Hibatárolót kellene elsö körben kiolvasni. Lehet ez akár a DPF kényszerregenerációja is, ha az olaj és a víz rendben van akkor ez lenne a logikus magyarázat.
A DPF regenerálása során szokott ez a jelenség lenni a szürkés/fehéres füsttel. Azért "múlhatott el" a tempósabb haladás közben, mert az égés más a gyenge és az erös kipuffogógáz áramlásban. Ha a pirosnál is nyomod a gázt, csökken a füst mennyisége mert a több kipuffogógázzal több levegöt is kap az égés.
az autó jól megy, viselkedésben változás nem történt, szépen jár, pöccre indul.
Hiba: Kezdetben ha az auto elérte a 70 fokot sűrű büdös szürke vagy fehér füstöt kezdett eregetni. Ha jól átmelegedett, kicsit hajtottam a füst megszünt de megállva a lámpánál újra kezdte.
Az utóbbi 2hétben már kb 1km megtétele után is produkálja de indításnál továbbra sincs semmilyen füst sem.
Kb. 8ezer kilométerrel ezelőtt egyszer már ömlött belőle ugyan ilyen füst de azt utána nem produkálta többet.
Víz nem fogy, nem olajos, olaj nem vizes.
Olajszint nem nő.
Valakinek ötlet? Találkozott már hasonlóva valaki?
A "szökökút" egy adóantennát jelképez (Funkuhr), ami a pontos idö jelét küldi az autódnak. Amíg az ott van,biztos lehetsz benne hogy a pontos idöt mutatja az óra.
Nekem sajnos ott sincs semmi. Max a magnó hátulján van olyan csatlakozó, amibe lehet dugni USB csatlakozót, legalábbis ebben reménykedek, különben vagy magnó csere, vagy transmitter. Azokból van jó is?
Az enyém 2015-ös, könyöklő előtt van Audi csati amihez 15 ezerért lehetne USB-csatira váltót dugni, nem érdekel, marad bluetooth.
150 Le a motorom benne, nagyon megy a 120 Le-höz képest, ebből van még 190 Le is, nem hiszem, hogy baja lenne a több lóerőtől, ha hozzáértő ember csinálja meg.
Van egy 2011-es Audi A4-em, 2.0 TDi. Több kérdésem is lenne:
- Keresek magyar nyelvű kézikönyvet. tud esetleg ebben valaki segíteni, lemásolni, bescannelni, vagy ahonnan esetleg le lehet tölteni?
- Ebben egy Audi chorus (4. generációs) CD lejátszó van. A kódja: 8T1 035 152. Sima gagyi lejátszó. Ehhez lehet USB-t illeszteni, vagy van valamilyen megoldás mp3 hallgatására? 120 ezerért nem akarok venni bele modult.
- A 3. kérdésem az lenne, hogy szerintetek érdemes lenne kicsit felpiszkálni. Ez jelenleg 120 LE. Ha olyan 150-ig kb felhúznák, akkor az okozhat bármilyen nemű problémát esetleg hosszú távon?
és Van egy 2007 es Audi A4 2.0 pdti-m 250.000 km. kb egy hónapja azt vettem észre, hogy reggel amikor indítom kis út után kb amikor 70 fokra melegszik a víz nagyon el kezd füstölni. amint 90 fokot eléri ez megszűnik. A füst szinét szürkésnek mondanám. Elvittem szerelőhöz azt mondták nem látnak hibát. A turbó nem lóg. A teljesítmény nem csökkent. Az olajat nem eszi. Minimális utántöltés kell néha. Már nagyon idegesít hogy mi lehet.
Az lenne a kérdésem, hogy szeretnék vásárolni egy A4 B7 2.0 131Le benzin motorral szerelt kocsit. Németországból hoznám, itt egész hahu-n 2db-t találtam tehát marad a külföld. Sajnos erről a motorról nem sok leírást találtam, valakinek tapasztalat ezzel kapcsolatban?
Sziasztok !! Újj vagyok mèg itt a fő ok amièrt belèptem mert hátha tudtok segíteni . Vettem egy a4 1.8 20v 1996 os èvjárattal , de az a gond vele ,hogy amíg városban járkálok vele semmi gond de amint kimegyek főútra vagy pályára elkezdi melegíteni a vizet . Az biztos , hogy a viszkó nemjó benne csak nemtudom elèg-e csak annak cserèje vagy bontsni kell tovább . Előre is kösz ha van okos ötlet valakinek
A többi sem lesz sokkal különb. Tölünk (Ausztriából) hordják keletre, de csak azokat adják el ami már csontra szét van rohadva. Nekem is volt kettö, imádtam mindkettöt. Az enyém 99-es évaratú Avant quattro volt, 5300€-ért adtam el, és egy hét alatt elvitték.
Sziasztok! Autóvásárlás előtt állok, és B5-ösöket nézegetek AFN motorral. Mire érdemes figyelni? Futómű, kormányzás, rozsda stb, ilyesmire gondoltam. B5 Passat alternatívának számít vagy az A4 jobban egyben van?
Vettem egy 2012 es a4 3.0 tdi quattrot és a kérdésem a következő lenne.
Most csináltattam rajta váltóolaj cserét (s tronic) és nem tudom hogy mivel autómata kell e bele haldex vagy egyéb olaj a kuplungba. Ha valakinek van benne tapasztalata légyszi írja már meg hogy milyen olajakat kell rajta cserélni.
Tudtommal igen, nekem a szerelom emlitette, mint megbizhato motort, de 2.7-bol is tobbfele motorkod van, tehat nem mindegy melyik. Viszont az s-tronic-tol ova intett.
Időzben ránèzettem szakszervízben. Kettőstömegű kuka plusz folytószelep házat kell tisztitani első körben ha dobálja utánna isba hibát akkor az is cserès lesz :/
Egy kis segítség kellene hátha valakinek volt már hasonló gondja.
Az autóm BRE motorkodos 2.0 pdtdi. A hibajelensèg, hogy alapjáraton rázza a motor a kasztnit hidegen csak nèha nèha beleráz melegen van olyan is amikor egyfolytában. Nem vèszesen de èrezni. Diagnosztikára rákötve a korrigációk sorban : -0.70 , 0,10 0,02 és 0,18 . Ezek kb adatok mert ugye változnak egyfolytaban de a kiteres nem nagyobb. Gyanakszom a kettos tomegure is, felig benyomott kuplungnal hallok valami surlodo hangot valamint melegen leallitasnal megrazza a kasztnit de azt sem mindig.
Emiatt nem tudom hogy most a kettostomegu miatt remegőzünk vagy a csúcsok miatt vagy mindkettő közrejátszik.
Plusz van mèg egy hibakodom is, ami mindig viaszajon valami keringeto motor szakadas vagy hiba, a szerelo szerint a klimaban van kimenve valami alkatresz. De erdekes modon mukodik tokeletesen csak neha halkan lehet hallani benne valami apro kattogo hangot.
Valaki valami ötlet hogy mihez kezdjek? Vagy valaki olyan aki borsod megyeben talalhato es rá tudna kukkantani?
Előre is köszönöm ha valaki tud nekem pár sorban segíteni!