Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

peto.istvan Creative Commons License 2018.02.20 0 0 122977

Köszönöm!!!

Előzmény: FeZ_ (122976)
FeZ_ Creative Commons License 2018.02.20 0 0 122976

Besétálsz a papírjaiddal bármelyik márkakereskedésbe és ott lekérik neked. (az ár változó, előtte kérdezd meg mennyi, de van, hogy törzsvásárlóknak ingyenes)

 

Előzmény: peto.istvan (122975)
peto.istvan Creative Commons License 2018.02.20 0 0 122975

Sziasztok!

 

Kérdésem lenne. Amennyiben nincs kódkártyám az autóhoz, hol tudnám ezt beszerezni? Van egyáltalán mód erre?

 

Köszönöm

peto.istvan Creative Commons License 2018.02.20 0 0 122974

Jól tudod :)

Előzmény: safi79 (122973)
safi79 Creative Commons License 2018.02.20 0 0 122973

Szia.Én eddig úgy tudtam,hogy az 1.6hdi 9hy-ban nincs részecskeszűrő(dpf,fap),tehát regenerálni sem tud.Persze lehet,hogy én tudom/tudtam rosszul.Én a ventivezérlőt  megnézném.

Előzmény: pug30716hdi (122959)
Smíró Creative Commons License 2018.02.20 0 0 122972

EOLYS folyadékot vennék. Korábban valaki hirdette, de én csak másodiknak mozdultam rá. Ha még eladó,vagy van valakinek eladó, akkor várom a jelzést itt. Köszi!

hegizoli 307 SW Creative Commons License 2018.02.20 0 0 122971

A választ írták neked.Ha sűrűn csinálja ezt a jelenséget akkor, ahogy írták is 3 lehetőséged lesz.Kitisztíttatod , kiütteted szoftosan is ,vagy veszel újat.Ha teljesen telítődik a részecskeszűrő akkor rizikós a géppel úgy járni.Ezért írtam,hogy érdemes a részecskeszűrőt diaggal megnézetni (nyom.különbség)

Előzmény: pug30716hdi (122967)
meromokus Creative Commons License 2018.02.20 0 0 122970

Sziasztok!

 

Némi infóra, ötletelésre lenne szükségem, az autó 2003-as SW 2.0 benzin/gáz RFN motorkóddal 136 lóerős verzióban. Kb. fél éve csak benzinen használom, így a gázos gondokra nem gyanakszom.

1. általában rossz az alapjárat, ez azt jelenti, hogy álló helyzetben alapjáraton remeg a kasztni, illetve kis gáznál is érezhetően rángat. (Van hogy folyamatosan ráz, van hogy beáll az alapjárat és ebbe ránt bele egyet-egyet, de a fordulatszámmérő szinte el sem mozdul).  Ezen kívül nekem alul nyomatékszegénynek tűnik, illetve hidegindítás utáni gyorsításkor érezhetően ugrásokban jön meg az erő. Ezzel szemben van amikor úgy jár mint az álom és minden szép minden jó. Ami eddig történt vele: hengerfej felújítás (szelepek becsiszolása, takarítás), vezérléscsere, trafósor csere, gyertya csere, falsot nem szív. A ráborított pénz és több szerelő ellenére egy fikarcnyival sem lett jobb a helyzet.

 

A következő ötletem, (mivel antipollution fault hibakódot dob amúgy is, emiatt:) katalizátor és első lambdaszonda csere (gyaníthatóan a szonda előtti flexicső részen lyukas a kipufogó, ami szerintem nem segít az ügyön). Ezen kettő cseréje után kell rajta valamit újra tanítani, vagy megtanulja magától?

 

2. Az első fényszóró, illetve a klímapanel háttérvilágítása alkalmanként pulzál. Kicsit elhalványul aztán felélénkül. A fenti hiba és ez nincs összefüggésben (külön külön és együtt is tudnak működni :)), a generátor illetve a töltés elméletileg rendben van. Valami testzárlata lehet? Merre érdemes keresgetni?

 

köszönöm a válaszokat,

Tamás

szasza0211 Creative Commons License 2018.02.20 0 0 122969

Igen megoldja a problemat, hajtsd meg rendesen!

Ha pedig gyakran előjön utána is a probléma akkor

eldontheted hogy veszel új részecske szűrőt vagy

kikotteted! Ezt itt ajánlottak a markatarsak!

Előzmény: pug30716hdi (122967)
Littledrake Creative Commons License 2018.02.20 0 0 122968

Szia,

 

Bocsánat hogy közbeszólok, ha tényleg regenerálni akar az autó, akkor érdemes 20-30 percet autózni 2000-3000 fordulat között, lehetőleg folyamatosan (én ha relatív sokáig városban használom a kocsit ami nálam 5-6 napot jelent, akkor M0-n szoktam egy kb 30km-es kört tenni :) ).

Amúgy ha jól tudom az üzemi hőmérséklete a motornak 82 fok körül van (legalábbis a hűtőfolyadék hőmérséklete), szóval a 80 fok nekem nem tűnik nagy problémának ilyen hidegekben (nekem is 80 fok körül van a hőmérséklete most, akár egy hosszabb autópályázás után is).

 

Üdv,

Rómeó

Előzmény: pug30716hdi (122967)
pug30716hdi Creative Commons License 2018.02.20 0 0 122967

A diag is valós értéket mutatott a hűtőfolyadék hőmérsékletével kapcsolatban. A termosztátházban lévő hőgombát cseréltem, nem oldotta meg a problémát.

Korábbi hozzászólásokban olvastam, hogy amikor megy a venti akkor meg kell hajtani 20-30km-t tempósan, az megoldhatja a problémát?

Előzmény: hegizoli 307 SW (122963)
szucsati Creative Commons License 2018.02.20 0 0 122966

- patent márkaszervízből vagy patentshop, ha csak a patent hiányzik és nem szakadt: 50-100 ft/db

- biztiőv csavar takaró markaszervízből, ha jól emlékszem 500-600 Ft körül. Nekem jó nehezen ment a helyére. Vagy ha bont valaki a közeledben.

Előzmény: micro521 (122961)
micro521 Creative Commons License 2018.02.20 0 0 122965

Köszi mindkettőtöknek.

Trabee Creative Commons License 2018.02.19 0 0 122964

Lökháritó koptatót a Bárdiban vettem, pár ezer Ft./db. De az enyém még a régebbi tipus, gyanítom hogy az újabbhoz is van.

Előzmény: micro521 (122961)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2018.02.19 0 0 122963

Valszinű regenerál.Nem igazán adja tudtára a tulajnak.Következtetni lehet,pl.amit leírtál.Diaggal lehet nézni mennyire telítődött a dolog.Ha melegedne a motor,akkor lehetne más probi  a hűtőrendszerrel.

Előzmény: pug30716hdi (122959)
opel123 Creative Commons License 2018.02.19 0 0 122962

A küszöbgumit nem nagyon kapsz máshol, mint a szakszervizben. 13000 Ft feletti az ára. Oldalanként. Eből sajnos a bontott is épp annyira rossz, mint a tiéd.  Azért nézd meg, hogy nem csak patentok estek ki, mert azokat lehet pótolni.  Ha viszont elnyílt a gumi akkor cserés.

Előzmény: micro521 (122961)
micro521 Creative Commons License 2018.02.19 0 0 122961

Sziasztok!

 

Van egy 2006-os SW-nk.

Szeretnék egy pár apróságot megcsinálni rajta. 

- az első lökhárító alatti műanyag koptató két széle lóg, gondolom cserélni érdemes

- a küszöböknél van egy alsó vízszintes gumikéder, mind a két oldalon lóg a vége (gyerekek sokat léptek már oda)

- pár apró műanyag takaró (pl a biztonsági öv csavarjának takarója) elveszett

 

Hol érdemes ilyen alakrészeket venni?

Van valamilyen oldal ahol a látni a gyári robbantott ábrákat, és a cikkszámokat?

Törölt nick Creative Commons License 2018.02.19 -9 0 122960
Előzmény: pug30716hdi (122959)
pug30716hdi Creative Commons License 2018.02.19 0 0 122959

Sziasztok.

Az a problémám van a kocsival 2004-es 1.6HDI 9HY motorkódú, hogy időközöntént bekapcsol a hűtőventilátor. Menet közben, kb 70 fok elérésekor, alacsony fordulaton megy menet közben is, de a kocsi nem melegszik fel, hanem beáll 80 fok körülre. Amint leállítom a motort, akkor felpörög, majd 3-4 perc elteltével leáll.

Diag volt rajt, semmi ehhez kapcsolódót nem talált.

 

Köszönöm a segítséget.

FeZ_ Creative Commons License 2018.02.18 0 0 122958

Mivel több dolog is okozhatja ezt a jelenséget szerintem felesleges találgatni és általában drágább is szokott lenni. Le kell diagolni a gépet, adott esetben élő adatokat is nézni rajta (paraméter mérés) és az eredmények függvényében lehet továbblépni.

 

Előzmény: robhun (122957)
robhun Creative Commons License 2018.02.18 0 0 122957

Sziasztok

307sw 2005 ös  2.0 hdi vel vannak gondjaim.

 

Hátha valaki volt már hasonló cipellőben:

Menet közben kirakta a sárgalámpát, és visszavett a teljesítményből, újraindítás ott azonnal nem segített, szunyókált egy estét, és sárgalámpa nincs, viszont amikor kicsit jobban odalépek, akkor csörög de nagyon... alapjáraton tökéletesen jár a motor!

Ráadásul ingadozik a járása, ha tartom a lábam egy pozícióban a pedálon akkor is ugrál az autó, mintha pumpálnám a pedált.

 

Amire tippelek, hogy a turbó szabályzó szelep rakoncátlankodik, esetleg valaki tud erről egy ábrát hol található ez a szelep?

 

Persze ha valakinek volt ilyen hibája és megoldódott, azért elmesélhetné mi is volt a megoldás

 

Előre is köszönöm!

R.

balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2018.02.18 0 0 122956

XI Fórum Találkozó

A létszám adatokhoz vároma az infókat a

táblázat  

kitöltésével.

 

Határidő:

2018.02.23

Előzmény: balazs.robi aliasz Őrmi (122929)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2018.02.17 0 0 122955

Erre rákérdezhettél volna az elején és előrébb lettél volna.Kipipáltuk volna,h jelen van-e: igen ; nem.  :)

 

Előzmény: Robroy252 (122954)
Robroy252 Creative Commons License 2018.02.17 0 0 122954

Köszi Őrmi a segítséget!Meglett a bűnös!A diagboxnál szúrtuk el.A Bsi menüpontban mindent kijelöltünk csak nem lett feltanítva a fed.compra(a diagboxon egy befecskendező képe van a menü elején).Lényeg az ,hogy az autón minden elő van készítve(2008 gyártási év)a tempomathoz csak a kart kell betenni és feltanítani.

pl1000ma Creative Commons License 2018.02.16 0 0 122953

Sziasztok gondom van a hátsó jobb oldali lámpámmal,kontakt hibás ha hozzá nyúlok a vezetékhez a csatlakozónál akkor  világit egy kis rázkódás és megint nem jó.Valakinek van valami ötlete hogy hogyan lehetne megjavítani ? Köszönöm 2007 1.4 benzin.

didyman Creative Commons License 2018.02.16 0 0 122952

Nem. A LED (differenciális) ellenállása jóval nagyobb, mint az izzóé. De zárt állapotban ennek sem lesz jelentősége, mert olyankor ezt nagyságrendekkel meghaladja a zárt PN átmenet ellenállása. Jó közelítéssel ekkor szakadás a LED. A BSI érzékeléséhez lehet, hogy egy 1 kOhmos-100 Ohmos ellenállás is elegendő (ezek még nem fognak jelentősen fűteni, 100 Ohmnál is másfél W körül).

Előzmény: balazs.robi aliasz Őrmi (122951)
balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2018.02.16 0 0 122951

Én úgy jártam, hogy mindig kidobta a tempomatot, mert úgy érezte, hogy nyomom a féket, hisz a kiküldött jel, jóformán terhelés mentesen visszaérkezett a BSI-be, hisz a LED nem jóformán nulla az ellenállása az izzóhoz képest.

Kicvseréletm a féklámpák közül a két üzemit, a pótban maradtak a led-ek és azóta tökéletes.

Előzmény: Robroy252 (122939)
opel123 Creative Commons License 2018.02.15 0 0 122950

Akkor abban túl magas lehet a víztartalom.  A szerelőmnek van műszere, ami belemerítve jelzi.  Sárgánál már ajánlatos cserélni, de a lenti 60ezres intervallum is tökéletes.  A víz korrodálja a fékrendszert és lehetnek gondok. 

Előzmény: dr agunov (122949)
dr agunov Creative Commons License 2018.02.15 0 0 122949

Ok, ezeket megnézem. Ma reggel semmi hiba. Fékolaj még a gyári van benne.....

soryton Creative Commons License 2018.02.15 0 0 122948

....valahol ereszt a rendszer ... kerék fékmunkahenger egy lehetséges hibaforrás ...

Előzmény: dr agunov (122946)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!