Nekem egy olyan problémám lenne a vivaroval,hogy a "tél beköszöntével" ha hirtelen lépek a fékre akkor elkezd visszarúgni a pedál,vmi recsegős hangot ad!Ha nincs sík nem produkálja ezt a jelenséget.ABS v mi lehet a gond?
Azt már megnéztem régen.Egyébként amikor működött a fülkében is lehetett hallani amikor nyit vagy zár.De még az a jó hogy nyitva maradt mert párásodnánk rendesen.
Fiatalok, megemlitek a gépháztetőt, és benéztek oda, ahol csatlakozik a külső levegő beáramlásához. Ozt megkértek valakit, hogy kapcsoljon. Ha látjátok mozogni a zárószerkezetet, akkor jó, ha nem, akkor valami nem jó.
Én most építek automatikus levegőminőség szenzort :) Akkor magától becsukja :)
Gondolom valami szelep féle van benne ami lezárja a kinti levegő beáramlását .Lehet,hogy az hibásodott meg vagy valami vezeték ami működteti csak nem tudom,hogy merre található ez a "szelep".
Helló egy olyan kérdésem lenne,hogy a belső levegőkeringtetés kapcsoló miért nem működik?Hol keressem a hibát?Amikor benyomom akkor világit csak mégis bejön kintről a füst stb.
Többnyire én is böngészem bőszen a fórumot, nemcsak itt máshol is, de ITT kapok a legkielégítőbb és pénztárca kímélő válaszokat. Nagyon megvagyok elégedve a verdámmal nem kisteher hanem minibusz, és remélem még sokáig is így marad ha gondoskodó kezek uralják . Sokkal inkább megbízok az itteni gurukba mint a szakszervízbe, van róla tapasztalatom. A fórumon találtam meg az autóm háziorvosát sárga hasábos hirdetés az övé. Ja és legyél bölcsebb: lehet egyszer neked kell segíteni valamin , nehogy hoppon maradj.
Szia Még nem tudtuk kideríteni a hiba okát ugyanis itt Komlón fél méteres hó van viharos széllel.Megnézzük amint lehet és jelentkezem.Köszi addig is.Üdv
Helló! Egy kis segítséget kérnek, infó kéne egy autóról. 6 éve van nálam eddig gond nélkül most kell megbontva az elektroniája és lenne pár kérdésem az előző gazdihoz. A rendszám IGN-362 és pesti autó volt. Kösz előre is.
Szia .Az alsó munkahenger a váltó tetején vagy a váltóba bent van???? Tehát akkor van egy főfékmunkahenger,a pedálnál egy m.henger,a váltó tetején egy m.henger és a váltóba a hidraulikus kinyomó?????? Szerelő 1km-re van,nem profik a vivaróhoz de korrektek.
Teljesen igazad van a légszűrővel kapcsolatban. 15 ezrenként cseréltem 100.000km-nél légtömegmérő elszállt.Azóta 7500km-nél dobom a szűrőt,a házat én is ragasztom.Azóta nem cseréltem légtömegmérőt.Az óraállás jelenleg.338.000km. üdv és köszi a választ.
Ja igen, kiváncsi vagyok a félrebeszélésekre,ki mit ír, így legalább kijön hogy kik az értelmes emberkék itt,és kik tartoznak abba a csoportba amit már leírtam-és oly nagy felháborodást keltett!!
Köszi ,már megoldódott közben,mert vettem egy másikat, de ha jól látom ez 1.9dci-é? nekem 2.0dci kellett volna,az más ha jól tudom(lábkiosztás),2.0dci -ét nem találtam sehol a neten azért is kérdeztem itt még annak idején.
Hát te meg ki vagy??látod pont az ilyen se.. emberekre írtam amit írtam,ki szólt hozzád ember?? Amúgy meg olvasgass te vissza az első oldaltól,te bölcsek köve!
Látszik, hogy nem olvastál vissza, ezért javaslom tedd meg.
Úgy az 1. oldaltól.
Rájössz majd, hogy mekkora baromságokat írkáltál.
Nem igazán kellene a szakikat oltani, mert sok márkaszervíztől jobban értenek ezekhez az autókhoz.
Általában azokra a kérdésekre, amik elhangzanak megfelelő válasz érkezik, de mivel egy hiba több mindenből adódhat, nem mindíg egyértelmű. Fogadd el ezt, mert az autóelektronika útjai kifürkészhetetlenek.
Lásd az 1.9 gázpedál problémája.
Minden jó, mégse jó. Tudok legalább 10 autóról. A márkaszervíz sem tudja megjavítani.....
Egyébként meg ki a francot érdekel a légtrömegmérő adott hőmérsékleten mért ellenállása??
Nem fogom méregetni, mert nincs rá időm.
A váltóautomatikám javítását mi magunk csináltuk, viszont első alkalolmmal Vargamunka lejött miskolcra segíteni. Reggel 7.00-ra.
Megpróbált először mindent, hogy szórabírja, és csak miután este 6 kor sem volt jó, harmadszor is le kellett venni és szétszedni a hidraulikus részt. Hidd el nem tüppögtünk egész nap.
Ha a szervízekben nem a lenyúlás és a találgatás menne, ha ilyen szakik dolgoznának ott, lenne respectje a márkaszervízeknek.
Tudod azok az apró infók, amiket adnak, (pl csakis a VDO légtömegmérőt érdemes betenni, mert a többivel nem lesz jó láncos vezérlést érdemes 350 000 km-nél cserélni) rengeteg pénzt spóróltak meg nekem is. A márkaszervíz ezt nem teszi meg.
Valamelyik munkahenger csere. Lehet ami a pedálnál van, (azt könnyű cserélni és olcsó) vagy ami bent van a váltóházban (ki kell venni a váltót, és drága a kütyü),
Javaslom solymáron a gábeli szervízt, mert egy nap alatt megcsinálják, és nem drágán.
Kezdjük ott hogy én is kezdő vagyok DE: ha megkérdezed a labkiosztasos dolgot lehet hogy leszek olyan hülye hogy a fel óra szabadidőkben megnézem neked az autodatan. Viszont azt én is tudom hogy nem elég megírni a tüneteket hiszen a tudást csak a tapasztalt szituációban lehet alkalmazni. Itt senki nem Uri Geller hogy tedd a kezed a tv re és megszerelem a kocsid. Van amire én sem kaptam választ de elkönyveltem hogy nem akarnak találgatásokba bonyolodni egy nagyobb problémánál mert ha ezek alapján te kárt teszel a saját autódba akkor megint mast okolsz. Ha segítség kell Veszprém megyében itt megtalálsz csak jól kell kérdezni és egyértelműen.