Keresés

Részletes keresés

kiskerék66 Creative Commons License 2022.11.15 0 0 85984

autó-motor 1963, 10 szám.

 

Úgy tűnik, akkor ez volt a speedmotor....

Előzmény: R100 (85982)
HorváTH 69 István Creative Commons License 2022.11.15 -2 0 85983

Mánééé Mánééé Mánééé ! Mert más értelme nincs ! :) 

Előzmény: tux (85976)
R100 Creative Commons License 2022.11.15 0 0 85982

Köszi!

Ez melyik lap, mikori száma?

 

 

 

Előzmény: kiskerék66 (85966)
kiss_atti Creative Commons License 2022.11.15 0 0 85981

1800-ig szabad a pálya ...

:-))))

Előzmény: befaster (85980)
befaster Creative Commons License 2022.11.15 0 0 85980

Köszi a lényeg benne van  .kíváncsi leszek meddig lehet fokozni a Gs-t, 1300- 1400? meddig tart a vásárlók rokonszenve.

 

Előzmény: Stenmark1 (85979)
Stenmark1 Creative Commons License 2022.11.15 0 0 85979

Kifejtettem bővebben is, de elküldés előtt elszállt a szöveg!

 

Szóval miért vissza?

 

Szerintem csak az léphet nyugodtan vissza, aki az egész palettát végig próbálta. 1150-től volt alkalmam rendesen tesztelni 1250-ig. Az 1250 Gs volt a csúcs, de ebből az Adventure változatot nem akartam megvenni, mert a nagy tanktól nem lehet rajta rendesen ülni, és számomra a brutál kinézetet az 1250 Gs is hozza. Mindig akartam egy adventure változatot, és így DOHC GSA lett, ami nem mellesleg a legjobb ár-érték arányú Gs a piacon, és jó az ülés pozíció. Valamint az 1250 Gs egy gonosz tulajdonsága, hogy nem tudtam vele nyugodtan közlekedni, illetve csak 2 személlyel. Olyan simán veszi a fordulatot, hogy többször gyorsabb voltam vele, mint szerettem volna. A lég-olajosoknál ott a rezgés, ami egyben nekem egy teljesítmény határoló, na ez az 1250-ben nincsen. Kicsit most úgy érzem magam, mint azok, akik a 2 szelepes boxerek, és a 4 szelepesek közötti különbségen dilemmáztak. Hát ez van most a lég-olajos, és a vizes boxerek között. Ez egy ugrás, amivel szerintem nem mindenki azonosul, főleg azok közül, akik alaposan ismerik a régebbi modelleket.

A más márkákról váltók, biztos vagyok benne, hogy a vizesekben találják meg jobban a számításukat, ezért is kellett a fejlesztés, nemcsak az Euro 5 miatt. Egyszerűen ez egy fogyaszthatóbb motor, és az 1250 Gs az egyértelműen kiforrottabb.

Egyébként az R 850 R a hibás, mert az ébresztett rá, hogy van élet a vizes Gs-en túl is. Szóval no para, nem lennék most ilyen boldog, ha nem lett volna 2 évig, és 24 e km-ig, egy 1250 Gs alattam.

 

Már csak egy új koncepciójú, 1300 GSA tudna megingatni, de nem tudom elképzelni, hogy mivel tudnak még előrukkolni :-)

Előzmény: befaster (85978)
befaster Creative Commons License 2022.11.15 0 0 85978

Érdekes, józan paraszti ésszel azt gondolnám, nem ér annyit mint amennyibe kerül.

De én is azt gondolom ha csak a vizesre ülsz vissza jobban megértem.

egyébként nem akarok én ezen csámcsogni, sima érdeklődés volt.

Járt itt valaki Grúziában?

tux Creative Commons License 2022.11.15 0 0 85977

Ismerem ezt a videót, nagyon jó összefoglaló, de a "miért váltanak vissza egyesek" kérdéskört nem említi. :)

Előzmény: Stenmark1 (85975)
tux Creative Commons License 2022.11.15 0 0 85976

Ezt mind értem és magam kis így gondolom, de te azt magyarázod, az ember miért nem vált a vizesre. De igazi érdekesség az, hogy aki váltott, majd visszament a DOHC-ra, az miért tette?

Előzmény: zöld_I (85974)
Stenmark1 Creative Commons License 2022.11.15 0 0 85975

Röviden, ezt ajánlom alapos tanulmányozásra: https://www.youtube.com/watch?v=mTrdQdBSGwo

 

Az 1100 Gs-t leszámítva mindenem volt, az adventure változatból, nekem jelenleg a DOHC GSA hozza az elvárásaimat.

 

Bővebben, meg olvassátok zöld_I-t, mintha csak én írtam volna.

 

Az 1250 Gs- tulajoknak üzenem, hogy egy nagyon jó motort birtokolnak, no para, akik pedig más márkákról váltanának Gs-re, azoknak az 1250-et ajánlom, mert az már olyan "japánosan" kifinomult (ezt a boxer hajtóműre értem), a többi már a régebbiekbe is csúcs volt. Ja és éppen van egy igazán megkímélt példányom eladó :-)

Előzmény: tux (85973)
zöld_I Creative Commons License 2022.11.15 0 0 85974

Ahogy én látom: Megyek rendszeresen sokféle motorral. Újabbakkal, régebiekkel, enduróval, sporttal, nakeddel. Múltkor például egy közepesen erősen lefingott 1100GS-sel, amin épp az ABS is szabadságon volt.

Úgy éreztem, már az is tudja azokat a tulajdonságokat, ami miatt ezeket annyian veszik. Bika fék, jó ergonómia, az utánozhatatlan futómű. És létezik mellé az ár-érték arány. Minden egyes GS generáció többet az előzőnél, de alapvetően ugynazt a koncepciót csiszolgatják, (meg kerülgetik a boxermotort :D ) Vételárban ugyanúgy többet kér az előzőnél. Aztán mindenki eldönti magában, hogy az a plusz, amit a pénzéért kap, az megéri-e neki. Meg motorozásnál (nekem) elég sokat számít az hangulat, amit a motor ad. És a levegősökben megvan egy számomra kellemes, veteránosba hajló baltával faragott karakter, ami már a vizesekben nincs meg. Szóval ha pisztolyt tartanának a fejemhez, hogy vegyek egy újabb GS-t, átlépnék a DOHC-ra, a különbségből ami marad az 1250-árából, meg vennék egy Montesa 4rt-t, meg egy 996-ot.

 

Ja, még valami, a futómű. Az enyém gyári, még az előző gazdninál kikerült belőle a Wilbers, ami csak úgy volt hajlandó működni, ha két 100 kilós ember ült rajta. Ez nekem tökéletes, bármekkora keresztbordákat meg kátyúkat abszolválok vele, nem jut el az ütés a gerincemig, csak a hangja a fülemig. A későbbiek meg feszesebb futóművekkel jöttek ki, azokból nekem csak az adv játszana. 

Előzmény: tux (85973)
tux Creative Commons License 2022.11.15 0 0 85973

Hát azért ez egy érdekes jelenség, amit érdemes lenne tanulmányozni. Gondolom a BMW is készíthetett erről belső tanulmányokat. Nem normális az, ha az ember valamiből megveszi az újat dupla, tripla áron, azután visszaül a régire. Valamit tud a régi, amit az új nem, és ezt megérteni kulcskérdés lennne a BMW számra. Különösen annak a fényében érdekes a jelenség, hogy az új ennek ellenére kategóriagyötes etalon.

Előzmény: zöld_I (85972)
zöld_I Creative Commons License 2022.11.15 0 0 85972

Nincsenek itt nagy csodák, láttam már cifrábbat is. Az 1150 GS csoportban elég nagyszámű nemzetközi közösség van, néha feljön ilyen téma, és meglepően sokan ültek vissza vizesről, 1250-ről is. 

Előzmény: tux (85968)
Csumi960 Creative Commons License 2022.11.14 0 0 85971

Köszi szépen!

Előzmény: ekowob (85957)
tcaoe Creative Commons License 2022.11.14 0 1 85970

Rózsaszentmártonban. És van egy ugyanilyen Bükkábrányban is.

Előzmény: zöld_I (85969)
zöld_I Creative Commons License 2022.11.14 0 0 85969

Hol van az a kotró?

Előzmény: Stenmark1 (85958)
tux Creative Commons License 2022.11.14 0 0 85968

Erre a válaszra én is nagyon kíváncsi vagyok. :)

Előzmény: befaster (85963)
kiskerék66 Creative Commons License 2022.11.14 0 0 85967

Rágen is akadtak vagány csajok.... :-))

Előzmény: R100 (85954)
kiskerék66 Creative Commons License 2022.11.14 0 0 85966

Üdv mindenkinek!

Ez akadt az utamba:

Előzmény: R100 (85954)
dreamfactory Creative Commons License 2022.11.14 0 0 85965

Igazad van , a Rallye már a  LC- ken volt .

Előzmény: befaster (85964)
befaster Creative Commons License 2022.11.14 0 1 85964

Ez 30year jubileumi model, sztem.

Előzmény: dreamfactory (85960)
befaster Creative Commons License 2022.11.14 0 0 85963

Komolyan?

Vissza ültél d.o.h.c -ra?

🤔

De gondolom ez nem a 1250 hibája.

Más , találok valamit xr1000 hibákról?

Szivesen olvasnák valami elfogulatlan leírást róla.

 

Előzmény: Stenmark1 (85962)
Stenmark1 Creative Commons License 2022.11.14 0 1 85962

Képzeld, Ő akarta így! Egyébként én is meglepődtem, hogy külön motorral akar jönni. Azért a jó ruházat elkel ilyenkor, úgy elég elviselhető volt, ja és a napsütés azért kellett. Azóta voltunk egy motorral is, jó lesz a DOHC GSA, tudja amit kell 2 személlyel is. Igaz a kiput át kellett már cserélni, de erre számítottam. Majd még a dobozrendszert kell megoldani rajta.

 

Most már el tudom engedni az 1250 gs-t :-)

Előzmény: HorváTH 69 István (85961)
HorváTH 69 István Creative Commons License 2022.11.14 -1 0 85961

Rávetted a szépasszonyt , hogy felüljön még ebben a hidegben a motorra ? 

Előzmény: Stenmark1 (85958)
dreamfactory Creative Commons License 2022.11.14 0 0 85960

A piros fekete ülésért jár a pont , meg a fehér + rally dekorért is :)

Az egyik kedvenc összeállításom . 

 

 

Előzmény: Stenmark1 (85958)
zöld_I Creative Commons License 2022.11.14 0 0 85959

Szép!  Jó ez a szín is.

Előzmény: Stenmark1 (85958)
Stenmark1 Creative Commons License 2022.11.14 0 0 85958

Mi éppen elmentünk a Dunakanyarból!

 

 

Jó gép ez a DOHC Adv :-)

 

 

Előzmény: zöld_I (85956)
ekowob Creative Commons License 2022.11.14 0 0 85957

Vojnits Robit keresd:
30/ 934-4011

Előzmény: Csumi960 (85955)
zöld_I Creative Commons License 2022.11.14 0 1 85956

Várt az elvarázsolt erdő, meg a dunakanyarban is akadt dolgom, hát csak motorral mentem már :)

 

Amúgy legyetek éberek, ilyenkor már nincs tapadás :)))))

Csumi960 Creative Commons License 2022.11.14 0 0 85955

Sziasztok!

 

Vásároltam egy BMW R1200RT LC 2015-ös modelt. Franciaországból lett behozva, ahol a 125 LE helyett 107 LE-re van programozva a motor vezérlő. Hol tudom a szoftverét az eredeti 125 LE-sre programoztatni?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!