Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

DJ Kecske Creative Commons License 2000.06.08 0 0 180
Chrysler Voyager 3.3 vegyesben klímával 12. Ez azért nem rossz. Plánnnnne ha azt vesszük hogy belefér 7 ember meg 167 lóerő
qrucz Creative Commons License 2000.06.08 0 0 179
Csokkentett hengerfeju kisfityo (surites: 1/12): varos: 5.8-6, orszagut: 4.8-5
'90-es 1.3-as favorit: varos telen: 8l 90: 5.9l
dsmlvr Creative Commons License 2000.06.08 0 0 178
BkorVette!!!
A hozzászólásodhoz amiben azt állítod, hogy vegyen erősebb , Nagyobb autót, TÖKÉLETESEN egyet értek!!!! A lancerom nekem is halálkemény volt, nagy kerekekkel, megültetve, gyönyörű volt...... totálkáros lett, és AZ OLDALVÉDELME mentett meg.... ebből tanulva én eldöntöttem, hogy SOHA nem veszek a Lancernál kisebb autót. Most vettem egy Galant GTi-t 4WD 4WS. Ezzel sem nagyon kell már úgy frankyzni... azért nem egy szévész, de azért halad, no meg lehet vele fordulni is, ha még a lancer jobban is gyorsult 100-ig. az fölött már +int más téma. Itt jönn be 1 híres mondás Bigger Is Better. :))))(pláne ha meg lesz turbózva)

laci(bishi)

hogy azért témánál maradjunk....

Normál tempó 100-110 8.5 klímával 4wd-vel
Jócskán haladva 13 klímával.... sajna a 4wd nagyot fog.... de majd télen de jó is lesz!!!! :)))))

Előzmény: BkorVette (177)
BkorVette Creative Commons License 2000.06.01 0 0 177
"De 2 hónap múlva lesz szerencsém egy Lamborghini Diablo 6.9 V12-es gyári épitésű versenyautót is kipróbálni és eldönteni, hogy mi számit traktorosnak. :-) "

Szerencsés ember:-))

De a traktoros témában nem fog bejönni ez a kocsi, mert inkább lesz porszívó, turbina hangja!!

Üdv.:B.korVette

Ui.: a porszívó, kicsit erős, mert egy olyan hangos pórszívot sose láttam még...hacsak nem a nagyi Rocketta oroszgyártmányú szuperporszívóját..:-))

Előzmény: sansalvador (176)
sansalvador Creative Commons License 2000.05.31 0 0 176
Kedves Gabriel!

"Mit tud egy blokk? Az csak egy nagy darab vas, ami nagyjabol meghataroz bizonyos geometriat, nem sokat oszt v. szoroz."

Nem vagyok mérnök, de nem is kell annak lennie az embernek, hogy kitalálja hogy számit. Szerintem elég sokat ahhoz, hogy egy autót motorikusan alapvetően meghatározzon. De ha szerinted nem számit, akkor miért nem járnak az autók most is az 1900-as évek környékén kiöntött motorblokokkal? Hülyén hangzik nem?
Szóval szerintem eléggé számit ahhoz, hogy egy olyan autógyárat jellemezzen, aki olyan nagy pofával zengi saját dicsőségét, mint a VW. Vagy mint a VW csopotba tartozó Audi, aki a "technikai előrehaladás" éllovasának minősiti magát, miközben 1972-es motorblokokkal szereli autóit.(TDI). Szomorú.

"A hangjat meg szvsz ugyse hallod. A remeges meg szerintem egyertelmuen negyhengeres tulajdonsag"

Már miért ne hallanád? Ezt nem értem. A remegés pedig nem egyértelműen négyhengeres tulajdonság. Nem lehettek valami jó autóid ha ez a véleményed.

Amugy ultel mar ilyenben hogy szerinted "hangos" meg "traktoros" ?

Igen, volt szerencsém. A 3 db Audi 100-asból -ami volt- a legutóbbi egy 2.5 TDI 5 hengeres volt. Egyébként motorikusan klasszisokkal jobb dizelautó mint az Opel Omega 2.5 -egyébként ős BMW- dizele, nyugodtan kijelenthetem, hogy hangos és traktoros. Amilyenek a TDI-k általában. De mivel az Omega 2.5 dizeljét is ismerem, nem kell azt gondolni, hogy nem tudom mit beszélek. Speciel nekem "eléggé" hallhatónak tünt a motorzaj. Ha dizel akkor francia, ebben is biztos vagyok. Az legalább valóban halk. Szintén tapasztalat.

De szeretnélek megnyugtatni, hogy dizelek (2 db német, 2 db francia)mellett van némi tapasztalatom a benzinesek terén is. A kettő német benzines (1.4, 2.0) és 6 db francia (1.4-től a 2.0 turbo és 3.0 V6) mellett 2 db amerikai (2.4, 3.5) tulajdonlásához is volt szerencsém. Az utóbbi egy Chrysler New Yorker LHS 3.5 V6 24V volt. Ugyhogy van fogalmam a traktoros és hangos fogalmak mibenlétéről.

De 2 hónap múlva lesz szerencsém egy Lamborghini Diablo 6.9 V12-es gyári épitésű versenyautót is kipróbálni és eldönteni, hogy mi számit traktorosnak. :-)

Előzmény: gabriel_ (173)
BkorVette Creative Commons License 2000.05.31 0 0 175
"De ki gondolta, hogy az én kis 25 éves eddig 16-18 litert fogyasztó Olds-om is tud ilyet?! :)"

Mindig tanul az ember valamit!!:-)))
A komáromi buliból azt tanultam, hogy lassan lassan lassan....:-)))

Üdv.:B.korVette

Előzmény: Zola V8 (171)
AtomAnti Creative Commons License 2000.05.31 0 0 174
Hi all!

gabriel_ !
Ha már itt tartunk: Nem a BMW-től vette meg az Opel a 2.5-ös dízelt??!!:-O
Egyébként ültem múltkoriban egy Skoda Octavia -ban. Először aszittem, hogy 1.6i, de a tulaj elárulta, hogy 1.9 SDi. Egyáltalán nem lehetett érezni a hangon, hogy dízel!

AtomAnti

gabriel_ Creative Commons License 2000.05.30 0 0 173
Nos en nem tom de engem hullara nem erdekelne hogy mikori is a blokk az automban.
Mit tud egy blokk? Az csak egy nagy darab vas, ami nagyjabol meghataroz bizonyos geometriat, nem sokat oszt v. szoroz. En erre csak 1 jo peldat tudok mondani, a Renault 5 ben az osszes 1.4 esnek ugyanaz a blokkja az 5x lovastol a 110 lovasig. Most nem mindegy?
A lenyeg a huvelyek, dugattyuk, vezerles, stb.
Es azert a 285Nm nem piskota! (az en 2.5TD Opelem 250 Nm-t tud)
A hangjat meg szvsz ugyse hallod. A remeges meg szerintem egyertelmuen negyhengeres tulajdonsag. Amiota hathengeres auto(i)m van(nak), a negyhengeresbe beulni valahogy fuhuhuhujjj... :) Amugy ultel mar ilyenben hogy szerinted "hangos" meg "traktoros" ?
Mert szvsz az Opelben alig-alig hallani a motort, gondolom a vadiuj Bora sem lehet sokkal rosszabb...
Előzmény: sansalvador (170)
BkorVette Creative Commons License 2000.05.30 0 0 172
YikeSS
" 1992-es AUDI S4 2.2Turbo, 290LE, normál vezetéssel Quattro+Klima városban 13.5 körül,
autópályán 200Km/h sebességnél szintén ennyi. Országúton még nem nagyon jártam.
(computer szerinti adatok) "

200km/h-val csak akkor mentem eddig amikor ki akartam próbálni az autó végét...(nem sikerült)
Ja, meg az 1.6-os Vectrámmal....akkor csak úgy, mert felelőtlen hülye voltam...

100-120km/h ideális sebesség, az uticél kényelmes eléréséhez,és a kevés fogyasztáshoz...
Ja és a száguldás élményét kimeríti a 255-ös kerekek tekerése a legvégsőkig kikeményített rugózással....
Egy fullgázos elindulást a hátsó kerekek brutális kipörgésével pedig egyszerüen lehetetlen pótolni, bárminemű száguldozással.....
Ha veszélyeskedni akarok akkor ott van, a kanyarokban nagygázzal befordulni a pördüléshatáron.... itt még nagyon össze sem tudom törni magam....

Mig a tuningolt Vectrámmal jártam, mindig bizonyítani kellett, nyomtam neki, vagizás, minden kanyarban csúsztatás, aztán rájöttem, hogy van olyan autó amivel nem kell megölnöm magam, és mégis kimozdulok a "normális" autósok közül...
Neked is ezt ajánlom inkább, mint a fölösleges halált....

Üdv.:B.korVette

Előzmény: YikeSS (162)
Zola V8 Creative Commons License 2000.05.30 0 0 171
"Mintha mondtam volna már neked, hogy 15-30-ig terjed a fogyasztásom, és ez csak a lábmunkán múlik!"

Egy Corvette-nél ez el is várható! De ki gondolta, hogy az én kis 25 éves eddig 16-18 litert fogyasztó Olds-om is tud ilyet?! :)


Előzmény: BkorVette (165)
sansalvador Creative Commons License 2000.05.30 0 0 170
Erről a VW PD TDI-ről:

olvastam legutóbb a Bora tesztjét ezzel az 1.9-es PD TDI mocival szerelve. Adatok: 1898 ccm, 115 LE 4000/min, 285 Nm 1900/min.

Tehát ez nem Common-rail, hanem egy tovafejlesztett TDI, aminek az égésterébe az üzemanyagot még a common-rail rendszereknél is magasabb nyomáson juttatják be: kb 2000 bar. Állitólag a nyomaték ennek köszönhetően növekszik.

Na most a lényeg: ezek a motorok az 1972-es EA827 blokkon alapulnak a VW-nél! Ez azért szvsz durva.

Szóval egy új fejlesztésű common-rail, mégha esetleg köbcentiben hasonló is, de kevesebb Nm-t tud, pl HDI, az számomra inkább sugall egy gondos modern technikát, megbizható épitéssel, tartóssággal és kifinomult járással, mint egy ilyen őskorszaki felépitmény, teleaggatva mindenféle csicsás biszbasszal, és túldemonstrált-túlerőltetett nyomatékokkal, aminek a tartóssága, megbizhatósága fogja kárát lelni. A hátrányai pedig ennek a csoda PD TDI-nek egyértelműen nyilvánvalóak egy common-railhez hasonlitván: kellemetlen vibrációk, hangos üzem, traktoros üzem gyorsitáskor, stb.

Kedves VW ideje lenne már valami normális és modern(!) dizelmotorral is előrukkolni végre, nem csak kábitani itt a jónépet ilyen jól hangzó, de vajmi keveset adó PUMPE-DÜSE féle erőltetett okoskodásokkal dicsekedni. 1972 már régen volt.

MetaCode Creative Commons License 2000.05.29 0 0 169
Debizonyám!!!!!!!!

Meine bringt es... Már ha összerakják egyszer..:-)))

M.

Előzmény: lore (168)
lore Creative Commons License 2000.05.29 0 0 168
Konkrétabban pl. a 2.0 literes 110LE-s PSA HDi tud ennyit (pl. a 406-os pugban)...
Előzmény: lore (167)
lore Creative Commons License 2000.05.29 0 0 167
Szia gabriel,
az új common-rail dízelek hoznak ki ennyit két literből... sőt az 1.9 PD TDI VW moci az utsó módosításoknak köszönhetően asszem 305nm.

lore

Előzmény: gabriel_ (166)
gabriel_ Creative Commons License 2000.05.29 0 0 166
"Nagy motor ? Hát legyen 2000-es dízel, ott van erőtartalék, 250 Nm-es nyomatékkal!"

Melyikben van annyi? :O Az en Omegam 2.5TD, es az is 250Nm-t tud gyari adat szerint.

Előzmény: ATomTom (143)
BkorVette Creative Commons License 2000.05.29 0 0 165
Zola!

Mintha mondtam volna már neked, hogy 15-30-ig terjed a fogyasztásom, és ez csak a lábmunkán múlik!:-))))

Üdv.:B.korVette

Előzmény: Zola V8 (164)
Zola V8 Creative Commons License 2000.05.28 0 0 164
Huhh.
Mostanában kicsit lépegettem az autónak, a szokásos 16-18 liter helyett 27 lett az átlagom. A fene gondolta, hogy ennyit számít a kicsit nehezebb láb.
BkorVette Creative Commons License 2000.05.19 0 0 163
"(computer szerinti adatok)"

Ilyen nekem is van... : 9.9L/100km, és ezt bármilyen tempónál tudja......!!

Röhej..... persze ezt azóta mutatja, amióta a computer vezetékeit egy gyors mozdulattal
elvágta az autószerelő...karbi RULEZ!!!

Üdv.:B.korVette

Ui.: Valós 15 - 30L/100km.

Előzmény: YikeSS (162)
YikeSS Creative Commons License 2000.05.19 0 0 162
1992-es AUDI S4 2.2Turbo, 290LE, normál vezetéssel Quattro+Klima városban 13.5 körül,
autópályán 200Km/h sebességnél szintén ennyi. Országúton még nem nagyon jártam.
(computer szerinti adatok)

Zola V8 Creative Commons License 2000.05.18 0 0 161
Szevasz Zolee!
még mindig nem vettél nagyvasat? Akkor nem lenne ilyen problémád! :)

Nekem 16 liter, és a rendelkezésre álló motorerő töredékét sem használom ki.

Tudod, 1975 Oldsmobile Cutlass Salon 5.0 V8

Előzmény: hzolee (160)
hzolee Creative Commons License 2000.05.17 0 0 160
lada 2103 1.6-os verseny- (na jo, sport-) motorral,
csak városban(+dugó), erősen hajszolt tempóban 12liter.
Ugyanez, széria vezérműtengellyel 10litert evett.
A rendelkezésre álló motorerő kb 80%-át használom csak ki.
z.
gthomas Creative Commons License 2000.05.17 0 0 159
Iore!
Igazságod vagyon, a nehéz nálam normál tempó (amit a forgalom enged, feleslegesen nem ugrálok), előzni csak lassút, vagy ha látom a sor elejét.

Tény, pályán hajtva 8 litert is megeszik...

Igaz, a Peugeot 405GLD-mmel 4,5-4,8 volt az átlag, de sikerült 2 tankolás erejéig (nyáron, óvatosan, autópályán) 4,2-t menni!!!

Előzmény: lore (156)
kenguru Creative Commons License 2000.05.16 0 0 158
Sziasztok!

Saab 900 2.0 turbo (185le) hajtva (másképpen nemigen lehet:) országúton 13,5 liter
Citroen Xsara 1.6 autópálya klímával 130-140-nel: 6.2!

Giugiaro Creative Commons License 2000.05.16 0 0 157
Hi!
Citroen XM 2,0 Orszaguton, 140-150, autopályán 180-190 ahogy a csovon kifér 12l gáz (LPG).

Az isten áldjon benneteket

lore Creative Commons License 2000.05.16 0 0 156
Hali,
gratula, de a nehéz láb mennyire nehéz? Mert én 90LE-s 306-ról és 110-es 406-ről azért ilyen használattal 6-7 literes fogyasztásokat hallok. Csak nem gyári hibásak ezek az iszákosok? :-)))

lore
ps: tök szuper, de csodák nincsenek...

Előzmény: gthomas (155)
gthomas Creative Commons License 2000.05.15 0 0 155
Vadiúj Peugeot 306 XT 2.0 HDI:
paraméterek:
+ klíma
+ nehéz láb
+ város/országút = 60/40
---------------------------
= 5-5.5l / 100km
BkorVette Creative Commons License 2000.05.15 0 0 154

Hi Mickey :)))
látom Te is ittvagy :))

B.korVette from V8npCH :)

Előzmény: WiNnEtOu (151)
lore Creative Commons License 2000.05.12 0 0 153
Calibra??? OPEL topik! Nézz be!

lore

Előzmény: Hoho (152)
Hoho Creative Commons License 2000.05.12 0 0 152
Udv!

opel calibra 2.0i
normal vezetesi stilus, visszakapcsolasos-padlogazos elozesek mellozve, sok orszagut, kevesebb varos (az sem Pest)
7.2-7.7 l / 100km

Hoho

Előzmény: WiNnEtOu (151)
WiNnEtOu Creative Commons License 2000.05.12 0 0 151
Hi

suzuki swift 1.3 A/T + klima: átlag 6,7

Hi Konor :)))

látom Te is ittvagy :))

Mickey from V8npCH :)

Előzmény: konor_ (150)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!