Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

HaZsolti Creative Commons License 2008.07.16 0 0 6256

Szia!

 

Igazad van éteres és abban is, hogy nem szabad lecsavarni. Én úgy emlékszek az órával is egyben van. Tehát blokkból kicsavarni meg az órát kiszedni és egyben javítatni.

Előzmény: te_o (6255)
te_o Creative Commons License 2008.07.16 0 0 6255
Ez az "észteres" nem éteres véletlenül? Ezt nem szabad az óráról lecsavarni, csak a blokkról, nem? 108 -ason még ilyen.
Előzmény: HaZsolti (6254)
HaZsolti Creative Commons License 2008.07.16 0 0 6254

Szia!

 

Úgy tudom 2 félével szerelték vagy "észteres" ez a régebbi vagy már hőfokpatronos.

A hengerfejbe van beletekerve a jeladó. Ha a jeladóra fonott réz vezetékcső megy akkor az a régebbi és azt javítattni tudod vagy cserélni/már szerintem nem kapható/ ha saru megy a jeladóra akkor patronos és akkor jeladót kellene szerintem első lépésben cserélned. 

Előzmény: Izram (6249)
te_o Creative Commons License 2008.07.16 0 0 6253
Vagy a Mexico csak kazettás volt? Ötvenért én is eladom a kocsiból. :)
Előzmény: te_o (6252)
te_o Creative Commons License 2008.07.16 0 0 6252
K.Tib:
Megkérdezem, ismerősnek lehet, hogy van, 25e körül, sima, nem kazettás.
Előzmény: K.Tib (6247)
vrossi Creative Commons License 2008.07.15 0 0 6251
ja 1.04 gb ingyen adom csak valaki karolja fel a helyzetet
Előzmény: vrossi (6250)
vrossi Creative Commons License 2008.07.15 0 0 6250
mi lenne ha vennél egy robbantott rajzos javitási cd-t kb 3000 ft vettem /régen itt hirdette a srác/abbol sok mindenre választ kapsz
ha valaki tud megoldást a közzé teszem de nem vagyok egy pc guru gondolom másolni kéne vagy felrakni egy tárhelyre tippeket várok az összes tipus benne van
Előzmény: Izram (6249)
Izram Creative Commons License 2008.07.15 0 0 6249
van valakinek tippje ,hogy a hofok visszajelzom miert nem szuperal? hol van a jeladoja? hatha abbol kiderul valami...
Bus K. Creative Commons License 2008.07.15 0 0 6248
ötvenért tudok egyet...
Előzmény: K.Tib (6247)
K.Tib Creative Commons License 2008.07.15 0 0 6247
Sziasztok! Most nincs valakinek eladó krómkeretes Becker Mexico rádiója?
Izram Creative Commons License 2008.07.14 0 0 6246
na ez a hulye..

tehat a kerdes, hogy a kozepkonzolon a futesnel ugye van a 2-2 csuszka...nyit-zar, hideg-meleg...ugy tunik nekem a jobb also nincs bekotve, de nem is tudom mi kene annak huzgalnia....a motorterben a futescsoknel a jobb felso sarokban ugye van 2 szepel....ha jol sejtem a bal oldalit (szembol) kene nyitnia es zarnia...na nekem ezt nem teszi :)

Masreszt a kozepkonzolon a csuszkak kozott ott van egy gomb...az nekem hianyzik...nem tudom mogotte van e valami...mivel a ventillator kapcsolojat nem talalom, ha jol sejtem akkor az akart lenni :)

Minek neke mogotte lennie es az mit es hol nyit vagy zar..vagy teker...vagy tudomisne?!

Azt latom ,hogy a ventillator kabelei a tuzfalnal ugye a talcaban levo "valamihez" mennek...eleg erdekes kapcsolonak nezem...amolyan rugos okossag...de ott elakadok...tehat nem igazan ertem mi es honnan hianyzik..mar ha hianyzik valami...


Előzmény: Izram (6245)
Izram Creative Commons License 2008.07.14 0 0 6245
Kerdes!

te_o Creative Commons License 2008.07.14 0 0 6244
Ismét frissítettem, extrákról és az adattáblák titkairól. Persze német oldalak alapján.
Ha tudtok az adattábláról még infókat, szívesen veszem!
http://mb-w108.atw.hu/
Izram Creative Commons License 2008.07.13 0 0 6243
Eszembe sem jutott, hogy megnezzem mukodik e a ventillator...de az biztos ,hogy nem 2 perc volt a berakas :) rettento szopas azt ki- es betenni...persze ugy ,hogy a muszerfal bent volt....ha kint van akkor bizonyara egyszerubb...de igy...hat kabare! Amire a radiatort es a reszeit kibanyaszod....anyam...hobbibol senki ne tegye csak ha muszaj :)

Most volt egy bazi nagy eso....1 pici befolyas volt csak...azt meg orvoslom valahogy...siman, flakonnal beontve nem azik be....csak igy nagyobb es hosszabb esoben!

Mar csak vissza kene tolteni az a keveske hutovizet ami elfolyt a radiator miatt...aztan alig van mar hatra valami...es kesz is!

majd teszek fel kepeket....egesz turheton nez ki :)
Előzmény: bakonyigg (6242)
bakonyigg Creative Commons License 2008.07.13 0 0 6242
A ventillatort visszatenni csak teljes probajaratas /atvizsgalas / felujitas utan szabad ! Nem sokszor van ra lehetoseg.... :-) Gusztustalanul el van dugva. 
Előzmény: Izram (6241)
Izram Creative Commons License 2008.07.13 0 0 6241
Hali!

Hat most, hogy felkerultek ra a csovek meg a legszuro, ugy nez ki rendbejott...talan ha 5 mp-ig ingadozik az alapjarat...de tulajdonkeppen jonak tunik!

Amit irtal egy kicsit homaly...kifejtened ,hogy pontosan mit es hol nezzek? Emlekeim szerint valami hasonlorol beszeltek mar nekem nem is olyan regen...bar nem ebbol az apropobol de mondtak ,hogy valami bor at szokott szakadni...erdemes belole tarcsit tartani...

Mondd ,hogy mit es hol keressek, mit nezzek meg....es meg ma megnezem! Kivancsi vagyok!



mas!

Futesradiatort kibanyasztam...nem adta magat konnyen...ventillatort is kivettem, igy hozzaferek a talcahoz...teljesen fasza, semmi rohadas, tuzfal is patent! Annyi volt a gond ,hogy a motorter fele a kis lyukak el voltak tomodve....ezert tul lassan folyt ki rajtuk a wasser...es a ventillatoron folyt tulajdonkeppen be a viz....hiszen alig 2-3 centire van az aljatol...1-2 kisebb lyukacska volt csak a hegesztes menten....azok is felul tehat nem a venti alatti reszen...azokat szepen betapasztottam direkt olyan cuccal ami erre valo...tehat most minden szep es jo...mehet ossze a gep...ez is megvan! A munka oroszlanresze megvan...ez a lenyeg!
Előzmény: w211 (6240)
w211 Creative Commons License 2008.07.13 0 0 6240

Szerintem ez nem kartergázcső probléma,dízel motor elmegy a víz alatt is,ez inkább benzinesnél jellemző.Véleményem szerint kezdődő adagoló probléma áll fenn,mégpedig a regulátor ún kecskebőrének kezdődő átjukadása.Várom a fejleményeket

Izram Creative Commons License 2008.07.12 0 0 6239
Ugy nez ki megoldottam a problemat...a kartergaz csove meg egy csomo mas cso is falsot szivott...szepen rendbetettem azokat is...legszuro sem volt fent rajta...most az is felkerult ra...inditottam...1 forgatas...maris ketyeg...

lenyugoznek ezek a regi motorok...imadom oket :) ugyan ugy ahogy a mehanikus orak...
Izram Creative Commons License 2008.07.12 0 0 6238
Hali!

Nagy a csend...megtorom!

Szerintetek miert van az ,hogy inditas utan kb 500-800 kozott erosen, drasztikusan hullamzik az alapjarat? Kb maodpercenkent le-fel....aztan ugy 1 perc jaras utan szepen beall...velemeny?
biketom Creative Commons License 2008.07.08 0 0 6237
a veteranmercedes@freemail-re
Előzmény: biketom (6236)
biketom Creative Commons License 2008.07.08 0 0 6236
Köszi,írtam mailt
veteranmercedes.w 115 Creative Commons License 2008.07.07 0 0 6235
lapoz vissza a 17 es oldalra ott vannak a képek!
Előzmény: merciw115 (6233)
veteranmercedes.w 115 Creative Commons License 2008.07.07 0 0 6234
lehet hogy tudok segiteni!
Előzmény: biketom (6232)
merciw115 Creative Commons License 2008.07.07 0 0 6233
Előzmény: 250ce (6231)
biketom Creative Commons License 2008.07.07 0 0 6232

Sziasztok,nem állólámpa,de ha valaki tudna segíteni akkor örülnék

W108-hoz keresnék bal első nagylököst,amcsi hátsó nagylököst,ajtókédereket.

250ce Creative Commons License 2008.07.07 0 0 6231
meg a teljesség kedvéért az 5 hengerest is
Előzmény: w211 (6226)
504LACI Creative Commons License 2008.07.06 0 0 6230
Hááát, ha jól számoltam akkor ja.
Előzmény: vrossi (6229)
vrossi Creative Commons License 2008.07.06 0 0 6229
laci akkor az enyém 6 hengeres,? ))))) smile
Előzmény: 504LACI (6228)
504LACI Creative Commons License 2008.07.06 0 0 6228
Helyesebben nem a dízelt, hanem a négyhengereseket jelöli. A hathengeresek W114.
Előzmény: HaZsolti (6227)
HaZsolti Creative Commons License 2008.07.06 0 0 6227
Nem csak dízelt hanem a 4 hengereseket jelöli.
Előzmény: w211 (6226)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!