úgy értettem, hogy 4 gép bérlése van lepapírozva (már átfestve mind a 4?), perszehogy kettő van csak itt. :)
sztem az ATR-re is fújnátok... :)
őszintén remélem, hogy az új igazgató beválik, nem enged a terrornak (nem a 80-as, 90-es években vagyunk, amikor a személyzet nyomására sarkalatos döntéseket lehetett megváltoztatni! - lásd Cserhalmi "Ki fog repülni?"-je pl., a 80-as évekről), és rendbehozzák végre ezt a két gépet is, hogy többet legyenek a levegőben, mint a hangárban, vagy az előtt. :)
más légitársaságoknál is ennyi műszaki hibája van a típusnak? Lufthansa Regional, Austrian Arrows is lúzer? ha igen, akkor hírek, források, linkek?
én, másik áutszájderként meg annyit mondhatok: 4, használt gépet bérel most (ha jól tudom, bérlés), majd 2012-ben érkezik 4 vadiúj a gyárból (talán az is lízing?), ekkor eldönthetik, hogy kérik-e a 2013-mas szállításra szóló opciót további 4 vadiúj gépre (vagy előbb dönthetik el, mint 2012?)
HA-LQA kedden (2009. május 12.) Várnában ragadt, illetőleg a felszállást követően, 42 utassal a fedélzetén vissza kellett fordulnia mivel problémák adódtak a kabinnyomással.
Úgy látszik ez a bizonyos keddi nap nem volt valami szerencsés a Malév Q400-asainak, hiszen LQC is betegeskedett aznap, a Ferihegyre történő megérkezését követően az állóhelyéről is el kellett vontatni.
valóban hozza az új gép a PR-ban elhintett 30%-os üzemanyag-megtakarítást? Van olyan üzemeltetési paraméter amiben nem optimális (nem hatótávra gondolok) vagy éppen kiugróan jó a típus ?
Milyen LF-al megy az új desztináció, Jászvásár? Növekednek a foglalások? Egyáltalán, hány százalékban kell megtölteni a Q400-ast, hogy nullszaldót hozzon (átlagos esetben, eltekintve az extrém akcióktól)?