A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
De akkor még kérdés az is , hogy menyire egyforma állapotú a két henger-szelepek . Mert ha azok nem egyformán koptak , hiába egyforma az ütköző állása . A videóban , a műveletek végén , elég jónak hallatszik a motor járása , meg a gázreakciója . Szerintem , logikus ahogy csinálja , csak azt nem értem még , mért kell kétszer állítani a TPS-t ? De majd megnézem még párszor , azt hátha felfogom :)
De a gyakorlatban ezek 20 éves motorok, a lemezek hajlanak, a csavarok beleeszik magukat az anyagba.
Miközben az ütközőknél 0,1 mm eltérés már elég durván borítja a szinkront.
A másik pedig, hogy ha minden a gyári méretén van, akkor is biztosan tudni kéne, hogy senki sem nyúlt még azokhoz a csavarokhoz (persze a gyári plombálás meglehet még, akkor tudja az ember).
Használ valaki DOHC-n gyári navigációt. A tartó (Navi IV) van egy eladó, de a csatik le lettek vágva. Pótolható könnyen? A gyári csatival mutatja a motor adatait, mint a vizesen (Navi V-tel használnám) Csak a 3 pólusú van bedugva?
Nézegetek videókat az 1150-es széria szereléséről , és hát ennek a típusnak , nem kispályás mutatvány a szinkronizálása ! :) Lehet hogy szobadísz lesz belőle ? :)))
Most vásároltam egy R1200Rt LC-t. Alacsony üléssel. Mivel közel 190 cm-es vagyok, egy kicsit kényelmetlen. Ha van valaki, aki ültetett fűthető ülést keresne és normál van neki, és elcserélné, akkor keressen meg!
Elhoztam múlt héten @Stenmark1-tól az oldalsó plexitoldó részt.
A felszerelése egyszerű, ráadásul korrekt tájékoztatást kaptam.
Egyelőre két tapasztalatom van, bár sokat nem tudtam motorozni, leginkább tesztelés miatt karikáztam.
Szóval: baromi sokat fog, ez hidegben jó. 6 fokban sem fáztam, bár egy réteggel kevesebben mentem ki, mint egy túrára mentem volna. Ugyanakkor a sisakom remegése nem szűnt meg. :-(
Próbáltam magasra állított plexivel is, és alacsonnyal is. Alacsony esetén jobb a remegés, de nagy a zaj. Ha felállok, jobb, de ahhoz szerintem a sima GS plexi is magas. Szóval szereznem kell egy sport/enduro plexit. Talán az megoldja a remegést, talán a sisak párásodását is, viszont kérdés a zaj, illetve az, hogy mennyire ér a hideg - hisz pont a nagy plexi áldásos védelme miatt tudok télen is motorozni.
Volt ismerős, vett valami 300-as két hengerest. Utcára. Kérdeztem miért. Azt mondta, jobbak úgy a túlélési esélyei, mert ha ráül egy motorra, azt nyelezi, mindegy hány ccm :)
De ez a 1250GS ami bűnre csábít, ez nem hasonlít egy kicsit valami top modellre aki állandóan szexre hív? Erre az a jó megoldás, hogy kiteszed, hogy könnyebb legyen betartani a cölibátust? :D