Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

adam0009 Creative Commons License 2017.08.14 0 0 3100

Igen, ugyan ez mint a videoban. Rendben köszönöm akkor kap egy protecet meg egy pályát és hátha megoldja a gondod.

Előzmény: Stetten (3099)
Stetten Creative Commons License 2017.08.13 0 0 3099

Hibatárolót kellene elsö körben kiolvasni. Lehet ez akár a DPF kényszerregenerációja is, ha az olaj és a víz rendben van akkor ez lenne a logikus magyarázat.

A DPF regenerálása során szokott ez a jelenség lenni a szürkés/fehéres füsttel. Azért "múlhatott el" a tempósabb haladás közben, mert az égés más a gyenge és az erös kipuffogógáz áramlásban. Ha a pirosnál is nyomod a gázt, csökken a füst mennyisége mert a több kipuffogógázzal több levegöt is kap az égés.

Nagyjából nálad is ilyesmi lehet:

https://www.youtube.com/watch?v=z-oTnCi09nI

 

Érdemes kb 3-4 havonta DPF tisztító adalékot tölteni az üzemanyaghoz, én ezt szoktam használni:

https://zsu.hu/webaruhaz/htmls/termekcsoport__Ken%C5%91anyagok__Adal%C3%A9kok__SCT+term%C3%A9kek?refszures=1&cikkkod=PROTEC+P6171

Előzmény: adam0009 (3097)
justice89 Creative Commons License 2017.08.13 0 0 3098

Köszönöm!

Előzmény: Stetten (3095)
adam0009 Creative Commons License 2017.08.13 0 0 3097

Másolom egy másik topicba írtakat...

 

adott egy A4 2.0 TDI BPW 2006

 

az autó jól megy, viselkedésben változás nem történt, szépen jár, pöccre indul.

 

Hiba: Kezdetben ha az auto elérte a 70 fokot sűrű büdös szürke vagy fehér füstöt kezdett eregetni. Ha jól átmelegedett, kicsit hajtottam a füst megszünt de megállva a lámpánál újra kezdte.

 

Az utóbbi 2hétben már kb 1km megtétele után is produkálja de indításnál továbbra sincs semmilyen füst sem.

 

Kb. 8ezer kilométerrel ezelőtt egyszer már ömlött belőle ugyan ilyen füst de azt utána nem produkálta többet.

 

Víz nem fogy, nem olajos, olaj nem vizes.

 

Olajszint nem nő.

 

 

Valakinek ötlet? Találkozott már hasonlóva valaki?

 

Köszönöm a válaszokat.

 

Előzmény: Stetten (3096)
Stetten Creative Commons License 2017.08.13 0 0 3096

Hütövíz nem fogy?

Előzmény: adam0009 (3094)
Stetten Creative Commons License 2017.08.13 0 0 3095

A "szökökút" egy adóantennát jelképez (Funkuhr), ami a pontos idö jelét küldi az autódnak. Amíg az ott van,biztos lehetsz benne hogy a pontos idöt mutatja az óra.

Előzmény: justice89 (3093)
adam0009 Creative Commons License 2017.08.13 0 0 3094

Sziasztok,

 

teljesen ugyan azt produkalja a kocsim mint Maxy123nak lejebb...

 

Valaki talalkozott mar a problemaval?

justice89 Creative Commons License 2017.08.12 0 0 3093

Üdv! 

 

Valaki tudja mit jelent ez a jel az idő mellett?valami szökőkút fèlesèg.

szikiszi Creative Commons License 2017.08.11 0 0 3092

Transmitterből, tudomásom szerint nem létezik jó.

Előzmény: csego01 (3089)
rtsabi Creative Commons License 2017.08.08 0 0 3091

Szia nekem is hasonlo a priblémam . Kettostomegu volt a baj?

Előzmény: justice89 (3071)
rtsabi Creative Commons License 2017.08.08 0 0 3090

Sziasztok 2008  audi b7 2.0pd brd . Hideg inditasnal nem eggyenletes az alapjarat es kattogo hang mellet berangat a motor.szerintetek?

csego01 Creative Commons License 2017.08.07 0 0 3089

Szia!

 

Köszönöm szépen a válaszodat!

Nekem sajnos ott sincs semmi. Max a magnó hátulján van olyan csatlakozó, amibe lehet dugni USB csatlakozót, legalábbis ebben reménykedek, különben vagy magnó csere, vagy transmitter. Azokból van jó is?

Üdv: Z

Előzmény: szikiszi (3087)
Andinda4 Creative Commons License 2017.08.06 0 0 3088

Sziasztok,

 

2010es A5 136 2.0crtdi lovas változat

nagynyomásu szivattyú/ injektor problémához keresek

Budapesten és környékén

hozzáértő munkájára igényes és nem utolsó sorban emberi áron szerelőt.

Tudtok valakit ajánlani?

szikiszi Creative Commons License 2017.08.04 0 0 3087

Az enyém 2015-ös, könyöklő előtt van Audi csati amihez 15 ezerért lehetne USB-csatira váltót dugni, nem érdekel, marad bluetooth.

150 Le a motorom benne, nagyon megy a 120 Le-höz képest, ebből van még 190 Le is, nem hiszem, hogy baja lenne a több lóerőtől, ha hozzáértő ember csinálja meg.

Előzmény: csego01 (3086)
csego01 Creative Commons License 2017.08.04 0 0 3086

Sziasztok!

 

Van egy 2011-es Audi A4-em, 2.0 TDi. Több kérdésem is lenne:

 

- Keresek magyar nyelvű kézikönyvet. tud esetleg ebben valaki segíteni, lemásolni, bescannelni, vagy ahonnan esetleg le lehet tölteni? 

- Ebben egy Audi chorus (4. generációs) CD lejátszó van. A kódja: 8T1 035 152. Sima gagyi lejátszó. Ehhez lehet USB-t illeszteni, vagy van valamilyen megoldás mp3 hallgatására? 120 ezerért nem akarok venni bele modult.

- A 3. kérdésem az lenne, hogy szerintetek érdemes lenne kicsit felpiszkálni. Ez jelenleg 120 LE. Ha olyan 150-ig kb felhúznák, akkor az okozhat bármilyen nemű problémát esetleg hosszú távon?

 

Előre is nagyon szépen köszönöm a segítségeteket!

Zoltán

Törölt nick Creative Commons License 2017.07.30 0 0 3085

Sziasztok kedves fórumozók!

 

 és Van egy 2007 es Audi A4 2.0 pdti-m 250.000 km. kb egy hónapja azt vettem észre, hogy reggel amikor indítom kis út után kb amikor 70 fokra melegszik a víz nagyon el kezd füstölni. amint 90 fokot eléri ez megszűnik. A füst szinét szürkésnek mondanám. Elvittem szerelőhöz azt mondták nem látnak hibát. A turbó nem lóg. A teljesítmény nem csökkent. Az olajat nem eszi. Minimális utántöltés kell néha. Már nagyon idegesít hogy mi lehet.

 

Előre is köszönöm a válaszokat.

wascosa Creative Commons License 2017.07.29 0 0 3084

Sziasztok!

 

Az lenne a kérdésem, hogy szeretnék vásárolni egy A4 B7 2.0 131Le benzin motorral szerelt kocsit. Németországból hoznám, itt egész hahu-n 2db-t találtam tehát marad a külföld. Sajnos erről a motorról nem sok leírást találtam, valakinek tapasztalat ezzel kapcsolatban? 

Előre is köszi!

Freund Krisztián Vilmos Creative Commons License 2017.07.29 0 0 3083

Sziasztok. A4 b5 1.9tdi 1995évj ventillátor leállt,biztosíték jó,gondolom relé hiba.

Tudja valaki melyik relé vagy milyen számozású tartozik hozzá?

Jani csa Creative Commons License 2017.07.28 0 0 3082

Sziasztok !! Újj vagyok mèg itt a fő ok amièrt belèptem mert hátha tudtok segíteni . Vettem egy a4 1.8 20v 1996 os èvjárattal , de az a gond vele ,hogy amíg városban járkálok vele semmi gond de amint kimegyek főútra vagy pályára elkezdi melegíteni a vizet . Az biztos , hogy a viszkó nemjó benne csak nemtudom elèg-e csak annak cserèje vagy bontsni kell tovább  . Előre is kösz ha van okos ötlet valakinek

Stetten Creative Commons License 2017.07.27 0 0 3081

A többi sem lesz sokkal különb. Tölünk (Ausztriából) hordják keletre, de csak azokat adják el ami már csontra szét van rohadva. Nekem is volt kettö, imádtam mindkettöt. Az enyém 99-es évaratú Avant quattro volt, 5300€-ért adtam el, és egy hét alatt elvitték.

Előzmény: hulladaemon (3080)
hulladaemon Creative Commons License 2017.07.26 0 0 3080

Pontosabban amiket a mai napon láttam 1M alatt, azok.

Előzmény: hulladaemon (3079)
hulladaemon Creative Commons License 2017.07.26 0 0 3079

Ma megnéztem jópárat... 1M alatt alkatrész az összes.

Előzmény: Stetten (3078)
Stetten Creative Commons License 2017.07.25 0 0 3078

Szia!

 

Rozsdára mindenképpen, húsz év körüliek azok az autók. Meg mindenre, mert öreg autók...

Előzmény: hulladaemon (3077)
hulladaemon Creative Commons License 2017.07.24 0 0 3077

Sziasztok! Autóvásárlás előtt állok, és B5-ösöket nézegetek AFN motorral.
Mire érdemes figyelni? Futómű, kormányzás, rozsda stb, ilyesmire gondoltam.
B5 Passat alternatívának számít vagy az A4 jobban egyben van?

Köszi előre is a válaszokat!

vesti79 Creative Commons License 2017.07.24 0 0 3076

Sziasztok!

Vettem egy 2012 es a4 3.0 tdi quattrot és a kérdésem a következő lenne.

Most csináltattam rajta váltóolaj cserét (s tronic) és nem tudom hogy mivel autómata kell e bele haldex vagy egyéb olaj a kuplungba. Ha valakinek van benne tapasztalata légyszi írja már meg hogy milyen olajakat kell rajta cserélni.

Köszönöm előre is

Reggie0 Creative Commons License 2017.07.20 0 0 3075

Tudtommal igen, nekem a szerelom emlitette, mint megbizhato motort, de 2.7-bol is tobbfele motorkod van, tehat nem mindegy melyik. Viszont az s-tronic-tol ova intett.

Előzmény: wroclaw78 (3061)
wroclaw78 Creative Commons License 2017.07.17 0 0 3074

SZIASZTOK! TUDTOK ABBAN SEGÍTENI HOGY A4-ES TÜKRÖT ELEKTROMOSAN BEHAJTHATÓRA HOL TUDOM MEGCSINÁLTATNI? VÁLASZODAT ELÖRE IS KÖSZÖNÖM

szikiszi Creative Commons License 2017.07.17 0 0 3073

Szakszerviz esetén a Porsche M5-öt kerüld el messzire, szemét egy csaló banda dolgozik ott!

Előzmény: justice89 (3072)
justice89 Creative Commons License 2017.07.17 0 0 3072

Időzben ránèzettem szakszervízben. Kettőstömegű kuka plusz folytószelep házat kell tisztitani első körben ha dobálja utánna isba hibát akkor az is cserès lesz :/

justice89 Creative Commons License 2017.07.16 0 1 3071

Üdv!

 

Egy kis segítség kellene hátha valakinek volt már hasonló gondja.

Az autóm BRE motorkodos 2.0 pdtdi. A hibajelensèg, hogy alapjáraton rázza a motor a kasztnit hidegen csak nèha nèha beleráz melegen van olyan is amikor egyfolytában. Nem vèszesen de èrezni. Diagnosztikára rákötve a korrigációk sorban : -0.70 , 0,10 0,02 és 0,18 . Ezek kb adatok mert ugye változnak egyfolytaban de a kiteres nem nagyobb. Gyanakszom a kettos tomegure is, felig benyomott kuplungnal hallok valami surlodo hangot valamint melegen leallitasnal megrazza a kasztnit de azt sem mindig.

Emiatt nem tudom hogy most a kettostomegu miatt remegőzünk vagy a csúcsok miatt vagy mindkettő közrejátszik.

 

Plusz van mèg egy hibakodom is, ami mindig viaszajon valami keringeto motor szakadas vagy hiba, a szerelo szerint a klimaban van kimenve valami alkatresz. De erdekes modon mukodik tokeletesen csak neha halkan lehet hallani benne valami apro kattogo hangot.

 

Valaki valami ötlet hogy mihez kezdjek? Vagy valaki olyan aki borsod megyeben talalhato es rá tudna kukkantani? 

 

Előre is köszönöm ha valaki tud nekem pár sorban segíteni!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!