Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BEEP-TFSI Creative Commons License 2016.07.27 0 0 8848

Nem 160.000 km a csereciklus, nekem akkor volt először cserélve a szervizfüzet szerint, lassan aktuális lesz megint, most 295.000 km-nél járok gondoltam előrébb hozom és az ősszel kicseréltetem. Én a gyári készletben gondolkodom, vagy valami azzal egyenértékűben, még nem néztem mennyibe kerülne, de akkor legalább 80-100e Ft lesz ha jól értem amit írsz.

Kicserélték az olajat nemrég, 5-40-el járok régóta, most Eneos lett beletöltve, én utántöltésnek az AZ-t használok, nekem 3500 km / 1 liter, nem változott a közösen megtett 60.000 km alatt mióta megvan, ez még nagyjából vállalható (nekem)

Előzmény: Spanos (8840)
Octi19 Creative Commons License 2016.07.27 0 0 8847

...mert a vezérlés szettbe hivatalosan csak a szíj a terelő és a feszítőgörgők tartoznak! A vízpumpa nem! A régebbi 1.9 TDI motorhoz például a hivatalos VW által leírt szervizutasítás annyit tett, hogy 120-nál szíj és 240-nél görgők is, de a vízpumpáról szó sem volt! Más kérdés, hogy ha már az ember szétszedte, akkor mindent cserélt, mert munkaidőben alig több és anyagiakban is 20-25 ezer Ft, de ha megáll, vagy folyni fog, vagy bármi történik, akkor alap hangon ismét mindent szét kell szedni, de akár jöhet a szelepsaláta is!

Szerintem ugyan ez a helyzet az olajszivattyú láncával is...

 

Szóval, ha már szétszeded, akkor egyszerűbb és jobb kicserélni mindent újra (és lehetőleg eredeti alkatrészre!), pláne ilyen magas csereperiódusnál!

Előzmény: Spanos (8846)
Spanos Creative Commons License 2016.07.27 0 0 8846

Igen, ezt értem. Amit nem értek, hogy abban, hogy "szett" miért nincsen benne a vízpumpa. Akkor miért "szett" a szett. Másik: a láncot azt mikor kell cserélni? Azt sem tudtam, hogy ebben is az van...

Előzmény: mica-r (8841)
Rőth Sándor Creative Commons License 2016.07.27 0 0 8845

Ebben a vizpumpa is benne van?

Előzmény: mica-r (8843)
Rőth Sándor Creative Commons License 2016.07.27 0 0 8844

Majd megkerdezem mennyi odakint a benzinesbe, bar nagyjabol ugyanazok az elemek cserelodnek abban is. 

 

 

Előzmény: mica-r (8843)
mica-r Creative Commons License 2016.07.27 0 0 8843

Itthon a 3.0 tfsi motorra kb 100-150 euro a szett.

Előzmény: Rőth Sándor (8842)
Rőth Sándor Creative Commons License 2016.07.27 0 0 8842

Ausztriaban szoktam megvenni a szettet, gorgok, gorgofeszitok, ekszij, es felujitott vizpumpa. Kesobb a regit leadom nekik. Igy cirka 200 euro a szett, es itthon 20-25 ezerert epitik be. 

Nem tudom itthon mennyi lenne az alkatresz. 

Előzmény: Spanos (8840)
mica-r Creative Commons License 2016.07.27 0 0 8841

Vez szíj szettet kell cserélni vízpumpával.

Az olajat enni fogja, rossz a dugattyú konstrukciója.

Előzmény: Spanos (8840)
Spanos Creative Commons License 2016.07.27 0 0 8840

Sziasztok!

 

Kéne egy kis segítség, az itteni fórumlakók sokszor jobbak, mint amit én értek a google találatból.

 

Van a 2005-ös évjáratú 2.0 TFSI Passat kombi kocsim. Most lépte át a 180.000km-es határt, ha jól tudom, ekkor kell vezérműszíjat cserélni. 

Na, ebben kéne egy kis segítség, hogy jól gondolom e, stb.

Néztem a neten olyat, hogy vezérműkészlet szett. Van szíjas is, láncos is... most akkor mivan? (a lánc csak az olajszivattyúhoz való?)

Ez a legolcsóbb: 

 

Ebben nincs benne a vízpumpa. Ha ezt készletben veszem, akkor 73.000Ft. Miközben egy db vízpumpa "csak" 20eFt körül mozog. 

 

Mi kellhet még? Olaj-olajszűrők, meg gondolom fagyálló folyadék. Légszűrőt hány km-enként kell cserélni? 20eKm-t futott le amióta benne van. Ezt csak azért kérdezem, mert kacérkodom a gondolattal, hogy sportszűrőre cserélem ki (ami olyan méretű, mint a gyári, csak fém).

 

Vélemény? Ötlet?

 

Ja és még valami: 5W40 olajban, ami nem Castrol, van olyan ami jó? Amit nem annyira csipeget a kocsi. Sajna 2eKm/1 liter olaj eltűnik. :/

.Vasi. Creative Commons License 2016.07.25 0 0 8839

Helló!

 

Szeretném kérni a segítségeteket. Keresek: 2007.11. havi passat 2.0 pdtdi,170 Le,automata,BMR motorkód autóhoz natúr hengerfejet. Csak hengerfej kellene,üresen a fedéllel. Tud valaki?

.Vasi. Creative Commons License 2016.07.25 0 0 8838

Helló!

 

Szeretném kérni a segítségeteket. Keresek: 2007.11. havi passat 2.0 pdtdi,170 Le,automata,BMR motorkód autóhoz natúr hengerfejet. Csak hengerfej kellene,üresen. Tud valaki? 

mica-r Creative Commons License 2016.07.25 0 0 8837

Vidd szervízbe

Előzmény: Ilovepassat (8835)
bogárka07 Creative Commons License 2016.07.24 0 0 8836

Sziasztok. Segítséget,tanácsot szeretnék kérni tőletek.. Passat B6 3C 2.0 Pd Tdi 2006os kocsim van. Első indítás mindig pöc röfre történik, ámde ha leállítom és visszadugom a kulcsot és indítózok,abban az esetben az inditás eltart akár 4-5 másodpercig is egyfolytában,mire a motor beindul(és eközben olyan hang jön előröl mintha  centrifugában rázkódna valami...) . Ha volt köztetek valakinek hasonló vagy bármi féle segítséget tudna esetleg adni hogy hol kezdjem a keresést,azt megköszönném. 

Ilovepassat Creative Commons License 2016.07.23 0 0 8835

Ez a hiba jön.Mit tegyek?P0473 Exhaust pressure sensor high

Tibiatya83 Creative Commons License 2016.07.23 0 0 8834

Elírta,2004es évjárat.

Előzmény: Octi19 (8833)
Octi19 Creative Commons License 2016.07.23 0 0 8833

Nyilván valami visszafolyást gátló vagy nyomástartó szelep az üzemanyagrendszerben, de azért ez egy 2014-es autón vastagon garanciális problémának kellene lennie... szóval irány a szerviz!

Előzmény: Dinnye87 (8832)
Dinnye87 Creative Commons License 2016.07.23 0 0 8832

Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni! Édesapámnak 2014es 2,5 r5 tdi touaregje van. Otthon a garázslejárója lejtős. Tolatva szokott rajta parkolni. Ha este leáll,akkor nagyon nehezen akar reggel elindulni az autó. KB.10-15másodpercig teker..(vízszintnél is ugyanez a probléma,ha orral lefelé van akkor elindul) Olyan mintha levegős lenne a rendszer,vissza engedné az üzemanyagot. Tud valaki valamit erről a problémáról? Mi,hol okozhatja ezt? Elnézést az Offért!

Octi19 Creative Commons License 2016.07.22 0 0 8831

Hát, igen! Azért egy Passat nem túl kurrens autó ahhoz, hogy egy ilyen idős modellhez nagyon sokért árulják az alkatrészeket. Meg gondolom sok is fogy belőle már...

Előzmény: Rőth Sándor (8830)
Rőth Sándor Creative Commons License 2016.07.22 0 0 8830

Ezt most talaltam, itt annyiba kerul az uj Hella, mint a teljes felujitas, vagy egy kicsit kevesebbe. Nekem a 39 ezresre van szuksegem. Mar nalunk sem eri meg felujitani, pedig elhiszem, hogy sokat kell nekik vacakolni vele. 

 

http://webaruhaz.autofenyszoro.hu/volkswagen/volkswagen-passat-b5

Előzmény: Octi19 (8829)
Octi19 Creative Commons License 2016.07.22 0 0 8829

Hát.... ha tört a belseje, vagy akár kívülről is, akkor szerintem inkább egy minőségi utángyártott (Hella vagy Valeo)! Mennyiért találtál és milyen megoldásokat?

Linkelj már párat.

Előzmény: Rőth Sándor (8828)
Rőth Sándor Creative Commons License 2016.07.22 0 0 8828

Nem tudom emlekezett-e, megemlitettem, hogy ajanlas alapjan keresem, ugy tunt a telefonban, hogy tenyleg megorult. Emlitetttem az A2-t, arra nem reagalt.

 

Volt egy baklovesem, ugy 30 metert repult az oz...

 

A jobb oldalra beraktak egy hasznalt lampat, a bal meg valahol a "levegoben fityeg". A motorja mozgatja, de az orrom ele vilagit, a masik meg sehova. Pontosan nem tudom mi a baja, a burkolat nem kulonosebben matt, a foncsor messzirol nezve rendben. 

Ahogy elmagyarazta a restaurator, ripityara szedik, a projektort felmaratjak, kivul-belul kinyaljak, mindenfele bevonatot kap, ha kell meghegesztik a szilikonblokkokat stb. Szerinte mindenkeppen jobb megoldas, mint egy uj utangyartott lampa. En is ezt mondanam, ha ilyen vallakozast vinnek. Igy meg azt: tudja a fene. Azert kerdeztem van-e itt valakinek tapasztalata a koppintott verzioval? 

Előzmény: Octi19 (8827)
Octi19 Creative Commons License 2016.07.22 0 0 8827

Nem tudom, hogy emlékezett-e rám... de szerintem az A2 emlékezetes még neki egy darabig :-D Egyébként ezt is most csinálta nem rég! Szerintem teljesen vállalható pláne ha csak a búrával kell bíbelődni. A nagy zsé az ha belül is bajos. Mindenesetre így biztosan nem kell majd bajlódni a beállítással meg a hézagokkal, és egy teljes értékű lámpád lesz.

 

Esetleg van egy másik megoldás is, valahol Szegeden van egy másik cég, akik csinálnak projektorosítást és olyan xenon átalakítást ahol egy egyszerű izzócserével vissza lehet állni a halogénre, tehát nem lesz baj a műszakin és a lámpatest szintén az eredeti marad!

Ők azok: http://retrofitheadlights.hu/

 

bár ez kicsit zsebbenyúlós, de ha világos kell akkor verhetetlen!

 

Egyébként nekem az A2-ben is és a Passatban is az OSRAM NBU izzók vannak és azok is nagyon jól világítanak! Nem xenon, de észrevehetően fehérebb a fényük a sima H7-nél és jobban is látok velük! A Passatban már kb egy éve vannak bent, az A2-ben meg a felújítás óta. (Az is igaz, hogy annak a kis vacak A2-nek nagyon jó lámpateste van, a világításon egyáltalán nem lehetett észrevenni a búrák homályosodását, de még az ázást sem! Hiába na, egy AUDI az AUDI!)

 

Előzmény: Rőth Sándor (8826)
Rőth Sándor Creative Commons License 2016.07.22 0 0 8826

Lehet, hogy palya.  Fel sem merult bennem ez a lehetoseg, illetve nem tudtam, hogy van olyan vallalkozas, aki ilyen alapos felujitassal foglakozik. Mar beszeltem is a bacsival, eleg szuggesztiv. 

Egyeleore azon toprengek, erdemes-e ennyit aldozni egy fiatalnak nem mondhato autora, mert ugy tunik nem szocialis alapon dorzsolik fenyesre a lampat. Monnyuk ezek a kerdesek csak alkonyatig tartanak, onnantol vilagos, azaz sotet minden. 

 

Koszonom az ajanlast, a bacsi is megkoszonte...

Előzmény: Octi19 (8825)
Octi19 Creative Commons License 2016.07.22 0 0 8825

A javítás, vagy felújítás nem pálya? Én a nejem A2-esében felállíttattam a lámpatesteket és tök jók lettek. Sokat kellett velük szívni mert áztak is és ezért meg volt feketedve kissé a belső foncsorozott rétek is, az izzók felett már meg is volt égve kis és egy fehéres folt volt mindkettő felett, a búrák meg voltak mattulva s már egyszer polírozva is lettek, az anyagukban is be voltak már repedezve.

Szétszedték, hőkezeléssel újrastrukturálták a búra anyagát, újra felpolírozták és ellátták a szükséges UV álló bevonatokkal, kipucolták belülről, felújították a foncsorokat (nem lettek újra foncsorozva, de arra is van mód ha kell) és újratömítették új tömítő anyagokkal (erre mondjuk otthon még rá kellett dolgozzak, mert volt az egyiken egy nagyon vacak helyen megbújt repedés is, de amint megtaláltam egy kevés FBS-sel javítható volt az is)

 

Mindez került kevéssel egy új lámpa ára alatt. ~40 ezerbe!
Mondjuk, ha van olcsóbb s márkás alternatíva akkor nem éri meg, de az A2 annyira ritka, vagy inkább nem elterjedt, hogy ahhoz nem volt!

Én semmiképpen nem tennék bele csak Hella vagy Valeo cuccot!

 

A felújítást egyébként, nekem itt csinálták: http://autouveg4.hu/

 

 

Előzmény: Rőth Sándor (8824)
Rőth Sándor Creative Commons License 2016.07.22 0 0 8824

Fenyszorokat kellene cserelnem, eleg nagy a szoroas arban. Van tapasztalatotok az olcsobb darabokkal? 

mica-r Creative Commons License 2016.07.22 0 0 8823

Nem olyan drága "móka". Neked a felújítás volt drága. Meg lehet kérdezni kipufogóst, de szerintem nem nyúlnak ilyenhez.

Előzmény: ugabo (8822)
ugabo Creative Commons License 2016.07.22 0 0 8822

Köszi, tisztában vagyok vele, bő két éve volt turbósnál, felújítás plusz kitakarítás 100 pénz valamint erre még jön a ki és beszerelés egy szervízműhelyben, mert ugye a turbós cégek nem akarnak autót látni...

Mivel mostanában sokat járok vele városban, könnyen leragad a korom, viszont két évente nem szeretnék ilyen drága mókában részt venni. 

Végső soron megcsinálom magam a takarítást, de azért jobb lenne olyan emberre bízni aki már csinált ilyet. Talán a kipufogósokat érdemes megkérdeznem?

 

 

Előzmény: mica-r (8821)
mica-r Creative Commons License 2016.07.21 0 0 8821

Ez egyszerű, de valószínűleg nem végleges megoldás. Tisztességes szervizben ilyet nem csinálnak.

Előzmény: ugabo (8818)
keytrapp Creative Commons License 2016.07.21 0 0 8820

Sziasztok Urak/Hölgyek !

Abban kérnem segítségeteket, hogy autó vasárlás előtt állok és Passat b6 on gondolkodom. 

Szeretnelek kérni titeket, írjatok le mire kell figyelnem az autón? Mit nézzek meg, típus hibák. 

Persze olyan 2006-7 körülit nézegettem. Dízelt 140 lovast. Kombi is jatszik, de főképp automata. 

Köszönettel veszek minden infót, intelmet, javaslatot. 

Kiszemelt nincs, szeretnek tisztán látni, mielőtt neki állok szemezgetni!

Előre köszönöm mindenkinek a segítséget és a türelmet!

üdv!

Octi19 Creative Commons License 2016.07.21 0 0 8819

Szívesen, de szerintem polírozni kár volt! Vagy ha igen akkor max azokon a pontokon ahol kopást mutatott... de inkább ott sem! Az általam eddig beszerelt több tucat főtengely közül egyet sem kellett soha sem polírozni...

Előzmény: Lacilag (8817)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!