Köszi! Ezeket megtaláltam én is, csak arra gondoltam, hogy valaki már gyárt itthon is és megvan a forrás. Igazából klingeritből lenne a legjobb, de lehet inkább legyártom magamnak. A Camping még sehogysem áll, még igazából most kezdjük...
Segítség kellene. Az lenne a kérdésem hogy a nagykerekű púposnak a lendkereke megegyezik e a 353-aséval? Azért kérdezem mert úgy hallottam a kuplungszerkezet átrakható. Elméletileg akkor van esély hogy a lendkereke is stimmeljen.
A gyújtás alapvetően ugyanaz mint az MZ csak szorozva 3-mal. Az 1. hengernek az alaplappal állítom az előgyújtást, a másik kettőnek az alaplaptól külön lehet. De ha nem volt piszkálva elméletileg csak ellenőrizni kell. Annyit lehet még csinálni hogy nagyon finom csiszpapírral az érintkezőket megcsiszolni az esetleges oxidtól.
A karbit is csak ki kell pucolni. Mondjuk abba elég makacsul bele tud tapadni a lerakódás viszont a folytószeleptisztító spray csodákra képes. Az úszóház felfogatónál kell óvatosan bánni mert a menet meg tud szakadni és a tömítésekre is figyelj.
Nekem is garazsban áll. nem nedves nem párás a környezet. ha csinalok neki egy allvanyt gondolom be is lehet inditani ezek szerint. mondjuk a karbit se tudom hogy néz ki. annál van amire figyelni kell? gyújtast meg soha nem allitottam haromhengeresen de gondolom ugyanugy megy mint mondjuk egy Mz motoron.
Attól függ milyen helyen volt tárolva. De ha kézzel átforog, akkor elméletileg be kell indulnia. Nekem van egy aránylag új szerzeményem, az 81 óta biztosan nem volt indítva. Viszont garázsban állt végig. Kézzel szépen átfordult, kompresszió is érződött benne, és kb 1 órai szöszmötölés pucolgatás után pöccre indult. Hibátlanul jár a motorja.
Szia, én személy szerint nem szedném szét. Olajat bele, kézzel átforgatni és ha könnyedén forog, nincs semmi rendellenes szorulás akkor had menjen. Ha a hosszú állás során a belső alkatrészek (csapágyak) rozsdát fogtak azt előbb - utóbb úgyis jelezni fogja és akkor úgy is szét kell szedned...
Hello. van egy 311-es motorom ami régota nem ment már. Ha be szeretnem szerelni a kocsiba elotte hogy tegyem rendb mit nézzek át rajta? muszály szétbontani vagy inkább tegyek bele olajat forgassam át gyujtas beállitas stb es majd lesz valahogy? foglalkozik még ilyen motorok helyreállitasaval valaki?
A belső felvételeken látszik,hogy 353-as váltó van benne, úgyhogy élek a gyanúval, hogy itt csak a kasztni 312/1 ... De kuriózumnak jó. A másik púpos ralye-autó, a laprugós nagykerekű, az komolyabb. Dupla Weber porlasztó volt benne, mikor láttam Dornburgban, és a negyedik, felesleges torok egy lemezzel le volt zárva ... :o)