Szia, jövő hónap elején megyünk Zakopánéba, ilyen családi hétvége meg ilyesmi lesz, én motorral megyek, ha van kedvek kisérj el. Ez egy pénteki nap lesz, de előtte délelőtt Mátrázhatunk is:D
Nekem is volt a Mátrában olyan, hogy szembe jött a motoros a sávomba, a legszebb, hogy a srác velünk jött ki...és amikor montuk neki, hogy ezt nem kellett volna, értetlenül csak annyit mondott, hogy mit? pedig tudta, hogy miről van szó...azóta is csak köszönő viszonyba vagyunk...pedig haver aki előttem ment nem szívbajos de azóta is emlegeti...
DE a jó, hogy a Mátrában hétköznap délelőtt, kora délután nincs se autó, se motor...a hétvégét tényleg el kell felejteni!!!
Dehogy söpörten, sőt ahogy mondtam ha időm engedi akár csatlakozok is. Csak a Mátra (Bükk, Mecsek stb) pont attól veszélyes, amit a kolléga az imént mondott. Illetve én magam is korábban. És hát én is hajlamos vagyok kicsit beindulni, szóval kirándulni szép a Mátra, de kanyarokat gyakorolni a pálya jobb.
Nem számít, hogy ki milyen "béna" együtt megyünk segítünk egymásnak és nem fikázunk senkit. Legyen ez a mi policy - nk. Láttam én már pályán Varaderot, MT-01-t sőtt még Hayabusát is. Szóval ez mindenkinek jó lehet típustól függetlenül
Lenne egy javaslatom: egyeztessünk egy hétköznapot valamikor a közeljövőben, amikor kinézünk egy motors napot az Euroringen és menjünk oda együtt. Ott tutti nem jön szemben senki, lehet szlépen próbálgatni a szárnyakat és a depóban biztosan jól elfogunk tudni sztorizgatni. Azt mondják, hogy hét elején (hétfő, kedd) nagyon kevesen szoktak lenni. A Mátra szép is, meg jó is, de pld egy kisteherautó nagyon el tudja kúrni a menést, vagy egy váratlanul belülről beszúró barom.
Én már rég elhatároztam, hogy fogok menni, de ha csatlakozik valaki jobb móka lesz
Mátrába azóta nem járok motorozni, amióta két idióta nekem köszönheti, hogy életben maradt, na meg persze én magamnak is, mert ha nem sejtem meg időbe, hogy a barmok szemből (nem belátható kanyarban) az én sávomba vágják le a kanyart nem kevés tempóval, már rég a gödörben lennénk. Ami manapság már szinte rendszeres a hülye gyerekek körében. Azt pedig nem szeretném, ha valamelyik köcsög arcát meg kellene jegyeznem, mert akkor már nagy baj van.. Sose voltam ellene egy kis hülyülésnek, de csak az ésszerűség határain belül! A gond hogy egyre gyakrabban ez a határ már nem ismert, az ésszerűség meg egyáltalán nem..
szerintem meg de :) Arra gondoltam, hogyha kimegyünk 10 körül, akkor minden karika után oda-vissza ihatunk egy üdítőt meg beszélgethetünk... Tegnap olyan kevesen voltak, hogy fenn a parkolóban Kékestetőnél 6 autó állt összesen. Szerintem ahogy már Csibu is írta így hétközben mindig ez lehet. Soha nem voltam még így...
A langosos/palacsintas mindig konstansan hozza a kigogastalan minoseget Matrahazan, de szerintem Fureden az ut melletti kajaldaban is vallalhato a kaja. Kis kolbi, kenyer, mustar, mi mas. :)
mert tegnap csütörtök volt és azt gondoltam, hogy pénteken többen lehetnek, de lehet, hogy napközben pénteken sincsenek többen. miért neked jó a péntek?
Sziasztok! Voltunk ma a Mátrába a kiscsaláddal...Egy motorossal találkoztunk és eldöntöttem, hogy az elkövetkezendő 2-3 hétben egy csütörtöki napon elmegyek oda...ha valakinek hasonlóan "rugalmas" a munkája vagy a szabi bejelentése, akkor szívesen várok társakat :)
van az a GSX-R-s barátom, vele sokat szoktuk elemezgetni a motoros kérdéseket (persze néhány sör után már filozófikus magasságokban). Én magam is sokszor elmélázok a K1300R-n és hát bizony vitathatatlanul a legerősebb naked a piacon, bár a B-Kinget nem vágom. De az úgyis rút, mint az állat. Ő azt mondja, hogy a speed-ben van egy jó adag punk-ság. Láttam már nagyon vagányul áltépített K-t, Akrapovic, meg karbon hegyek, szóval jó volt. De mégis valamelyik újságíró írta le a hozzám legközelebb állót: ez a két motor nem egy kategória. Az egyik egy streetfighter a másik egy big bike. A fő különbség nem csak a köbcentikben, hanem a méretben, villaszögben meg stílusban van. Egyszer kérdezted, hogy mi volt a bímerrel, amikor kipróbáltam. Hát ez. De most is folyamatosan megnézem, ha látok egyet és szeretnék is kipróbálni egy 1300-st is.
K vs speed, jelenleg közelebb állok a speedhez, de nem mindig volt ez igy:) a megbízhatóság hosszú távon nekem sokat számít- nemakarnám lecserélni 1hamar a leendö gépezetet ...ez miatt is hajlok a T-felé. nálunk csak Pozsonyban van bmw kereskedés kiállított és tesztelhetö dararbokkal, nemrég nyílt. jót ritkánn hall az ember, legyen az bármilyen kereskedés- sajnos. személyes tapasztalatom nincs velük. viszont a bátyám ismeri a szervizfönököt.