egyébként szevasz, elfelejtettem köszönni zsolti, várom a fórumlakók válaszát, kiváltképp a két mesterét, mert holnap nagykanyar és most időben el vagyok havazva, szevasztok laller
Zsolti neked ez a gyengéd, a föttög című dal. Ilyen hülye jelenség, ezt mondjátok meg, autó üzemszerűen működik,mikor megállok alapjárat hullámzik.
Másik eset 140km, pálya, fékezek, kigyullad az izzítás jelzés, fék elenged, elalszik, ez 10-ből tízszer tegnap.
Harmadik eset, alapjárat, időnként kigyullad az izzítás jelzés, kis gáz és elalszik.
A lényeg, az autó minden téren, ha nem figyelem az ingadozást, meg a visszajelzőt, gyakorlatilag hibátlanul működik, gázolaj szűrő új, gázolajházban reszelék nincs
Hát te meg ki vagy??látod pont az ilyen se.. emberekre írtam amit írtam,ki szólt hozzád ember?? Amúgy meg olvasgass te vissza az első oldaltól,te bölcsek köve!
Itt senki sem arra kíváncsi,hogy ki a másik? ( te sem látszol a "bölcsek kövének,inkább se....) Sokkal inkább fontosabb az egymás segítése. Hogy ez szakmából vagy tapasztalatból adódik szinte mindegy. Senkit sem fog zavarni,hogy te meddig olvasol vissza. Legfeljebb nem tanulsz. Pedig rádférne!
Én azt tapasztalom, hogy már egy szezon alatt el tud mászni az elhúzás.
Ezért nem szoktam pl gumi cserekor (téli nyári) futóművet állítani, hogy ha előtte húzott.
Várok egy ideig és hogy ha rossz, akkor viszem el, mikor már újra bejáratódott az addig tárolt gumi.
De van egy nagyon fontos dolog, hogy én olyan futóműveshez viszem, ahol forgatott kerekekkel állítja be, tehát a komplett szerkezetet állítja és nem csak a futómű geomatriáját. És mindig jó utána.
Korábban állították lézeressel is, de az már a műhelyből kiállásnál is okozhatott hibát.
Pacsi.Nos ha valóban van ilyen szelep akkor javaslom emeld meg az autó elejét,hogy a meghajtott kerék levegőbe legyen majd indítsd be a motort.Ha elfordul akkor az,ha nem akkor szivat az aszfalt amit általában jobbra döntenek a víz lefolyás miatt.Írd ha megvan a gebasz oka .Vargamunka kitalálja mi ez biztos vagyok benne. Pacsi
Találkozott-e már valaki azzal a problémával, hogy: (Vivaro) eléggé húz az autó jobbra.
Namost....voltam futómű állításon vele, ott azt mondták, hogy minden okés...gumik,fékek, tehát hogy nem ott van a gond, hanem a "szervó szelep vezérlésnél" ha egyáltalán van ilyen. 5let, hogy merre induljak tovább?