Sziasztok! 2.2 hdi-m van érdeklödni szeretnék autópályán mentem és egyszercsak elment az erö a gépböl és kirakta a számitógép jelét és azt irja ki hogy anti pollation sistem faulty párszor leálitottam és elinditottam és eltünt megyek egy 70-80 km-t és ujra ezt csinálja.ja és a jobb hátuljánál olyan mind ha a kerék eresztene olyan hangot ad valami eresztene. légyszi irjon valaki aki volt már hasonló helyzetben és tuja mi lehet ez. köszi
lényegében egyetértek 'betq' fórumtárssal, /autom. válto/
tudni kell, hogy ezek az autók váltóstól-motorostól nem sportolásra vannak méretezve.
mindamellett, hogy kellemes teljesítménnyel bírnak nem a max gyorsulási -és rugalmassági
képesség állandó határértéken való használatára tervezettek.
ezek autópályára való utazóautók.
normál használat és szervizelés mellett vidáman teljesítik azt a km mennyiséget amire
gyártva lettek.
/nem a Mo.-on jellemző 3-400e km-es futásra tervezik az autókat egyik márkánál sem /
az elöl, keresztbe épített motor-váltó valóban sérülékenyebb" konstrukció / bármelyik váltóval, de az autom. valóban rövidebb életű/ mint a klasszikus hosszában beépített motor.
tehát aki sportolni" akar vagy csak állni a gázpedálon annak hosszában épített motor- hátsó meghajtással....
az automata veszettül jó, kényelmes nagyot dob a komforton és azért nem kell kínosan figyelni a jobblábunkra sem, de "sokat állatkodni sem ér" és akkor mindig fülig érhet a szánk, :-)
Nagyon köszönöm a sok segítséget a hozászólásokban. A vélemények megoszlóak, de szerintem sok szerencse is kell hozzá. Mégegyszer köszi mindenkinek, aki tanácsot adott. Remélem hamarosan én is közétek tartozom.
Ja a másik honnan az ördögből tudjuk ,hogy az előző tulaj mit művelt azzal a szerncsétlen váltóval ez itt a fő gond egy ilyen korú autónál , a km meg tetszés szerint amit a papir elbir meg a kozmetika eltüntet az biztos ,hogy mechanikus váltóból van egy jó pár db-om nem nagyon kell senkinek autómatám az nem porosodik azt hamar elviszik tehát így használtan azért nem árt hozzá egy kis szerencse , 2.2hdi automata váltót 120-150eft között tudok szerezni
Automata váltó keresztben bépitve kb felét sem bírja ki mint egy hagyományos építésü autó elöl a motor mögötte a váltó hosszában igy van hely bőven normális váltot épiteni pl az új c5 vagy( 607) 3.0v6 hdi 240 le 450nm kersztben bezsufolva, ugyan ez a motor a jaguárban 300le 600nm mert ott tudnak váltót épiteni hozzá, szóval tapasztalat és bármelyik automata váltó javítót meg lehet kérdezni milyen arányban mennek tönkre kb 80% az elsökerekes keresztben beépitett váltok mennek tönkre egyszerüen nem bírják de természetesen erőssen függ a használattól és a karbantartástól is a váltó élettartalma, Pl most csináltunk egy 607 2.7hdi amiben 200e km van a tulaj mesélte ,hogy kb 2 hónapja cseréltek benne 1.5 mft komplett váltót most a motorja esett darabokra , de van akinek már közel 300e van benne és most kezd csak vacakolni.
Azért hullik szét sok embernek a váltó, mert elhiszik a nagyokos szervizeseknek, hogy örök életű benne az olaj. Hahaha...
Ha rendszeresen cseréled az olajat, akkor minden OK. Így nem sűrűsödik be, és nem megy szét benne az összes csapágy. Ennyi a lényege. Gondolj bele, minden "valamire való" autót automatával szerelnek. Amerika már 60 éve ezt használja. Ennyire nem lehetnek hülyék... :)
Nekem 2001 es 2.2 es HDI-m van manuális! Én nem ajánlom az automatát! Magával az autóval vannak apró problémák,de semmi komoly! Én nagyon meg vagyok vele elégedve,főleg a fogyasztásával,néha vannak érdekes dolgok és mintha egy szellem volna benne,csinál érdekes dolgokat,de ezek maguktol helyreállnak...pl nem működik a tempomat,leállítod és újra indítod és megjavul...kikapcsol az ABS,megint egy ujraindítás és jó minden...szóval apróságok! Egy nagy baj van vele.....tapasztalatom szerint a szerelők 80-90%-ának gőze nincs hozzá,ha baja van! Nagyon szeretem,nagyon megy,és nagyon szép! Mindenki a saját lovát dícséri,szóval én ajánlom neked ezt a technikát! Szia! Jó vásárlást!
szia dobrei66.nem vagyok egy nagy 607 szakerto de nehany oldalon olvastam hdi t jobb 2003as evjarattol es a triptronikot felejtsd el!hosszu tavon nem kifizetodo.nekem volt egy passatom triptronikos ugy vettem meg hogy a valto fullra fel volt ujitva 5honapig birta 200e fizettem a szervizbe .haveromnak a6 trip.ugyan olyan.gondolom a 607 sem jobb.nekem most 2.2benzin van kezi meg vagyok vele elrgedve a fogyasztasa tobb kb2literrel mint a hdi de kevesebb hibalehetoseg.szevizkonyvre figyelj ha van!
A közeljövőben tervezem egy 607 2.2 HDI vásárlását. Sok rosszat hallottam az elektronikáról és a Tiptronikról. Jogos-e, ez a rémhír? Mire figyeljek a vásárlásnál?
Bontott váltók árairól, hol lehet érdeklődni? Elnézést a sok kérdésemért, de szeretnék információ birtokába jutni.
Ne adat CD-ként írd ki, úgy valóban nem fér rá. Ha az elmentett kép kiírása opciót választod, akkor az iso fájlt úgymond kicsomagolja a lemezre és úgy kb. 680Mb-ot foglal, tehát biztos, hogy ráfér egy normál cdre, ha az iso fájlt egyben másolnád át cdre, akkor azt nem is tudná értelmezni a navigáció. Én ugyanezt a képfájlt írtam ki, ráment a cdre és megette az autó is. Szerintem minden íróprogram tud képfájlt kiírni, a Nero biztosan.
Az "ENGINE ANTIPOLLUTION SYSTEM DEFECTIVE" hibajelzés jelenik meg minden motorral kapcsolatos hibánál. Ki kell olvastatni a hibatárból és az ott lévő kód alapján letudod szűkíteni azt a területet ahol keresned kell.
Ha visszanézed a fórumot találsz benne ügyes szerelőket és az elérhetőségüket is (pl.Halacs mester).
Nekem is ilyen motorral van és az a helyzet én is sokat szenvedtem ezzel a hibaüzenettel,be jártam mindent,letiltott,meg minden......és mondom utánnajárok én, elkezdetm bogarászni és találtam egy érdekes dolgot......A katakizátor utáni és a részecskeszűrő előtti Hőmérséklet érzékelő vezetékén volt egy pici lyuk,nem tudom hogyan de elkezdtem ozgatni és éreztem hogy semmi sincs ott csak az ér szigetelés,szétvágtam a vezetéket és mintha kioxidálódott volna az ér,tehát megszakadt.....ki vettem a hőmérséklet érzékelőt hogy megjavitsam a vezetékjét és azt is lepróbáltam,úgy hogy hőlégfúvóval elkezdtem hevíteni és ellenállást mértem rajta,változott az érték tehát működött,egy sorkapocsban összetoldottam a vezetéket és zsugorcsövet tettem rá.......Azóta semmi baja.........Nekem is törölték a hibát mindig,de folyton visszajött és elegem volt belőle......Alaposan át kell nézni..........ha az egr nem jó vagy a vákum cső rossz vagy dugulása van akkor alapjáraton szaggat a motor.....de ezt nehezen veszi be hibaüzenetnek.........én valami vezetékre saccolnék........Sok sikert! Szia!
Nekem ugyan benzines oroszlánom van, de többször előjött a fórumon ez a probléma, ajánlom figyelmedbe a 3801 és a 3291 hozzászólást, hátha megoldódik a te gondod is.
Nem feltétlenül kell cserélni a szíjtárcsákat /újabban szíjvezető-görgőket/ , de 200e körül már fáradnak' /csapágyak/, nézesd meg szakival.... talán onnan jön a rendellenes hang.
Különben, valóban a kormányszervónak is tipikusan az általad leírtak a tünetei, de terheléskor /kormány forg./ nagyon felerősödik a hang.
Ezeken kívül minden darab sírhat' ami hajtást kap... :-/
szia dugo koszi a tippet!!a gepemet nem tudom atallitani meg szakemberrel sem tudom megnezni mert eleg tavol vagyok.csak nyaron esedekes leghamarabb.addig el kell viselnetek az ekezettelenseget.csumi!