Sziasztok. Egy kis külföldi esszencia: Ma bringáztam, és a képeken látható kütyüre lettem figyelmes. Kicsit tétováztam, de mivel valószínűnek tartottam, hogy ez is egy jogállam, így lefotóztam a dolgot. A képen egy rendőrök által felállított automata traffipax látható. Alatta valami doboz is van, nem tudom, hogy az mi, bár voltam mellette, de nem figyeltem meg. Ez azért automata, mert automatikusan postázzák a bírságot. Ma mindenkinek, merthogy ott biza' 50-nel lehet menni. A városban több ilyen gyorsforgalmi alagút van, van ami szinte a belvárosból kivisz az autópálya tövébe, mint ha Pesten az Oktogonról a föld alatt elérhető lenne az M3, miközben a nagykörúton is lehetne menni a föld alatt a nagy kereszteződésekben, mint a hullámvasút. Persze itt is van dugó, még ezen a gyorsforgalmi úton is, de tényleg csak ha van valami butaság(felújítás, 17óra, péntek, karambol). Sajnos mivel minden két nagy kereszteződés között feljön, ahol van lehetőség ki/besorolni, így akad konflikt, mert a felszíni kisorolás után már lámpa van, így van, hogy sor van ott, ahova kisorolna az ember. De azért működik ez. Sok helyen, ahogy lemegy az út a föld alá, kint van az autóút tábla, amiből 90km/h-ra gondol az ember.. A fotózott helyen is sokat járok, de most nem emlékszem, hogy láttam-e a táblát, majd megnézem - biztos nincs. De hogy ott lenn senki nem megy 50-nel, a tuti. Így ma mindenkinek megy a levél.
Zéró tolerancia van. 50-65km/h: 50€ ; 65 fölött minden +1km/h = +10€ !! Ha mégis autóút és 90, de mondjuk az ember nem siet, és csak 80-nal gurul ki, akkor az +15km/h, azaz 50+150=200€, és az már itt is érezhető összeg. Kb. ennyit fizet egy szellősen telerakott bevásárlókocsival az ember a CORAban..
A kütyü mind a 4 sávot veszi, ebből 2-ben van esélye látni a vezetőnek, hogy mi van ott... Villogni nem tudnak egymásnak (és lehet, hogy ezt nem is ismerik..), az alagútban fal van. (Persze itt nem kötelező az autópályán sem a tompított - pedig mintha ezt a nyugat mintájára vezették volna be, városban meg sok gyalogos is integet, ha világítok..) Más a nevelés, OK.
+ info: Mivel EU, így külföldi rendszámmal (sok NL, D) sem lehet már randalírozni, mert megy haza a jelentés, és lehet fizetni "hazai"-ban. Vagy helyszíni bírság(itt most nem) - akár bankautomatához is elvisznek, illetve kitiltás, vagy vmi kocsielvétel, ezt nem értettem, mert a szerény angoltudású rendőr egy idő után visszaváltott anyanyelvre.. Köszi :-S
XII Nagy Mazda Találkozó Időpont: 2006.09.30 (Szombat)
Helyszín: Visegrád-Mogyoróhegy
A helyszín adottságai során lehetőség nyílik az egész család kellemes időtöltésére. A közelben játszótér, tűzrakóhely, jurtatábor, vadaspark, vár, étterem és bobpálya található. A találkozó során lehetőség nyílik egymás és egymás autóinak megismerésére, vetélkedőre, evésre-ivásra. A Mazda Motor Hungary jóvoltából lehetőség nyílik tesztvezetésre.
Résztvevők (kérjük írja fel magát, aki jön!) P7r - 323F BG SzaboZE - 323F BA - (1 vagy 4fő) Gebriel323 - 323 BA Sedan Köpcös-323 BA Sedan (1 vagy 2fő) Gabor™ - 626 GD - (2 fő) Kaktuszklón (2 fő) oPal - RX-7 II.gen. kis szerencsével :) Providence356 + ani626 - 323F BA StationW -626 GD Kombi (3fő) (2+gyermek:) amay_light - 323F BA (1 vagy 2 fő) Medve_V6 (Xedos6 V6) fénykard (Xedos6 V6) guriga (626 GE) NeomatiK (626 GC) Zoka (RX-8)
XII Nagy Mazda Találkozó Időpont: 2006.09.30 (Szombat)
Helyszín: Visegrád-Mogyoróhegy
A helyszín adottságai során lehetőség nyílik az egész család kellemes időtöltésére. A közelben játszótér, tűzrakóhely, jurtatábor, vadaspark, vár, étterem és bobpálya található. A találkozó során lehetőség nyílik egymás és egymás autóinak megismerésére, vetélkedőre, evésre-ivásra. A Mazda Motor Hungary jóvoltából lehetőség nyílik tesztvezetésre.
Résztvevők (kérjük írja fel magát, aki jön!) P7r - 323F BG SzaboZE - 323F BA - (1 vagy 4fő) Gebriel323 - 323 BA Sedan Köpcös-323 BA Sedan (1 vagy 2fő) Gabor™ - 626 GD - (2 fő) Kaktuszklón (2 fő) oPal - RX-7 II.gen. kis szerencsével :) Providence356 + ani626 - 323F BA StationW -626 GD Kombi (3fő) (2+gyermek:) amay_light - 323F BA (1 vagy 2 fő) Medve_V6 (Xedos6 V6) fénykard (Xedos6 V6) guriga (626 GE) NeomatiK (626 GC) Zoka (RX-8)
Korrektek voltak teljesen, mostmár egyformán fog a fék. És a futómű is jobb. Közbe meghozták a tuningboxot. Megnézem, este be tudom-e rakni. Holnap megyek az ország másik végére, meg megvan a 3000 km, már lehet hivatalosan is ölni...-))))
A helyszín adottságai során lehetőség nyílik az egész család kellemes időtöltésére. A közelben játszótér, tűzrakóhely, jurtatábor, vadaspark, vár, étterem és bobpálya található. A találkozó során lehetőség nyílik egymás és egymás autóinak megismerésére, vetélkedőre, evésre-ivásra. A Mazda Motor Hungary jóvoltából lehetőség nyílik tesztvezetésre.
Résztvevők (kérjük írja fel magát, aki jön!)
P7r - 323F BG SzaboZE - 323F BA - (1 vagy 4fő) Gebriel323 - 323 BA Sedan Köpcös-323 BA Sedan (1 vagy 2fő) Gabor™ - 626 GD - (2 fő) Kaktuszklón (2 fő) oPal - RX-7 II.gen. kis szerencsével :) Providence356 + ani626 - 323F BA StationW -626 GD Kombi (3fő) (2+gyermek:) amay_light - 323F BA (1 vagy 2 fő) Medve_V6 (Xedos6 V6) fénykard (Xedos6 V6) guriga (626 GE)
Igen, a klíma jól működött, bár néhány emelkedőn ki kellett kapcsolni. 4 személlyel, még 1-esben is alig bírtunk menni felfelé. Volt velünk egy új Mazda3 is, az is jól megizzadt. De megérte. Vezetést ennyire még nem élveztem.
De gondolom a légkondi jól üzemelt :D Korfu szigeten Korfu városban én érdekes sikátorba tévedtem, de ott egy kis suzuki swiftet béreltünk, az elfért :)))
Nemrég jöttünk meg a nyaralásból, két kép a Mazdáról...
1. kép: úton az Olimposra
2. kép: úton a Meteórák felé. Egy faluban a főúton egy kamion beszorult egy ház erkélye alá. Egy órás várakozás után egy helybeli javaslatára bementünk a faluba. Vesztünkre. Zsákutcák, az autónál keskenyebb sikátorok, emelkedők, derékszögű kanyarok és egyéb akadályok után szerencsésen kijutottunk a faluból. Őszintén megmondom, majdnem feladtam. Félelmetes volt. Sajnos az autó alja néhányszor leért.
A helyszín adottságai során lehetőség nyílik az egész család kellemes időtöltésére. A közelben játszótér, tűzrakóhely, jurtatábor, vadaspark, vár, étterem és bobpálya található. A találkozó során lehetőség nyílik egymás és egymás autóinak megismerésére, vetélkedőre, evésre-ivásra. A Mazda Motor Hungary jóvoltából lehetőség nyílik tesztvezetésre.
Résztvevők (kérjük írja fel magát, aki jön!)
P7r - 323F BG SzaboZE - 323F BA - (1 vagy 4fő) Gebriel323 - 323 BA Sedan Köpcös-323 BA Sedan (1 vagy 2fő) Gabor™ - 626 GD - (2 fő) Kaktuszklón (2 fő) oPal - RX-7 II.gen. kis szerencsével :) Providence356 + ani626 - 323F BA StationW -626 GD Kombi (3fő) (2+gyermek:) amay_light - 323F BA (1 vagy 2 fő) Medve_V6 (Xedos6 V6) fénykard (Xedos6 V6) guriga (626 GE)
Én egyelőre csak érdeklődnék, motorháztető után. Első körben az érdekelne, hogy megvan-e még, egyben van-e, van-e valamilyen sérülése?
Illetve, hogy mennyiért vesztegetitek? Tényleg, mennyibe kerül manapság egy bontott motorháztető? Ill. a többiektől is kérdezem, hogy mennyire tartjátok elképzelhetőnek, hogy egy ilyen bontott fekete motorháztető és egy másik fekete autó színe mondjuk nem tér el durván? Vagyis egy tetőcsere szükségszerűen együttjár egy fényezéssel is (mégha elvileg mind2 fekete is)?
Eladosorba kerult 4 db 323 BA F-hez, vagy Sedanhoz valo meretpontos gumiszonyeg. Kb. 1 eve vettem a Miraiban 6-7e Ft korul. Sedanban volt, de a feliratan 323 BA S+F szerepel, ugyhogy tutira jo F-be is.
Kikaltasi ar 3999 Ft. Aki eloszor ir az ogyp kukac freemail pont hu -ra, az viheti.
azért azt látni kell, hogy nem normális dolog, hogy az új autónál ennyire húz a fék valamelyik irányba. Vidd vissza a szalonba, b*szd le a kulcsot, és mondd meg, hogy hívjanak, ha megcsinálták, és elviheted az autót. Addig csereautó biztosítása (szalon állja), vagy mész a sajtóhoz.
Nem szeretem az ilyen ügyintézést, de itthon annyiszor tapasztaltam már, hogy csak így működik a dolog. Ha nem vagy kemény velük, kiröhögnek. Sajnos. Ebben az országban mindent meg lehet tenni, következmények nélkül. :((((