Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.12.04 0 0 1012

Köszönöm, egyébként egyenárammal vagy váltoárammal megy, mert az uj piko startszettes irányitoval csak zug de nem forog a motor,az eredeti trafoján van egy váltoáram felirat(vatera) 

Előzmény: pv-vonat (1011)
pv-vonat Creative Commons License 2014.12.04 0 0 1011

A PIKO FZ1-es trafó jó hozzá.

 

Az eredeti a legjobb:

        http://gyujtemeny.vatera.hu/makett_modell/vasutmodell/pv_gyari_trafo_2012214251.html   

 

bár ebben az állapotban kétséges ,hogy megéri-e...:)

 

Előzmény: Törölt nick (1009)
H0ri60 Creative Commons License 2014.12.04 0 0 1010

Én találtam Neked egy ugyanilyet,mint a fotódon...

Előzmény: nohabrok (993)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.04 0 0 1009

Sziasztok! Lenne egy buta kérdésem,pv mozdonyhoz milyen trafót ajánlanátok? Piko startszettes trafoval elmegy? Válaszokat előre is köszönöm.

pg54 Creative Commons License 2014.12.03 0 0 1008

Előre is köszönöm!

Előzmény: Törölt nick (1005)
nohabrok Creative Commons License 2014.12.03 0 0 1007

www.facebook.com/photo.php?fbid=10204459652802773&set=pcb.735544509862969&type=1&theater

Előzmény: pg54 (1002)
Roglin Creative Commons License 2014.12.03 0 0 1004

Szia!

 

Erre gondoltam, ez minden kétséget kizáróan Tóth féle kocsi. Szép darab.

Megadok egy email címet, ahol majd el tudsz érni ha gondolod: jatekvasut@gmail.com

 

Üdv: R.

 

 

Előzmény: Törölt nick (998)
pg54 Creative Commons License 2014.12.03 0 0 1003

Erről a rugózott forgóvázról még nem hallottam, pláne nem láttam...

Viszont nagyon érdekelne a dolog, szívesen próbálkoznék ilyen készítésével is.

Van-e valahol róla rajz vagy nagyobb/világosabb kép, vagy bármilyen dokumentáció vagy infó?

Köszönettel!

Előzmény: Törölt nick (998)
pg54 Creative Commons License 2014.12.03 0 0 1002

Ez valahogy nem akarja...-:(

Előzmény: nohabrok (1001)
nohabrok Creative Commons License 2014.12.03 0 0 1001

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10204459652802773&set=pcb.735544509862969&type=1&theater

Törölt nick Creative Commons License 2014.12.03 0 0 1000

Szép napot! Hozzám került egy pénzverdei villanymozdony (2tg-és) és 12db íves sín.sínek oxidálta amozdony is ffelújításra szorul,áramszedői hiányoznak és az egyik végéből a világítás.Ha érdekel valakit,fotót mailban tudok küldeni, ami publikus.

Roglin Creative Commons License 2014.12.02 0 0 995

Most olvasom a kiegészítést, az a kocsi amit említesz -barna 2 tengelyes, fékházas, nyitott teher- minden kétséget kizáróan Tóth féle. Ezek alapján megkockáztatom, hogy szinte biztosan az a tiéd is. Nekem is van egy 4 tengelyes rugózó forgózsámolyos fékállásos -nem fékházas!- tehát olyan Tóth vagonom amilyenről feltehetően írsz. Ezek a korai darabok, a későbbiek fékezőházasak, a Märklinéhez megtévesztésig hasonló lemez forgózsámollyal.

Előzmény: Törölt nick (992)
Roglin Creative Commons License 2014.12.02 0 0 994

Szia gauge0!

 

Az elmondás alapján szép gyűjteményed lehet, de hogy a kérdésedre megpróbáljak válaszolni anélkül, hogy látnám konkrétan a vagont amiről szó van és mégse írjak butaságot, annyit tudok mondani, hogy a korai Tóth 4 tengelyes vagonok közt volt ilyen rugózó öntvény forgózsámolyos amit említesz. Remélem tudtam segíteni. Egyszer jó lenne találkozni személyesen vmikor. Sajnos jelenleg igen komoly családi gondjaim vannak, de ha van kedved egyszer összehozzuk a dolgot valahol, egy beszélgetés erejéig. Talán még cserebere is létrejöhet...

 

Üdv: R.

Előzmény: Törölt nick (991)
nohabrok Creative Commons License 2014.12.01 0 0 993

Még mindig nagyon szeretnék egy ilyen szemafort. Segítsetek!

 

Roglin Creative Commons License 2014.12.01 0 0 990

OK. Még egy kis adalék, hogy azért ne legyen olyan egyszerű, a MÁV-os csapágyborítások szerszámai már a Deáknál törtek el, így a korai Deák kocsik között lehet MÁV csapágy feliratos, de szerintem a kapcsolókat ő már talán a kezdetektől feketére csinálta. Támpont lehet még a festés fényessége, mert más fajta festéket használt a Tóth és később a Deák. Az igazat megvallva látni kéne élőben, és még akkor sem biztos, hogy az alváz festése eredeti, szóval összetett a kérdés...ami biztos viszont, hogy a Tóth féle kocsik mind feliratos csapággyal és ezüst színű kapcsolóval készültek. Vagyis a "minden bogár rovar, de nem minden rovar bogár" tipikus esete áll fenn. :)

Előzmény: Törölt nick (987)
Roglin Creative Commons License 2014.12.01 0 0 988

Szia Ervin!

 

Én a helyedben, már gyorsan tettem volna egy komolyabb ajánlatot az ürgének, mert a 600 ezer az csak a minimál ár! A legmagasabb ajánlatot tevő kaphatja csak meg! Miközben itt vesztegeted a drága időt a levelezgetéssel lehet, hogy valaki már elhappolta előled potom néhány millióért és most röhög a markába! Komolyan nem értelek téged!

 

Egy anekdota szerint Albert Einsten egyszer azt mondta, hogy: "Két dolog létezik ami végtelen, az egyik a világegyetem, a másik az emberi butaság...az elsőben azonban nem vagyok teljesen biztos..."

 

Üdv: R.

Előzmény: Király Ervin(Bocus2ervin) (982)
Roglin Creative Commons License 2014.12.01 0 0 986

Szia gauge0!

 

Úgy tudom, hogy a Deák, már a 80-as évek környékén elkezdte ismét a 0'-ás vagonok gyártását a nagybátyjától származó régi szerszámokkal, majd idővel saját, újabb változatok gyártását is megkezdte, pl.: fényszórós kocsi stb. De a lényeg, ami a Tóth vagonokat leg biztosabban megkülönbözteti a Deák félétől az a kapcsoló, ami a Deáknál fekete, a Tóthnál ezüst színű (és egy picit más is de ez most nem lényeg mert nem szembetűnő), és mivel a kerék csapágy szerszáma eltört, a későbbi Deák féle kocsikon nincs MÁV felirat a csapágy borításon, mert nagyon drága lett volna ilyen formában elkészíteni állítólag. Nos, ennek a vagonnak szemmel láthatóan nem ezüst színű a kapcsolója, és nem látom a MÁV feliratot a csapágy borításokon sem...

 

Üdv: R.

Előzmény: Törölt nick (984)
Szemafor54 Creative Commons License 2014.12.01 0 0 985

Szépnapot pennsy! Érdeklődnék, hogy megvan-e még a PÉVÉ Előre készlet? Mert érdekelne.

Előzmény: pennsy (451)
nohabrok Creative Commons License 2014.11.30 0 0 983

Szerintem mostanában, felfogásban van valami nagy baj az irányárakkal. Elszabadultak az ajánlatok, messze a realitásoktól. Szerettem volna én is egy szemafort a névnapomra, de elképesztő árat kínáltak érte. Meggyőződésem, hogy a kereslet majd helyre teszi a dolgokat.

Király Ervin(Bocus2ervin) Creative Commons License 2014.11.30 0 0 982

Sziasztok !

 

Gondolom láttátok az akciós Előre szettet:

 

http://www.jofogas.hu/budapest/Regi_jatek_vasut_szerelvenyekkel_20762139.htm

 

Szerintetek megéri a 600.000,-Ft-ot... ???

Én nagyon gondolkodom rajta :-D

( az elején írtam az eladónak hogy a 17.000,-Ft-os mozdonyon kívül mást nem látok, tegyen még fel képeket pl. a vagonokról - hiszen léteznek több száz, ezer EUR-ért pl. Marklin vagonok ), de csalódtam, nem olyanok voltak utána akasztva...

A sínek sem voltak színaranyból, ahogy feltételeztem. :-(

 

:-O

 

Üdv !

Ervin

ps: ehez képest nem is drága a több ezer Eurós Helikon :-D

Roglin Creative Commons License 2014.11.29 0 0 981

Sziasztok!

 

Közel jártok a valósághoz, ez a vagon nem Tóth az biztos. Szerintem egy négytengelyes fékházas Deák alvázra épített ügyes munka.

 

Üdv:

Előzmény: nohabrok (970)
nohabrok Creative Commons License 2014.11.29 0 0 980

Köszönöm, hogy jelentkeztél.

Előzmény: H0ri60 (968)
Király Ervin(Bocus2ervin) Creative Commons License 2014.11.28 0 0 979

Kedves Árpád !

 

Küldtem emaileket, sajnos semmi válasz nem jött rá.

 

Tehát nekem szükségem lenne  2 db érintkezőre ( egy oldali - egy pár )

Hogyan lehetne hozzájutni ?

 

Üdv !

Ervin

Előzmény: Gondos Arpad (947)
karikaV43 Creative Commons License 2014.11.27 0 0 977

A vas sínek ill. váltók a tehervagonokkal érdekelnének.

Egyben szerintem nehéz lesz ezt eladni.

Előzmény: Stangazinger (976)
Stangazinger Creative Commons License 2014.11.27 0 0 976

Kedves Hölgyek, és Urak!

 

A Téma továbbra is adott!

 

 

Eladóvá vált hagyatékból maradt PV vasútmodell készlet.

Korrekt áron!

Sínekkel, váltókkal, mozdonyokkal, és egy házilag készült talán eredeti, de barkácsolt tároló dobozzal, és trafóval. 

Mindegyik eredeti festésű, vannak közte első szériás kocsik is!

 

Fotók az alábbi linken találhatók, egyben szeretném, ha gondoskodó kezekbe kerülne.

 

https://onedrive.live.com/?cid=cb9cdc9ac8d9cc69&id=CB9CDC9AC8D9CC69%2111711&ithint=folder,jpg&authkey=!AIuy3y4Ox0VJ4Dw

 

Ajánlatokat kérem a stamas80kukacgémélpontkomra küldjék.

 

Remélem tényleg gondoskodó kezekbe kerül.

Amit érdemes tudni, az az, hogy csak az egyik mozdony üzemel, a másiknak van valami baja, de nem akarom javítgatni.

 

Köszönöm az esetleges érdeklődéseket.

 

Üdv.:

Stamas80

Előzmény: Stangazinger (876)
karikaV43 Creative Commons License 2014.11.26 0 0 975

Ez miért nincs még az asztalunkon?

Előzmény: H0ri60 (968)
nohabrok Creative Commons License 2014.11.26 0 0 973

Most találtam ezt a régi DEÁK modell prospektust.

 

 

nohabrok Creative Commons License 2014.11.26 0 0 970

Szerintem ez is DEÁK modell.

 

nohabrok Creative Commons License 2014.11.26 0 0 969

Köszön a fotókat. Szeretnék egy irányárat. Névnapomra szívesen meglepném magam vele.

Előzmény: H0ri60 (968)
H0ri60 Creative Commons License 2014.11.26 0 0 968

Köszönöm a türelmet:

Előzmény: nohabrok (952)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!