A tér megújulásának lépései. Tervek, elképzelések, és azok megvalósulása. Ha marad a nemzeti kormány, akkor jó esély mutatkozik, hogy a tervek nemcsak tervek maradnak, hanem lesz is belőle valami.
Szvsz a felsősök ilyen jellegű munkavégzésével a tervezőnek mindenképpen számolnia kellett. Ők a pillanatnyi feszítési állapot függvényében a vágánytengelytől az oszlopok vonaláig mindenhol mozognak, ez elkerülhetetlen.
---
Az általam betett képen az valami áruszállító kocsi lehet. Legális/illegális, nem tudom.
Mint mondtam, nem a munkavégzéssel és az idejével van a bajom, hanem a járdán, térkövön mászkálással. A felsővezeték karbantartó kocsi az első képen a járdán áll, a másodikon már távlati kép van..
Mindegy mit visz, nem hiszem, hogy gépkocsira tervezték az egész teret.:)
Az általad beadott képen is egy elég nagydarab fehér gépkocsi látható.:) A metrotól balra. Egyébként csinos pocsolya született:)
Ezt tettem korábban szóvá, hogy nincs egy kijelölt gépkocsi útvonal, ahol a javító-karbantartó-szállító járművek mehetnek, károkozás nélkül.
Értem én, hogy dolgozni kell, meg kocsival odamenni, de ezzel számoltak-e?
Oda kell készülniük. Munkavezeték-csere esetén tonnányi rézmadzagot csévélnek le dobról és feszítenek ki (ill. a használtat bontják le, tekercselik fel). Egy kétéltű Schörlinget látok és egy szintén ilyen Unimogot vélek látni a háttérben. A fehér a szerszámok és munkások (egy részének) a mozgatója lehet.
----
A szökőkút a Metro mozgólépcső épületének a munkahelyhez képest túlsó oldalán van:
23:50 és 0:00 a két képen látható időpont. Oda kell készülniük, de amíg van forgalom, nem állhatnak neki a munkának. A tervezők - úgy vélem - kalkuláltak ezzel a terheléssel. Ha nem, az bizony baj.
12 évig volt balliberális kormány + balliberális városvezetés. Ebből 8 évig még a világgazdaság pénzbősége, a számolatlanul osztott EU-s segílyke, a trükkök százai, a pannon puma.