Tschaby: Én is néztem a mitsubishiket. Valahogy nem jött be a lancer, Még inkább a colt CZT-t néztem volna, ami 1,5-ös és turbós, cirka 150 LE-vel. Csak meg az azért nem jött be, mert csak 3 ajtósban létezett.
Így csináltam életem leghülyébb autóvásárlását.-Toyota, a legnagyobb átverés a magyar piacon.D
Amúgy a corollával nagyon elégedetlen vagyok még mindig. Autópályán 140-nél hirtelen kellett fékeznem és úgy elhúzott jobbra, majdnem nekivágódtam a mellettem lévő sávban haladó autónak.-((((
2500 km-t futott autóval!-DDDD
Hazafelé aztán egy alsóbbrendű úton szintén egy erősebb fékezésnél ugyanaz! Már lassan nem is merek majd beleülni.
Asszem vagy összetöröm és becserélem mazdára, vagy másik céghez megyek dolgozni, ahol mazdát választhatok cégautónak.-)))
A helyszín adottságai során lehetőség nyílik az egész család kellemes időtöltésére. A közelben játszótér, tűzrakóhely, jurtatábor, vadaspark, vár, étterem és bobpálya található. A találkozó során lehetőség nyílik egymás és egymás autóinak megismerésére, vetélkedőre, evésre-ivásra. A Mazda Motor Hungary jóvoltából lehetőség nyílik tesztvezetésre.
Résztvevők (kérjük írja fel magát, aki jön!)
SzaboZE - 323F BA - (1 vagy 4fő) Gebriel323 - 323 BA Sedan Köpcös-323 BA Sedan (1 vagy 2fő) Gabor™ - 626 GD - (2 fő) Kaktuszklón (2 fő) oPal - RX-7 II.gen. kis szerencsével :) Providence356 + ani626 - 323F BA StationW -626 GD Kombi (3fő) (2+gyermek:) amay_light - 323F BA (1 vagy 2 fő) Medve_V6 (Xedos6 V6) fénykard (Xedos6 V6) guriga (626 GE)
Ha ragaszkodtok hozzá lesznek képek. Nem tudom szabad-e ide a fórumba vagy majd inkább a típusazonos topicban lesz és linkelem:-)
Az új tulaj tudni fog a klubról. Mivel az autó hátulján nagy betükkel rajta van a klubnév, meg a rendszámkeret alján is a klublap cím. De természetesen elmondom neki, hogy itt a fórumon tuti csapat van akiktől bármikor bármit lehet kérdezni, és a találkozókon meg mindig jó buli van. Az utolsón ugyan nem voltam de ennek nem a klub az oka.
És ha nem veszitek zokon akkor én sem törlöm a kedvencek közül a mazdafórumot...
Tschaby legyen sok örömöd és boldogan eltöltött km-ed a szép új autóddal! Képeket természetesen követelünk és a mazda új tulajdonosának feltétlenül propagáld a klubtevékenységet! :)
Nem.:( Csupa szar javitoivet lehet kapni a hatso sarvedohoz, most viszem a 3dikat a lakatosnak, ez ugyahogy jo. Ez lesz es kesz, ennyi futkosast nem er meg egy 4eFtos alkatresz. Emiatt a szarmiatt huzodik egy hete a munka. Utana meg meg vizbecsiszolni.... azt hogy utalom....
Most hivott apu, hogy elvittek a Feher Villamot. Kicsit fura erzes, de vegulis ez a dolgok rendje. Marcius ota all a garazsban, eddig tartott mindent elintezni. Ezentul - ha befer a helyere - legalabb nem az udvaron kell allnom a Xedos-szal, ha otthon vagyok.
Azoknak, akik alkatreszekre jelentkeztek ezuton uzenem, hogy a nagyon keves jelentkezo miatt nem bontottam meg a kocsit, es mostmar targytalan a dolog. Elnezest, hogy eddig huzodott az ugy.
'92-es 2.5V6 160ekm, a huto feloli lambdat jelezte az computer. Nekem sem fogyasztott tobbet, de sikerult szerezni vmi VW-Audi 4 vezetekes lambdat (http://autoteka2000.hu/) 8000Ft/db-ert. Vettem gyorsan kettot, az egyik meg is van, vesz esetere.
Kikohogte a KOBE az penzt, azt hittem tovabb fog tartani.:)
Ráadásul Mester Zoliék mondták, hogy hasonló esetben volt, hogy az új miatt rosszabb lett, mert beállt a "normál" -gyári értékre, ami a teljesítményre és a fogyira sem volt kedvező
Nekem is rosszabb lett és többet eszik, mióta kicserélték az egyik lambdaszondát, de hozzá tartozik, hogy a kompresszió viszont szanaszét van a hengerekben. Szerencsétlen számítógép valószínűleg folyamatosan próbálja valami elfogadható érték kibocsájtására bírni a motort, ami teljesítmény (és persze fogyasztás) szempontjából visszafele is elsülhet, ha pl. egy gyengébb henger rossz kibocsájtása miatt leszabályozza az egészségesebbeket is. Lehet, hogy amíg "át volt verve" az elektronika, addig ugyan rosszabb értékek jöttek ki, mégis jobban érezte magát a motor, így betegen :) Azért bízom benne, hogy egészséges kompresszióval és jó lambdaszondával fogja a legjobb formáját hozni. Szóval én nem hiszem, hogy egészséges motor mellett a jó lambdaszonda hátrányt jelenthetne. Csak nem jelenthet gondot az, ha minél tökéletesebb égésre törekszik a gép :) Persze ha nem Opelről beszélünk :))
Nekem is 92-es mazdám van. A lambdaszonda elég meggyötört állapotban van (pl a védőkupakját a kipuff csövéből szedtem ki, elakadt a katalizátor bejáratánál) , de így is simán megkaptam a zöld kártyát. A gyári árat két napja kérdeztem meg, 53e Ft. Denso-t 20e Ft körül lehet venni (4 vezetékeset).
Az enyémben (szintén 92-es motor) ki volt cserélve mindkét szonda és mikor Mesterék szabin voltak elvittem zöldkártyázni máshová, erre állítólag (nem voltam ott mert egy ismerősöm csináltatta) iszonyat nagy volt a CO-ja. Elvittem Mesterékhez, és szerintük teljesen jó. Bár én már írtam a forumra korábban is, hogy van alapjárati problémám néha (ingadozik az alapjárat és le akar állni a motor) e miatt is lehetett nagyobb a CO érték. Az is lehet, hogy még hideg volt a katalizátor (3 percet kell várni) és e miatt mértek nálad nagyobb CO-t. Amúgy a szonda csere segíthet.
Nekem 92es fejlesztésű a motor (94es évjárat), és 2 lambdaszonda van benne, amiből az egyik rossz is ráadásul (computer jelezte vissza)
valami szerencsés csillagállás miatt azonban sem a kibocsátásra, sem a fogyasztásra nincs rossz hatással. mikor megvettem, nekem már rossz volt (129e km-rel vettem meg)
a gyári lambdaszonda nem ócsó dolog, asszem 50k HUF körül van.
én nem cseréltettem ki, mert amíg nem rossz a kibocsátás és a fogyi, addig minek nyúljak hozzá (főleg ennyiért) ha elkezd rakoncátlankodni, megcsináltatom, addig nem nyúlok hozzá. Ráadásul Mester Zoliék mondták, hogy hasonló esetben volt, hogy az új miatt rosszabb lett, mert beállt a "normál" -gyári értékre, ami a teljesítményre és a fogyira sem volt kedvező (ez előfordulhat ugyanis... a gyári értékek nem feltétlenül a legjobbak)
"Cistronnak meg nem kell írogatnia, hogy megérdemeltem, mert ez is hasonló karakterű autó, hasonló futómű, motorteljesítmény és hang, meg a mérete is szinte centire megegyezik"
Akkor nem értem, miért cseréled le? Én pont ezért nem cserélem újra. Ki van fizetve, semmi baja, ugyanakkora. Ha cserélem, akkor nagyobbra.
Tudtok infóval szolgálni, hogy befecskendezős katalizátoros 90-es évjárat körüli Mazdával volt-e zöldkártyán probléma? Ha igen, mi volt a baj? Milyen költség vonzata volt?
Ez a lambda szenzor melyik típusoknál rakoncátlankodik és mennyi km után?
Azt döntöttem, hogy kicsit nehezen, de megválok a "Subaru"-tól és átigazolok a nagy riválishoz.
Nem lesz EVO, de azért akkor is egy Lancer. És új.
A színe meg hasonlít a te Mazdád színéhez.
Cistronnak meg nem kell írogatnia, hogy megérdemeltem, mert ez is hasonló karakterű autó, hasonló futómű, motorteljesítmény és hang, meg a mérete is szinte centire megegyezik.