Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

HondaVuk Creative Commons License 2005.01.19 0 0 1549
De. Ennek ellenére buktam rajta jó sokat. A Casco szopás. Ha van, ha nincs szar a dolog. :-((
Előzmény: Bihus (1548)
Bihus Creative Commons License 2005.01.19 0 0 1548
Casco nem volt rajta? :(
Előzmény: HondaVuk (1547)
HondaVuk Creative Commons License 2005.01.19 0 0 1547
Miért nem tetszett a digit órám? :-)))

Egyelőre nem tudom. De biztos nem valami drága jószág, mivel nincs rá pénzem.
Előzmény: minimal (1545)
HondaVuk Creative Commons License 2005.01.19 0 0 1546
120 km/h-nál. Az anyagi kár jelentős volt, sérülés nem történt. :-))
Előzmény: konyak_ad (1542)
minimal Creative Commons License 2005.01.18 0 0 1545

:o(

 

Részvétem, jó kis dög volt... (bár azzal a digimon feature-el a szélvédőd alatt nem tudtam megbarátkozni :o).

 

Lehet már tudni, mi várható helyette?

Előzmény: HondaVuk (1541)
Bihus Creative Commons License 2005.01.18 0 0 1544
Széles gumikkal egy rendes átfolyáson akár már 130-cal is elszállhatsz...
Előzmény: konyak_ad (1542)
Bihus Creative Commons License 2005.01.18 0 0 1543

Esőbe a virsligumik valók, mint az enyém, nem a kéccázakárhány/40-esek :)

 

Vízátfolyás pedig itthon bizony előfordul nagyobb esőkben, az M3-ason pl. nem egy helyen. Tipikus hely Hatvan környéke, ahol Pálffy elszállt a Jaguárral...

 

Azt nem tudom, hogy külföldön mi a helyzet, de úgy sejtem én is, hogy meg lehet ám oldani a vízelvezetést.

Előzmény: HondaVuk (1541)
konyak_ad Creative Commons License 2005.01.18 0 0 1542
és milyen tempónál történt a baleset?
Előzmény: HondaVuk (1541)
HondaVuk Creative Commons License 2005.01.18 0 0 1541
Semmi gond.

Annyira azért nem voltak kopottak, bőven megvolt a minimális profilmélység. Tény, hogy annál sokkal több nem volt.

Azon viszont még ma is csodálkozok, hogy egy autópályára hogy kerül vízátfolyás. Van egy olyan érzésem, hogy jobb helyeken az ilyen kizárt.
Előzmény: Bihus (1538)
Bihus Creative Commons License 2005.01.18 0 0 1538

:(((

 

Bocs, ezt nem tudtam. Mindenesetre ilyen autók nem valók esőbe, főleg, ha a gumik is szép kopottak voltak...

Előzmény: HondaVuk (1537)
HondaVuk Creative Commons License 2005.01.18 0 0 1537
Tropára törtem az autópályán sajnos. Felúszott egy vízátfolyáson.
Előzmény: Bihus (1536)
Bihus Creative Commons License 2005.01.18 0 0 1536

"Tök jól elvitatkoztok azon, hogy hogyan megy a CTR, amikor egyedül nekem volt közületek olyan. :-)))"

 

Mer, mi lett vele? Már meg is untad? :)

 

És mi van helyette? Valami rendes autó, vagy Honda? :P 

Előzmény: HondaVuk (1524)
HondaVuk Creative Commons License 2005.01.18 0 0 1535
Miért ne lehetne? A kilométer órák köztudottan nem lineárisan csalnak, hanem meglehetősen hektikusan. Könnyen elképzelhető, hogy 100-ig mondjuk 2% hibája van, 150-nél meg már 5%, 200-nál meg 10%.
Előzmény: avantage (1534)
avantage Creative Commons License 2005.01.18 0 0 1534
Milyen mivan? ;)

Ha a tied pontos volt, a videon sem lehet, hogy parabola palyan mozog a csalas merteke.
Előzmény: HondaVuk (1533)
HondaVuk Creative Commons License 2005.01.18 0 0 1533
Átmentél "write only"-ba? :-))) Már írtam régebben, hogy a váltások a 3-ból 4-be történő váltásig okék, a 4-5-be viszont kb. 15 km/h-val magasabb helyen történik. Azaz kb. 120-130-tól kezd el csalni az órája.

Az én CTR-emnek a kilométerórája és a fordulatszámmérője is teljesen korrekt volt. Még 200-nál is csak 2-3 km/h-t tévedett.
Előzmény: avantage (1531)
avantage Creative Commons License 2005.01.17 0 0 1531
15 km/h-t csalt volna minden sebessegnel? Azert ez igen durva felremutatas.
Bar ahogy hallom, a Hondakon meg a fordulatszammutato sem pontos.
HondaVuk Creative Commons License 2005.01.17 0 0 1530
Nem tudom, elvileg akár reális is lehet. Nem mértem le az enyémet.

Különben az enyémnek az órája nagyon pontos volt, 200-nál 1-2 km/h-t tévedett (felfelé).
Előzmény: Törölt nick (1529)
HondaVuk Creative Commons License 2005.01.17 0 0 1528
Na, letöltöttem újra és most jó lett, meg tudtam nézni. A rajtot leszámítva a többi eredmény korrektnek tűnik figyelembe véve az óra csalását.
Előzmény: Törölt nick (1527)
HondaVuk Creative Commons License 2005.01.17 0 0 1526
Nekem úgy tűnik, hogy korrupt a fájl, mert nem tudtam lejátszani normálisan. Lehet, hogy leszedem még egyszer.
Előzmény: Törölt nick (1525)
HondaVuk Creative Commons License 2005.01.17 0 0 1524
Tök jól elvitatkoztok azon, hogy hogyan megy a CTR, amikor egyedül nekem volt közületek olyan. :-))) Meg azon is, hogy reális-e a 20 másodperc alatti 200-ra gyorsulás, amikor leírtam, hogy már 160 km/h-nál csal az órája kb. 15 km/h-t. Tehát a 20 másodperces gyorsulást nem 200-ra produkálta, hanem 180-ra. Az pedig reális.

Ave mérése és e között azért van egetverő különbség, mert:
- Gagyi aszfalton mértük: ez a CTR esetében a kemény felfüggesztés miatt nagyon jelentős különbség
- Kopott gumikkal
- Hifi + légkondi volt az autóban pluszban
- Könnyen lehet, hogy a sofőr sem volt a helyzet magaslatán :-))

Ehhez képest a versenypályán történő gyorsulás, slick gumikkal, hifi és légkondi nélkül mérve egy profi pilótával lazán jelenthet 1 másodperces 100-ra gyorsulási differenciát. Ha pedig gurulva rajtoltak (kis csalás), akkor pedig az további fél másodpercet nyugodtan jelenthet. Ha a japán verzióról van szó, az további 20 lóerőt jelent (1-2 tized nyereség), ha pedig az újabb CTR verzióról, az már gyárilag 6.6 alatt van százon. A körülményeken tehát sok múlik, ha pedig némi csalást megengedünk (guruló rajt), akkor tuning nélkül is lehetséges a dolog. Persze figyelembe véve a kilométeróra csalását.
fastcar Creative Commons License 2005.01.17 0 0 1521

Mivel az még a régi, 226 lovas változat, és a légellenállása is elég nagy (0,38), meglehet.

Ezen kívül a váltója is lehet rossz erre a számra, ha az alsó 5 fokozat rövid, és a 6-os meg hosszú, hogy legyen végsebesség. Talán nem futja meg a 200-at 5-ben.

Előzmény: Törölt nick (1519)
fastcar Creative Commons License 2005.01.17 0 0 1520

Komolytalanul nagy a szórás a CTR-ek legyártott példányai között! :-PP Mindkét autót ugyanaz a lap tesztelte, csak 1,5 év eltéréssel.

Az oldal ugyanennek a lapnak a Supertest-jeit tartalmazza elektronikus formában.

Előzmény: Törölt nick (1518)
fastcar Creative Commons License 2005.01.16 0 0 1517

A CTR-re két adatom van: egy korábbi mérés a Supertest alkalmával, mikor 100-ra 7mp, 180-ra 22,6 és 200-ra 28,4-et mértek.

A másik, amikor a Corolla TS-sel mérték össze, ott 6,7-et mentek 100-ra és 20,5-öt 200-ra.

Előzmény: Törölt nick (1515)
fastcar Creative Commons License 2005.01.16 0 0 1514
Hidd el, tudok ilyen adatokat hozni én is, csak azt akartam megmutatni, hogy a 200 lovas CTR kevés ahhoz, hogy 20 mp alatt 200-on legyen.
Előzmény: Törölt nick (1512)
fastcar Creative Commons License 2005.01.16 0 0 1513

Konkrétan a Mitsu és a Subi pont egy összehasonlítóteszt volt, és a GTA-t is ugyanakkor tesztelték, csak nem velük együtt.

 

350 LE körüli tuningolt M3-ak mennek 20 alatti eredményt.

 

A Lambo eredménye gyenge, mert a legrosszabb variánsa szerepel itt. Már a 0,42-es cw-jü kaszni, ami nagyobb homlokfelülettel rendelkezik, mert szélesebb, és SZVSZ elírták a teljesítményét, mert ehhez a modellhez az amerikai piac miatt visszabutított 353 LE-s motor járt normálisan. Ráadásul 78-ban járunk, amikor még ez egy igen jó gyorsulásnak számított.

Előzmény: Törölt nick (1511)
avantage Creative Commons License 2005.01.16 0 0 1509
Szent eg, mit lehet szerinted tuningolni egy CTR-en? Mert szerintem 100 loerot nehezen...

Marpedig attetelezestol fuggetlenul a CTR tomeget csak akkor tudod gyorsitani a videon lathato tempoban, ha az 300 loeros. Hosszu attetellel ezt lehet nyujtani, de roviditeni nem.
Előzmény: Törölt nick (1507)
fastcar Creative Commons License 2005.01.16 0 0 1508

Csak úgy játszásiból összeszedtem néhány autót, ami 19-23 mp között gyorsul 200-ra:

 

Lamborghini Countach LP400S   375 LE   1200 kg   5,9s    21,6s

Brabus 190E 3.6                         272 LE   1296 kg   5,9s    22,9s

KomoTec Elise                             220 LE     817 kg   4,5s    19,2s

AS-Setup Elise                            198 LE     803 kg   4,8s    22,0s

Alfa 156 GTA                               250 LE   1445 kg   6,3s    21,9s

Subaru Impreza WRX STi            265 LE   1484 kg   5,3s    23,0s

Mitsubishi Lancer Evo VII            280 LE   1454 kg   4,7s    19,9s

Donkervoort D180R                    240 LE      675 kg  4,9s    19,7s

TechArt Boxster 3.4S                  310 LE    1389 kg  5,7s    21,8s

Novitec 156 BiTurbo                    269 LE   1422 kg   6,2s   20,3s

ProjektZwo TT                            270 LE    1301 kg   6,4s   22,3s

 

 

Amikre külön érdemes odafigyelni:

- KomoTec Elise a CTR tuningolt hajtásláncát használja, 2/3-ad akkora tömeggel

- elsökeréken nehéz már levinni a többletteljesítményt a jó elinduláshoz. Látszik ez a 156-ok és a TT 100-ra mért eredményén

Előzmény: Törölt nick (1507)
avantage Creative Commons License 2005.01.16 0 0 1506
Ez nem egy komoly rajt, semmi erolkodes, kettes elejen epp, hogy nyikkan a gumi, na nema.

Mindenesetre a tiedtol, amit mertunk ez eg es fold. Mondjuk 100 loero kulonbseg es valami csodagumi.
Előzmény: HondaVuk (1504)
G6 Creative Commons License 2005.01.15 0 0 1505
De akkor sem lehet 20 másodperc alatt 200-on egy busz-szerü kasztnival. A 20 másodperc az már elég komoly sportkocsik, 300 LE fölötti gépek világa, nem a Civic Type-R-é. Amúgy a fastcar-féle, és általam is betett tesztben 21 másodperc körül gyorsul 180-ra, onnan pedig jópár másodpercnek el kell telnie, míg felküzdi magát 200-ra. Ez egyébként mérésem szerint 5,6 alatt van 100-on és 12 alatt 160-on, ami egy 200 lovas elsökerekes autótól teljesen irreális. Persze ha tuningolva van, akkor lehetséges, de az már más tészta.
Előzmény: HondaVuk (1504)
HondaVuk Creative Commons License 2005.01.15 0 0 1504
Kedvező körülmények alatt slick gumit, jó pilótát értve ez elképzelhető. Nem beszélve egy esetleges Mugen kipuffogó tuningról, vagy módosított elektronikáról. De mondom, még ez sem kell hozzá: elég a japán újabb verzió (gyárilag 6.6 alatt százon), jó pilóta + slick gumi kombinációja.
Előzmény: HondaVuk (1503)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!