Keresés

Részletes keresés

Hu Nóz Creative Commons License 2009.05.16 0 0 590
Mifele terrorrol beszelsz?
toratoratora Creative Commons License 2009.05.15 0 0 589
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.15 0 0 588
a videó zseniális! ekkora mázlit, pont akkor forgatni!

azé elég durván elhagyta a kerékagyat, vagy mit. :)

a becsukódóst már régebben láttam, ott meg a pilóták lehettek iszonyat ügyesek, hogy nem pördült meg a gép az egyenetlen súrlódás miatt...

ettől függetlenül az alábbi kérdéseim fennállnak.
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.15 0 0 587
úgy értettem, hogy 4 gép bérlése van lepapírozva (már átfestve mind a 4?), perszehogy kettő van csak itt.
:)

sztem az ATR-re is fújnátok... :)

őszintén remélem, hogy az új igazgató beválik, nem enged a terrornak (nem a 80-as, 90-es években vagyunk, amikor a személyzet nyomására sarkalatos döntéseket lehetett megváltoztatni! - lásd Cserhalmi "Ki fog repülni?"-je pl., a 80-as évekről), és rendbehozzák végre ezt a két gépet is, hogy többet legyenek a levegőben, mint a hangárban, vagy az előtt. :)

más légitársaságoknál is ennyi műszaki hibája van a típusnak? Lufthansa Regional, Austrian Arrows is lúzer? ha igen, akkor hírek, források, linkek?

z
toratoratora Creative Commons License 2009.05.15 0 0 586
Hu Nóz Creative Commons License 2009.05.15 0 0 585
Jelenleg eppen kettovel tobb a kelletenel!
Előzmény: Hu Nóz (584)
Hu Nóz Creative Commons License 2009.05.15 0 0 584
Hala egnek meg csak ketto az a negy!
Előzmény: Törölt nick (583)
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.15 0 0 583
én, másik áutszájderként meg annyit mondhatok:
4, használt gépet bérel most (ha jól tudom, bérlés), majd 2012-ben érkezik 4 vadiúj a gyárból (talán az is lízing?), ekkor eldönthetik, hogy kérik-e a 2013-mas szállításra szóló opciót további 4 vadiúj gépre (vagy előbb dönthetik el, mint 2012?)

:)

z
lesaux Creative Commons License 2009.05.15 0 0 582
Outsiderként úgy tudom, hogy négyet. Ebből kettő már megvan, csak nem mindig harcra kész.
Előzmény: gege014 (578)
toratoratora Creative Commons License 2009.05.15 0 0 581
Ezek a képek a Bombardier-DeHavilland  torontói gyáráról készültek,ahol a Q400-asok készülnek.Bocs,nem a legjobb képek,majd készitek másikat.
Előzmény: toratoratora (575)
Gavrosz Creative Commons License 2009.05.14 0 0 580
HA-LQA felszállása március 16-án, még a 31R-es időkben :)
B767fan Creative Commons License 2009.05.14 0 0 579
Köszönöm! Ez éppen 2A teraszról készült.
Előzmény: gege014 (577)
gege014 Creative Commons License 2009.05.14 0 0 578
a malév kb hány q 400 ast vesz ?
gege014 Creative Commons License 2009.05.14 0 0 577
kurva jó kép hogy fotóztad ?
Előzmény: B767fan (571)
B767fan Creative Commons License 2009.05.14 0 0 576

HA-LQA kedden (2009. május 12.) Várnában ragadt, illetőleg a felszállást követően, 42 utassal a fedélzetén vissza kellett fordulnia mivel problémák adódtak a kabinnyomással.

 

Úgy látszik ez a bizonyos keddi nap nem volt valami szerencsés a Malév Q400-asainak, hiszen LQC is betegeskedett aznap, a Ferihegyre történő megérkezését követően az állóhelyéről is el kellett vontatni.  

toratoratora Creative Commons License 2009.05.14 0 0 575
Előzmény: toratoratora (574)
toratoratora Creative Commons License 2009.05.14 0 0 574
LCLK Creative Commons License 2009.05.13 0 0 573
AVIH? nem.. de mar a CRJre se lehetett.. bar ebben nem vagyok 100%ig biztos.. de a Saabokra nem..
Előzmény: Jet Leg (572)
Jet Leg Creative Commons License 2009.05.13 0 0 572
ATTN Érdekeltek ! Szemezgettem a mai nap DH4-ból ! Csipegessetek :)

OU 440 ZAG-VIE EET:0050 TRIP : 900 9ACQB

LH 1183 PAD-MUC EET:0055 TRIP : 1021 DADHD ( Ő ma később járt BUD-on is )

LG 9306 FRA-LUX EET:0030 TRIP : 701 LXLGC

OS 205 SZG-LNZ EET:0018 TRIP : 349 OELGG

MA 513 STR-BUD EET:0120 TRIP:1520 HALQA ( Ő már többször volt BUD-on :D )

Tényleg a Malévnál nem lehet AVI-t betenni ??

Üdv :)
B767fan Creative Commons License 2009.05.12 0 0 571

HA-LQC

 

Íme HA-LQC munka közben...

B767fan Creative Commons License 2009.05.12 0 0 570
Johnny korn Creative Commons License 2009.05.11 0 0 569
Hali!

A hozzáértőket és a bennfenteseket kérdezném:

valóban hozza az új gép a PR-ban elhintett 30%-os üzemanyag-megtakarítást? Van olyan üzemeltetési paraméter amiben nem optimális (nem hatótávra gondolok) vagy éppen kiugróan jó a típus ?

Milyen LF-al megy az új desztináció, Jászvásár? Növekednek a foglalások? Egyáltalán, hány százalékban kell megtölteni a Q400-ast, hogy nullszaldót hozzon (átlagos esetben, eltekintve az extrém akcióktól)?

Hová repülnek az új gépek legmesszebb?

Köszi!
B767fan Creative Commons License 2009.05.11 0 0 568

 

Nézd csak! :-)

(HA-LQA)

Előzmény: gege014 (567)
gege014 Creative Commons License 2009.05.11 0 0 567
hu ez dash8 as malev gép nagyon álat imádom meg szép már repülnek ?
Előzmény: Rusty Halo (561)
B767fan Creative Commons License 2009.05.11 0 0 566

Szia!

 

Köszi a fotót! Még még?! :-)

 

Előzmény: sasab1 (562)
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.11 0 0 565
Ljubljana Embraeres még napi 2x talán. Régebben Bologna és München is SAAB volt, ha jól emlékszem, de azok a relációk megszűntek.
Előzmény: BJani (563)
LCLK Creative Commons License 2009.05.11 0 0 564
csak Velence azok kozul ami meg Saab-al megy a tobbi Dash.. Zagrab napi 2x EMB-120 a harmadik F70el.
Előzmény: BJani (563)
BJani Creative Commons License 2009.05.11 0 0 563

A többit nem tudom, de Zágrábot, Temesvárt a BASE viszi Embránerrel.

Biztos van még egy csomó, mert 3 gépnek ez kevés lenne. :-)

Előzmény: Törölt nick (551)
sasab1 Creative Commons License 2009.05.10 0 0 562
Rusty Halo Creative Commons License 2009.05.10 0 0 561
Első MALÉVes útja után (Genf).. felkészités, majd tovább út .. ha jól emlékszem VAR felé..


Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!