Volna pár kérdésem, itt sok tapasztalt szakértő lehet, hát fölteszem. '98 Ford Ka 100 ezer km-el. Kinyomócsapágyas a lelkem, ki is fogom cserélni. Ha már szét van szedve érdemes-e a kuplungot is cserélni mindenestül, vagy még vígan elmegy sokáig. Meddig mennek el ezek az 1.3-as motorok egy kuplunggal?
Ja és még egy kérdés, milyen váltóolaj való bele? Ahogy néztem a gyári marha drága hozzá.
Sziasztok! Angliából hozok be autókat bontásra főleg Fordokat! Bármi kell hívjatok, nagyon jó áron tudom adni az alkatrészeket! Még most kezdtük el nemrégen hivatalosan bontunk! Hajdúböszörményben. A posta megoldható nagyobb alkatrészeket is el tudok küldeni! Érd.: 06307469338 számon vagy a nagy.zsolt1998@gmail.com email címen is! Két hetente jön be 5 autó.
Vízpumpát,érdemes cserélni, vct elem hibáját általába motor hibajelzővel jelzi,az autó nem úgy megy úgy viselkedik mintha a szerelő 1 fokkal félre rakta volna a vezérlést,ezt általában vezérlés cserekor mikor a szerelő vissza teszi a szíjjat meghúz mindent,körbeforgatja a motort,és nem találkoznak a jelölések,majd ezt megsimétli 5x és mégsem és már ki akarja tépni a haját,na akkor van az hogy új vct elem kell.
VEzérlés cserekor gyári előírás vízpumpa,vezetőgörgő ill feszítő,új főtengelyszíjtárcsa csavar,fagyálónak ha teheted csaka gyári ford-ot használd,mert az keni is a vízpumpát.
Sziasztok. Ha sikerül én is fordos leszek. A kiszemelt példány egy orion 1.8d .DE !!!!! A korrózión kívül az eleje össze van esve , olyan mintha 2zsák cement lenne rajta . A rugómenetek közt alig van hely. Szerintetek egy rugócserével orvosolható a baj vagy sokkal nagyobb és felejtős az egész? Illetve van e valami sújos tipushibája? Aki tud segitsen előre is köszi! Ja a tornyokkörül semmi rozsda nincs.
Sziasztok! HELP pls. Egyik ismerősöm kiszedte a 2002-es (1.8 Ghia) Focusából az önindítót mert nem működött jól. Visszaszerelés után a kocsi nem ad életjelet. (a kiszedéshez rengeteg mindent szét kellett húzni és kiszerelni)
A műszerfalon csak vízszintes csíkok vannak a km adatok helyett és nem ad életjelent.
Hali! Valaki nem tud véletlenül megoldást arra, hogy egy '96-os 1.6 16V-s Mondeo, ha hidegen elindítom, akkor ingadozik az alapjárat kb 1500 és 500 között, valamikor meg is áll, és ha elindulok vele így, amíg ezt csinálja, akkor menni nem akar, csak rángatózik, mintha kengurubenzint tankoltam volna.. :) Pár perc, illetve kicsit melegebb motorral már tökéletesen üzemel. Bár mintha az alapjárat akkor is ugrálna kicsit, de a mutatón szinte észre sem venni..
Sziasztok, Segítséget szeretnék kérni. Budapest viszonyban kellene egy megbizható ügyes Ford szaki egy Street KA-hoz. Már az 5. szerelőnél van az autó de nem sikerül rendbetenni a kocsit. Most már csak Fordos szakit engedünk a közelébe. Szóval ha van tuti, megbizható és gondos szerelő ismerősötök, kérlek ajándékozzatok meg az elérhetőségével. Köszi
Megtaláltam a kormánykapcsolóból a kiesett érintkezőt. Beletettem. Megjavult a vészvillogó, az ablakmosó, minden. Mitől? :D
Na jó, a belső világítás még mindig hibás, de szerintem ott a drót sérült, ami megy a plafonra a lámpa felé. Illetve a korménykapcsoló random reflektor-kapcsolgatása is megvan még. Erre valaki tud tippet? Úgy tudom javítható, és nem is nehezen.
Van egy 1991-es MkV 1.4 CFI Escortom. Van némi elektromos nyűgje. (Ki lett szedve a komplett műszerfal, mert folyt a fűtőradiátor, az után jöttek az anomáliák.)
- Nincs vészvillogóm (ha bekapcsolom, nincs index, de ő maga nem villogtat semmit)
- Nem kapcsolja fel a belső villanyt a bal első ajtó nyitására -> kapcsolót kimértem, jó, de hova megy arról a kanóc? Rajzon nem igazán van rajta...
- Nincs duda -> remélem azt csak lehúzta a szerelő
Ezen kívül keresnék DA 94AG11K665 cikkszámú kormánykapcsoló-csoport helyett valami oda valót, mert volt olyan balga, hogy szétszedtem, és elhagytam belőle az egyik érintkezőt :D (Vagy valaki elmesélhetné, hogyan kell megjavítani az állandóan felkapcsoló refit, mert az volt a cél :D )
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Ford Focusom van 2006-os 1,6 ti Vct benzines. Olyan problémám van , hogy 80 km/h-tol 5-ös ben remeg az auto kb 100 km/-ig utána nem érzem vagy nem feltunő. Féltengely jobb oldalt ki lett cserálve, fékek gumik jok. Ha lassan gyorsitok akkor nem remeg annyira de ha hirtelen és eroteljesebben akkor nagyon. Kérem ha valkinek volt már ilyen gondja, megosztaná velem mi okozza? Köszönöm
Nekem Avensis Versom volt, nagyon jó autó, de azzal is szívtam az EGR-szelep miatt. A Previaban is fogsz lendkereket és befecskendezősort cserélni, nyugi :)
Hát szívódízel helyett, mondjuk egy 1.4-es benzinnest,ha nem kel nagy családnak munkába járni 1-2 főre sokkal jobb. Egyébként ahogy mondod nem csak a ford, a fordból azért romlik el sok az előb említet hibákkal mert viszonylag ekdvelt tipus sok van belőle. Az opel se jobb,citroen peugeto stb meg ne is beszéljünk.
A benzines-focusokkal egyébként nem szokott probléma lenni. LEgnagyobb hiba az a gyujtótarfó,de ezt is sok esetbe a rossz kábel gyertya páros vágja haza. esetenként rendőr focusoknál találkoztunk benzinszivattyú hibával,de ez sem volt túl sűrű.
Két tömegű lenkerékre megoldást,dízel hívőknek a valeo kitalált,utánna kell nézni nagy flotta taxi fentartó cégek sorba szereltetik át a járgányt. Dbpf-re meg szokták azt hogy simán kivágják belőle,csak a nyomsákülnbség figyelő szesznornál kel kis átalakítást végezni. Egr szelep ha van tisztítva 10 ezrenként akkor életartama pedig növelhető.
EZ van akinek majva van legyen banán is ahogy írtad,kell egy jó szerelő,ismerős,akinek aszervíz nem annyiból ál hogy olajcsere levegőszűrő meg ami nagyon kopok kicseréli. Mert nem ennyiből ál,néha meglepő dolgok jönek ki az autó tankjaiból is,csak sajna 1-1 autóra szervizekben nincs 6-8 óra 15900ft os- átfogó szervíz áron.