Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

joco012 Creative Commons License 2011.02.14 0 0 4060

Sziasztok! 2.2 hdi-m van érdeklödni szeretnék autópályán mentem és egyszercsak elment az erö a gépböl és kirakta a számitógép jelét és azt irja ki hogy anti pollation sistem faulty párszor leálitottam és elinditottam és eltünt megyek egy 70-80 km-t és ujra ezt csinálja.ja és a jobb hátuljánál olyan mind ha a kerék eresztene olyan hangot ad valami eresztene. légyszi irjon valaki aki volt már hasonló helyzetben és tuja mi lehet ez. köszi 

brooklyn666 Creative Commons License 2011.02.12 0 0 4059

Helló

Tudna valaki segíteni, van egy 2001-es 607 elment a központi záram. Van valami megoldás rá házilag?

 

jsefi Creative Commons License 2011.02.10 0 0 4058

Sziasztok!

Tudja valaki hol kaphatnék 3 gombos kulcsházat a távirányitóhoz? 2002-s modell.

dugo66 Creative Commons License 2011.02.09 0 0 4057

szasztok'

 

lényegében egyetértek 'betq' fórumtárssal, /autom. válto/

tudni kell, hogy ezek az autók váltóstól-motorostól nem sportolásra vannak méretezve.

mindamellett, hogy kellemes teljesítménnyel bírnak nem a max gyorsulási -és rugalmassági

képesség állandó határértéken való használatára tervezettek.

ezek autópályára való utazóautók.

normál használat és szervizelés mellett vidáman teljesítik azt a km mennyiséget amire 

gyártva lettek.

/nem a Mo.-on jellemző 3-400e km-es  futásra tervezik az autókat egyik márkánál sem /

az elöl, keresztbe épített motor-váltó valóban sérülékenyebb" konstrukció / bármelyik váltóval, de az autom. valóban rövidebb életű/ mint a klasszikus hosszában beépített motor.

tehát aki sportolni" akar vagy csak állni a gázpedálon annak hosszában épített motor- hátsó meghajtással....

az automata veszettül jó, kényelmes nagyot dob a komforton és azért nem kell kínosan figyelni a jobblábunkra sem, de "sokat állatkodni sem ér" és akkor mindig fülig érhet a szánk, :-)

 

dobrei66 Creative Commons License 2011.02.08 0 0 4056

Sziasztok!

Nagyon köszönöm a sok segítséget a hozászólásokban. A vélemények megoszlóak, de szerintem sok szerencse is kell hozzá. Mégegyszer köszi mindenkinek, aki tanácsot adott. Remélem hamarosan én is közétek tartozom.

Üdv mindenkinek

Jó vadászatot!

betg Creative Commons License 2011.02.07 0 0 4055

Ja a másik honnan az ördögből tudjuk ,hogy az előző tulaj mit művelt azzal a szerncsétlen váltóval ez itt a fő gond egy ilyen korú autónál , a km meg tetszés szerint amit a papir elbir meg a kozmetika eltüntet az biztos ,hogy mechanikus váltóból van egy jó pár db-om nem nagyon kell senkinek autómatám az nem porosodik azt hamar elviszik tehát így használtan azért nem árt hozzá egy kis szerencse , 2.2hdi automata váltót 120-150eft között tudok szerezni

betg Creative Commons License 2011.02.07 0 0 4054

Automata váltó keresztben bépitve kb felét sem bírja ki mint egy hagyományos építésü autó elöl a motor mögötte a váltó hosszában igy van hely bőven normális váltot épiteni pl  az új c5 vagy( 607) 3.0v6 hdi 240 le 450nm  kersztben bezsufolva, ugyan ez a motor a jaguárban 300le 600nm mert ott tudnak váltót épiteni hozzá, szóval tapasztalat és bármelyik automata váltó javítót meg lehet kérdezni milyen arányban mennek tönkre kb 80% az elsökerekes keresztben beépitett váltok mennek tönkre egyszerüen nem bírják de természetesen erőssen függ a használattól és a karbantartástól is a váltó élettartalma, Pl most csináltunk egy 607 2.7hdi amiben 200e km van a tulaj mesélte ,hogy kb 2 hónapja cseréltek benne 1.5 mft komplett váltót most a motorja esett darabokra , de van akinek már közel 300e van benne és  most kezd csak vacakolni.

Előzmény: Mate 607 3.0 V6 (4051)
zolka_ Creative Commons License 2011.02.07 0 0 4053

Köszönöm mindenkinek az ötleteket,

meg fogom ezeket próbálni.

Z.

Előzmény: karbert2 (4037)
zolka_ Creative Commons License 2011.02.07 0 0 4052

Köszönöm, mindenképpen szeretném, ha ránéznél.

Keresni foglak a megadott számon.

Z.

 

Előzmény: betg (4043)
Mate 607 3.0 V6 Creative Commons License 2011.02.07 0 0 4051

Szerintem pedig csak automatát vegyél.

Azért hullik szét sok embernek a váltó, mert elhiszik a nagyokos szervizeseknek, hogy örök életű benne az olaj. Hahaha...

Ha rendszeresen cseréled az olajat, akkor minden OK. Így nem sűrűsödik be, és nem megy szét benne az összes csapágy. Ennyi a lényege. Gondolj bele, minden "valamire való" autót automatával szerelnek. Amerika már 60 éve ezt használja. Ennyire nem lehetnek hülyék... :)

dugo66 Creative Commons License 2011.02.07 0 0 4050

ja, még valami...

biztos lesznek akik nem értenek velem 1-et, de a szervízkönyv is sajnos már csak lufi'.

'96-'99-ig és '02-'05-ig foglalkozásomból adódóan minden nap szervizeket látogattam

kb.200 partnert........ és hát'....

ettől függetlenül jó ha van, de ne szervízkönyvet vegyetek. :-)

üdv

 

karbert2 Creative Commons License 2011.02.07 0 0 4049

Helló dobrei66!

Nekem 2001 es 2.2 es HDI-m van manuális! Én nem ajánlom az automatát! Magával az autóval vannak apró problémák,de semmi komoly! Én nagyon meg vagyok vele elégedve,főleg a fogyasztásával,néha vannak érdekes dolgok és mintha egy szellem volna benne,csinál érdekes dolgokat,de ezek maguktol helyreállnak...pl nem működik a tempomat,leállítod és újra indítod és megjavul...kikapcsol az ABS,megint egy ujraindítás és jó minden...szóval apróságok! Egy nagy baj van vele.....tapasztalatom szerint a szerelők 80-90%-ának gőze nincs hozzá,ha baja van! Nagyon szeretem,nagyon megy,és nagyon szép! Mindenki a saját lovát dícséri,szóval én ajánlom neked ezt a technikát! Szia! Jó vásárlást!

dugo66 Creative Commons License 2011.02.07 0 0 4048

szia, dobrei66!

itt a fórumon olvashatsz mindenféle %-ot ,mech. és autom. váltók összehasonlítasában és

nem nehéz felfedezni, hogy mindenkinek hideglelése" van az automatikus váltótól.

saját vélemény: több mint 400e km-t autóztam eddig autom.váltós autókkal.

                         4db ilyen felszereltségű autóm volt, köztük Usa is.

                         SOHA NEM VOLT PROBLÉMÁM A VÁLTÓVAL!

mint írtam ez saját tapasztalat, talán szerencsém volt... /bár 400e km az 400e km/

a 607-es amit most használok 2.7 V6 hdi ,természetesen 6gang. tiptronik...

/a régebbi VW tiptronikok valóban gyengék voltak de már lecserélték újabb technológiára./

Előzmény: dobrei66 (4046)
gergo 83 Creative Commons License 2011.02.07 0 0 4047

szia dobrei66.nem vagyok egy nagy 607 szakerto de nehany oldalon olvastam hdi t jobb 2003as evjarattol es a triptronikot felejtsd el!hosszu tavon nem kifizetodo.nekem volt egy passatom triptronikos ugy vettem meg hogy a valto fullra fel volt ujitva 5honapig birta 200e fizettem a  szervizbe  .haveromnak a6 trip.ugyan olyan.gondolom a 607 sem jobb.nekem most  2.2benzin van kezi meg vagyok vele elrgedve a fogyasztasa tobb kb2literrel mint a hdi de kevesebb hibalehetoseg.szevizkonyvre figyelj  ha van!

dobrei66 Creative Commons License 2011.02.07 0 0 4046

Sziasztok Oroszlánok.

A közeljövőben tervezem egy 607 2.2 HDI vásárlását. Sok rosszat hallottam az elektronikáról és a Tiptronikról. Jogos-e, ez a rémhír? Mire figyeljek a vásárlásnál?

Bontott váltók árairól, hol lehet érdeklődni? Elnézést a sok kérdésemért, de szeretnék információ birtokába jutni.

Köszönettel!

Jó vadászatot!!

maya2 607 2.2i Creative Commons License 2011.02.05 0 0 4045

Szia!

 

Ne adat CD-ként írd ki, úgy valóban nem fér rá. Ha az elmentett kép kiírása opciót választod, akkor az iso fájlt úgymond kicsomagolja a lemezre és úgy kb. 680Mb-ot foglal, tehát biztos, hogy ráfér egy normál cdre, ha az iso fájlt egyben másolnád át cdre, akkor azt nem is tudná értelmezni a navigáció. Én ugyanezt a képfájlt írtam ki, ráment a cdre és megette az autó is. Szerintem minden íróprogram tud képfájlt kiírni, a Nero biztosan.

 

maya2

Előzmény: ---Soci--- (4044)
---Soci--- Creative Commons License 2011.02.05 0 0 4044

Úgy tűnik mégiscsak szükség van segítségre.

 

Letöltöttem a 3 darab rar fajlt, de a CD-re írás nem megy. Összesen 767MB lett és az író nem hajlandó túlírás engedélyel sem kiírni a 700-as CD-re.

Egész Budapestet végigjártam 800-as CD-ért és annak ellenére, hogy sok helyen hírdetik, sehol nem lehet kapni.

Kínomban kiírtam DVD-re de természetesen azt nem ismeri fel.

MI A MEGOLDÁS?

Előzmény: maya2 607 2.2i (4027)
betg Creative Commons License 2011.02.04 0 0 4043

Üdv ha érdekel megnézhetem neked láttam már egy pár ilyet...

Előzmény: zolka_ (4035)
brooklyn666 Creative Commons License 2011.02.03 0 0 4042

köszi szépen :)

karbert2 Creative Commons License 2011.02.03 0 0 4041

Helló  brooklyn666 !

Ne járatsd a motort,legalább is én úgy csináltam.........és bevált! Ne aggódj ettöl nem fog kinyilni-:)

brooklyn666 Creative Commons License 2011.02.03 0 0 4040

karbert2 van egy kérdésem feléd a csatlakozót mikor kell széthuzni mikor jár az auto vagy mikor nem? tudod a legzsák miatt amit irtál  nekem........

csb607 Creative Commons License 2011.02.03 0 0 4039
Szia zolka,

Az "ENGINE ANTIPOLLUTION SYSTEM DEFECTIVE" hibajelzés jelenik meg minden motorral kapcsolatos hibánál. Ki kell olvastatni a hibatárból és az ott lévő kód alapján letudod szűkíteni azt a területet ahol keresned kell.
Ha visszanézed a fórumot találsz benne ügyes szerelőket és az elérhetőségüket is (pl.Halacs mester).

Előzmény: zolka_ (4035)
gergo 83 Creative Commons License 2011.02.03 0 0 4038

koszi az infot dugo!remelem nem lesz zsebbenyulos a tortenet.

karbert2 Creative Commons License 2011.02.02 0 0 4037

Hellózolka_ !

Nekem is ilyen motorral van és az a helyzet én is sokat szenvedtem ezzel a hibaüzenettel,be jártam mindent,letiltott,meg minden......és mondom utánnajárok én, elkezdetm bogarászni és találtam egy érdekes dolgot......A katakizátor utáni és a részecskeszűrő előtti Hőmérséklet érzékelő vezetékén volt egy pici lyuk,nem tudom hogyan de elkezdtem ozgatni és éreztem hogy semmi sincs ott csak az ér szigetelés,szétvágtam a vezetéket és mintha kioxidálódott volna az ér,tehát megszakadt.....ki vettem a hőmérséklet érzékelőt hogy megjavitsam a vezetékjét és azt is lepróbáltam,úgy hogy hőlégfúvóval elkezdtem hevíteni és ellenállást mértem rajta,változott az érték tehát működött,egy sorkapocsban összetoldottam a vezetéket és zsugorcsövet tettem rá.......Azóta semmi baja.........Nekem is törölték a hibát mindig,de folyton visszajött és elegem volt belőle......Alaposan át kell nézni..........ha az egr nem jó vagy a vákum cső rossz vagy dugulása van akkor alapjáraton szaggat a motor.....de ezt nehezen veszi be hibaüzenetnek.........én valami vezetékre saccolnék........Sok sikert! Szia!

maya2 607 2.2i Creative Commons License 2011.02.02 0 0 4036

Szia!

 

Nekem ugyan benzines oroszlánom van, de többször előjött a fórumon ez a probléma, ajánlom figyelmedbe a 3801 és a 3291 hozzászólást, hátha megoldódik a te gondod is.

Dízelesek biztos többet tudnak majd segíteni.

 

üdv, maya2

Előzmény: zolka_ (4035)
zolka_ Creative Commons License 2011.02.02 0 0 4035

Sziasztok!

 

2.2HDI, 2002-es, 4 éve nálunk, időszakosan márkaszervízelve, imádjuk, de

van egy állandó hibánk, ami most már több, mint bosszantó:

"ENGINE ANTIPOLLUTION SYSTEM DEFECTIVE"

 

Néha előjön, héha elmúlik, és az esetek 10%-ban letilt a vezérlés, azaz 2000-ig lehet pörgetni a motort.

Persze, ha szervízben van, akkor pont hibátlan, de már így is cseréltek rajta egr szelepet, kipuffogó visszavezetés szelepet,

mindenféle szelepeket, csöveket, vezetékeket. Legutóbb a hőgombákat cserélték, és hónapokig nem volt gond,

de most durvult a helyzet, mert nem csak a motort tiltotta le, hanem a kormányszervó is elment,

ami az autópályán hirtelen nem vicces.

 

Ha valakinek volt már ilyen hibaüzenete, légyszi' írja meg, hogy sikerült-e orvosolni.

Nem hiszek a távgyógyításban, de ha tudtok ajánlani egy jó szakembert azt is megköszönném,

mert a próbálkozó márkaszervízből egy kicsit elegem van.

 

Előre is köszönöm.

Z.

dugo66 Creative Commons License 2011.02.01 0 0 4034

Szia gergo! :-)

 

Nem feltétlenül kell cserélni a szíjtárcsákat /újabban szíjvezető-görgőket/ , de 200e körül már fáradnak' /csapágyak/, nézesd meg szakival.... talán onnan jön a rendellenes hang.

Különben, valóban a kormányszervónak is tipikusan az általad leírtak a tünetei, de terheléskor /kormány forg./ nagyon felerősödik a hang.

Ezeken kívül minden darab sírhat' ami hajtást kap...  :-/

Szóval innen csak tippeket adhatunk....

Előzmény: gergo 83 (4033)
gergo 83 Creative Commons License 2011.02.01 0 0 4033

ja 190e km van benne szerinted esedekes a szijtarcsak csereje?

gergo 83 Creative Commons License 2011.02.01 0 0 4032

szia dugo koszi a tippet!!a gepemet nem tudom atallitani meg szakemberrel sem tudom megnezni mert eleg tavol vagyok.csak nyaron esedekes leghamarabb.addig el kell viselnetek az ekezettelenseget.csumi!

Előzmény: dugo66 (4031)
dugo66 Creative Commons License 2011.01.31 0 0 4031

Oder, GLATTEISGEFAHR...   :-))

és 3 cels.-tól...                           

bocs,,

Előzmény: karbert2 (4029)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!