Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2014.09.04 0 0 8731

Mellesleg ha ezek maradnak, akkor kíváncsi vagyok arra, mikor jönnek már arra a DKV-sok, hogy nem ritkítani kéne...

 

 

-----------------

 

 

Amíg működött Magyarországon (kb. 1948-tól kb. 1993-ig...??) a 12-16 közlekedési középiskola, ott a Közlekedési Ismeretek tantárgy keretében, az I. éves I. féléves tananyag része volt, hogy városi helyi közlekedésben, a :

 

 - menetrendet,

 - követési időt,

 - útvonalat,

 - jármű típust,

 - üzemidőt,

  - tarifát,

 - stb.

 

NEM a működtető társaság határozza meg.

 

Az I. évfolyam I. félév az jelenti, hogy a tantárgyat hallgatók 14-15 évesen tanulták ezt meg.

Onnan kezdve tudták.

 

 

Caf 518 Creative Commons License 2014.09.04 0 0 8730

Kormányzati átszervezések a tömegközlekedésben lesznek, lehetségesnek tartom, hogy a buszos-közlekedést a volán gyámsága alá helyeznék vissza mert az állam sem nyelné le a Dkv nagy veszteségeit -miért tenné a BKV-val sem tud mit kezdeni- a volán pedig ért ahhoz, hogy normális tömegközlekedést csináljon. 
Mellesleg ha ezek maradnak, akkor kíváncsi vagyok arra, mikor jönnek már arra a DKV-sok, hogy nem ritkítani kéne hanem a régi vonalhálózatot el kell felejteni és totálisan újat kell létrehozni, és ezeket a buszokat 10-12 percenként lehetne közlekedtetni hátha visszaszoknának a tömegközlekedésre az emberek.... 
De nem sokat várhatunk tőlük mivel a 31-es Kossuth-Burgundia-Hunyadi szakaszát sem tudták normálisan pótolni. A 10-es barmolásáról meg ne is beszéljünk....

Előzmény: torqmatic (8729)
torqmatic Creative Commons License 2014.09.03 0 0 8729

Mikortól lesz ez, hogy visszakerül a buszos közlekedés a hajdúhoz ? 

 

Egyelőre semmikortól.

Az van, hogy valaki hallott valami sofőrpletykát, amit szokás szerint megint készpénznek vettek egy csomóan... Fantáziálgatni, álmodozni persze lehet, de egyelőre annyi a terv, hogy a DKV-t (a többi önkormányzati tulajdonú közlekedési céghez hasonlóan) államosítanák, így a veszteség már nem a város gondja lenne. De ha így is alakul, valószínűleg minden marad úgy ahogy van, nem lesz egyelőre se járműpark csere (miből lenne?), se bárletrendszer visszaállítás (minek lenne?), se egyéb variálás.

Előzmény: Caf 518 (8726)
ELS-245 Nexus Creative Commons License 2014.09.03 0 0 8728

Január 1-jét mond mindenki, hogy vissza kerül a Hajdúhoz ismét a helyi üzem! 

De hogy konkrétan mi lesz a buszos közlekedéssel, még nem tudni. Úgy is átveszi a Volán ezeket a buszokat, mert sajnos nekik sincs hirtelen felesleges 100 szóló buszuk elfekvőben valahol. 

 

Előzmény: Caf 518 (8726)
ZotyaJ Creative Commons License 2014.09.03 0 0 8727

"Valamint merem remélni a csuklósok aránya növekedni fog ?!"

Én nem. Egy 20 percenként közlekedő csuklós helyett inkább járjon két szóló 10 percenként.

Előzmény: Caf 518 (8726)
Caf 518 Creative Commons License 2014.09.03 0 0 8726

Mikortól lesz ez, hogy visszakerül a buszos közlekedés a hajdúhoz ? 
Sok kérdés felmerül: 
A szólókat miből fogják pótolni ? 
A vonalhálózattal mi lesz ? 
A menetrendet gondolom korrigálják - a volán jobban értett hozzá-
Illetve akkor mi lesz a korábbi szerződéssel, amit kötöttek hogy x évig a dkv fogja a városi tömegközlekedést üzemelteni ? 
Valamint merem remélni a csuklósok aránya növekedni fog ?!

Előzmény: ELS-245 Nexus (8724)
LoLkA Creative Commons License 2014.09.03 0 0 8725

Az ilyen jellegű kérdések nyugodtan mehetnek ide:

ugyfelszolgalat@dkv.hu

Előzmény: sovátam (8721)
ELS-245 Nexus Creative Commons License 2014.09.03 0 0 8724

Csak 6 évet kellet volna várni szegény Ikarus buszoknak!  :( 

Én űgy tudom, hogy a Tankertől lesznek bérelve a buszok, mert a Volánnak nem kellenek ezek a roncsok (szolók). De azt még nem lehet tudni, hogy a bérletekkel mi lesz, marad egyben vagy szétszedik. Meg azt se, hogy milyen változtatásokat tervez a Volán vagy minden marad így. 

 

Azt mondogatják azért kerül vissza a Hajdúhoz a helyi busz közlejedés, mert a korábbi évek csak veszteséget és milliárdos adosságot termelt a városanak a DKV buszos működése, amit az álam kifizetett, de megint gyűlik a pénz szépen. 

 

 

ckg471 Creative Commons License 2014.09.03 0 0 8723

Hmmm...

Előzmény: 8125216 (8722)
8125216 Creative Commons License 2014.09.03 0 0 8722

Ma láttam a Déli- Soron festik a buszok parkolóhelyét.

 

sovátam Creative Commons License 2014.09.03 0 0 8721

A  DKV  TERVEZI -E  A 41Y-OS  BUSZ, NEMCSAK  CSÚCSIDŐBEN  TÖRTÉNŐ KÖZLEKEDTETÉSÉT ?  A  DÉLELŐTTI  ÓRÁKBAN  IS UTAZNÁNAK  AZ  EMBEREK !!

 

ÉS  AZ ÚJ  LIDL  ÁRUHÁZAT  IS  KÖNNYEBBEN MEG TUDNÁK  KÖZELÍTENI  A  BIHARIKERTBEN  LAKÓK,  LENNE  RÁ  UTAS  ELÉG. 

 

GONDOLKOZZANAK  EL  EZEN  AZ ILLETÉKESEK!  ITT  IS  UGYANOLYAN EMBEREK LAKNAK  MINT  A LAKÓTELEPEKEN, MÉGIS KÖRÜLMÉNYES  AZ  ELJUTÁSUNK, BÁRHOVA, MIÓTA IGY  MEG LETTEK RITKÍTVA  A JÁRATOK!!

marky-511 Creative Commons License 2014.08.31 0 0 8720

Én mindenesetre arra vagyok kíváncsi a DKV mikor fogja meglépni azt, hogy a józsai járatokat visszavágja a Doberdóig, hogy emelje a 2-es villamos kihasználtságát. 

 

Remélem, hogy sosem. Kétlem, hogy növelné a 2-es kihasználtságát. Inkább még több utast riasztana el ettől az egyre színvonaltalanabb szolgáltatástól.

 

Ha a józsaiak vissza lesznek vágva, nem a párhuzamosságot csökkentik, hanem pl. a követést a Böszörményi úton.

 

Ott van példának a másik ballépés, a 10-es csoport elterelése a Piac utcáról. Így kevesebb ember jut el tömegközlekedéssel a Piac utcára, ergo az utas is kevesebb, akik - teszem azt - a Szent Anna utcán szállnának fel.

 

Ésszerűbb követés, kedvezőbb árak, normális útvonalak kellenek ide, nem további rövidítés.

 

Előzmény: Caf 518 (8718)
Caf 518 Creative Commons License 2014.08.31 0 0 8719

Ja igen a buszcsere is elképzelhető szerintem, mivel már elmúltak 5 évesek a buszok, és főleg a szólók nem a jó minőségükről híresek, háta ide is jut a Mercikből mint Pesten :) 

Caf 518 Creative Commons License 2014.08.31 0 0 8718

Szerintem összefüggést kell keresni, a tömegközlekedés (MÁV, Volánok, BKV + önkormányzati kézben lévő városi társaságok) átszervezésével kapcsolatban. Meglehet, hogy összevonják a DKV-t és a Volánt  és pl. elővárosi vonalakat hoznak létre (böszörményi, sámsoni, mikepércsi vonalakra gondolok) lehet hogy így változtatnak a szóló-csuklós arányon, sűrűbben járnak, majd a buszok csodák mindig lehetnek. Én mindenesetre arra vagyok kíváncsi a DKV mikor fogja meglépni azt, hogy a józsai járatokat visszavágja a Doberdóig, hogy emelje a 2-es villamos kihasználtságát. 

Előzmény: LMG041 (8717)
LMG041 Creative Commons License 2014.08.30 0 0 8717
Én is hallottam sok félét.
1. hogy a volán lesz a telephely de marad a DKV.
2. hogy teljesen új buszok meg és az hogy megint a Volán lesz.
Előzmény: ckg471 (8716)
ckg471 Creative Commons License 2014.08.30 0 0 8716

Hülyeség.

Előzmény: 8125216 (8715)
8125216 Creative Commons License 2014.08.30 0 0 8715

Az a hír járja pletykaszinten hogy a DKV helyi járata januártól visszakerül a Volánhoz .ki- mit hallot?

trizs77 Creative Commons License 2014.08.28 0 0 8714

Szorosan összefüggő projektek kivitelezése fejeződött be Hajdúsámsonban, a teljes beruházás több mint 800 millió forintba került.

 

Hamza Gábor, a hajdú-bihari település független polgármestere az MTI-nek elmondta: az európai uniós és magyar központi költségvetési támogatásból megvalósult projektek keretében a 471-es út városi szakasza mellett mintegy 3,7 kilométer hosszú kerékpárutat építettek. Ugyanilyen hosszúságban megoldották a felszíni csapadékelvezetést is.

Naponta 8-8,5 ezren ingáznak Debrecen és Hajdúsámson között, a megyeszékhelyen dolgozó hajdúsámsoniak egy részének életét is megkönnyíti a most befejeződött közösségi közlekedés fejlesztési projekt: a jövőben ugyanis kisbuszok szállítják a település központjába a kertségekben élőket, megkönnyítve ezzel a Debrecenbe tartó járatok megközelítését – mondta a polgármester, aki hozzátette, a településen buszmegálló, buszöblök, buszperonok és buszforduló is épült.

 

---------------------

 

Ez a napi 8000-8500 fő, hogyan oszlik meg ?

 

 - Vonat ?

 - busz?

 - személygépkocsi?

 

A 8000 főből mennyien jönnek reggel és mennyien a nap többi szakaszában?

 

 

jbaal Creative Commons License 2014.08.27 0 0 8713
butas Creative Commons License 2014.08.26 0 0 8712

Elszabadult, egy körforgalmon is átgurult egy szegedi villamos

A vezetője hiába szaladt utána, túlságosan felgyorsult. Áramtalanítani kellett a vonalat. Tovább »

forrás: Index.hu

hajdubus Creative Commons License 2014.08.21 0 0 8711

Az UV-t mintha hallottam volna valakitől, hogy lett volna a kettesen, de KCSV az tuti volt próbajáratként.

Én úgy tudom, hogy az az egyik fő oka, hogy a CAF villamosokkal nem tudják őket összecsatolni, és egy esetleges műszaki hiba megállítaná az egész vonal közlekedését.

Előzmény: vonakodó (8710)
vonakodó Creative Commons License 2014.08.21 0 0 8710

Valaki meg tudná mondani, hogy a 2-es vonalán járt-e valaha az UV., a KCSV és/vagy a nosztalgia?

Ha nem, akkor miért nem? (pl. járdasziget magassága) esetleg fotó:

Köszönöm.

Törölt nick Creative Commons License 2014.08.19 0 0 8709

Igen :D

Igazabol annyi h nincs eleg szolobusz a csuklosba meg nem kell a km :)

Előzmény: Caf 518 (8708)
Caf 518 Creative Commons License 2014.08.19 0 0 8708

Miért nem írod le ? Valami hatalmas titok ? 

Előzmény: Törölt nick (8707)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.19 0 0 8707

Nem lesz hetvegi trolipotlas az jogy miert nem azt nem irnam le. De hetvegen es unnepnapokon a vegyes uzemre lehet szamitani.

Előzmény: Caf 518 (8706)
Caf 518 Creative Commons License 2014.08.17 0 0 8706

Jó reggelt :) a DKV honlapján fent vannak az augusztus 20-ai terelések, 2V fog járni a villamos helyett... 
Ma egy érdekes dolgot láttam, vegyesen járnak a trolik és a pótlók ezek szerint megint visszaáll a régi rend, hogy hétvégén is trolik járnak majd ? 
Szerintetek 20-án troli v pótló fog járni ? :) 

marky-511 Creative Commons License 2014.08.12 0 0 8705

Láttam, csak már nem is mertem minősíteni :D

 

Az Ítélőtábla megállót eltalálták, de a 19-esnek a következő megállója a Miklós utca, a 42(A)-nak pedig a Petőfi tér.

A Csokonait feltüntetni elég megtévesztő.

Előzmény: LoLkA (8704)
LoLkA Creative Commons License 2014.08.12 0 0 8704

Valami próbáltak javítani, de ez még így is szánalmas tájékoztatás!

 

"19-es, 42-es és 42A jelzésű autóbuszok legközelebb a Csokonai Színház, illetve a Debreceni Ítélőtábla elnevezésű megállóhelyen állnak meg."

 

A 19-es vagy az Ítélőtáblát, vagy a Kistemplomot érinti, a kettőt egy irányban sosem.

Előzmény: marky-511 (8703)
marky-511 Creative Commons License 2014.08.11 0 0 8703

A Piac utcán, a Kistemplom elnevezésű megállóhelynél járda felújítást végeznek. A munkálatok idejére, várhatóan 2014. augusztus 14-ig az említett megállóhelyen nem állnak meg az autóbuszok.

A 19-es, 42-es és 42A jelzésű autóbuszok legközelebb a Csokonai Színház elnevezésű megállóhelyen állnak meg.

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

 

WTF???

butas Creative Commons License 2014.08.11 0 0 8702

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!