Lobogtasd, azzal csak azt éred el, hogy ott is kiröhögnek.
Olvasd már el, amit linkelten neked!!!!
28. Hogyan kell értelmezni a megyei térképek narancssárga színű jelölését?
A megyei térképeken a megyehatár előtti utolsó fel- illetve lehajtó és a megyehatár közit szakasz narancssárga színű vonallal van jelölve. A jelmagyarázatban így szerepel:Jelölt megyei és irány szerinti és irány szerinti szomszédos matricákkal használható szakaszok. Fontos, hogy megyei matricával való közlekedés esetén egy megyében található díjköteles útszakaszok használatához az adott megyére érvényes e-matrica szükséges. A narancsszínű vonal azt jelzi, hogy az adott megyében az utolsó lehajtó után már rendelkezni kell a következő, szomszédos megyei e-matricával is, hiszen a megyehatárig már nincs további lehetőség a díjköteles szakasz elhagyására. Tehát a narancssárga szakaszokon az adott megyére és a szomszédos megyére érvényes matricával is rendelkezni kell.
A Veszprém megyei matrica a (a Ferihegyre vezető M4 mellett) világ legnagyobb kibaszása, azt minél előbb a tűzre kellene vetni.
Csak egy Veszprém megyei matricával egy métert sem lehet menni autópályán, a felhajtáshoz legalább egy Fejér megyei, vagy egy Somogy megyei matrica kell még.
A Veszprém megyei szakaszon csakis egy csomópont van, tehát ha Veszprém megyében felhajtasz az autópályára, akkor csakis egy másik megyében tudsz lejönni róla :-))
Ez nagyon gyenge "magyarázat". Minősíti a forrást...
Nehéz megérteni, hogy ez egy utólagos teher? Ami miatt sokan valamennyivel többet fizetnek. Nem akarlak közgazdaságtannal fárasztani, de megpróbálok egy rövid "mesével" az "eszedre" beszélni!
Ha egy állampolgárnak és családjának az éves nettó jövedelme 4 millió forint, akkor ezt mondjuk teljes egészében elkölti a boltban. Ha ez az összeg csökken bizonyos különadók, árba beépített fogyasztási adók stb formájában az látszólag jó az államnak, és valóban, de nem annyira...
Merthogy a polgár valamennyivel kevesebb terméket fog vásárolni. Az erre ráépített ÁFA nem érkezik be az államkasszába. Máris kevesebb a nyereség. A kevesebb termék, kevesebb Megrendelés. A gyártó / vállalkozó esetleg kevesebb adót fizet, netalántán elbocsát embereket. Kérdés persze, ha a többlet bevételt stadionokra költik, az kinél köt ki, hiszen az ellensúlyozhatja átmenetileg az utóbbit. Az újraelosztás növekedése viszont jelenleg Magyarországon valós tény és veszély.
namost mondhatnád hol van az a xaros 5000 forint a 4 milliótól! Hát nem is olyan messze! merthogy az éves gazdasági növekedés néhány %-ban SEM mérhető. Ne tévesszen meg a 2014-es 3% sem, az elmút úgy 15 évben a magyar gazdasági növekedés teljes egészében a többletként beérkező EU-s pénzeknek köszönhető. Sőt enélkül vastagon negatív lenne a szaldó.
Összefoglalom Neked a tanulságot. Az ilyen kis ezrelékek, főleg ha egyre több adódik össze, nemzetgazdasági szinten már jelentős jövedelemátrendezéseket kumulálhatnak.
Plusz gondolj bele pld. az érdiek helyzetébe. Aki Pestre jár, vagy megvette az évest (ha pld. munkába jár, ami nem kevés), vagy 10 naposakat veszegetett
Érdről eddig 0 azaz nulla forint volt az autópálya. innét te jössz....
Az egyes megyékre vonatkozó térképek a megye közigazgatási határán belül húzódó gyorsforgalmi úthálózatot ábrázolják. A díjköteles gyorsforgalmi úthálózatot minden esetben piros vonal jelzi, a díjfizetés nélkül használhatót pedig zöld. A térképek feltüntetik a megye közigazgatási határán belül található összes gyorsforgalmi úti csomópontot, külön jelölve a megye közigazgatási határához legközelebb eső csomópont. Az adott megye gyorsforgalmi úthálózatát az ennek használatára jogosító e-matricával az utolsó, kiemelten jelölt csomópontig lehet jogszerűen használni, ezt követően a gyorsforgalmi úthálózat igénybe vétele kizárólag a szomszédos megyére érvényes matricával, vagy a teljes úthálózatra (pl. 10 napos jogosultság) jogosító termék birtokában lehetséges.
Tehát a megyei matricával a megyében az utolsó kiemelten jelölt csomópontig mehetsz. Fejér megyében Polgárdiig, Somogy megyében pedig Siófok Kelet-ig. A kettő közötti szakaszra Veszprém megyei matrica kel!!!
Szerinted. A valóságban nem. Elolvasnád végre egyszer a hozzátartozó szöveget? Nem a térkép jelmagyarázatát, mert azt a minisztériumi csökötteknek valóban sikerült félreérthetőre fogalmazni, hanem a tényleges szöveget?