Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Spanos Creative Commons License 2016.08.04 0 0 8878

Aki profi (vagy ajánl jobbat jobb áron). Ez az olaj belemegy a 2.0 TFSI motorba? Én tök nem értek hozzá, max. a viszkozitást tudom kiválasztani: http://www.formula3000.hu/shop/5w40-evolution-evolution-p-81.html

 

Vélemény?

ivanolsen Creative Commons License 2016.08.02 0 0 8877

Akkor már csak az a kérdés, hogy ha ugyanezek az eredmények jönnek ki, mi lehet a probléma?

sanaxxx Creative Commons License 2016.08.02 0 0 8876

A hátralévő általában pontosan mér de mindig marad a "o" után is benne egy nagyon kevés, nálam például még a "0" km megtehetővel még 1x elmentem dolgozni, ami 20-25 km-t jelent. Talán azért mert úgy vannak az emberek hogy majd tankolok ha nulla lesz épp begurulok a kútra vagy ki tudja, kell azért egy pici ráhagyás.

A literekkel kevesebb meg a nagy átlagfogyasztásod, nullázd le azt is, abból számol hátralévőt, nem a pillanatnyiból.

Előzmény: ivanolsen (8873)
Rőth Sándor Creative Commons License 2016.08.02 0 0 8875

Tankold tele, nullazz le mindent. Uritsd ki a tankot, aztan az ismetelt teletankolas utan szamold ki mennyit fogyasztott.

 

Akarmilyen precizen is mer (szerintem nagyon preciz) ezek az adatok a pillanatnyi terhelestol fuggenek. Ha durvan hajtod, es azt irja ki meg szaz kilometer van hatra, szeliden tolva lehet szazotven is, es forditva. 

 

Volt ugy, hogy unalamamban hosszu uton figyeltem a km tablakat, meg a hatralevo tavot, es teljesen pontosan szamolt, ha allando volt a fogyasztas. 

Előzmény: ivanolsen (8873)
ivanolsen Creative Commons License 2016.08.02 0 0 8874

Péntek este óta van nálam a kocsi. Most injektor tisztító adalékkal járok, nagyon finoman. 4,7 átlag, hogy mennyi lesz ténylegesen az holnap talán kiderül. 

Előzmény: ivanolsen (8873)
ivanolsen Creative Commons License 2016.08.02 0 0 8873

Kiírta, hogy tankoljak, volt hátra 60km. Tankoltam bele 16 litert, lenulláztam. Mikor megint csak 60km volt hátra 203km-t mutatott az óra. Ezt megcsináltam még egyszer, kb. ugyanilyen sikerrel (kicsit rosszabb lett, néha odaléptem) 9 körüli fogyasztás. Nagyon nem toltam neki. De itt az az érdekes számomra, hogy miért ír a komputer literekkel kevesebbet. Nem értem. 

Előzmény: mica-r (8872)
mica-r Creative Commons License 2016.08.02 0 0 8872

Ha "jobban hozzáérsz" a gázpedálhoz, akkor mennyit eszik? 

A 8 liter körüli fogyasztás elég sok. Milyen és mennyi mérés után jött ki ez az átlag?

Előzmény: ivanolsen (8871)
ivanolsen Creative Commons License 2016.08.02 0 0 8871

Sziasztok!

Kéne egy kis segítség. Van egy B6 kombi 2 ezres TDI passatom (81kw). A komputer 5.5l átlagfogyasztást mér, de ténylegesen 8-at eszik a kocsi. Úgy, hogy szinte hozzá sem érek a gázpedálhoz. Tegnap öntöttem hozzá injektortisztítót, mentem vele 140km-t, most 4,7l átlagot mutat a gép, de a szintmérő jelentősen lejjebb van. Kizárt, hogy ténylegesen 5 liter alatt fogyaszt. Mi lehet a hiba? Volt valakinek hasonló?

''csiga Creative Commons License 2016.08.01 0 0 8870

Nem lesz baja, de nem vitatkozom.

Előzmény: Octi19 (8869)
Octi19 Creative Commons License 2016.08.01 0 0 8869

DPF szűrő mellé inkább hanyagolnám az ilyen jellegű tanácsokat... Nem az üzemanyagellátó rendszernek fog ártani elsődlegesen ártani a 2t olaj, hanem a részecskeszűrőnek! A kérdezőnek inkább olyan tanácsom lenne, hogy azonnal üríttesse ki a tankot és tankoljon tiszta dízelt! A benzin csökkenti a dízelolaj kenőképességét ami az üzemanyagellátó rendszernek fog ártani és ezen a 2t olaj sem segít mert azt meg nem dízelolajban való elkeveredésre fejlesztettek és egyáltalán nem ilyen nagy nyomáson üzemelő finom-megmunkált felületek kenésére való.

A DPF-nek meg mindkettő ártalmas!

Egyszerűbb beáldozni 1-2 tízezer forintnyi üzemanyagot, mint kockáztatni a több százezres vagy akár könnyen milliós motorkárt, legalább is szerintem!

Előzmény: ''csiga (8868)
''csiga Creative Commons License 2016.08.01 0 0 8868

2-2,5 deci JASO FD szintetikus 2T olajat nyugodtan tehetsz hozzá, akkor biztosan nem lesz baja.

 

Nem kell megijedni, a rönyó dci-ek rendszeresen teszik a 2T olajat a gázolajhoz a plussz kenés miatt.

 

Nálam sem a PD, sem a CR nem prüszköl tőle több ezer km óta.

Előzmény: zolika 91 (8861)
zolika 91 Creative Commons License 2016.07.31 0 0 8867

azért köszi

Előzmény: mica-r (8865)
zolika 91 Creative Commons License 2016.07.31 0 0 8866

nem tudom pontosan gondolom kb. 70-75

Előzmény: Rőth Sándor (8864)
mica-r Creative Commons License 2016.07.31 0 0 8865

Garanciát nem tudok adni...

Előzmény: zolika 91 (8863)
Rőth Sándor Creative Commons License 2016.07.31 0 0 8864

Ugy nez ki nem lesz semmi.

Amikor en becsuletesen megtankoltam, csak 2,1 kilometert ment tovabb a laban, a tobbit treleren. Kiszivattyuztak belole a benzint, kapot egy kis gazolajat es, mint ha mi sem tortent volna. 

 

Hany literes a tankod?

Előzmény: zolika 91 (8861)
zolika 91 Creative Commons License 2016.07.31 0 0 8863

EZ AZT JELENTI HOGY SEMIBE NEM LESZ KÁROSODÁS

Előzmény: mica-r (8862)
mica-r Creative Commons License 2016.07.31 0 0 8862

Ennyi elmegy

Előzmény: zolika 91 (8861)
zolika 91 Creative Commons License 2016.07.31 0 0 8861

sziasztok passat b6 2007-es most tankoltam bele 3,7 liter benzint volt benne kb. 10 liter gázolaj de még ott azonal tele tankoltam 59 liter ment még bele hazajöttem 50 kilómétert nem éreztem semmi gondot aki tud valamit mondani arra lenénék kiváncsi hogy lesz e valami baja     ELŐRE IS KÖSZÖNÖM!!!!

mica-r Creative Commons License 2016.07.28 0 0 8860

Rövid csereintervallumra még megfelel

Előzmény: BEEP-TFSI (8859)
BEEP-TFSI Creative Commons License 2016.07.28 0 0 8859

Én tettem bele már ilyet.

Előzmény: Spanos (8856)
tejes10 Creative Commons License 2016.07.28 0 0 8858

Sziasztok, csak érdekesség képen most cseréltem hatszögtengelyt 135 000 km van az autóban 2006-ős 170 lovas

mica-r Creative Commons License 2016.07.28 0 0 8857

A hátulján rajta vannak a minősítések. Ha egyezik a gyári előírással, akkor igen.

 

Előzmény: Spanos (8856)
Spanos Creative Commons License 2016.07.28 0 0 8856

Ez jó a turbo benzinesbe?

 

Előzmény: Spanos (8840)
Spanos Creative Commons License 2016.07.28 0 0 8855

Ejnye! Megnéztem a szervizkönyvet, hogy hátha látok egy utalást a vezérlés cserére: és mit látok? Pafff.

Spanos Creative Commons License 2016.07.28 0 0 8854

Érdekességképpen:

tegnap sikerült egy B6-is 1.9 TDI Passatot vezetni. :) Az enyém is egy állatorvosi ló a felszereltségét illetően, de ami azt illeti, ez is:

 

Eleve az, hogy ezzel a motorral van szerelve, de 2009-es az évjárata. Nem is akartam elhinni, de vannak dolgok, amik megerősítenek ebben: a műszerfala már az újabb kiadás, a középkijelzője nem a piros pontmátrixos (mint az enyém), hanem a fehér háttérvilágítású. Oldalt nem krómozott a díszléc, hanem korom fekete, elől narancssárga indexe van (nem fehér), viszont bőr multikormánya van, kilépőfény nincs, a műszarfalon meg még olyan betét sincs mint az enyémben (mint a rezgőkéses borotva lyuggatása), hanem sima szürke.

 

Mentem egy kört vele, háááát... vagy én vagyok elszokva a gyenge autóktól, de iszonyúan lomha, viszont bírtam ahogy ment. :) Cserébe vagy 5 literes a fogyija. Ez is valami.

 

+1: az én kocsimban hiányoltam, hogy a kormány tök vékony. Úgy látszik, hogy updatelték, ebben egész vaskos kis kormány volt.

 

Ja és 450eKmt futott a gép! :) Az ülések meg feleannyira sem voltak megkopva, mint az én sport üléseim. :/

Rőth Sándor Creative Commons License 2016.07.27 0 0 8853

A vizpumpa nem resze a vezerlesnek, csak abban a hajtasi korben van. Pont annyira kell szetszedni az autot a cserejehez, mint a vezermuszij es a tobbi csecsebecse cserejehez. Hetven euros szerviz oradijnal eleg huzos lenne egy kulon szivattyucsere. Az osztrakok ezert hasznaljak ezt a gyakorlatot, hogy egyutt cserelik, es adjak a felujitott pumpat. Ez nem valami buheralt szivattyu, nincs vele semmi baj. A 200 euros csomagban benne van. 

 A benzines Opelembe uj szivattyut szoktam venni, tizen ezer forint, ott sem erdemes lacafacazni vele. 

Előzmény: Spanos (8851)
Octi19 Creative Commons License 2016.07.27 -1 0 8852

Ez egy nagyon bonyolult dolog... legyen elég annyi, hogy sok mindennek van szerepe az ilyen megállapításokban és a legutolsó a mérnöki szempont, az elsők meg többnyire a marketing és az üzletpolitikai.

A nagy vásárlók, pl flotta üzemeltetők, vagy céges vásárlók kalkulálják a várható költségeket és ezekhez a kalkulációkhoz a gyártó által előírt szervizköltségek adják, adhatják (mi más is adhatná) az alapot. ...és akkor nagyon nem mindegy, hogy van-e az egyenletben +1 vízpumpa, vagy nincs... amikor meg cserélni kell akkor többnyire mindig sikerül rábeszélni egy amúgy nem túl drága alkatrészre a megbízót, pláne ha a meghibásodás ekkora gondokat képes okozni, max az meg megy a nem tervezett költségek számlájára, mert az is szokott lenni, a kalkulációban.

Előzmény: Spanos (8851)
Spanos Creative Commons License 2016.07.27 0 0 8851

Értem én és nem is vitatom (felőlem csavaronként is össze lehetne legozni), csak magát az elvet nem értem, hogy a vízpumpa része a vezérlésnek, akkor miért nem egyben van a szett. Persze, ha így van, ahogy írod, akkor megértem.

Előzmény: Octi19 (8847)
Spanos Creative Commons License 2016.07.27 0 0 8850

Valaki nézze már meg. De nem 180eKm a csere idő? Meglepően magas a futása. Mondjuk 10 év után már lehet, hogy illik is cserélni

Előzmény: BEEP-TFSI (8848)
mica-r Creative Commons License 2016.07.27 0 0 8849

Melléütöttem: természetesen 2.0tfsi, nem 3.0.

a vezérlés szett ára vízpumpa nélkül annyi. Van vízpumpával is, szerintem 40-50 ezer között lehet normális minőséghez jutni.

Előzmény: mica-r (8843)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!