Keresés

Részletes keresés

CADi Creative Commons License 2001.04.14 0 0 153
Ha a War3-al jatszhatnek mar nekem tok mid1 lenne, milyen modba jatszom .) - csak jatszak.
_ Liar _ Creative Commons License 2001.04.14 0 0 152
bocs .nem akarlak megsérteni.....

"elég" sokat stároltam már..... tökkmindegy milyen jatek (mele v t mele), két ora alatt bármilyen csapatot le lehet verni... amikor nyolcan játszunk... max 1 ora. 30 perc alat már szinte mindent el lehet söpörni-....

Előzmény: Strato (151)
Strato Creative Commons License 2001.04.13 0 0 151
Mi a múltkor nyomtunk egy Team Melee-t SC-ban három játékos három játékos ellen. Több mint két órát játszottunk, de még sehol nem tartottunk. A fél pálya az egyik csapaté volt a másik fél a másiké. Iszonyatosan jó volt, nagyon jól lehet kombinálni a különböző fajok cuccosait. Ajánlom mindenkinek a Team Melee-t!
CADi Creative Commons License 2001.04.13 0 0 150
Lessz légi egység...

Szerintem ez az Ultimate akarmi nem igaz... az elso tamadast mar reg bekapod, mire kigyarthatad volna magad ultimate egysegekbol..., es az bizony tutira rendesen levesz mind penzedbol, mind egysegeid darabszamabol is.

Előzmény: Isegrim (145)
Hunyadeto Creative Commons License 2001.04.13 0 0 149
Ja igen volt néhány kép egy vagy két bonedragonról(csontsárkány).
Előzmény: Strato (146)
Bihus Creative Commons License 2001.04.12 0 0 148
A rush-játékosokra gondolsz? Én azokat kiröhögtem. És nagy pályán építhetsz, amit csak akarsz, ha eljutsz odáig.

Én igazán nem is az egymás ellenit, hanem a "2 játékos két gép ellen"-t szerettem. Az sikerélmény volt, mikor már biztonsággal vertük őket. Csak mondjuk lassabb gépen gyengébb volt a gép is, úgyhogy nem igazán lehetett ez alapján megítélni senkit. Mindenesetre LAN P2-eseken elég húzós volt lenyomni őket a legnagyobb pályán...

Előzmény: Riker (144)
Bihus Creative Commons License 2001.04.11 0 0 147
Ez nem igazán így volt...

Már a War2-ben sem. Persze egy-két óra játék "tapasztalatából" még így tűnhet, de akkor sem igaz.

Előzmény: Isegrim (145)
Strato Creative Commons License 2001.04.11 0 0 146
Amennyire én láttam, nem lesz légi egység. Legalábbis eddig még nem lehet tudni. A screenshotokon, a múvikon meg a conceptual artokon is csak földi egységek vannak. Bár mintha egy-két képen lett volna valami szárnyas izé...

Na ja. A legjobból sok általában megállíthatatlan...

Isegrim Creative Commons License 2001.04.11 0 0 145
Én utáltam azért azt a craft sorozatban, hogy legyártottál valami ultimate egységből egy csomót, akkornem volt, aki megállít... nem kellett annyit taktikázni, inkább csak gyártani :(.
Előzmény: Riker (144)
Riker Creative Commons License 2001.04.11 0 0 144
Bihus:
Igen eleg zavaro tudodt lenni amikor 12 carrier eleresztette mind a 96 interceptorat es azok szepen betetritettek a kepernyot akkor tenyleg muveszet volt kivalasztani vmit aloluk. De eleg nehez az ehez hasonlokat kikerulni ahol legiero is van meg szarazfoldi is. Szerencsere nem tul sokaszor talakoztam vele, mert altalaban ugyis elore felprogramoztam az egysgeket, komolyabb miltiknal meg carriereket ugyse nagyon tudtal epiteni.

Hm, tenyleg a Hadigepezet3-ban :) lesz repulo egyseg? Reg nezegettem mar a Blizzard honlapjat.

A masik meg hogy vhol ugy olvastam nem les annyira role playing strategy mint ahogy szeretek volna hanem megis jobban kozelitettek az RTS fele.

Előzmény: Bihus (138)
CADi Creative Commons License 2001.04.09 0 0 143
Szerintem is bizonyos hatarok kozott kell ezt tartani, de amit le lehet (marpedig a war3ba van mit) - ott legyunk magyarok.
Előzmény: Bihus (142)
Bihus Creative Commons License 2001.04.09 0 0 142
Én is magyarnak tartom magam, hidd el, nem is szoktam úgy beszélni, hogy "ez cool volt", meg hasonlók, de a számítógépnyelv az teljesen más tészta. Nagyon kretén fordítások születnek, ha erőltetik, pl. nézz körül a Windows-ban! Jóérzésű ember betegre röhögi magát rajtuk :))

Angolul minden egyértelmű, el lehet ezt nézni szerintem. Na jó, ellenpélda: a számítógépet szerintem csak mi nem hívjuk computernek.

Persze aki akar, fordítson, csak vigyázzon, meddig megy el (a Hadigépezet 3. nevű játék :))

Előzmény: CADi (141)
CADi Creative Commons License 2001.04.09 0 0 141
Night-elf - hmm, nos en azert mertem lefordítani (vagyis elnezest: mertuk) - mert mi magyarok vagyunk (legalabbis remelem) - namost en szeretek magyarul beszelni, sot meglepo modon irni is... es szerintem amit le lehet fordítani, es meg talan jol is hangzik, azt vajh' miert is ne fordítanank. Perssze vannak szavak amit nem lehet es nem is erdemes lefordítani (pl hidd el nem fogom battle.net -et csata.net nek fordítani .) - de azert szerintem az Árny-elf megfelelo - persz aki akarja nem azt hasznalja, de a War3.hu -ba tuti, hogy minden cikkbe ugy lesz, es ha olvassatok (remelem fogjatok ;> - akkor elobb utobb megszokjatok .)).
Előzmény: Bihus (134)
Isegrim Creative Commons License 2001.04.09 0 0 140
Hány egysége tud majd ez lekezelni? Kivagyok, amikor arról szól valami, hogy 2 lovag + 1 footman harcol 1 ogréval meg 4 grunttal. Bah, pfuj. (a shogunban ez nagyon rulez volt, az AOE2-ben iszonyú idétlen volt,nemtom, miért nem tudták ezt megoldani..)
Strato Creative Commons License 2001.04.09 0 0 139
Mindenben egyetertek.
Bihus Creative Commons License 2001.04.08 0 0 138
Abban meg volt más. Pl. Carrier-hadsereg +arbiter +observer. Azt, hogy mikorra pusztult ki az observer, csak akkor tudtam megnézni értelmesen, ha egy csapatba raktam őket, ha követésre, akkor nem. Meg pl. támad az ember a Carrierekkel. Szépen beterítik a képernyőt a hülyeségeikkel, amiket teljesen feleslegesen ki lehet jelölni. Akármire akartál ráklikkelni, nagy esélyed volt, hogy egy kis vackot fogj be. Nagyon tudott idegesíteni. Meg csak a színük jelölte az egységek állapotát, nyugodtan elfért volna abban az ablakban a pajzs/energia/hp kijelzése is.

Ha eszembe jutna, rengeteg ilyet tudnék még felsorolni. Ja, meg miért kellett minden különleges képességet KÜLÖN gombra rakni??? Jobb lett volna pl. "A" gomb sima attack, valami más gomb meg "attack2". Erre fel lehetett volna rakni az összes jó képességet, yamato gun, templar lightning, stb. Nem lett volna vagy 10-szer játszhatóbb így? Minden jó kis egységgel egyenként kellett sunyizni. Pl. a Brood War-ban a Dark Archonokkal mire átállítottam vagy 5 egységet, addigra egy nagy támadást is befejeztem volna.

De ettől persze még a SC meg az AOE2 a két király!

Előzmény: Strato (137)
Strato Creative Commons License 2001.04.08 0 0 137
A Starcraftban ezt jól megoldották. Jungle pályán nincs zöld szín pölö, de a havason van. Ugyanígy a barnával más pályákon.
Bihus Creative Commons License 2001.04.08 0 0 136
Na, még egy:

Van egy különbség a két képen. Az alsón ki van jelölve két ork, de azok körül NINCS zöld karika. A felsőn a két paraj körül van. Ez más fejlesztési állapot, vagy ennyi mindent lehet majd beállítani? Jó lenne végre egy olyan játék, ahol én dönthetem el, hogy látszanak jól a kijelölt egységek, az, hogy mennyi Hp-jük van még, a minimapon mi mit jelöl, stb. Pl. az AOE2-ben jó volt, hogy lehetett állítani a minimap-ot economy-ra, militaryra, csak ott meg a zöld alapon zöld színű egységekkel volt a gond, meg a narancssárga színnel is nagyon sz@r volt játszani :( Jó lenne, ha végre RENDESEN átgondolnák ezt...
Az AOE2 tele volt jó ötletekkel, és még abban is sok minden zavart, pedig nem lenne nagy meló rájönni, hogy pl. füves terepre ne tegyünk má' zöld playert... A fene se érti ezt.

Bihus Creative Commons License 2001.04.08 0 0 135
Ahogy így nézem, egy P2-esen már tuti, hogy menni fog, de lehet, hogy gyengébben is. Legalább MMX az a P200? Meg szerintem a RAM fogja még nagyon lenyomni, ha nincs vagy 128...
Előzmény: _ Liar _ (131)
Bihus Creative Commons License 2001.04.08 0 0 134
Tényleg Night elf, de mivel mindenki Dark elf-et emlegetett, úgy gondoltam, maradok inkább a megszokottnál. De minek lefordítani?
Előzmény: CADi (133)
CADi Creative Commons License 2001.04.08 0 0 133
Azert nem a "hagyomanyos" Dark Elf design mert ez nem Dark Elf... ez Night-Elf (es nehogy valaki éjj elfnek fordítsa mert azt agyonbagom - ha valaki fordítani akarja akkor en az >>általunk<< krealt Árny-Elfet javaslom).
Előzmény: Bihus (122)
Faust II Creative Commons License 2001.04.08 0 0 132
Szerinted????????????
Előzmény: _ Liar _ (131)
_ Liar _ Creative Commons License 2001.04.08 0 0 131
bazeg ha igy fog kinézni akkor majd hogy fog menni a P200-asomon?
Előzmény: Bihus (125)
Riker Creative Commons License 2001.04.08 0 0 130
Nekem tetszeneek a kepek. Kivancsi leszek majd en is az iranyitasra.

Az Aoe-nek tenyleg gyonyoru grafikaja van, de ami a hasznalhatosagat illeti mar nem ilyen szep a kep. Utalom amikor 20ember korbeall egy hazat es nem tudod vmelyiket kivalasztani. A SCnel meg a legnagyobb csetepate kozepen is ki tudod valasztani a legutolso zerlinget is.

Rephyx Creative Commons License 2001.04.07 0 0 129
Kicsit megnyugodtam, azert annyira nem borzalmas ez a 3d, de az AOK tenyleg a legjobb pelda a rajzolas igenyessegere. Viszont en utalnam, ha lehetne forgatni a kamerat, osszevissza, meg ijenek, egy strategia, meg ha rts is, legyen 'isten' nezetu, felulrol lessem a tobbieket. Kicsit nekem nagynak tunnek a figurak, nagyobb csatak eseten scrollozni kell, vagy nagyobb felbontasba tenni... :) De megnyugodtam, tetszik a jatek, a masodik kep (a fak miatt csak) bejon, lesz erdo, vegre.

r.

Bihus Creative Commons License 2001.04.07 0 0 128
Mindegy, most még ott a látvány...

Még hogy nem lesz Warcraft-fílingje????

Előzmény: BIRDy (127)
BIRDy Creative Commons License 2001.04.07 0 0 127
valahogy ugy, ahogy mondod :)
Előzmény: Bihus (126)
Bihus Creative Commons License 2001.04.07 0 0 126
Ja, pár kérdés: Mi van, ha ezeket a képeket leszedik, vagy kicserélik másikra? Akkor ugrott az egész, amit mutatni akartam? Hogy szokott ez lenni?
Bihus Creative Commons License 2001.04.07 0 0 125
Kicsit kiélem magam, ha már itthon ülök... :)

Original Warcraft2 feeling:


Na meg a jó kis 3D-engine stratégiázási lehetőségei:


Én pl. sosem értettem, miért mondják a 3D játékokra, hogy szebbek, mint a 2D-k? Ez hülyeség. Egy AOE2 sokkal ízlésesebb, csak ugye a JÁTÉK szempontjából sokkal több lehetőséget rejt magában a 3D. Egyedül vagyok a véleményemmel?

BIRDy Creative Commons License 2001.04.06 0 0 124
Valoban, jogos!
Előzmény: Bihus (119)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!