Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Torino Creative Commons License 2002.07.25 0 0 31
A primerával egy baj van, a 2.2TD-t megfelelő felszereléssel bézs kárpittal csak bőr kivitelben lehet rendelni, nekem viszont rohadtul nem kell bőrülés, nem szeretem, föleg nem nyáron akármilyen klima is van az autóban!

A katalógusban persze létezik bézs szövetkárpit azzal a felszereltséggel amit csak bőrrel adnak 2.2TD-hez, de persze magyarországon ezt nem forgalmazzák, pedig magyar a katalógus!

Szóval, hiába szeretnék világos szint a kocsiba, csak azzal a rohadt bőrrel lehetne és igy lehet, hogy hagyom az egészet!

Üléshuzatot bőrre ráhúzni meg elég rázós lenne.

A tököm kivan a magyarokkal!!!!!!!!!

Na mindegy
Csövi

Torino Creative Commons License 2002.07.25 0 0 30
Varshi!

A Mondeoban nekem a belsô design túl szögletes, az S40-es és az S60-as is alternatíva volt, vagy talán még az is, azok nagyon profik és abszolút nem hivalkodóak!

Az Alfával csak az a bajom, hogy itt a házban van egy emberkének, igaz még a kezdeti szériából és azt mondja, hogy a torka is véres, nem tudom mennyire lehet hinni neki.

A Lagunában a napokban ültem, hát, elég erôs, intenzív műanyagszag jellemzi és a minôségi külsô gyatra belsô kidolgozást takar. Egy szalonautó volt és már most nyikorogtak az ülések, az illesztések pontatlanok voltak, és hátul sem bôvelkedett túlzottan helykínálattal. Szóval a beltér egy kicsit gagyinak tűnt.

Chrysler?
Róla is csak hallomásból tudom, hogy minden harmadik valamilyen műszaki problémával küzd, persze nem tudom csak hallottam.

Hondánál, a Legendre gondolsz? Az már luxus kategória, ha jól tudom.

Egyébként tényleg nem nagyon marad más, az elvárásaim tekintetében. Lehet, hogy nem pöcsölök és visszaülök egy Punteszba! :o)))))

Tényleg nem tetszik az új Primera neked, mert ezzel elkedvetlenitesz tôle? :o((
Majd meglátom

Üdv.: Torino

Előzmény: Varshi_ (29)
Varshi_ Creative Commons License 2002.07.25 0 0 29
Torino:

Esetleg filózz el egy Mondeon vagy S40-esen! (Mondjuk rendesen motorizálva ezek már inkább 7-8 körül vagy fölött vannak.) Ez a kettő még "jól is állna", de amúgy nem vonz esetleg egy Alfa 156 JTS gondolata? ;-) Tény, hogy ez meg nem egy helybűvész.

Nekem abban az árkategóriában teccik még a Laguna is. A Citroen felejtő, már a leírtak alapján...
...hát, nem nagyon maradt más. :-|

Chrysler Sebring?
Meg van még valami (Civicnél) nagyobb Honda modell is, nem?

Jó töprengést! :)
/Varshi

Előzmény: Torino (28)
Torino Creative Commons License 2002.07.25 0 0 28
Transport hello!

Saab?

Egy 26-éves kölköt képzelj most el magad elôtt, és azt hogy egy ilyen kölök kiszáll belôle, mondjuk a Cora parkolójában:)))

Gyönyörű autó és imádom is, de meghagyom azoknak akik illenek bele, tudom egy kicsit szôrözôs vagyok, de nagyon az aljáról kezdtem az életet és szoknom kell a kölünc dolgokat! Még 1-2 év és szerintem ezzel sem lesz gondom, de lehet hogy addigra már nem tehetem meg, hogy válogassak.

Egyébként meglehet kérdezni, hogy te éppen mit koptatsz?
Csak nem Saab-t? :o)))

Üdv.: Torino

Előzmény: transport (27)
transport Creative Commons License 2002.07.25 0 0 27

Vegyél SAAB-ot.

Egyéniség.
Nem hivalkodó.
Nagyon jó kényelem.
Kíváló biztonság.
Van szolid úriemberes motorizáltságú és van az AERO aminél kapaszkodó vas is kell.

A kis SAAB inkább GM autó, a 9,5-ös unikum.

Előzmény: Torino (26)
Torino Creative Commons License 2002.07.25 0 0 26
Hello Varshi!

A keret körülbelül annyi amit mondtál, de a német autók kizárva, valahogy nagyon távol állnak tôlem.

A japán autók rohadtul megbízhatóak, viszont ugyanolyan unalmasak is, de végre akad egy-két olyan amiben már van fantázia. Ezt látom a Primérában és a Mazda 6-osban is. A Skoda Superb-je, hát dögös kis masina, de egy az egyben Passat, ja és nem akarok úgy kinézni mint egy bankár.

A 6-ost mindenképpen kiakarom próbálni, talán olcsóbb is mint a Priméra és egy kicsit vadabbul is néz ki, a Leon 1,8 burátilsan gyorsulhat, de éppen most is egy Seatot koptatok és már unom. Az Audi nálam még mindig nem az igazi minôség, és túl májjjer nekem, nem akarok ilyen tucat közegbe bekerülni, az Octavia tetszet régen, viszont nagyon pici belül, legalábbis a Primérához mérten, Corolla még kisebb.

Az az igazság, hogy nem sportautóra vágyom, hanem egy nyugodt, nagy, nem túl hivalkodó, komoly autóra, aminek ha odalépek -ha kell- akkor lerohan egy "Porsche-t" is :)))))

Szóval, ha van valami alternatíva, szívesen meghallgatom és köszi az ajánlatokat, a Mazda 6-ost biztos kiprobálom!

Üdv.: Torino

Előzmény: Varshi_ (24)
transport Creative Commons License 2002.07.25 0 0 25
Lezárult a nevezés a 2003-as ÉV AUTOJA díjra .
A NISSAN az Új PRIMERA-val indul a versenybe.

Amit neveztek :

- Citroen C3
- Daewoo Kalos,
- Daewoo Magnum,
- Ford Fiasta/Fusion,
- Honda CR-V,
- Honda Jazz,
- Hunday Coupé,
- Kia Sorento,
- Lancia Thesis,
- Mazda6,
- Mercedes CLK,
- Mercedes Vaneo,
- Nissan Primera,
- Opel Vetra,
- Range Rover,
- Peugeot 807,
- Renault Espace,
- Renault Megane,
- Renault, Vel Statis,
- SAAB 9-3 (új)
- SEAT Ibiza,
- Skoda Superb,
- Subaru Forester ( az új),
- Toyota Corolla,
- VW Phaeton,
- Volvo XC90.

Döntés ősszel.

Varshi_ Creative Commons License 2002.07.25 0 0 24
Fúúú, ez állat!

Más pénzéből, egész jó kis keretből rakjunk össze egy új autót?! Nyami-nyami! :D

Mongyá' már egy költségkeretet, had legózzak egy kicsit! :D
Tippre 6-7 körüli összeg, nem?

Mik a preferenciák?

Nem gondolkodtál valami brutálisabban? Kisebb kategória, de durvább motor (pl. 1.8 T -> Leon, Audi A3, Octavia). Vagy inkább kényelmes legyen?
Esetleg egy Corolla TS. 1.8-as, 192 paci... mindamellett kényelmes. Nem lehet egy rossz autó.

Mondjuk az is kár, hogy cégautónak nem egy Celica a legjobb választás. :D Sajnos egy ügyfelet beültetni már elég nehézkes lehet... :D

Ha jól értem, szabad kezed van? Egy Superb nem jáccik? A PDI TDI motorral tökéletes cégautó! :)

Valami konkrétumot, plíz! :D

Bye;
Varshi

ps: Én akkor is mennék a helyedben egy kört egy 6-os Mazdával. :)

Előzmény: Torino (23)
Torino Creative Commons License 2002.07.24 0 0 23
Szia!

De, sokkal durvább, csak az viszont már túl vagesz!

Egyébként a középsô műszerfal nekemsem jön be igazán, viszont lehet hogy túlságosan földhözragadtak vagyunk! Az ára elég borsos, föleg a 2.2 TD-nek, de szerencsére nem nekem kellene kipengetni a lét, hanem "leendô cégünk" berkeiben használhatnám! Ugyan választhatnék, de sok alternatívát figyelembe véve ebben a kategóriában sokkal jobb autót nem nagyon találtam. A mazda 6-os tényleg nagyon állat, lehet hogy most megingattál! : )))

Örülök, hogy megint komunikálhattunk!

Üdv.
Torino

Varshi_ Creative Commons License 2002.07.24 0 0 22
Torino:

:)

> Hogy megy a Stilód, nem bántad meg a Puntót?

Jól! :)
5000 km van már benne, dzsalt rendesen 200 körül is az autópályán.
Egyedül a pénztárcám bánta :D, mert hát ez minden tekintetben drágább autó. Viszont kényelmesebb, jobban megy, és szerintem nagyon szép. :)

-
> Viszont a Primeráról mit tudsz (?), van esetleg valami jó kis fogyasztási infód , mert lehet hogy
> a közeljövôben belefigyelek egy ilyen szekérbe!

A minap jóapám nézett meg egyet közelről egy szalonban, de sajna nem ült bele jobban körülnézni (mondjuk nem is ilyen ügyben ment oda), és csak mellesleg említette a dolgot. De nem volt hanyatt esve (bár nem is szidta) - emlékeim szerint inkább mintha az árcédula hagyott volna benne mélyebb nyomot...

Elmondom én, hogy az általam eddig megtudottak alapján kapásból mi nem tetszik nekem:

- a műszerfal (a feeling + középre rendezés + figyelemelterő menüzős computer)
- ilyen kocsihoz nem szabad 1.6-os motort rendelni -> de akkor meg emelkedik az ára rendesen, ha jól láttam...

Amúgy az új 6-os Mazda nem tetszik jobban?

/Varshi

Előzmény: Torino (21)
Torino Creative Commons License 2002.07.24 0 0 21
Hello Varshi!

OFF
"Punto Pajtás" remélem emlékszel még rám, jónéhányszor kiálltam melletted fogyasztás ügyben!

Hogy megy a Stilód, nem bántad meg a Puntót?

ON
Nem hinném, hogy noman válaszolna a válaszodra, mert már több mint egy hónapja járt itt! Viszont a Primeráról mit tudsz (?), van esetleg valami jó kis fogyasztási infód , mert lehet hogy a közeljövôben belefigyelek egy ilyen szekérbe!(nem biztos)

Üdv.: Torino

Varshi_ Creative Commons License 2002.07.24 0 0 20
noman:

> nem tudja valaki, milyen szám megy az új Primera reklám alatt?

Valamelyik cikkben írtak is róla. (Numb?) Vagy nem arra gondolsz? Van újabb?

Előzmény: noman (18)
Torino Creative Commons License 2002.07.24 0 0 19
Sziasztok!

Csak ennyit érdemel ez az autó, hogy eltünjön a süllyesztôbe?

Van valakinek tapasztalata a 2.2 TD motorral kapcsolatban, igaz hogy bivalyerôs viszont lomhán gyorsul, mindazon által, hogy 10,9 sec alatt százon van?

noman Creative Commons License 2002.06.07 0 0 18
nem tudja valaki, milyen szám megy az új Primera reklám alatt?
nemmindegy Creative Commons License 2002.05.15 0 0 16
Én a következőképpen szoktam összefoglalni az új autó előnyeit:
Ha veszel egy még jó állapotú 8 éves autót, az 8 év múlva egy "romhalmaz" 16 éves lesz.
Ha veszel egy új autót, az 8 év múlva egy jó állapotú 8 éves lesz. Ennyi.
A használtautó-árak amúgyis eszeveszettül el vannak szállva MO-on. A németeknél lehet reális áron használt autót látni. Az rendben van. Egy 8 éves autóért 3-4000 márka OK. No de 1-2 millió forint... NA NEEEE
Előzmény: Almera II (15)
Almera II Creative Commons License 2002.05.15 0 0 15
Teljesen igazad van!!! Az új autónak az alábbi előnyei vannak:

1. ÚJ. Nem hányták (stb...) össze az első és hátsó ülését. Más lába nem koptatta a pedálomat. Más feneke nem puhította az ülésemet. Én speciel CSAK új autót vagyok hajlandó venni. Ha nagyon kevés pénzem lenne, pl. minden probléma nélkül vennék egy Suzukit vagy akár egy Thaliát. Picit több van hál'Istennek, úgyhogy Almera lett belőle. Ha még több lesz (miért ne???), belevágok a Primerába, az tuti!!! :)

2. CSERE LEHETŐSÉGE. Amikor az első Almerámat tavaly szeptemberben becseréltem, egy minimális kp.fizetéstől (kb. egy tizenöt éves Golf ára) eltekintve lényegében nem történt más, csak további öt évvel meghosszabbodott a részlet futamideje (és a garancia is :), mert hogy lett egy új Nissanom...)

3. CASCO ÉS EGYEBEK. Az embernek nincs többet gondja szerelőkkel. Nem berhelik, nem kenegetik ecsettel, nem raknak bele lengyelpiaci utángyártott szutykokat. Évi egy olajcserét azért ki lehet bírni. Ha meg törik, a biztosító megcsináltatja nekem. De azért ne törjön, ha nem muszáj! :)

Na, ennyit az új kocsikról. Ja, még valami: a nettó fizetésem négy-ötszöröséért sajnos csak használt autót tudnék venni. Azokat meg nem igazán kedvelem. Éppen elég megalkuvás, hogy nőt ma már csak (le)használtan kap az ember :((( Legalább az autóm legyen érintetlen.

Előzmény: nemmindegy (13)
nemmindegy Creative Commons License 2002.05.14 0 0 14
Azért ezt erősen befolyásolhatja a Primera mellett szóló 5 év(!!) TELJESKÖRŰ garancia. Az a plusz két év NAGYON SOK! És a statisztikák szerint (ha hinni lehet nekik) a magyar autósok nagyrésze ki is tudja használni ezt. (Átlagosan 12.500 km-t megy egy személyautó nálunk évente. Ha igaz...)
Előzmény: alfa155 (10)
nemmindegy Creative Commons License 2002.05.14 0 0 13
És még valami. Ha nekem koccan valaki, én sem sírok, egyrészt a kötelező, másrészt a casco miatt. (Mielőtt valaki felveti, a casco+kötelező együtt havonta 18ezer. A januári kavicstörte szélvédő-csere miatt már megérte a "befektetés".)
Előzmény: Infomaker (11)
nemmindegy Creative Commons License 2002.05.14 0 0 12
Félre ne értsd, nem szándékozlak sem téged, sem senkit megsérteni, de annakidején a volt főnököm mondta (speciel HiFi kapcsán, egy 3000 fontsterlinges hangszedőn elmélkedve), hogy az "ésszerűség" a szegény ember kategóriája. ...ebből a szempontból még szegény vagyok... :(
Namármost ha kicsit "aktualizálom" a mondást, akkor meg kell állapítani, hogy
1. ma már NEM kevés embernek tellik (viszonylag kis erőfeszítéssel) 5 milliós autóra úgy, hogy letesz ~1,5-öt, a "maradékot" meg bevállalja 4-6 évre (szerintem ma már ez egyáltalán nem olyan nagy rizikó), esetleg 2 évre.
2. a nagy autó az nagy autó. (Pedig ezek még nem is igazán nagy autók!) Akárki akármit mond, teljesen (TELJESEN) más élmény egy ilyen kategóriájú autóval utazni, mint egy Suzuki / Astra / Lada stb. kaliberű autóval. Elsősorban a kényelemre gondolok. (Ez pontosan ugyanaz a kategória, mint a lakás. Minél több szoba van, és minél nagyobbak, annál kényelmesebben lehet lakni benne. Igaz, a rezsi is több.)
Én is jártam 3 évig Skodával (120L), 7 évig Sunnyval, 3 évig Suzukival. Ha van rá módod, vegyél nagy autót. (A többlet-kiadásokat BŐVEN visszakapod! NEM elsősorban a sebességben!)
Hosszas vívódás után "ugrottam bele" másfél éve egy Primerába. Most azt mondom, feltétlenül érdemes volt!
Előzmény: Infomaker (11)
Infomaker Creative Commons License 2002.05.14 0 0 11
...lehet, hogy Ladával járok, de lagalább ki van fizetve, és nem sírok, ha nekem koccan valaki.

Ettől függetlenül ha lenne kp-m én is ilyet vennék, nekem is pont az új Primera tetszik.

De véleményem szerint ennyiért részletre??

alfa155 Creative Commons License 2002.05.14 0 0 10
Az uj Primera tenyleg nem rossz de a Mazda 6 szerintem jobban megy majd nalunk.
Az 5 millas auto vetelerol.... Hat aki 2x brutto 250-bol 5 millas kocsit vesz az szerintem nem komplett. Velemenyem szerint a kocsi erteke ne legyen nagyobb, mint a havi netto 4-5 szorose.
nemmindegy Creative Commons License 2002.05.14 0 0 9
Szerintem nem jól látod a tendenciát. Én úgy értékelem, pontosan az történik, hogy ugyanazért az árért sokkal többmindent kapsz, ráadásul az autók egyre megbízhatóbbak. (Csak példaként:
- 1998-ben 4,5 millió volt egy nagyjából fullos 1.6-os Primera. ABS, légkondi, némi elektromos kütyü.
- 2000-ben 5 (4.99999) millió (infláció!!) volt egy még fullosabb 1.6-os primera. (digit klíma, még több elektromos kütyü, még extrább)
- 2002-ben 5 (4.999999) millió egy még sokkal-sokkal fullosabb 1.6-os Primera. (Fedélzeti navigációs komputerrel, tolató kamerával, elektromos-kütyü hegyek, stb.stb.)
Másrészt a garancia-idők is szépen kúsznak felfelé, ma már szinte minden normális gyár 8-10-12 év garanciát ad az átrozsdásodásra. És (csodák csodája!) még a VW is két évre emelte az egy év garanciaidőt. (Ha jól tudom...) Szóval az autók igenis javulnak.
Másrészről ha veszel egyösszegben egy "öreg" autót (8 év felett), akkor (kevés kivételtől eltekintve) nagyjából ugyanannyi pénzt költesz rá a különféle alkatrész-cserék miatt (öregedés-kopás), mint amennyibe a kötelező szervíz kerül az új autónál. (Az én első szervízem egy az 1.6-os Primerával 29.000 forint volt.) És mást NEM KELLETT JAVÍTTATNI, CSERÉLNI ez alatt a 15.000 km alatt az autón. Csak a benzint és az ablakmosó folyadékot utána tölteni. És ami a lényeg: szervizes szakemberek szerint ez nagyjából az első 100-150ezer km alatt így lesz.
Nekem is volt eddig két használt autóm, úgyhogy van összehasonlítási alapom. Hidd el, jobb az új autó. Persze ki lehet fogni nagyon jó állapotú "öreg" autót, csak kicsi rá az esély.
Hallottam "boldog" emberről, aki megvette álmai BMW-jét 700.000-ért, majd egy év múlva 200.000-ért adta el, mert legalább annyit viszontlátott a pénzéből. Hogy közben mennyit ölt bele feleslegesen, azt ne kérdezd. (De ugyanez megtörténhet persze bármely más típussal...)
Hogy melyik autó tetszik, és melyik nem, az persze ízlés dolga. Nekem pl. a kedvencem az új Jaguár, vagy egy Bentley... És tudom, hogy jobbak, mint az én Primerám, de ettől még NAGYON szeretem az autómat. (Mert van miért! Kényelmes, megbízható, csendes, elég gyors, a család sok cuccal is kényelmesen elfér benne ... stb.stb.)
Viszont azt kijelenteni, hogy a mai autók mind egy-egy kalap szar... hát ez kicsit erős.
Az "öreg" GTI autókról... tudod, ez olyan, hogy aki zenét akar hallgatni, az vesz két 25W-os Mark Levinson monoblokkot, beüzemeli, hátradől, és élvezi a zenét. Aki azt szeretné, hogy az utcában mindenki hallja, hogy neki most Hi-Fi-re tellett, az vesz egy 2x6000 W-os minitornyot, és bömbölteti.
Akinek meg tényleg sok pénze van, az vesz egy vadiúj MG-t a SAAB vagy Volvo mellé, hogy legyen kéznél egy olyan is, ha éppen kicsit "őrültködni" akar...:)))
Előzmény: Dannert (8)
Dannert Creative Commons License 2002.05.14 0 0 8
A részlet is egy megoldás. Aki szereti. Én szeretem egy összegben letudni a dolgokat, hogy ne kelljen többé azzal vacakolnom. Manapság az autó extrái is sokat dobnak az autók árán (és tömegén), mivel egyszerű ember vagyok, nincs is szükségem ilyesféle extrákra; egy szervókormány elég. Nem tetszik, ha egy autó nehéz a sok extrától. Ebből következik, hogy a mai autókat nem favorizálom. Régen is úgy éltünk, ahogy most, de azért régen nem voltak ennyire húzós árak...

Kedvenc autóim: BMW E28 V6-os motorral, és mindenféle 3 ajtós GTI autó.

Dannert

Előzmény: nemmindegy (6)
nemmindegy Creative Commons License 2002.05.14 0 0 6
Nem áll szándékomban megbántani, de:
- egyrészt nem a minimálbéren élőknek találták ki ezeket az autókat.
- másrészt engedtessék meg, hogy ha valakinek fussa rá, ne kelljen "szolidaritásból" 1.0-s Suzukival járnia.
Továbbá: hányan vesznek manapság 6-8 éves autókat 1,5 millióért a piacon? No, ha nagyjából 1,5 milliót össze tudsz szedni, akkor azzal már hitelre elhozhatod az autót, és ha egy házaspár mindkét tagjának stabil, viszonylag jól fizető munkahelye van (mondjuk mindketten keresnek brutto 250-et - csak a példa kedvéért), akkor vállalni tudják, hogy négy-öt év alatt kifizetik. A részlet így kötelező és casco biztosítással együtt is 100ezer alatt marad. És még valami, ezzel a "módszerrel" egy vadonatúj, fullextrás autóba ülsz be, amire (nem elhanyagolható körülmény) kapsz 5 (ÖT!!!) év teljeskörú garanciát. És azért azon ugye Te sem sértődsz meg, hogy ma MO-on akadnak páran (a jelek szerint), akik nem bűnözők, sem nem adócsaló gazemberek, és megengedhetik maguknak az 5 milliós autókat :)))
Apropó, hogy viszonyulsz a 4-500ezer forintos TV-khez?
Üdv
nemmindegy
Előzmény: Dannert (5)
Dannert Creative Commons License 2002.05.13 0 0 5
Nagyjából egyik új autó se tetszik, így a Primera is közte van. Bár a Mazda 6 nem is rossz a mai autószarok között.
Indulóára 5 misi alatt lesz: Hát kösz, összeszedem az 5 misit, és megyek vásárolni.:(((

Dannert

nemmindegy Creative Commons License 2002.05.13 0 0 4
Volt szerencsém vezetni. Összességében pozitív a mérleg, a középkonzolos "multimédia" vezérlőt szerintem szokni kell. Engem nem zavart, hogy nics előttem semmilyen műszer, bár a figyelmeztető jelzések esetében valószínűleg jobb a vezető orra előtt felvillanó lámpa, mint a műszerfal közepén.
A motor határozottan hangosabbnak tűnt(már alacsonyabb (3000-3500-as fodulaton is!!), mint az enyémé (az is 1.6-os, másfél éves, 15.000 km van most benne, nem ütöm, de nem is hagyom, hogy ellustuljon. Néha odacsördítek a lovak közé :)) Az új motor nem tűnt harapósabbnak, bár valószínűleg a bejáratás után kicsit "vehemensebb" lesz. Visszaülve az enyémbe, nem éreztem különbséget. (Pedig az új 1.6-os 9 pacival többet kapott.)
Személy szerint nekem a puhább ülések nem szimpatikusak, véleméynem szerint hosszú úton a keményre tömöttek talán jobban tartanak. Sajnos a tesztvezetésbe egy Sopron oda-vissza nem fér bele :)) A család szerint a hátsó ülések ülőfelülete rövidebb lett, így "csaltak" a lábtér javára. Szemre nekem is úgy tűnt. Tetszett az eredendően magasabb első üléspozíció, így a beszállás kényelmesebb. Egyébként is az adatokat tekintve kb. 6-8 cm-rel magasabb az autó. (Az enyém ehhez képest sportos érzetet ad, alacsonyabbra ül be az ember.) A magasabbra felhozott háttámla is jó érzés volt.
NAGYON tetszett a "hosszirányban" is állítható kormány, már régen időszerű lett volna.
A belső világítás minden igényt kielégítő, elől is és hátul is külön térkép/olvasó lámpák minden utasnak.
A nagy extrák mellett tetszett a sok apróság (főleg a mindenféle pakoló zsebek-üregek.)
Viszont ami egyértelműen csalódást okozott, az a csomagtér mérete. A 450 liter szerintem ehhez az autóhoz kicsi. (Az enyémé 505 liter) Pedig az autó 13 cm-rel hosszabb, a tengelytáv pedig kb. 8 cm-rel nőtt. És széleseb is az autó 6 cm-rel (tükrök nélkül).
Úgy éreztem, hogy a széles C oszlop kicsit nehezítette a hátrafelé manőverezést. A tolató kamera nagyon praktikus, főképpen a városi szűk parkolóhelyekre való beállásnál.
Összesítve valószínűleg cserélnék szőrén (most az árkülönbséget ne vegyük figyelembe!), de (őszintén valószínűleg) nem lennék egyértelműen elégedettebb az új autóval. :))
Almera II Creative Commons License 2002.05.13 0 0 3
Helló! Nagy csata lesz a Mazda6 és a Primera között, az biztos! Ráadásul mindkettőnek 5M alatt lesz az indulóára, ez a mai árviszonyok mellett igen kedvező, legfeljebb a kissé öregesnek tűnő Carisma tudna velük versenyezni (mármint árban).

A nickname-edből kiindulva Toyota-rajongó lehetsz :) látom, Ti már a IX-nél tartotok, én a Sunny-t nem számítom bele, így lettem Almera II
:) Toyotáéknál mi a helyzet? Az Avensisnek mikor lesz utódja?

MJL: köszi a képeket! Egyszer elmondod, hogy kell ilyet csinálni??? Úgy irigyelek mindenkit, aki képeket tud linkelni. :)

Előzmény: Corolla IX (2)
Corolla IX Creative Commons License 2002.05.13 0 0 2
Kívülről nekem is tetszik ez a delfinformájú új Primera, a hátulja kifejezetten szép, picit A6,A8-ra emlékeztet a gömbölyítés. Viszont az orrán nem kellett volna erőltetni a hagyományos Nissan bajuszt, nélküle szebb lett volna. A belsejét viszont nagyon elrontották a műszerfal középre helyezésével, el nem tudom képzelni, hogy a kormány alatt egy gusztustalan szürke masszát legyek kénytelen bámulni vezetés közben. Vagy kapjak nyakmerevedést mert folyton jobbra kell bámulnom.
Ettől eltekintve szép autó, igéretes, kiváncsi leszek az új Almerára.
OFF
Amúgy az új japán modellek közül a Mazda6 a legütősebb szerintem, ha előbb jön be, esélyes lett volna nálam a Toyota Corolla helyett. És az új Avensis is tartogathat meglepetéseket.
Bocs az OFFért.

Xanyii Creative Commons License 2002.05.12 0 0 1
Nekem kívülről nem tetszik (persze ez izlés kérdése), de minden más nagyon profi benne! A belseje nagyon tetszik, amit én láttam, abba volt egy kis monitor a műszerfal középen, hátul meg egy kamera, élvezet vele tolatni :)
Sajnos vezetni még nem vezettem, csak ültem benne, és mutatták, de ami késik az nem múlik... :)
Xanyi
Törölt nick Creative Commons License 2002.05.12 0 0 0
Hello, én nem vagyok Nissan-őrült, de nekem is nagyon tetszik az új Primera....

Előzmény: Almera II (-)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!