúzva maradt egy csatlakozó, vagy csak kontaktos!

Előzmény: Nagymenyus (1475)
Nagymenyus Creative Commons License 2016.09.17 0 0 1475

Sziasztok!

 

Segítségre lenne szükségem, az astra f 96-os  cseréltem a műszerfalon a rizsszem izzókat minden rendben volt,viszont amikor  visszaszereltem,üzemanyag visszajelző elfeküdve marad és meg sem mozdul!?

Nem tudom hogy mi lenne a probléma ???

Köszönök minden választ!!!

Roland Sipos Creative Commons License 2016.09.12 0 0 1474

Köszönöm szépen a választ és a tippeket!

 

 

Remélem megtalálom, hogy mi okozza a galibát.

Előzmény: Ghosen (1473)
Ghosen Creative Commons License 2016.09.12 0 0 1473

Központi, vagy hengerenkénti injektoros?

 

Lehet AC is de akkor inkább nem kapna eleget benzinből.

Előzmény: Roland Sipos (1472)
Roland Sipos Creative Commons License 2016.09.12 0 0 1472

Köszönöm a választ.

 

Amikor indítanám akkor teker mint egy hülye, de olyan mintha üzemanyagot nem kapna majd amikor beindul akkor meg olyan benzinszag van néha, hogy ihaj...

Előzmény: Ghosen (1471)
Ghosen Creative Commons License 2016.09.12 0 0 1471

Hasonló volt a helyzet anyám autójával is...

Kicseréltem az összes motyót, ami bele tud szólni a gyújtásba és jó lett!

 

Utólag átgondolva, 2 alkatrész csinálhatta, a gyújtáselosztóban lévő vezérlő és a jeladó. Vagy-vagy...

 

Ettől függetlenül ráfért a csere mindenre.

 

Azt próbáld ki, hogy amikor nem indul, kiveszed a gyertyákat és nézel szikrát. Ha nincs, nagy valószínűséggel ezek egyike lehet a rossz, vagy a gyújtótrafó!

 

Ha Bárdinál van kedvezményed, 35-40 ezer pénzből ki tudsz cserélni mindent!

Előzmény: Roland Sipos (1470)
Roland Sipos Creative Commons License 2016.09.12 0 0 1470

Sziasztok!

 

1995/12  F Astrám van nem mai csirke. Az gondom vele, hogy reggel pöccre indul semmi baja sincs. Elmegyek munkába majd egész nap áll. Munka végén indulnék haza és nem indul.... Kb 3-4 óra állás után meg ha misem történt volna. 

A másik kedvence, hogy menet közben képes leállni, de akkor max 30 perc múlva indul...

Szerintetek hol lehet a hunyó mert sajnos fiatalabbra nem telik, de ezt a járgányt még a hibái ellenére is imádom!

 

Válaszokat előre is köszönöm!

 

U.i: 3 különböző szerelő - amíg itt előttem nem csinálja a hibát addig nem tudok mit csinálni volt válasz...

 

Üdv:

Roland

moo82 Creative Commons License 2016.09.05 0 0 1469

Sziasztok! Mi lehet a gépsárkány hibája. X18xe1 motorkódú blokk van benne. Hibakép a következő: melegen csak gáz adásra indul, de nem minden esetben mert néha pöcre indul. Én a gyulytás modulra gondolok vagy hőfokjeladóra. A másik gond pedig hogy hidrotőkék cserélve, de ugyan úgy csattog. A hangot szívó oldalfelől hallani, viszont melegen nem halható annyira, de ha leálítom és ismét elindítom megint hallani elég hangosan. Mi lehet? Válaszokat köszönöm!

B.GY Creative Commons License 2016.08.24 0 0 1468

Szívesen.Az úgy teljesen jól működik.

Előzmény: hutracker (1467)
hutracker Creative Commons License 2016.08.23 0 0 1467

Ma mentem egy bontóba, de ott nem volt hófok jeladó, így vettem egy újat 3500ft-ért. Betettem a helyére, első indításnál ugyanúgy felugrott a mutató 1500as fordulatra, de kb 5-10 másodperc múlva leesett 1000-re. Aztán kb félperc és normális értékre esett vissza a fordulatszám mérő. Most nem rég újra megnéztem, hogy minden úgy van ahogy kell e lennie, de tökéletesen működik. Hőfok jeladóm volt rossz. Köszönöm a segítséget!

Előzmény: B.GY (1466)
B.GY Creative Commons License 2016.08.22 0 0 1466

Szerintem az úgy jó.Nekem csak 1000 körülire emeli aztán beáll alapjáratra.

Előzmény: Jóskabátsi (1465)
Jóskabátsi Creative Commons License 2016.08.22 0 0 1465

Nagyjából 1 perc múlva veszi vissza egyik pillanatról a másikra 1500-ról 1000-re. Aztán bemelegedés függvényében beáll 7-800-ra.

Előzmény: B.GY (1464)
B.GY Creative Commons License 2016.08.21 0 0 1464

Normális is ha 1 perc után visszaveszi a fordulatot.Hidegen az enyém is ezt csinálja,de csak 1000 környékére emeli az alapjáratot.Automata szívató vagy mifene:)

Előzmény: Jóskabátsi (1463)
Jóskabátsi Creative Commons License 2016.08.21 0 0 1463

Mióta megvan az enyém ezt csinálja. Azt hittem, ez normális. Két ismerősömnek ugyanígy működik, amióta megvették. Évek óta.

Előzmény: hutracker (1462)
hutracker Creative Commons License 2016.08.21 0 0 1462

Kivettem, megtakarítgattam, de ugyan az a helyzet. Nézek valami ismerőst, akinek ugyanilyen kocsija van+ motor benne. Hátha. Próbaként meg nem szeretnék venni egyet.:D

Előzmény: B.GY (1461)
B.GY Creative Commons License 2016.08.20 0 0 1461

Elvileg okozhatja mert nem érzékeli megfelelően a hőfokot,és azt hiszi hogy hideg a motor,ezért megemeli az alapjáratot.Próbálj meg szerezni egyet kölcsönbe valakitől.Nem tudom lehet-e azt pucolni.

Előzmény: hutracker (1460)
hutracker Creative Commons License 2016.08.20 0 0 1460

Esetleg ez okozhatná a problémát? Levettem a csatlakozót hogy megnézzem  nincs eloxidálva, de szép tiszta. Vegyem ki a jeladót, nem e koszos vagy valami?

Előzmény: B.GY (1459)
B.GY Creative Commons License 2016.08.19 0 0 1459

Hőfok jeladó?

Előzmény: hutracker (1458)
hutracker Creative Commons License 2016.08.19 0 0 1458

Üdv. Van egy 2003-as évjáratú 1.4-es opel astra g -m. Z14xe a motorkódja. Mostanában első indításnál illetve mikor le hűl a motor, akkor az indításnál a felbőg a motor, és 1500-as fordulaton áll meg. Kb. 7-8 perc után esik vissza a fordulat normál értékre. Egr szelep, folytószelep ház tisztítva, és ugyanaz a probléma áll fennt. Hibát nem ír ki a diagnosztika sem. Mi lehet a probléma?

Zsolti 210 Creative Commons License 2016.08.14 0 0 1457

Sziasztok!

2000 évjáratú F astra.

Felkapcsolom a világítást de világít a reflektor is.

A kapcsolót szét szedtem össze raktam de nem javult a helyzet.

segítségeteket előre is köszönöm.

kovarek Creative Commons License 2016.08.12 0 0 1456

Sziasztok!

 

Valakinek van ötlete, hogy az alábbi hibát mi okozhatja?

Opel Astra H

Az elülső és hátsó helyzetjelző lekpacsolt állapotban is ég, leszívta az aksit, be lett bikázva, járó motor mellett normalizálódik a működés, de ha leállítjuk a motort a lámpa megint égni kezd és sehogy nem lehet lekapcsolni.

 

köszi

Törölt nick Creative Commons License 2016.08.12 0 0 1455

Igazad lehet,mert az elem nem volt kint tovább egy percnél a távból!

 

Előzmény: Qkorica (1453)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!