A minap hozzám került egy egy szétszedhető alu felni ami teljessen megeggyezik a Kuli felniével. Passzol minden méretében igaz hogy 12x4-es méret van rá írva.
Ennek van köze a korábban alumíniumból öntött kuli kerékhez?
Sziasztok, új vagyok ebben a fórumban és segítséget szeretnék kérni. Vettem ezen a nyàron egy Pille utánfutòt forgalmi engedély nélkül. Németországban élek és itt szeretném bejelenteni. Szükségem lenne egy forgalmi engedély másolatotra hogy be tudjam jelenteni. Nagyon örülnék ha valaki tudna segíteni és E-mailben egy másolatott küldeni. Üdv Gerhard
Üdv! Elkészült egy új lengővilla-tengely, ami benne volt, az sajnos törötten jött ki, ami nem volt egyszerű mutatvány. Berágódott a perselybe, és a vázban kezdett el mozogni, amit felbővített, a menetes rész pedig letörött, ezért kellet egy kis trükk, ott picit vastagabbra lett hagyva, hogy stabilan üljön a helyén.
A felesleges furatok is be lettek foltozva:
Elkezdődött a festékek eltávolítása az alumíniumokról, ez sem nem könnyű meló...
A kárpit szépen, sérülésmentesen kijött, csak koszos, apró hibák vannak, tisztítás után a feleségem feladata lesz a renbetétel:
Ez ne legyen komoly dilemma!Bizonyos sorozatszámig a gumibakos kulikat,öntvény "Motorkuli" felirattal és osztott prizmával adták ki!Pontosan nem tudom mikor volt a váltás,erre Ring Pisti barátunk tudja a választ,melyik sorozatszámú után volt már lemez a felirat és kisháromszöges a prizma,de még mindig gumibakosról beszélünk!
Ez tényleg nem kulira való,ez egy egyszerű pótkocsira való prizma!Úgy nézem a te kulid teleszkópos amire már nem is az osztottat rakták,hanem a kis alu háromszögest!
Így néz ki eredetileg!Neked szerintem a szegecselés az eredeti csak a zár helyén kifurták nagyobbra,hogy beleférjen az új zár!Maga a zárszerkezet teljessen megeggyezik bármelyik Pannónia dobozzárral!
Én nem érzek jelentős különbséget hogy őszinte legyek. De még nem húztam olyan sokat talán azért.
A bronz perselyek illesztésén van a hangsúly én úgy érzem. Mentem olyan kulissal viszont ami csóválta az egész motor farát mire feltűnt hogy az eggyik bronzpersely hiányzik vonófejből. Érdekes érzés volt.
Ok., majd mailban megírom az ügymenetet, ha a végére értem. A zár nekem is gyanús volt kissé, de most megerősítettél, hogy nem belevaló, a felszegecselt lemez is nagyobb átmérőjű, mint amiket tegnap megvizsgáltam. Mert annak csak akkorának kell lennie, mint az alufedél. A zár mivel pótolható? Kormányzárak, szerszámdoboz-zár van itthon raktáron.
Majd írd meg légyszi,hogy sikerül a papirozás,mert így,hogy nem ismert a rendszáma nem lesz egyszrű dolgod,még OT-val sem!Én a jobboldali kulit most veteránoztattam,mindene meg volt(adás-vételi,régi rendszám,szürke forgalmi,határozat az adatnyilvántartóból)és két hete bent vannak a papirjai a Központi Okmányirodában,várok mikor telefonálnak,hogy mehetek a rendszámért és a forgalmiért,egyszerűen kész káosz ez a Magyar okmány ügyintézés!
Én a helyedben még a zárat kicserélném,mert nem belevaló és a cimke is el fog állni!
Jó kérdés minek 3,ezt a feleségem is meg szokta kérdezni,ez a gyengém!
Középsőt(műszakist) most vitték el,jobboldalinak most várom a rendszámát(OT),ezt fogom húzni a szezon kezdetével,baloldali az műszaki nélkül le van veteránoztatva 10 évre!Egy van még a padláson,le van alapozva vannak hiányosságai,talán évvége fele az is talpra áll!
Szia! Sajnos már nem volt további alku, de ahogy a tegnapi börzén nézegettem a kulikat és az árakat, abszolút jó vétel volt még így is. A papírozása már remélhetőleg el is van rendezve, megy OT-ra. Az egyetlen hiányát, a zártakaró lemezkét egy ezresért tegnap ki is pipáltam. Apae Szakival is tartottunk egy kis hasznos eszmecserét, nagyos segítőkész, ezúton is köszönöm neki a hozzáállást. Úgy tűnik, szívügye nagyon a Kuli (is)!