Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

GrG Creative Commons License 2009.09.04 0 0 1572

Sziasztok

 

Mi is nagyon mennénk talira, de mikor lesz már?

Nekünk okt eleje jó vagy csak tavasszal, mivel november elejére ki van írva az asszony.

G

Előzmény: 4.0V6 (1571)
4.0V6 Creative Commons License 2009.09.03 0 0 1571

Akárhol is lesz a következő engem + oldalborda + 2 poronty beirhattok látatlanban.

Alkoholizálós "mindegycsaknelegyekotthon" tip. tali kizárva. Kultúrált emberi eggyüttlét előnyben.

Előzmény: geri 74 (1570)
geri 74 Creative Commons License 2009.09.03 0 0 1570
geri 74 Creative Commons License 2009.09.03 0 0 1569
geri 74 Creative Commons License 2009.09.03 0 0 1568



Egy kis emlékeztető tavalyról,kicsit tompítva a technikai témákat...
murkel Creative Commons License 2009.09.02 0 0 1567

Én minden nap megyek vele és hát őkelme imádja azt a kurva benzint :P

 

Valaki írta, hogy van eladó dögtolója ugye? Engem érdekelne!

4.0V6 Creative Commons License 2009.09.02 0 0 1565

Jajaja, meg ugye ennek 14 a normája, hogy ne legyek konkétabb.

Speciel raktam már bele 98-ast is, de akkora a különbség 207 a 85, 294 a 95, 304 a 98, hogy nem versenyképes.

Előzmény: Törölt nick (1564)
4.0V6 Creative Commons License 2009.09.02 0 0 1563
Mert nem napira használom, kedvszottyanás szerint hétvégén.
Előzmény: Törölt nick (1560)
cmena Creative Commons License 2009.09.02 0 0 1562

rengeteg leiras van pl : http://www.carstuning.mlap.hu/?m=1729156

"Azonban
a teljes nyitásnak nem csak a dobhártyaszaggató hang az ellenérve, a
motornak bizonyos mértékű fojtásra van szüksége, mert különben gond
lesz. Főképp éppen a magasabb fordulatszám tartományokon (ide várjuk az
eredményt), mikor a kipufogógáz áramlási sebessége már csak a
mennyisége miatt is megnő. Ekkor ? megfelelő fojtás hiányában ? a túl nyitott sportkipufogó rendszer
túl korán, már az éppen nyíló kipufogószelep résein kirántja az
égéstermékeket amelyek ekkor még nem feltétlenül fejezték be az
?égést?-, sőt képes arra is, hogy a kipufogás ütem végén, a szívás ütem
kezdetekor, mikor egy nagyon kis pillanatra összenyitnak a szelepek,
átszívja a friss keveréket, amely a hőtől és a kipufogógázokkal
keveredve részben begyulladva a szelepek beégését okozza. Innentől
fogva agyő kompresszió, mehet a hengerfejeshez a motor. "


mondom en nem vagyok szakerto en csak leirom hogy mit tapasztaltam a kipfogonal,
amugy igazad lett a jeep lomha v8-sa (tolorudas ) nem lett erezhetoen jobb az expi sokkal jobb lett ehez kepest a jeep szinte alig valtozott mondjuk hangosabb se lett :-) csak "teltebb" qrva jo hangja van. mondjuk a jepp 8 leomloje megy egy katalizatorba a fordnak a 3-3 csove megy egy-egy kat-ba

C
Előzmény: TDI-DRAG (1561)
TDI-DRAG Creative Commons License 2009.09.01 0 0 1561
Milyen túl nagy nyitás?? Mitől változna az emelés? Meg milyen szúróláng?? Az akkor van, ha az injektor hugyozik..
Előzmény: cmena (1555)
4.0V6 Creative Commons License 2009.09.01 0 0 1559
Legalább hatékonyabb a katalizátor, kissebb az ökológiai lábnyomom. :-)
Előzmény: cmena (1557)
cmena Creative Commons License 2009.09.01 0 0 1557
hmm ezt most nem igazan ertem mire irtad...
a hibakodot valoban azert irja E85 nel mert sovany lehet keverek en is tiszta E85 tel + gazzal jarok
de a sovany keverek is magasabb hofokon eg, nezd meg a gyertyaidat

amugy en nem vagyok szakerto en csak kiserletezek a sajat gepeimmel es leirom hogy mit tapasztalok



C
Előzmény: 4.0V6 (1556)
4.0V6 Creative Commons License 2009.09.01 0 0 1556

Ennek azért ellentmondani látszik az, hogy amikor hibaüzenetet törölték a gépben akkor sovány keverék hiba volt. Mint már írtam tisztán E85-el járok.

 

Elégetlen üzemanyagról így nemigen beszélhetünk.

 

Továbbra is hiányolom a valóban szakértői hozzászólásokat.

Előzmény: cmena (1555)
cmena Creative Commons License 2009.09.01 0 0 1555
nem a meleg gaz nyirja ki kipufogoszeleket hanem hogy tul nagy nyitas miatt tul gyorsan urul a henger es az elegetlen uzemanyag ott eg el ( a szurolang odabasz)

Előzmény: 4.0V6 (1551)
TDI-DRAG Creative Commons License 2009.09.01 0 0 1554
Évjárat függő az emisszió kérdés...ha van kontroll szondád a kat után, már írja is be a hibakódot, ha kiheréled.
Előzmény: cmena (1553)
cmena Creative Commons License 2009.09.01 0 0 1553
a szelepektol fosok ,fostam en is de egyszer mindent ki kell probalni :-)
a gazra is mondanak mindent hogy hogy szejjelbassza a gepet de en azt is belerakattam a fordba es 20ezer km utan is kibaszott jo 9000 hufbol 380-400 km-t autozni

eddig bmw-ket hajtottam azokhoz nem mertem hozzanyulni mindenbol csak gyari de azok amugy is kihegyezett cuccok. es horror aron van midnen bizbasz
de a ford meg a jeep filleres dolog a BMW (7er) hez kepest ezert mertem belevagni .

majd kiderul.
a katalizatorok maradnak egyenlore ( arra azert kivancsi lennek mennyit romlik az emosszio nelkule )
nem allat vagyok csak kiserletezek (remelem a jo izles hataran belul :-) )

C
Előzmény: TDI-DRAG (1549)
materover Creative Commons License 2009.09.01 0 0 1552

szerintem a civic vti az egy baromi jo gep, megelozte a korat, iszonyat izmos amikor 4500 felett belodul mint egy igazii raketa, es cserebe megbizhato. A gyari. Amit piszkaltak, kalyhacsoveket aggattak ra az mar nem az  igazi.

 

Szerintem egy gep kegyen gyari, vagy ha nem akkor csak a jo izlesen belul.

Az explorerforumon van egy ket szornyuseg is. ( ide nem vontakoznak a hardcore off road gepek ). Es amugy akarmit mondtok nekem tetszik a gyari kipuffom.

Előzmény: murkel (1547)
4.0V6 Creative Commons License 2009.09.01 0 0 1551

Az biztos, hogy melegebb a gáz, de ez előny is lehet. Évekig járt az asszony egy másik kocsival állat hátsó dob volt rajta semmi baja nem lett a szelepeknek a meleg miatt, vagy a lambda szondának. Az is v6 volt.

 

Melyikőtök gyárt kipufogót, hogy ennyire értetek hozzá ?

Előzmény: TDI-DRAG (1549)
materover Creative Commons License 2009.09.01 0 0 1550

igen ez jo strategia. Viszont az aljan normal esetben nincs mit rendbe tenni.

 

A felujito szett kompletten 340 dolcs plus egy szaz dolcsi szallitas, plusz arra jon a vam ( ha ilyet rendelsz erdemesebb rick4el beszelned, mert meglehet ugyis oldani hogy usabol valaki feladja postan neked maganszemelykent es eladja neked "20 dolcsiert". Erre meg a vamos csak nez majd bamban hogy a vamerteket nem haladja meg.

 

Ez igy kerul neked kb ugye 440 dolcsiba, szamolj mondjuk forintban 120.000 HUFal, plusz egy szerelo aki kb elker ezert az akcioert meg egy 60-80at. Aki csinalt mar ilyet az nem fogja olcsobban elvallalni, mert tudja hogy orbitalisan nagy szopas.

 

Viszont a 200 fontos szet csak a gyarilag hibas muanyag szarok javitott verziojat tartalmazza, plusz ezt azt, amihez a motort nem kell kivenni, munkaidoben 3-4 ora melo ( kezdo szerelonek egy nap mondjuk ) ami nem haladhatja meg a 20 ezret.. Ez viszont csereben osszesen kb 90.000 Forint.

 

De ez csak akkor jo ha nincs kar a motorban. Erdemes felhivnod elotte a ceget ha beszelsz angolul, nagyon segitokeszek es csak explorerekkel foglalkoznak

Előzmény: Belabatyo (1548)
TDI-DRAG Creative Commons License 2009.09.01 0 0 1549
Nekem meg Varadero-m volt, most meg Z 750 S van, mindkettő sport kéménnyel:)

De!! Egy hegyes, korszerű sportmotor ECU-ja utána tud menni valamennyit, és ad neki többlet kaját. Ez nem jellemző a komótos V8-ra..

A motorokon a sportcső sok esetben a katalizátor eltávolítását is jelenti egyben, ez természetesen hoz 5-8% többletet. De ha a KAT. bennt marad, a többi folytás kivétele már nem kalmopirin a motornak. Lehet, hogy nyomatékosabb alul, de akkor veszít felül, nem beszélve az esetlegesen megemelkedő EGT gy.k.:( kipufogó gáz hőmérséklet ), ami nagyon jót tesz a kipufogó szelepeknek...

Mindez egy titán szelepekkel szerelt pörgős japán motornál ugye kevésbé szempont...

De mindenki úgy csinál magának kárt, Rick4-nek meg bevételt, ahogy akar! :D
Előzmény: cmena (1546)
Belabatyo Creative Commons License 2009.09.01 0 0 1548
Materover, imél cimem ott a property sheetemen, de akar itt is irhatsz es kuldhetsz infot. Az alja kezeles is erdekel, mert en is most gatyaba akarom razatni a joszagot, aztan amig szet nem porlad a seggem alatt addig akarom hasznalni. Persze en soha nem offroadoltam vele. Ahhoz en papir-nyúl vagyok. Nekem a tank a csalad vedelmere kell...
Egyebkent csak hidegen csorog, de en kifizetem a motorkivetelt es csinaljanak rajta meg mindent. Utana viszont kussoljon es csak a kilometereket kelljen beletolnom.
Előzmény: materover (1538)
murkel Creative Commons License 2009.09.01 0 0 1547

Civic=kispénzé qrva jó, megbízható autó...

Arról nem tehetek, hogy a sok gyíkarc felmatricázza, kályhacsövezi, csipptunningótassa, aztán azt hiszi ő a kihaénnnem és szétvereti.

Suzuki ugyanez, hiába, sok ebben a kis pöcs országban a Balkán Kálmán...

 

Én még nem bírtam eladni a civicet.... Meg se próbáltam eddig :P

Előzmény: materover (1541)
cmena Creative Commons License 2009.09.01 0 0 1546
vagom kell a fojtas, abszolut egyetertunk.

en csak azt mondom hogy az expin bejott, fostam tole en is de qrva jo lett ( nem volt draga gondoltam egy probat meger)

automata valtoval + tempomattal meg egy kis emelkedovel objektiven le lehet tesztelni
most sokkal kesobb vagy egyaltalan nem valt vissza emelkedon alacsony fodulatszamnal se.(pl 90-100 nal forog 1700-2000 korul es mar ott is erezni)

van egy V2 1000 ccm es V-Stormom azon is van sportcso az is qrva jo lett
a jeep 5.2V8 ma lesz kesz kivancsi vagyok az milyen lesz...


a vereny gepeken van rendes leomlo meg nem nagyon van katalizator
az EXpin meg a jeepen meg katasztrofelis leomlo van meg brutalis katalizator ahhoz meg nem nyultam. es minden rendszer csak annyira nyitott amennyire a legszukebb pontja.

de mint mar irtam az USA gepeket siman nyitjak Ycsovel mindjart a leomlo utan
ha olyan szar lenne nekik akkor nem csinalnak gondolom...

C
Előzmény: TDI-DRAG (1543)
TDI-DRAG Creative Commons License 2009.09.01 0 0 1545

Csabikát meg kéne fogni, ez tény. A helyzetem hasonlít a Tiédhez, nincs időm. Nekem ellenben nem adott számlát, garanciát annál inkább....na  most Egerben a spanja a szétszedésről ugyanígy. Szerinted az APEH mit szólna ehhez?

 

Talán így lehetne hatni rá..

Előzmény: materover (1538)
Boarder001 Creative Commons License 2009.09.01 0 0 1544
Na azért egy-egy ovált a két oldalon el tudnék rajta képzelni....
Előzmény: materover (1541)
TDI-DRAG Creative Commons License 2009.09.01 0 0 1543

Szívó benzinmotoron a tök nyitott kémény nem jó semmire. Turbóson más a helyzet.

 

Ezen kár vitatkozni, ha nem hiszed, beszélj néhány IGAZI szakemberrel, aki aktívan ma is az autósportban dolgozik! A netes kurkászás meg csak elmélet marad..

Előzmény: cmena (1535)
TDI-DRAG Creative Commons License 2009.09.01 0 0 1542

Szakértelmem szűknek nevezhető csak kizárólag:)

 

Ennek ellenére a fizikát nem lehet megbaxni..

 

Adok tanácsot, ha tudok, de mi a kérdés konkrétan? Elnézést, ha figyelmetlen voltam és nyitott kapukat döngetek!

Előzmény: geri 74 (1533)
materover Creative Commons License 2009.09.01 0 0 1541
oval kipuffogo veget meg ne tegyetek mar a kocsi vegere, iszonyat szanalmasan nezne ki. Semmivel sem allna jobban rajta mint egy swiften vagy egy civicen
materover Creative Commons License 2009.09.01 0 0 1540
raadasul vasbol van az egesz blokk
Előzmény: materover (1539)
materover Creative Commons License 2009.09.01 0 0 1539

A csirke es az explorer motorjat ne hasonlitsd ossz ebbol a szempontbol

 

A csirke motorja oskovulet, ninics benne hengerenkenti injektor.

Előzmény: murkel (1537)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!