Segítséget szeretnék kérni. 2007.11. hó Paasat 2.0 pdtdi 170 Le,automata főtengely köszörülés megtörtént,0.25 gyári csapágyazással és szorul a főtengely. Olyan lehet,hogy a blokk "ferde"? Esetleg tippek,ötletek? Válaszokat előre is köszönöm!
Sikeresen eltörtem a bal oldali napellenző tartóját amiben a csavar és a vezeték van.Sajnos csak egybe lehet kapni mindennel horror árért.A másik oldala amibe bepattan az persze van külön is.Valakinek nincs valami ötlete honnan tudnék szerezni.
Ismertek Győr vagy környeken jo karosszeriast Passatra? Hatulrol belenk jott egy motoros.. A festes egy kicsit megpattant ami,es behorpadt a lokharito ami nem igazan izgat. viszont ami idegesit, hogy kicsit beljebb mozdult a lokharito, es szerintem a hatso ajton is allitani kell.. rezonal a teljes kocsi hatulja menet kozbe..
Hát a Bluetoothos 500-ftos OBD csati a fantasztikus Android appokkal nem jött be :) lehet látni sok mindent ami hasznos azért, de amit akartam azt nem.
Igazából már teljesen ráállt a kezem a kikapcsolásra, úgyhogy nem is fontos.
Van a kilométeróra kijelző menüjében egy funkció, amit nem tudtam még kibogarászni mi az. "Alt. Speed. dis." Tudja valaki mi ez?
Egy ismerős ad ma nekem egy BT-os OBD-t megnézem mik a lehetőségek. De ez az áramkör a kapcsolóhoz ami rögzíti az utolsó állását elég kultúrált megoldás.
Nekem egy autóvillamossági műhelyben raktak be a start-stop kapcsoló alá egy kis elektronikát,ami megjegyzi hogy milyen állásban volt a kapcsoló leállításnál.Magyarul ha kikapcsolom addig nem kapcsol vissza amig vissza nem kapcsolom.Budapesti műhely.
Ha nem DSG-s a verda, akkor a kinyomott kuplunggal meg lehet előzni a leállítást, vagy megszokod, hogy minden indításnál kikapcsolod... Egyébként sem a kenés sem a turbó problémája nem nagyon valós, mert egyrészt amikor leállítod az autót akkor vígan van elég kenés egy újraindításhoz, ez azért messze nem hidegindítás, a turbó meg azért mégsem annyira van használatban mint egy autópályás tempónál... Ott igaz, hogy nem szabad leállítani a motort a megállás után azonnal, jobb ha ketyeg még egy-két percig alapjáraton, de ez városban egyáltalán nem áll!
Egy dízelnél, az önindítón kívül az előbb mica-r által emlegetett motor utáni alkatrészek kapnak nagyot egy-egy indításkor.
Belefér teljesen, mert 2 nagyon jó barátom meg munkatársam is Szentmiklósi, de itt élnek már, és járnak haza néha oda. Igy velük összeegyeztetem mikor akarnak menni haza és akkor megyünk is. Na írok majd akkor.
Az a bajom nekem is a start stoppal, hogy inditáskor nincs kenés egy rövid ideig. Meg, hogyha beérkezek egy nagyobb gázzal a lámpához és leállítja, akkor megint csak nagyobb sebességen forog a turbó és szerintem nem lassul le az olajnyomás "lekapcsolása" előtt. Nyíregyházán ahol lakom, meg nincsenek olyan hosszú dugók, meg piroslámpák hogy érdemes lenne ezért leállítani a motort. Ha bekapcsolva hagyom, akkor csak azon a 12 perces úton amin jövök dolgozni 10x állít le és indít, plussz a gyalogosok elengedése a zebránál ami még ennyi lehet.
Én Törökszentmiklóson lakom, nem tudom, hogy az belefér-e neked még... Küldj egy villanylevelet és ott beszéljük meg a többit, mert nem teljesen ide való téma!
Na ezek hasznos infók nagyon. Közben tanulom az autó használati utasítását esténként, hogy okosodjak :)
Én nem használtam még OBD-t meg ilyen szoftvert, de nem vagyok egy müszaki analfabéta. Abban gondolkodok, hogy veszek egy csatlakozót esetleg meg gondolom szoftver is kell valami hozzá. Mit meg hol érdemes venni, mondjuk igazából kb 2x használnám valószínüleg összesen. Van valaki Nyíregyháza kb 100 km-es körzetében akinek van ilyen és össze is tudunk futni?
Nem tudod azzal a "pipával" kikapcsolni a start-stoppot. Nyilván nem előnyös műszaki szempontból a start-stop, nem is azért van kitalálva. Ki lehet kapcsolni szoftveresen, meg van más megoldás is.
Túrkáltam a beállítások között (természetesen diagnosztikai kábellel és laptoppal és mintha lett volna olyan opció, hogy start/stop rendszer és ez egy pipával be van jelölve. Nem tudom, hogy ha kiveszem a pipát akkor megszűnik-e az aktivitása. Nekem az is elég lenne, ha az off állapot lenne az alapértelmezett. Szerintem sem túl előnyös egy dízelnél ha sokszor van indítva. Egy kis benzines az más tészta, azt 3 fáradt mókus is beteker, de azért egy kétliteres dízelnél már vannak igénybevételek és nem is csak az akkura gondolok!
Egyébként a tapasztalataim nem változtak az első benyomáshoz képest sem. Jól megy a gép, a hangja változott, kicsit reszelősebb lett, és mintha nyomatékosabb lenne alul. Ma mentem egy Szolnok-BP-Komárom-BP-Szolnok etapot és 5,5 literre jött ki dugóstól 100-110-es országutazással, halom teligázos előzéssel és 140-150-es pályázással, szóval szerintem teljesen vállalható!
Kérdés: a Start-Stop rendszert nem lehet véglegesen kikapcsolni, kiiktatni valahogy? Valahogy nem vagyok híve annak hogy egy nap 70x indítsa az autót.
Másik kérdés, van valakinek tapasztalata azzal, hogy ha kicserélem a váltó melletti bal oldalon az Auto Hold, ASR, stb kapcsoló panelt olyanra amin van Engine Start gomb akkor vajon működik is egyből vele? Vagy más a csatlakozása, vagy a szoftver ahhoz?
Sziasztok! adott egy 2002-es 131 avf motorkódú passat kb 1 hónapja vásároltam.olyan probléma lépett fel hogy enyhe emelkedőn pici csúsztatott kuplungnál beremeg nem kicsit. ez már kettőstömegű probléma vagy csak az esp szabályoz? köszönöm.
Nem voltam eddig se VW se passat Fun, csak 2 hete kiprobáltam egy B6-ot amit meg akartam venni, de miután leinfoztam az autót kicsit átverés lett volna annyi pénzért. Szóval Japán vagy Koreai dizel kombit akartam, illetve idösebb A6 kombit, de a népítéletek, és szervizvezetőkkel, importőrökkel való öszinte beszélgetések után Passat mellett döntöttem. Abból meg találtam egy magyarországi korrekt gépet, ami fedte a hirdetésben írtakat. Ez 6-os DSG-vel szerelt, hófehér, gyári rajta minden. Remélem egyszer eljutok talira a klubban, bár pözsó talira se jutottam el 8 éven át. Igen szóval a 405 fórumból kanyarodtam ide.
Összesítve csak észérvek alapján vettem ezt az autót, szigorúan, de közben meg is szerettem. Mindjárt mellékelek képet is.